Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salutare, in ianuarie am facut un log sa vad starea turbinei mele la babuta mea de 460k cod motor bjb. Toate bune si frumoase logu-ul a iesit perfect doar ca in realitate turbina mea are "overbust de 50%" dupa cum mi-au explicat foarte frumos baietii de TCM Tuning (eu am ajuns acolo cu ganduri marete pentru un stage 1). Intrebarea mea este in logurile atasate se vede acest overbust? Va multumesc!!!

Registru1.xlsx

Registru2.xlsx

Registru3.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte putin, eu nu vad nimic anormal. Unde au vazut ei 50% ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ei au facut un log live, si ii cred!! Acum ramane sa rezolv turbina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai lipit cumva două loguri? Pentru că văd o chestie curioasă: deşi nu ai luat piciorul de pe acceleraţie ai avut o cădere de turaţie.

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 18/3/2018 at 5:48 PM, mario. said:

buna seara atasez un log facut la turbina in mers mentionez ca egr este inchis si masina are soft ,ma ajutati cu interpetrarea lui,multumesc

LOG-01-003-010-011 18.03.2018.CSV

va rog frumos imi poate citi cineva logul ,multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu doar ca fluiera un pic turbina,multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Refa logurile conform instructiunilor... 

Nu sunt facute bine.... Treapta 3 cu pedala la podea fara sa o ridici, de la 1700 la 4000rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 08.03.2018 at 22:05, Costy_george a scris:

Salut. Ma ajutati cu interpretarea acestui log ? (2.0 BMP) 

LOG-01-003-010-011 (1).CSV

Nu mă ajută și pe mine nimeni cu interpretarea?  Menționez ca am întreruperi pe la 2000 rpm...Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 24.03.2018 at 9:01, lupo_bv a scris:

Ai lipit cumva două loguri? Pentru că văd o chestie curioasă: deşi nu ai luat piciorul de pe acceleraţie ai avut o cădere de turaţie.

LOG-01-003-010-011.xls

Nu, este un singer log. am observat si eu caderile de turatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Fa un log pe BS 011.

Din logul tau nu pare ca geometria e blocata. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ATV_Mihai  fa o descriere cum se comporta masina ca poate asa vei primi mai usor un raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina se comportă normal. Nu intra in limp mode. Dar se aude un șuierat in mers si la relanti. Si cred ca e de la turbo. Logul e facut in treapta a 3a. Sa fac si in tr4? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună. Un prieten a cumpărat un passat 1.9 tdi și am observat că furtuna sul de la rezervorul de vacuum este scos și închis cu un șurub. Întrebarea este dece au opturat acel furtun. Care ar ar putea fi cauza? Menționez că mașina trage și merge ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezervor de vacuum spart.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lupo_bv ce zici de log-ul meu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupo_bv ok dar influențează funcționarea motorului cu acel rezervor scos din funcțiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 hours ago, atv_mihai said:

lupo_bv ce zici de log-ul meu?

un pic suprapresiune pana la 3000 de ture,nu e de speriat dar e de urmarit...incearca sa mergi mai turat sau sa i dai o forja o data pe saptamana

27 minutes ago, p.romulus said:

Lupo_bv ok dar influențează funcționarea motorului cu acel rezervor scos din funcțiune?

motorul poate functiona fara rezervorul de vaccum,in schimb o sa ajunga putin vaccum la turbina si masina o sa traga mai slabut

sau se intareste pedala de frana din cauza vaccum ului putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Pedala de frana nu se va intari...pedala se intareste cand ai pierderi de vacuum.

Frana este un mare consumator de vacuum iar rezervorul are rolul de a compensa asta...in momentul in care pui frana sa nu fie afectat vacuumul folosit  de N75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informații. Deci ideal ar fi de înlocuit rezervorul de vacum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi ionut10a! :D ma gandeam sa ii fac o curatare. are rost? sau o las asa? mersi!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!