Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

isi da cineva cu parerea  ?  Este vorba de un edc 16 audi a4 b7 BRE cu filtru de particule activ, masina nu trege, face presiune abia dupa 2300 rpm proprietarul zice ca nu s a umblat la turbina ca a mers pana la un moment dat corespunzator . Am verificat vacuum este ,capsula tine , intepenita nu este .....

LOG.ionut2.CSV

LOGionut.CSV

LOGIONUTBS11.CSV

Modificat de ioanidis84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut !! O interpretare a acestui log?

Sper sa fie corect !!! ,

Parca nu trage suficient de bine iar la pornire  scoate un fum  negru ... inainte nu scotea asa mult .

si daca este cald sau rece scoate fum la pornire , cald nu scoate asa timp mult , .

De pornit porneste la prima cheie indiferent rece sau calda.

Multumesc !

LOG-02.CSV

Modificat de kills1402
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uratzelul_flo

Dragi colegi

Astazi am decis sa dau turbina jos si sa o curat,cel mai probabil o sa schimb si EGR-ul,dar inainte de toate v-as ruga sa va dati cu parerea.

Masina a devenit mai puturoasa ,nu mai trage ca inainte.La un drum de 1200 km am luat de 5x limp mod (overboost),plus ca mai scoate si un fum alb inecacios ,la prima pornire dimineata.

Am atasat 2 log-uri tr 3 si tr4+ BS 03,11

Am uitat sa specific ca turbina fluiera

Multumesc

Desktop.rar

Modificat de uratzelul_flo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aceasta eroare

Mileage: 114484   Repair Order:


                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Control Module Part Number: 03L 906 022 G    HW: 03L 906 022 G
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG  1615
           Software Coding: 0000175
            Work Shop Code: WSC 21934 000 1048576
                      VCID: 295F8BFF807BF056E3D-807C
1 Fault Found:

000665 - Boost Pressure Regulation
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 114306 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 15:13:23

             Freeze Frame:
                    RPM: 2331 /min
                    Speed: 45.0 km/h
                    Load: 46.3 %
                    Absolute Pres.: 1785.0 mbar
                    Absolute Pres.: 1275.0 mbar
                    Lambda: 100.2 %
                    Lambda: 40.2 %

Am facut un log in mers care arata asa:

1. In limp mode

2. fara limp mode

 

 

lip mode.jpg

log in mers.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ! Se da un Golf 5 2.0 TDI BMM, an 2006, am facut 2 log-uri in mers cu a3a si a4a, temperatura de afara 23 grade . Doresc o parere daca masina functioneaza in parametrii

a3a.CSV

a4a.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17965 - Charge Pressure Control 
            P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent    la 160 km la ora imi da eroarea asta cu a patra iam dat pana in 4500 rpm si mergea bine in a 5 iau limp la 4000 rpm ce poate sa aiba

 

Modificat de Cristi_dh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristi_dh - eroarea positive deviation apare atunci cand presiunea furnizata de turbo este mult mai mare decat cea ceruta de masina. Ca sa nu avarieze traseul de admisie, turbina, calculatorul masinii sesizeaza aceasta presiune mare prin intermediul senzorului de pe admisie si anuleaza curentul electric de pe electrovalva N75 care se ocupa de vacuumul responsabil pentru geometria variabila de la turbina.

Astfel, tu poti sa ai urmatoarele probleme: valva n75 cu probleme (mai putin probabil), actuator turbo (tulumba aia de pe turbo care intra un furtunas de vacuum in ea, care are o tija filetata) cu probleme: blocata tija, rupta tija, sparta tulumba sau geometria variabila de la turbina imbacsita, blocata, plina de funingine, caz des intalnit, de la un mers necorespunzator pentru un motor diesel.

Daca ai posibilitatea de a face un log in mers (gasesti informatii aici pe forum cum se face) si un BS 003 si BS 011, ar reduce semnificativ posibilele defecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 90% din cazuri este de la geometrie imbacsita - se face log in mers, se constata, daca asa este, se demonteaza turbina si se curata/inlocuieste geometria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pun si eu doua loguri ,poate ma ajuta cineva

2.0tdi blb

turbina reconditionata,debitmetru nou,egr clapeta curatat tot.

masina nu are toti caii acasa,nu merge rau(cam de 115 cai),aleator aprinde becul galben cod eroare p0101-000 maf g70 implausible signal

puturoasa pina n 2000 rpm dupa care si da drumu acceptabil

 

banuiala mea este ca geomatria variabila prost reglata

multumesc frumos

LOG-01-003-010-011.csv

LOG-01-003-010-0111.csv

am facut si un grafic boost pressure spec si boost pressure actuala

 

baga prea mult turbina?

 

turb1.jpg

turb2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In limp mode merge cam la fel poate chiar un pic mai bine.daca merg turat nu intra in limp mode.pe drum de munte mai uit sa schimb treapta.......in jur de 2000rpm.....poate sa intre in limp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin și eu cu un BS 11. Turbina schimbată și actuator reglat de mine. Mașina merge dar parcă nu prea are putere in treapta1. Vă rog o părere.Mulțumesc!

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ma poate ajuta cineva cu interpretarea unor log-uri? (in treapta a3-a si a 4-a). Le-am facut pt ca de la o vreme imi scoate fum negru cand o accelerez brusc si parca trage si putin mai greu. Singurele erori de pe diagnoza sunt 2 bujii (nu cred ca influenteaza la un diesel, vara ma refer).

Am atasat diverse formate ale fisierelor.

Multumesc anticipat!

logs.zip

Modificat de sergiustatache
greseli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Va rog ajutor cu interpretare log in mers la Passat B6 2010 CBAB. Incepe sa traga "mai tare" abia de la peste 2500 de ture. Banuiesc capsula vacuum de la turbo.

Multumesc.

 

LOG-01-003-010-011.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

Atasez si eu un log din mers pe turbina, imi intra in limp mode la drum lung, iar dupa repornire ma tine cam 80-90 km. Passat B6 2007 BKP.

Multumesc,

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

      Salut,

   Va rog ajutor din partea celor care stiu sa interpreteze un log in mers. Am acel boost spike si nu stiu daca este normal sau cum sa il corectez.

Va multumesc.

LOG-01-003-010-011.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal spike ul la inceput de log,si nici macar nu este mare...100 mbari in plus e fix nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Multumesc de raspuns. Ce ma deranjeaza este acel Charge Pressure Control Duty Cycle care coboara prea fortat de la 93% la 65% si la 48%. Bruscheaza motorul asa de tare incat zici ca e avion cu reactie.

Inteleg ca e de bine, pt ca trage tare, dar nici nu as vrea sa se "desprinda" motorul de pe caroserie :)

Ma gandesc ca forteaza si suportii de la motor.

In viteza a doua coboara de la 96% la 46% in mai putin de o secunda

Nu ma intelegeti gresit, e prima masina diesel pe care o am; timp de 10 am condus doar benzinare care erau puturoase rau in comparatie cu asta.

Modificat de andrrei22ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru un Common Rail (EDC 17),cu comunicație  prin UDS cum se face log in mers pe Egr,Maf,Turbo,având în vedere ca nu este disponibil canalul Mes Block? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin și eu cu niște loguri, vă rog să mă ajutați. Mașina nu merge cum trebuie, merg cu ea din 2009 și știu cum ar trebui să meargă. În treapta a 4 -a am dat de 2 ori, prima oară a trebuit să reduc la 3200. sper că sunt corect făcute.

LOG-01-003-010-011 07 octombrie.xls

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Salut,

Mă puteți ajuta și pe mine cu interpretarea logului în mers? Menționez că am luat limp de vreo 2 ori (pe la 2000 ture), nu îmi apar coduri de eroare, nu pierd vacuum pe la furtunaşe, actuatorul turbinei se mișca bine,  schimbat N 75 (după ce l-am înlocuit inițial cu al unui prieten), nu îmi apar coduri de eroare dar, tot nu trage cum trebuie (față de cum era înainte).

Mulţumesc!

 

New Foaie de lucru Microsoft Excel.xls

Modificat de bizonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bizonul Turbina incarca bine, geometria corecteaza frumos. Din logul tau nu se vede nici o urma de limp, sau ca ar intra in limp. Era bine daca prindeai perioada aia. 
Ce nu imi place la tine este debitmetrul de aer, care este obosit si necesita inlocuire. E si normal sa nu traga de 101CP. 
P.S.: Cu avansul (torsion value) cum stai, ce valoare are? Il vezi in grupul 004, casuta 4. Ar trb sa fie pe 0 (sunt deja off topic...dar e important)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, am sa schimb debitmetrul. 

Avansul -5 la relantiv şi -5.5 accelerata in gol pana la 1500 rot. Papa un pic cam mult, fum nu scote deloc nici la pornire nici la accelerari. Nu am gasit un mecanic priceput cara sa imi regleze avansul. Toti imi spun ca se regleaza singur....:o asa ca daca nu au facut-o niciodata, am lasat-o moarta pentru moment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!