Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

La AGR fiind cu westgate nu se poate testa funcţionarea turbinei în BS011 (o să dea mereu aceeaşi valoare de aici concluzia greşită că nu ar fi vacuum). Nu am timp să aprofundez acum problema, dar încearcă să verifici urmând indicaţiile din ataşamente. Dacă ajungi la ceva concluzii să-mi zici şi mie ca să completez tutorialul şi cu problemele legate de westgate.

La EGR pe timpul secvenţelor de EGR ON în BS003 trebuie să ai vacuum, aici este la fel ca la toate.

agr-01.pdf

agr-02.pdf

agr-03.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un log pe 003 010 si 008, Cred ca MAF are ceva de nu citeste bine, si cred ca din cauza lui actuatorul nu face exact ce trebuie. Si daca se gaseste cineva sa imi explice si mie valorile pe 008, de ce am IQ driver request mai mare decat in intervalul dat de VCDS. Logul s-a facut in treapta 3, cu mentiunea ca pe la 3200RPM s-a luat putin piciorul de pe acceleratie, sa se vada mai bine cum lucreaza geometria

intake press.&engine.speed.png

Log-ROS.ods

MAF.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Atasez si eu bs 003 si 011, skoda octavia 2 2008 cod motor bxe, a fost schimbat actuatorul, nu am erori pe motor

Daca trebuie log in treapta 3 si 4 fac!

Va rog sa imi spuneti si mie daca e reglat corect

Mentionez ca presiunea admosferica e de 989,4 mbar

Multumesc

LOG-01-003-xxx-xxx skoda.csv

LOG-01-011-xxx-xxx skoda.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca mai ai de lucru ca sa o reglezi ca la carte,deja in bs 003 valorile sunt mici,trebuie sa ai undeva la 220-230.egr on si 450-470 egr off

in bs 011 nu imi pot da cu parerea ca nu stiu pres atm a zonei unde se face reglajul....eu as incerca un 20-30 mbari mai putin la turbo off ca pres atmosferica

posteaza si un log in mers in a3a,sa vedem cum face spike ul si cum incarca la turatii joase

acum am vazut ca ai scris de pres atmosferica...in cazul asta ai mai putea scurta un pic tija...in functie de logul in mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, duduratoy said:

Mentionez ca presiunea admosferica e de 989,4 mbar in zona mea

Multumesc

LOG-01-003-xxx-xxx skoda.csv

LOG-01-011-xxx-xxx skoda.csv

Am facut si log-uri in mers in treapta 3 si 4, va rog frumos sa imi spuneti si mie ce reglaje ar trebui sa mai fac

Multumesc

LOG-01-003-010-011 a3a skoda.csv

LOG-01-003-010-011a4a skoda.csv

Modificat de duduratoy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la surubul de stop ai umblat?sa stii ca nu esti departe cu reglajele ,in schimb valorile alea de 15% de la duty cycle nu sunt ok deloc,,,,in scurt timp iei limp mode,deja ai un pic de suprapresiune pe toata plaja

deci o reglezi pana duty cycle iti arata valori de aproximativ 30-35%....lungeste tija cate o tura,nu uita egr on off tre sa ai 200-230 cu 450-470mg....

nu stiu daca o sa poti obtine egr off 450-470,din cauza maf ului care pare cam slabut,si in log desi ai presiune mare citeste putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30% sau 35% din c?

Nu prea ma pricep!

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe ultimul rand din dreapta unde ai 15%,trebuie sa ai valori de 30-35%...desfiletezi cate o tura tija actuatorului,nu umbli la surubul de stop...mergi asa o zi ,doua si refaci logul

iti postez un log de al meu sa intelegi mai bine

 

log chiulasa noua.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu o mica problema cu turbina si am nevoie de niste sfaturi/indicatii...

Incepand de ieri turbina mea a inceput cand intra in sarcina...adica de pe la 1600...1800 rpm sa "fluiere"...nu foarte tare, iar fluieratul asta dupa 2000...2200 rpm dispare si nu se mai aude...masina trage foarte bine...e posibil sa am totusi ceva probleme? Am atasat alaturi un log in mers pe care l-am facut aseara singur...dar nu am reusit decat in a 3-a sper sa fie cat de cat elocvent...m-am uitat pe/si pe langa turbina si se pare ca am putin ulei pe undeva pe lateralul ei(am dat cu mana si pare ulei vechi si cu mult praf/nisip in el/murdar)

Esta cazul sa caut sa o reconditionez?

Multumesc frumos

LOG-01-003-010-011.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru a vedea daca este cazul de reconditionare, trebuie verificat (mecanic) jocul pe care il are in ax. Din log, nu poti spune asa ceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, F l o r i n said:

pentru a vedea daca este cazul de reconditionare, trebuie verificat (mecanic) jocul pe care il are in ax. Din log, nu poti spune asa ceva....

Am inteles...e clar asta....doar ca ma intereseaza si daca in log-ul in mers ar fi vreo problema.....daca ma poate ajuta cineva cu o interpretare.

 

Multumesc

3 hours ago, F l o r i n said:

pentru a vedea daca este cazul de reconditionare, trebuie verificat (mecanic) jocul pe care il are in ax. Din log, nu poti spune asa ceva....

Am inteles...e clar asta....doar ca ma intereseaza si daca in log-ul in mers ar fi vreo problema.....daca ma poate ajuta cineva cu o interpretare.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

logul nu e corect.pedala nu este 100% apasata.refa-l....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Un ochi experimentat sa se uite si pe log-ul acesta, va rog. Motor Bora 1.9tdi Ajm. Turbina a fost curatata, toate furtunasele de vacuum schimbate. Electrovalva pare sa functioneze. Multumesc

log_ajm.thumb.png.24445416804b42e4b77fdfeceaf36ce4.png.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie reglat actuatorul ,ia legatura cu mario20vest

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

La mine sau colegul de sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Curios ca nu s a umblat la tija. Trebuia scurtata tija? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S ar putea sa fie și ceva furtune puse gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

haideti va rog sa se uite cineva si la mine... ca sa stiu daca mai am de umblat la ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Biziday, in tr 3 geometria pare sa nu corecteze perfect.pres facuta in tr 4 e mai bine gestionata.e si normal,pt ca geometria are mai mult timp la dispozitie sa se miste decat in tr 3.

posibil mici agatari ale geometriei.posteaza un bs003 si bs011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Log-ul in bs ch 11 pt aceeasi masina de mai sus. Parca aici se vede daca e reglata bine tija?

log_ajm2.thumb.png.aaf263ada58932253ae22597c17fbab1.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai trebuie lungita tija.Fata de val din log 03_10_11,presiunea atmosferica este cu 20/30mb mai mare în bs turbo of.Caută sa o aduci pana la valoarea presiunii atmosferice și dacă tot mai iei limp, mai scade cu 10/20 mb sub valoarea presiunii atm.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ursachicatalin
S-a umblat la soft? Atat sa ceara AJM-ul? 2091mbar la 115cp, PD, constant? Eu la ATJ, tot 115cp, cere 2241mbar pe la 2000-2200rpm, dupa coboara spre 2091 in jur de 4000rpm. Din ceea ce vad, mi se pare un soft de 110cp, de AFN sau ASV (golf 4/bora), non PD.
Oricum, ma mir cum de nu ti-a taiat pedala (limp-mode) dupa atatea valori de 94.4 la duty-cycle. 
Intradevar, presiunea la OFF e putin mai mare fata de presiunea atm: 999.6>979.2. Cum au spus si colegii, mai lungesti tija cu o jumatate de tura. Astfel, se va modifica si presiunea la turbo ON, 
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!