Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

On 3/25/2018 at 8:44 PM, Gelu said:

Scuze, nu am fost atent cand am facut cele 2 log-uri... 

Am refacut azi, sper sa fie ok.

Multumesc pentru ajutor!

LOG1-01-003-010-011.CSV

Poate debitmetrul puţin obosit. Este ceva ce te deranjează la funcţionarea maşinii?

@atv_mihai

n-ar strica ce spune colegul aici

On 3/29/2018 at 8:29 AM, vlahdacoroman said:

Fa un log pe BS 011.

Din logul tau nu pare ca geometria e blocata. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Masina s-a oprit in mers. Am pornit-o si pe autostrada am sesizat lipsa de putere.(max.120km/h in treapta a5-a).(Golf4, 90cai, cod ALH).

Am gasit eroarea:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10  - Positive Deviation - Intermittent

 

Am sters-o si am facut un log in treapta a 3-a, respectiv a 4-a. La repornirea masinii, eroarea nu a mai aparut. Ce sa fie? Multumesc!

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-010-011-3.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare a fi geometria ancrasată. Fă şi un log în BS011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @lupo_bv!

Revin cu logurile. Facute la relanti si la 1400rpm. Mentionez ca masina nu s-a turat singura si a trebuit sa stau cu piciorul pe acceleratie. De asta unele variatii.

 

LOG-01-003-903rpm.csv

LOG-01-003-1400rpm.csv

LOG-01-011-903rpm.csv

LOG-01-011-1400rpm.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara,revin cu un log ,ma puteti ajuta cu citirea lui,mentionez ca masina face fum in accelerari bruste si turbina are un flueirat pana in 2000 ture,egr e off,are un soft lejer pt protectia turbinei (mi a spus baiatul care a facut softul)limp nu ia  logul e scos dintr- log mai lung e facut in treapta 3 si a4 multumesc anticipat

treapta 3.ods

treapta 4.ods

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@christian78

Mişcă foarte puţin geometria ta. Cauze posibile: geometrie ancrasată, probleme vacuum, N-75 defect. Verifică următoarele cam în ordinea pe care o indic:

  • dacă ai vacuum la capsula vacuumatică
  • dacă capsula ţine vacuum (să nu fie fisurată): cu un furtunaş conectat la capsulă tragi aer cu gura, apoi pui limba să vezi dacă rămâne lipită.
  • separi tija geometriei de actuator şi vezi dacă se mişcă liber
  • dacă până aici totul este ok, adică ai vacuum, capsula nu este fisurată şi geometria se mişcă liber, se verifică în mod indirect dacă N75 face treabă astfel: faci două loguri  în BS011 în felul următor: dai să facă log, o ţii accelerată la 1400 rpm şi prima dată înregistrezi logul cu furtunaşul de vacuum scos. Apoi faci alt log în acelaşi mod, dar aplicând vacuum  (cu un furtunaş separat pregătit din vreme) direct de la rezervorul de vacuum sau dinainte de a intra în N75. Se compară valorile  între cele două situaţii, trebuie să fie undeva în jur de 100 mbari nu 10 cât ai acum.

@mario.

deschide fişierele cu open ofice sau aplicaţia pe care o ai tu pe calc.  apoi  dă-le Save as  cu extensia xls sau xlsx pentru că nu putem să le vedem cu extensia ods

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!Va rog sa ma ajutati cu acest log facut in mers pe skoda octavia 1.9 pd 2008,180000 km. Am avut de doua ori limp mode,dimineata in drum spre servici cand motorul nu era la temperatura de 90 grade, la iesirea pe autostrada.Sunt incepator cu vag comul si sper ca am facut bine log ul.Va multumesc!

LOG mers.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva pareri despre logurile mele,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mario. logurile nu arata rau dar ai ceva suprapresiune,probabil in viitorul apropiat o sa trebuiasca sa cureri turbina...valoarea lui n75 scade pana la 10-15% ,normal trebuie sa fie undeva la 30-35%

23 hours ago, florinr24 said:

Buna seara!Va rog sa ma ajutati cu acest log facut in mers pe skoda octavia 1.9 pd 2008,180000 km.

la tine trebuie curatata turbina,ai suprapresiune mare si ai mai luat si limp mode

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt  raspunsuri sa inteleg ca e o problema la n75?sau mai degraba turbina

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N75 ul e ok,suprapresiunea e cauzata de geometria variabila a turbinei...in timp se acraseaza,nu neaparat de la mersul subturat ci si din cauza km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc frumos pentru răspuns.pana curat turbina pot sa mai merg asa?limp mode am avut acum 3 săptămâni si de atunci e ok.Am pus si un test la turbina ,poate se mai vede ceva si aici.Mulțumesc

LOG mers.csv

LOG-01-011-turbo.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum 3 ani am schimbato si am facut 50000km de atunci 

 

atunci ma cam pacalit mecanicul,geometria a reconditionato

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu problema cu limp mode-ul, imi da in mers la peste 120km/h, si imi apare eroarea 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation.

Atasez si 2 loguri in mers, poate ma ajuta cineva cu interpretarea lor.

Din ce imi dau seama ar fi geometria care agata, dar as mai vrea o parere.

Va multumesc anticipat.

LOG-02-003-010-011.CSV

LOG-01-003-010-011.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema cu masina din semnatura, nu mai trage si am facut un log in viteza a 3a.

Atasez fisierul iar in interiorul lui sunt 2 loguri.

Puteti sa ma ajutati si pe mine sa le interpretez ? Va multumesc !

LOG.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

Problema pe care o am eu sunt trepidatii la accelerarea puternica incepand cu 1800-2000 rpm pana pe la 3000 rpm. In treapta 1 si 2 nu se simt, ele isi fac simtita prezenta in treptele 3,4,5,6. Se accentueaza aceste trepidatii la deal.

LOG-01-003-010-011 (2).CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Costel_P 4 golfuri 4 mi-au trecut prin mana luna trecuta cu aceeasi problema. Positive Deviation- la fiecare era geometria imbacsita, palete incarcate, funingine cu ulei. La toate s-a rezolvat problema cu "taiatul de pedala" in urma curatirii turbinei. Asta dupa ce verifici actuatorul de la turbina, sa vezi daca tine vacuum. Daca vrei sa faci treaba, cumpara un set nou de lame de cutter, un spray de curatit frane de la Wurth sau TRW, hartie abraziva de 1000/2000 si demonteaza turbina. Doar cu spray-uri e frectie la picior de lemn. Orice problema depistata la timp te scapa de batai de cap. 

@ionutsssu se observa la tine un comportament ciudat la senzorul de pe admisie, care citeste mereu 2983.5mbar indiferent de pozitia acceleratiei. Poate e defect, poate citeste eronat, nu stiu, verifica. Nu cred ca ar putea sa faca presiune asa mare turbina la 1113r/min, chiar daca geometria ar fi blocata. 
Debitmetrul de aer cred ca este obosit, deoarece citeste sub valoarea ceruta. Dar vorbim despre el cand rezolvi problema cealalta. 
App, ai umblat pe la turbo, pe la reglajele lui, cum de s-a intamplat asta?

@PandaBlue problema asta o depistasem si eu la passat b5, 1.9tdi PD, cand am schimbat un injector de la alt passat, acelasi cod, deoarece al meu avea saiba rupta din capul injectorului si arcul nu mai statea comprimat cand il scoteam afara. Am vrut eu sa fie injectorul respectiv "cum trebuie" si am facut mai mult rau. Bineinteles ca l-am schimbat inapoi pe al meu. 
Dar, se poate sa fie si de la anvelope la tine...ai observat asta dupa ce ai trecut la cele de vara? Poate trebuie echilibrate...este o posibilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, vladinsky said:

hartie abraziva de 1000/2000

E prea fina,eu fac cu granulatie 300 pana la 600 la turbine...cu granulatie 22o curat chiulasele...iar la munca slefuiesc piatra naturala,granit si marmura cu max 800

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie personal imi ia minim 3 ore doar pentru curatit geometria. Cu cat este mai fina hartia cu atat posibilitatea de acumulare de funingine este mai mica, deoarece rugozitatea lasata in urma slefuirii cu hartie abraziva de 300-600 este mare, chiar daca nu o vedem cu ochiul liber. Poate sunt si prea meticulos, dar imi place sa fac lucrul calumea. 
Planeitatea paletelor de la geometrie o fac pe geam, tot cu hartie de 2000, pana luceste in soare :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @vladinsky, am fost la mecanic deoarece masina avea momente cand pornea si alteori nu pornea (invartea la 300 RPM).

Din cate am inteles de la mecanic, mi-a umblat pe la EGR deoarece ramanea pe 'deschis' si mi-a umblat si pe la pedala de acceleratie. Am observat de cand am luat masina ca nu mai tragea, sa fie din acestea? Merci frumos de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul cand apesi acceleratia 100% trebuie sa inchida, ceea ce face si al tau. Valoarea de 4.8% de la duty cycle, ne indica ca egr-ul este blocat pe inchis. Si nu este anulat deoarece se vede ca functioneaza pana sa apesi 100% acceleratia. De ce ti-o fi umblat pe la pedala de acceleratie....nu stiu. 
Tu ai dus-o la mecanic sa iti rezolve pornirea si te-ai ales cu problema asta? Acum nu iti mai face probleme la pornire ca a umblat la EGR si la pedala de acceleratie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, m-am dus sa rezolv pornirea si de cand am plecat de la el am avut problema asta, doar ca saptamana aceasta a trebuit sa plec in exterior si mi-am dat seama ca problema este mai grava.. nu reuseam sa prind nici 100 km/h.

De vreo 2 ori s-a intamplat sa nu porneasca de cand am adus-o de la el dar la urmatoarea cheie si-a revenit; inca nu stiu din ce motiv nu pornea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va  rog frumos dacă vreti să vă uitați si la  bs11.mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmatoarea problema. Uneori cand pornesc de la stop timp ca nu intra turbina, nu am putere, chiar daca apas mai tare pe acceleratie, urmand apoi ca atunci cand intra turbina sa intre brusc si sa accelereze puternic. Nu se manifesta decat sporadic, o data la 4-5 zile si nu liniar (sunt unele zile cand trage perfect, altele cand trage cam 50%, altele in care parca nu am deloc turbo pentru o perioada de timp. 

P.S. Precizez ca turbina a fost curatata (la Cipos) in 2016 (aprox 30.000 km in urma) si nu prezezenta probleme, nu avea joc etc. 

Masina nu scoate fum si accelereaza foarte bine.  

Precizez ca masina nu intra in limp. 

log1 003.csv

log2 011.csv

 

LE : Mai arat ca Am instalat o placuta metalica pe traseul EGR sa nu mai imi bage gazele nearse in admisie si am scos furtunul de vacuum la EGR (el fizic, exista). 

 

LE. Am atasat si LOG-uri in mers (doua) ! :) 

LOG-01-003-010-011 mers.csv

LOG-01-003-010-011 mers 2.csv

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!