Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salut, pun si eu un log aici. Pe scurt masina nu trage cum trebuie si imi ia limp cateodata.Soft facut acum 6 luni pe ea, motorul este ALH cu turbo de ASZ (131 CP).

 

 

LOG-01-010-003-011.CSV

Modificat de Seatt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vadik2001.

bs011, geometria de vede ca agata.

bs003: ceva se intampla de nu scade recircularea(la egr on) catre 220-240mg.verifica vacuumul la egr,verifica membrana egr.

in loguri,pres arata ca un sarpe....geometria care agata isi spune cuvantul.

cea mai buna proba:dai jos actuatorul de pe turbina si misti apoi de parghia turbinei.orice simti ciudat la mana(scârtâit, agatare,etc) ,semn ca turbina trebuie data jos si curatata geometria.

seatt,

intradevar in timpul logului ,presiunea actuala depaseste specificul.

pt o diagnosticare mai amanuntita,trebuie bs003 si bs011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Multumesc de ajutor! 

La EGR ar trebui facut ceva cu el? E schimbat de 2 luni cu unul nou. 

La log-ul cand intra masina in limp mode e normal sa am 1200mg inregistrat de MAF?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa ma lamuriti ce ar putea fi. Am schimbat MAF cu unul nou,dar la aprox.3400rpm valoarea MAF actual din grup 003 scade, la fel

scadea si inainte de a schimba MAF-ul. Sa fie EGR-ul ,am ceva ulei pe langa capsula ?

Masina parca nu prea are vlaga si consumul este un pic marit.

O idee ?

LOG-01-003-010-011-a3a.xls

Modificat de daniel80
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am si eu o problema la un Leon 1P 1.9 BXE.La accelerare in intervalul de turatii 1400-2000 se aude un fluierat ca o sirena de salvare.Acest sunet se aude si la decelerare.Masina trage normal si pana acum nu a dat limp mode si nici erori pe tester.Am facut un log in mers si il atasez aici daca ma puteti ajuta cu o parere.

 

Multumesc!

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, care ma ajuta si pe mine cu citirea datelor la un test al turbinei facut cu vagcom - ul pe canalele 3, 10 si 11 in mers, in treapta a 3 a incepand cu 1700 rpm si terminand cu 4000 rpm, mentionez ca acceleratia era calcata pana la fund, scopul acestui log e ca intra in limp mode, va multumesc foarte mult.

LOG-01-003-010-011-1.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Posumul said:

Salut

controleaza daca ai joc la axul turbinei,de aici pot proveni sunetele tip sirena

48 minutes ago, nekkyy3 said:

 

la tine trebuie curatata geometria turbinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

39 minutes ago, ionut10a said:

controleaza daca ai joc la axul turbinei,de aici pot proveni sunetele tip sirena

la tine trebuie curatata geometria turbinei

Ok, asa reiese din acel log? Mentionez ca la 3000 rpm intra in limp mode. Unde se curăță geometria? Sunt service uri  specializate sau la orice service. Nu scoate nivi un fel de sunet. Multumesc.

Modificat de nekkyy3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,da,fara dar si poate ,linistit curata geometria...sa stii ca nu toate service urile acorda acest tip de reparatie

vezi in aria prestari servicii poate gasesti pe cineva din zona ta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, ionut10a said:

da,da,fara dar si poate ,linistit curata geometria...sa stii ca nu toate service urile acorda acest tip de reparatie

vezi in aria prestari servicii poate gasesti pe cineva din zona ta

Ok, mulțumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/12/2017 at 10:37 PM, Stefan.DFS said:

Salutare,

Am doua loguri facute in seara asta, nu ma pricep la interpretarea lor, in special cele de injectoare.

Vreau sa stiu daca sunt probleme si ce am de facut.

Ma poate ajuta cineva? xls atasate.

Multumesc,

Log injectoare.xls

Log rulare tr3 la 4000rpm.xls

la mine o parere? :)

multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

@Stefan.DFS pare totul ok. 

Am si eu o problema. Am luat de 2 ori limp mode la talpa dar numai in treapta a 5-a. Prima data cu eroarea:

P0234 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

iar a 2-a oara cu eroarea:

17965 - Charge Pressure Control 
            P1557 - 35-00 - Positive Deviation

Clar e problema de overboost.

Azi am reusit sa fac log pe canalele 3,10 si 11 si din ce observ presiunea in turbina e prea mare. 

Eu suspectez valva N75, mai ales ca uneori aud si bazait ca de telefon. Ceva de genul asta: https://youtu.be/ZNYap0-4vJw?t=35

Multumesc frumos.

 

PS: Daca ajuta cu ceva, masina e resoftata.

Log-tr4-1.9tdi-AXR-ch-3-10-11.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bazâitul ăla arată că a prins ceva mizerie la N75. Înainte să-l înlocuieşti încearcă curăţarea lui. Vezi aici cum se curăţă, iar aici vezi că am făcut o descriere ca să vezi mai exact cum este făcută.Dacă valva nu închide bine începe să vibreze şi de asta scoate sunetele alea.

Eu am făcut o curăţare la N18 şi a mers, spre deosebire de videoclip am tăiat cu o pilă inelul de aluminiu în pornţiunea mai îngustă (în felul ăsta nu a trebuit să deformez marginile inelului şi poţi să o demontezi de câte ori vrei) iar la montare am pus peste el un colier cu şurub

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca asta e problema, la N75, prefer sa il schimb. Probabil pe cel vechi il voi curata si il voi tine de rezerva. 

Dar de ce intra in limp doar in treapta a 5-a? In 1-4, indiferent cat de mult o forjez, nu intra in limp, desi pe loguri vad ca face overboost.

Posibil ca din cauza ca acceleratie e mai grea in a 5-a, sta prea mult timp in overboost si atunci intra in LIMP? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 19.04.2017 at 15:30, Stefan.DFS a scris:

la mine o parere? :)

multumesc mult.

Ce simptome prezinta masina?

Ai ceva probleme la injectorul 1. Dar nu e ceva de speriat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@llCristyll pai tocmai ca nu are nici o simptoma iesita din comun. Doar am facut un log pe injectoare, am vazut niste valori ce mi se par ciudate si nestiind sa le interpretez, am cerut o parere. 

daca le mut intre ele, se regleaza? sau nu se pune la CR 

@Vad_Sunete multumesc :) 

Modificat de Stefan.DFS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai motiv sa umbli la ele. Ai deviatie +0.5 care e corectata de celelalte injectoare cu -0.26 si -0.28 si 0.0. E totul in parametri.

Daca iese din intervalul -2.8 to +2.8 mg/H trebuie facut ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 minute în urmă, Stefan.DFS a scris:

@llCristyll pai tocmai ca nu are nici o simptoma iesita din comun. Doar am facut un log pe injectoare, am vazut niste valori ce mi se par ciudate si nestiind sa le interpretez, am cerut o parere. 

daca le mut intre ele, se regleaza? sau nu se pune la CR 

@Vad_Sunete multumesc :) 

Valorile pozitive indica o problema, dar nu.i de speriat la tine. Cred ca o simpla iesire din oras si mentinuta 10km in treapta 4 cu aproximativ 3500rpm e suficienta. Nu rezolvi problema prin mutarea intre ele, ti s.ar schimba problema pe cilindru respectiv pe urma si oricum ele se compenseaza unu pe altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga o curatare cu Diesel purge , eu o fac la fiecare inlocuire de filtru motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/18/2017 at 7:27 AM, daniel80 said:

Va rog sa ma lamuriti ce ar putea fi. Am schimbat MAF cu unul nou,dar la aprox.3400rpm valoarea MAF actual din grup 003 scade, la fel

scadea si inainte de a schimba MAF-ul. Sa fie EGR-ul ,am ceva ulei pe langa capsula ?

Masina parca nu prea are vlaga si consumul este un pic marit.

O idee ?

LOG-01-003-010-011-a3a.xls

O idee de ce ar putea fi 

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 minute în urmă, daniel80 a scris:

O idee de ce ar putea fi 

Va multumesc

Ai pus un alt debitmetru nou? Daca da, cel mai probabil ca ai problema la mufa sau cablaj. Curata mufa cu sprai de contacte si daca tot asa iti face, schimb-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da debitmetrul este nou Bosh exact codul care a fost pe masina. A fost curatata mufa cu spray contact.

Ce legatura este cu faptul ca face numai la aprox 3400rpm ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 minute în urmă, daniel80 a scris:

Da debitmetrul este nou Bosh exact codul care a fost pe masina. A fost curatata mufa cu spray contact.

Ce legatura este cu faptul ca face numai la aprox 3400rpm ?

 

Iti merge foarte prost masinuta...ai debitul actual sub cel specific. In sarcina ar trebui sa ai debitul actual peste 1000mg masurat, mai ales ca ai soft pe masina. In mod normal specificul trebuie sa fie constant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, Vad_Sunete said:

Salut,

Am si eu o problema. Am luat de 2 ori limp mode la talpa dar numai in treapta a 5-a. Prima data cu eroarea:

P0234 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

iar a 2-a oara cu eroarea:

17965 - Charge Pressure Control 
            P1557 - 35-00 - Positive Deviation

Clar e problema de overboost.

Azi am reusit sa fac log pe canalele 3,10 si 11 si din ce observ presiunea in turbina e prea mare. 

Eu suspectez valva N75, mai ales ca uneori aud si bazait ca de telefon. Ceva de genul asta: https://youtu.be/ZNYap0-4vJw?t=35

Multumesc frumos.

 

PS: Daca ajuta cu ceva, masina e resoftata.

Log-tr4-1.9tdi-AXR-ch-3-10-11.xlsx

Imi poate confirma si mie cineva ca problema e de la N75? Vreau sa stiu daca il comand azi. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daniel80,

verifica egr,blindeaza-l cu o tabla.exista posibilitatea ca el sa nu se inchida perfect.si de aceea sa scada valoarea maf. e rapida treaba asta ,desfaci(doar slabesti)cele 2 piulite ale conductei egr,unde se imbina cu galeria de evacuare,iei o fâsie de tabla dreptunghiulara cat sa incapa ca latime printre cele 2 suruburi,si apoi strangi piulitele

Screenshot_20170421-095150.png

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!