Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Buna ziua, 

Revin cu un log facut azi dupa schimbarea valvei N75. 

Credeti ca l-am cumparat degeaba?

Va rog daca puteti sa va uitati peste ele. Vreau sa stiu daca trebuie sa dau turbina jos sau inca mai poate fi ceva legat de vacuum.

Multumesc.

LOG-01-003-010-011dupaN75wd40.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx230617.xlsx

LOG-01-011-xxx-xxx230617.xlsx

Modificat de andreistef4n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, ralph93 said:

E foarte puturoasa. Turbina a fost second la 40.000km de pe o masina dauna totala. Unde verific debitul de motorina si avansul. Multumesc de raspuns.

debitul la tandem se verifica cu un manometru, tre sa ai 3-3.5 bari la 1500 de ture.....la 4000 de ture tre sa ai in jur de 7.5 bari

@andreistef4n ai vaccum la turbina...trebuie sa cureti turbina ai presiune f mare in turbo

deci turbina jos si facut constatare ,daca are palele sunt bune se curata...daca nu ,se reconditioneaza sau schimba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspuns.

O pot da singur jos sa o curat? Se deregleaja ceva sau e plug and play? (in afara de tija actuator la care stiu ca nu trebuie sa misc de surub).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu pot sti ce cunostinte in mecanica ai tu...operatia nu e asa de grea,dar anumite suruburi se desfac sau nu ,sau  se rup/deterioareaza,in turbina sunt temperaturi in jur de 900 de grade

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Va rog daca se poate sa ma ajutati cu o parere despre acest log.Motorul este 1.9tdi ALH,90 cp.Va multumesc!

LOG 24.06.2017.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@b33xbg turbina ta nu face presiune suficienta decat pe la 2500 de ture,ceea ce e foarte tarziu...practic masina nu iti trage la turatii joase

psibile probleme pe partea de vaccum,furtune sparte ,n75...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar fi relevant un log plecand de la 1500 nu de la 2000.. oricum..ce problema are masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand masina dimineata nu conteaza de anotimp invarte 3-4 ori pana porneste,in mers scoate si ceva fum negru,cand porneste motorul se aude bine iar dupa ce se incalzeste se aude un tacanit asemanator cu cel de tacheti,iar de tras  nu mai trage ca inainte iar dupa 130km/h este cam lesinata.Masina are si soft dat,iar atunci cand l-am dat tragea bine si dupa 130km/h.Ma streseaza ca nu ii dau de cap,blocul motor este alezat,pistoane noi,cuzineti noi,chiulasa planata,scaunele la supape refacute,ghidurile la supape inlocutie,tachetii inlocuiti,turbina inlocuita,ambreiaj+volant inlocuite,totul a fost schimbat cu piese noi mai putin turbina care a fost inlocuita cu una reconditionata,Nu stiu ce sa-i mai fac,mecanicii ma termina nervos,te apuci sa schimbi piese la ghici si m-am cam saturat..

Problemele mele acum sunt urmatoarele:

1.De ce porneste greu dimineata(electromotor reparat,baterie noua,bujii incandescente bune)?

2.Ce poate sa tacane dupa ce se incalzeste(tachetii schimbati de doua ori)?

3.De ce nu trage masina si scoate mai mult fum negru?

Modificat de b33xbg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta pare sa aiba legatura cu sistemul de injectie, pentru ca fumul negru indica prea mult carburant care nu arde complet.

Eu as verifica tot traseul de alimentare cu motorina si as face o verificare a pompei de injectie + injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici nu mai stiu unde sa ma duc sa verific,in urma cu vreo 2 ani am schimbat garniturile de la pompa de injectie intr-un service care se ocupa numai de asa ceva,am curatat si injectoarele si tot la fel face.Mi-au spus ca pompa de injectie si injectoarele sunt ok.De aceea spun ca m-am cam saturat de mecanici care vor doar bani dar munca este de mantuiala..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca este vorba de ceva mai subtil si nu oricine isi poate da seama. Poate te ajuta colegii cu alte sfaturi in legatura cu modul in care poti verifica sistemul de alimentare.

In orice caz, fum negru inseamna prea mult carburant injectat in camera de ardere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreidumitru

Pe partea de distributie cum stai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea să fie mai multe probleme, dar toate 3 întrebările tale pot avea şi un singur răspuns: avans reglat prost sau şi mai rău distribuţia pusă prost cum a intuit şi andreidumitru.

Ca să ne dăm seama cât de cât de unde să o apuci fă următoarele:

  • un print screen cu grupul 000 în Basic settings (NU în Measuring blocks că nu este acelaşi lucru) cu motorul cald.
  • un print screen cu grupurile 000, 001 şi 004 în Mesuring blocks la ralanti
  • print screen cu grupul 013
  • print screen cu grupul 007 la rece şi la cald
  • log în mers pe grupurile 000, 004 şi 010 (ca şi pentru logul în mers clasic pe 3,10,11, numai că selectezi grupurile 000, 004, 008)
  • log în mers pe grupurile 008 şi 010 (ca şi mai sus)
  • logul în mers clasic de acum pe 3,10,11 dar pornit de la turaţii mai joase cum a zis şi colegul mai sus
  • log pe timpul pornirii pe grupul 001, 004, 012 (pui contactul, selectezi grupurile, porneşti logul, porneşti maşina, o laşi să meargă puţin apoi opreşti logul. S-ar putea să nu-ţi iasă din prima şi să se întrerupă comunicaţia din cauza scăderii tensiunii bateriei, de asta este bine ca bateria să fie bine încărcată)
  • logurile pe loc în BS 003 ŞI BS011. Vezi aici.

Fă exact ce ţi-am scris mai sus şi pune rezultatele aici. În funcţie de localizarea problemei o să mut discuţia în topicul potrivit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in urma cu aproximattiv 2000 de km cand am schimbat chiulasa am pus si distrubutia noua, ideea este ca porneste la fel ca inainte de aceasta interventie,drept urmare ma gandesc ca nu are cum sa fie distributia deoarece acum a fost pusa de un mecanic,iar data trecuta de altul si nu s-a schimbat nimic.O sa incerc azi sa fac logurile si sa le atasez.Va multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@b33xbg am vazut ca ai scris ca masina are soft facut, ar trebui sa iei in calcul si varianta asta, eventual incearca sa rescrii softul original si sa vezi cum se comporta dupa aceea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Orice parere / comentariu despre log-ul si imaginile de mai jos este binevenit si folositor.

Turbina a fost reconditionata recent.

Multumesc!

Log.CSV

IMG_1262.JPG

IMG_1261.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Ma puteti ajuta cu o interpretare pentru logul facut in mers ?

Maine ma pregatesc sa inlocuiesc turbina si vreau sa stiu ce este de facut.

Curatire sau inlocuire ?

Log pe loc nu am cum sa mai fac.

Multumesc

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu la prima vedere cam trebuie curatata turbina...daca are palele ciupite,rupte atunci o reconditionezi

@Alin15572 logurile trebuiau facute de la 1600-1700 de ture la 4000 de ture in tr 3

ce probleme are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @ionut10a, inainte de reconditionare masina intra in protectie de fiecare data intre 160 si 180 km/h, avea un fluierat constant din turbina, tragea normal dar uneori avea emotii in sarcina :)

Schimbat miez, curatat geometrie. Sunt facute 3 log-uri in fisierul de mai sus, toate de la 1400 rpm pana pe la 4400 rpm in treapta 3. Acum turbina intra liniar si frumos si au disparut toate problemele.

Am nevoie de o a doua opinie referitoare la log-uri, ce parere ai, sunt ok?

Singura discrepanta pe care o observ eu este acceleratia deschisa doar la 99.9 in loc de 100 in toate cazurile, ar implica asta vreo problema?

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

54 minutes ago, ionut10a said:

Silviu la prima vedere cam trebuie curatata turbina...daca are palele ciupite,rupte atunci o reconditionezi

@Alin15572 logurile trebuiau facute de la 1600-1700 de ture la 4000 de ture in tr 3

ce probleme are masina?

dupa 80 km pe ora imi taie acceleratia si abia mai ajunge la 100 km/h,si nu mai trage asa de bine ca inainte nici pana acolo

Nu mai trece de 3000 de ture,decat pe coasta in vale.

Am citit cum trebuie facut lo-ul,dar daca nu mai trece de 3000....

Modificat de silviu2017
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, Alin15572 said:

Am nevoie de o a doua opinie referitoare la log-uri, ce parere ai, sunt ok?

logurile sunt constituite din multe valori...probabil pt ca ai logat numai canalul 10 si 11 iar interfata e mai rapida....la prima vedere da impresia ca turbina face presiune tarziu,dar nu e cazul ...la 2000 de ture turbina face in jur de 1.9-2 bari de presiune,ceea ce e bine

nu cred ca e o problema daca iti arata pedala la 99.9,am mai vazut si in alte loguri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu un log in mers. Sub 2000 de ture nu-mi place cum trage, e cam lesinata. Sa fie de la MAF? Dupa 2000 de ture trage foarte bine.

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log facut gresit, accelerația trebuie la maxim, dar oricum pare si ca agata geometria si ai overboost, nu întră in limp la viteza mare ? Dupa 2000 trage foarte bine ca ai overboost, pana intervine limitatorul de cuplu.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minute ago, Adriannnnn said:

Log facut gresit, accelerația trebuie la maxim, dar oricum pare si ca agata geometria si ai overboost, nu întră in limp la viteza mare ?

al 2-lea log e ok, daca dai mai jos. Nu intra niciodata in limp mode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum m am uitat mai jos. Ce am scris mai sus ramane valabil, dar asteapta si pareri de la colegii mai priceputi.

Nu inteleg cum nu iti intra in limp.. log ul tau seamana cu ale mele înainte sa reconditionez turbina, si eu aveam boost cam mic sub 2200 dupa care brusc suprapresiune. Ce i drept la mine se ducea peste 2601 mbar pana la 3800 rpm.

Eu luam limp la o repriza 80-130 "in blana", in special in urcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!