Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Cred ca s-a pierdut postul pe carel-am trimis inainte.

Incerc sa atasez cateva loguri si va rog sa va dati cu parerea.

Multumesc.

P.S. Daca reusesc sa le atasez am cateva nelamuriri pe care sper sa le rezolv cu ajutorul vostru.

P.S.2 Am reusit in cele din urma.

Modificat de Cato
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt OK logurile. Poate cam mare virful de presiune de pe la 2000rpm insa nu mereu mergi la WOT, asa ca nu-i o problema prea mare.

La masini identice, cu comportari identice inainte de remapare, numai viscozitatea uleiului mai poate face ceva diferenta insa este greu de sesizat la condus. ICE avea avea ulei 0w30?

Doua masini identicer pot avea comportamente diferite chiar de la 0Km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ice are Aral Hightronic 5w40, eu am Castrol TXT Softec 5w40...

Ce inseamna ..."insa nu mereu mergi la WOT"?

Este adevarat ca debitmetrele Pietburg dau un plus de cuplu fata de Bosh?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa reusesc acum!!!

1. In grupul 004 oare avansul e intarziat?

2.De ce Maf specified e sub 850? Filtrul e de vina?

3.Valorile din 008 sunt OK?

4.N75 si turbina au valori normale?

Mersi.

Am "reactivat" topicul dupa mai bine de 6 luni de pauza si nimeni nu ma baga in seama (am glumit).

Ii rog pe cei care se pricep sa ma ajute sa raspund la intrebarile de mai sus postate acum 2-3 zile.

Mai am totusi cateva nelamuriri: 1.Valoarea comandata de ECU in sarcina - la mine 1948,2mbar - este cea "standard" pentru masina mea si pentru turbina din dotare?

2.Care sunt valorile de baza pt. Inj. qty din 008?

3. De ce la log-ul doi Turbo "cerut" la 3486 RPM e 1132,2 mbar, iar N75 are valoarea 94,4!!!!!! +MAF-ul aiurea?

4.Care sunt valorile normale pentru N75?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna ..."insa nu mereu mergi la WOT"?

inseamna ca nu o calci mereu, ca nu esti tot timpul pedala la podea, doar atunci manifestandu-se varfurile respective de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma alatur si eu colegilor care solicita o parere avizata vis a vis de cateva loguri, pentru un motor de 96 kW, cel din semnatura - multumesc anticipat! (mentionez ca MAF-ul este unul Pierburg si are cca 8.000 km).

Sunt poze dupa grafice corespunzatoare unor loguri in grupurile 011 - pt MAF si 003 - pt turbo.

Sa nu uit ... multumesc lui Florin - driver tdi pentru rabdare si amabilitate (si pricepere)! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
  • Administrator

A venit si randul meu sa ma alatur colegilor care solicita o parere avizata vis-a-vis de cateva loguri . Masina este cea din semnatura . N-am probleme cu masina de nici un fel dar :D nici nu stiu sa interpretez aceste log-uri . Mie mi se pare ca masina merge bine dar nu-s cunoscator asa ca va rog pe voi sa priviti log-urile si sa-mi spuneti daca e bine sau nu .

Multumesc anticipat !

PS : Multumesc lui alex pescaru pentru rabdare si pricepere in realizarea scanarii si a log-urilor .

:D

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu interpretare la urmatorul log ?

Multumesc !

Modificat de FlorinA4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi stiti ce vorbiti? La 3000rpm, WOT, MAF-ul trebuie sa raporteze in jur de 850

Nu are nimic. Nu-l schimba.

daaaaaaa?

si la mine de ce se duce maf-ul pana in 1200?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu interpretare la urmatorul log ?

Multumesc !

deci trebuie sa schimbi senzorul de temperatura motor :g62 si g2 amandoi in aceeasi capsula

2.trebuie sa schimbi map-ul care se afla pe furtun inainte de intrare in galeria de admisie sau pe intercooler

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau la senzorul de presiune(cel de pe admisie) poate sa fie intrerupt firul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu interpretare la urmatorul log ?

Multumesc !

O intrebare...nu ai cumva probleme cu bateria? :P

Ceva detalii...comportament? porneste in conditile astea? (cf. scan-ului atasat)

Modificat de xxleeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un lucru trebuie sa fie clar:maf-ul doar masoara cantitatea de aer care trece prin el....el "baga" aer indirect prin intermediul ecu,map si al comenzii vacuumatice a turbinei...daca masoara mai mult sau mai putin,nu e neaparat defect....daca masoara mai putzin(decit cere ecu),poate fi vorba de o admisie obturata..egr blocat....comanda turbina...vnt blocat...daca masoara mai mult ,motorul respira bine...indicatiile lui trebuie asociate cu presiunea din circuitul turbo...un map defect poate altera indicatiile maf-ului,poate genera chiar un "limp mode"......

Modificat de maumau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

intru-n loc fara respect pentru TDI si fara mecanici m-am incapatanat sa-mi iau un New Beetle. De la inceput l-am simtit ca e in neregula cu injectia ( prea avansata ). Din lipsa de mecanici care sa faca asta, am cumparat vag-com-ul si am rezolvat avansul. Imediat dupa, la testul ala cu acceleratia 100% in trapta III la 3000 de ture, am dat de :

Friday,24,November,2006,21:09:04

VAG-COM Version: Release 607.3-UD

Control Module Part Number: 038 906 018 BK

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 2122

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 00066

1 Fault Found:

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 35-10 - - - Intermittent

iar log-l arata cam asa:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabe, din pacate turbina ta agata si trebuie curatata. Motorul fiind transversal ca la Golf (cred) va fi foarte greu, daca nu chiar imposibil sa te apuci singur de ea.

E posibil sa fie doar actuatorul , incearca sa-l dai jos si sa vezi cum merge.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult Miguel,

Am sa incerc sa fac lucrarea undeva in saptamana dintre craciun si anul nou. Abia atunci o sa am acces la un garaj :).

cu siguranta o sa fie ceva mai complicat, poate am sa gasesc un prieten care sa ma asiste. O sa incerc sa curat turbocharger-ul si intake manifold. O sa incerc sa fac si un set de fotografii pe parcursul operatiei sa poata fi postate intr-un ghid " cum sa ".

Numai bine pana atunci !

Gabe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentiu_moraru

Am profitat de un drum la Iasi si de amabilitatea colegului @Istef si am realizat un log la masina din semnatura.

Va rog sa ma ajutati cu o interpretare. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarile din postul 50(http://vwforum.ro/index.php?s=&showtopic=2653&view=findpost&p=207789) de pe acest topic au ramas.

Intre timp mi-am facut distributia si vreau sa-i intreb pe cunoscatori daca din urmatoarele informatii avansul e OK. Evident cei de la service nu au auzit de reglajul avansului dupa schimbarea distributiei.

grup 000 043 064 000 016 106 206 073 150 109 138

grup 004 903 2 2 55%

La tdi timing valorile sunt instabile 40-42. In grafic intersectia liniilor galbene este sub diagonala albastra, undeva la mijlocul distantei dintre diagonala albastra si cea rosie.

Care ar fi valorile normale pt. motorul meu?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multumesc mult...Masina merge fara probleme, nu am nici o manifestare anormala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sicum ti-ar fi mancat soriceii firele de la sesnzori pe acolo :blink:

Acum lasand gluma deoparte daca masina merge ok atunci ar trebui sa resetezi erorile alea si sa vezi daca mai apar.

Poate ca s-a umblat la vreo reparatie acolo si s-au stocat erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa traim cu totii bine!

Am mai cercetat in uma sfatului dat de Miguel si inainte de a ma apuca sa demontez turbo. Rezultatul a fost surprinzator. Turbo nu "agata" ci actuatortul este complet ruginit deasupra de membrana spre corpul turbocompresorului, astfel ca atarnain tija si furtunul de vacum. Tot efectul vacuumului este sa atarne mai aproape sau mai departe de suportul lui. Am comandat si primit actuator de la www.tdiparts.com pentru VNT15 urmeaza in weekend sa il inlocuiesc. Probabil ca pareta cea mai dificila va fi sa reglez lungimea tijei actuatorului nou dupa cea a celui original.

Cititnd pe alte forumuri am constatat ca au mai patit si altii acest tip de defect cu actuator corodat si rupt.

La demontare o sa postez si ceva imagini cu mortaciunea.

numai bine,

Gabe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primind in cele din urma cablul OBD mi-am facut si eu loguri la modulul engine (grupul 3 relanti si full, grupul 8 full, grupul 13 si combinatie intre grupul 10-11 cu acceleratia full). Masina merge bine, scanarea fiind doar una preventiva. Din cite mi-am dat eu seama nu am probleme, dar as dori ca si altii care sunt mai experimentati in citirea logurilor sa isi dea cu parerea.

Merci

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!