Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Păi nu este bine, trebuie să fie 100 fără să oscileze.

Mai fă următoarea verificare: în grupul 002 ce arată în a doua căsuţă şi a treia atunci când este complet apăsată, complet relaxată şi pe la jumătatea cursei.

Posibil să fie senzorul defect, dar este posibil să fie şi un contact imperfect la mufa senzorului de la pedală. Ar fi bine să verifici mufa acestuia, să dai cu nişte spray de contacte şi dacă tot umbli pe acolo spune cum este mufa (cu pinii pe un rând sau pe două, presupun că motorul este ASV sau AHF şi dacă este aşa trebuie văzut ce tip de seznor are pt. că sunt 2 modele)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ai un multimetru îţi trimit nişte proceduri să verifici ce se poate verifica cu el, dar prima dată dă cu nişte spray de contacte la mufă să nu fie un contact imperfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos lupo_bv  am sa incerc astazi dupa ora 18 sa dau cu spray la mufa si revin cu detalii.Astept si procedurile invocate.

La senzorul de acceleratie s-a mai umblat cu ceva ani urma din cauza faptului ca masina ramasese blocata parca la 1200 rotatii. Cu ajutorul vostru i-am dat solutia mecanicului, care era foarte sceptic vis a vis de cele spuse de mine.In final a trebuit sa-l oblig sa-mi repare senzorul(sa-l curete).In timpul operatiunii am aflat ca experienta lui in mecanica auto era de cateva luni, operatiunea efectuata fiind realizata cu ajutorul colegilor de atelier. Deci in concluzie, nu stiu cat de bine a lucrat, dar problema majora s-a înlăturat. Câteodată, am simtit un mers intrerupt la accelerari(foarte rar) si in special dupa anumite franari, dar am presupus ca e vorba de vacuum, dar dupa eliminarea unor mici pierderi, problemele s-au mentinut, observand ca atunci cand asteptam la semafor de exemplu, mersul neregulat disparea dupa apasarea foarte usoara a pedalei de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Atasez si eu un log in mers in treapta a 3-a de la 1700 la 3400 . Dupa 3400 imi intra in limp mode. Daca cineva ma poate ajuta si pe mine cu interpretarea datelor. Mie mi se pare ciudat ca la senzorul F96 nu se misca deloc valoarea. Si cu motorul oprit arata aceeasi valoare. Care ar putea fi cauza?

Multumesc.

LOG-01-003-010-primu.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suprapresiune cât China. Probabil geometrie blocată. Vino şi cu BS011 şi 003

"Mie mi se pare ciudat ca la senzorul F96 nu se misca deloc valoarea." Păi ce cât ai făcut logul ai ajuns de la Ploieşti la Predeal :scratch:? Presiunea atomosferică nu se modifică chiar aşa de repede plus că este aceeaşi şi cu motorul oprit şi cu el pornit. Deci este normală valoarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Unde "arata" suprapresiune/geometrie blocata? La  Intake air press. unde arata 2580.6?

BS003 si BS011 nu sunt canalele 003 si 011 care sunt in fisier?

Poate sa dea suprapresiune de la valva N75?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici.

Sfatul meu este sa rezolvi cat mai repede, eu am mers mult timp cu suprapresiune (chiar mai mare ca tine) si.. nu s-a sfarsit prea bine.

Referitor la intrebarea nr2:

Capture.JPG

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. inteles. Ce eroare aveai si cum ai rezolvat?

Am un prieten care sustine ca de vina este valva N75. Ar baga mana in foc. Dar eu ma intreb daca poate fi de vina si pentru suprapresiune.

Modificat de andreistef4n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P0234 - overboost condition. eu aveam suprapresiune inca de la ~2200 rpm, in log imi indica 2601 fiindca atat citeste maxim MAP, in realitate cred ca aveam peste.

Am reconditionat complet turbina, in Bucuresti, geometria s-a inlocuit. Din spusele celor de acolo, daca mergeam in service de la primul limp aveam sanse mari sa scap doar prin curatarea geometriei. De obicei geometria murdara este de vina pentru suprapresiune.

Eu am mers cam 2 luni cu problema asta, timp in care am luat limp de cam 10 ori, plus vreo 5-6 log-uri in mers cu acceleratia in blana.. mi-au afectat atat axul cat si geometria (fizic, aveam 2 vane indoite/rupte).

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am urmatoarea eroare: 

17965 - Charge Pressure Control
P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

 

Am verificat geometria si se misca. Am pus un furtunas si am tras , am miscat si cu mana. Se misca ok. Acum nu stiu daca suficient de mult.

Modificat de andreistef4n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ataseaza si log pe loc, am lasat pe pagina anterioara un link cu instructiuni. E mai usor de facut decat cel in mers.

Eroarea are alt cod, dar tot suprapresiune este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat actuatorul si tija lui face cursa (acum nu stiu daca suficient de lunga). In schimb am demontat N75 si este blocata. Am desfacut si N18 si am facut rocada intre ele. La N18 iesea aer cand suflam, la N75 nimic.

Din pacate face la fel.?
 

Modificat de andreistef4n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara sunt nou pe aici și nu as vrea sa supăr pe nimeni dar as fi tare bucuros dacă m-ar ajuta cineva nu stiu dacă scriu unde trebuie iar dacă greșesc îmi cer scuze problema mea a început acu vreo trei luni cu mașina pe care o am pasat 2006 motor 2000 103 kw 140cp BKP nu mai mergea cu trebuie am fost pe la 5  Serviss uri dar din păcate m-am ales doar cu sume foarte mare de bani cheltuite și mașina tot nu merge cum trebuie m-am hotărât să mi-o repare singur am cumpărat O interfață sau diagnostic Tot pe aici pe forum am citit cum se face un log în mers am reușit să reglez turbina din actuatorcred eu bine dar ceva nu îmi dă cum trebuie și nu prea mă pricep poate mă ajutați vă rog să-mi spuneți și mie o să postez acest log IMG_0702.thumb.JPG.d688129884c251900530fd352b6c005d.JPGȘi vă mulțumesc celor care mă ajutați să îmi spuneți ce aș putea să mai fac sau să schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, 

Am facut un log in mers. Am schimbat foarte multe si nici un rezultat. Nu mai trege motorul ca inainte. Golf 4 ajm 116 cp an 2000. Am fost la service, schimbat furtune vaccum, pompa tandem, 2 injectoare, egr, debitmetru( test gaze ok), acu 4 ani s'a spart axul de la turbina si a bagat uleiul pe toba de esapament. De atunci foarte multe probleme. Nu stiu sa citest log'ul . Cine ma poate ajuta. Multumesc

received_1721971974499230.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Dupa log trage ok,verifica ambreiajul....debit de motorina si avansul.

Turbina a fost reconditionata sau cumparata noua/second?

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e mult 16 secunde de la 1700 -4000 de ture...in mod normal tre sa scoti max 10 secunde,..e putroasa rau in concluzie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce treapta ar trebui sa faca maxim 10 secunde ? 3 sau 4 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in treapta 3....

@Nicutageorge fa un log in mers pe canalele 3 10 si 11 cu pedala la podea de la 1700 la 4000 de ture in treapta 3,ce ai postat tu nu ajuta prea mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am facut si log pe loc.Precizez ca am modificat valoarea egr pana la valoarea max admisa de producator, pentru ca devenise cam puturoasa si ma dispărea pornirea f grea la cald.Cateva zile ma bucuram ca am rezolvat-o, dar dupa o talpa, am ramas decat cu sprinteneala.

log BS003.csv

log 011.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte puturoasa. Turbina a fost second la 40.000km de pe o masina dauna totala. Unde verific debitul de motorina si avansul. Multumesc de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe engine in measuring blocks, 04 pentru avans si 01 pentru cantitate injectata.

Toate se verifica la relanti, motor 90 grade, consumatori opriti.

La masina ta cred ca ar trebui sa ai torsion value zero si injection quantity in jur de 5, sa ma corecteze colegii daca gresesc.

Filtrul de aer cand s-a inlocuit ultima data ?

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!