Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Ms. Am să încerc chestia cu vacumul continuu. Motorul este un 2.0 tdi cbdb.

 

Menționez ca locurile pe grupuri au fost luate săptămână trecută, poate influențează presiunea atmosferică dacă se face corelarea bs11 cu ele.

Modificat de golf416
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest
53 minute în urmă, DjMarinik a scris:

Buna seara! Ma poate ajuta un coleg cu interpretarea unui log de pe un audi a4 b5 2.5 tdi akn

LOG-01-003-010-011.CSV

ai lag foarte mare.abia la 3000 rpm face presiunea ceruta.posibil lipsa vacuum ,n75,furtunase,etc.....intr-un cuvant "partea electropneumatica".

 

in schimb maf-ul iti citeste bn.

fa bs003 si bs011.

si app: vezi ca la tine e simplu sa vezi tija turbo.cu motorul pornit,tija ar trebui sa stea sprijinita pe surubul de stop.

aviz lui ANDREI HONDA, el se confrunta cu probleme citire maf(chiar daca e nou).

 

 

6 minute în urmă, golf416 a scris:

Ms. Am să încerc chestia cu vacumul continuu. Motorul este un 2.0 tdi cbdb.

e un tdi cr,are si senzor de poz pe actuator din cate stiu eu.

chiar anul trecut un amic de al meu a patit-o.i s-a fisurat membrana unui astfel de actuator .tot g6 2.0 tdi.

la fel....lag ca la tine.....akm dupa ce i l-am schimbat+reglat ,merge brici

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest
acum o oră, golf416 a scris:
acum o oră, mokansky a scris:

Salut , 

Ma puteti ajuta si pe mine cu o interpretare ? 

log 1.9 TDI ALH .xls

MOKANSKY,

ai overboost urmat de underboost.

de regula ,asta e semn de geometrie ancrasata.

fa si bs003 si bs011.

Screenshot_2016-05-04-23-13-16.png

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

Am nevoie de ajutorul vostru la un Passat B6 BMP 140 CP.

In acceleratie, in special in treapta a doua, la o turatie in jurul a 2000 rpm masina nu mai accelereaza uniform, "da in nas"  cum s-ar spune. Accelerarea are o usoara intrerupere, dar dupa aceea accelereaza normal pe masura ce creste turatia. In alte trepte de viteza nu prea se simte, sau poate foarte usor cateoadata in treapta a treia la acelasi nivel al turatiei.

Ma puteti sfatui va rog ce teste as putea sa ii fac cu vag-com-ul?

Multumesc

PS: La eventualele teste recomandate va rog sa imi precizati exact si cum se fac - in mers, pe loc, etc.

 

Modificat de novgaby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

faci log in mers pe 003,010,011.

bs 003,bs011.

si plus de asta,ataseaza un print screen cu canalele 001,004,013(motor cald).

ori avans dereglat,ori egr,ori,ori,ori.

e greu de zis cv akm.e prematur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mario ce aplicatie folosești pt android ca  sa poți face și schema logurilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, mario20vest said:

e un tdi cr,are si senzor de poz pe actuator din cate stiu eu.

chiar anul trecut un amic de al meu a patit-o.i s-a fisurat membrana unui astfel de actuator .tot g6 2.0 tdi.

la fel....lag ca la tine.....akm dupa ce i l-am schimbat+reglat ,merge brici

Actuatorul pot să o verific să văd dacă se confirmă membrana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, novgaby said:

Salut, 

Am nevoie de ajutorul vostru la un Passat B6 BMP 140 CP.

In acceleratie, in special in treapta a doua, la o turatie in jurul a 2000 rpm masina nu mai accelereaza uniform, "da in nas"  cum s-ar spune. Accelerarea are o usoara intrerupere, dar dupa aceea accelereaza normal pe masura ce creste turatia. In alte trepte de viteza nu prea se simte, sau poate foarte usor cateoadata in treapta a treia la acelasi nivel al turatiei.

Ma puteti sfatui va rog ce teste as putea sa ii fac cu vag-com-ul?

Multumesc

PS: La eventualele teste recomandate va rog sa imi precizati exact si cum se fac - in mers, pe loc, etc.

 

Aceeasi problema am avut si eu 

Am schimbat MAF 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest
acum o oră, golf416 a scris:

Actuatorul pot să o verific să văd dacă se confirmă membrana?

da.pui un alt furtun si tragi cu gura....sau alta metoda pe care o vrei tu.

în urmă cu 7 ore, mokansky a scris:

Salut , 

Am revenit cu BS003 si BS011 : 

Multumesc! 

bs011 golf.csv

bs003 golf.csv

bs011:999,6/1101,6 mbari.daca faci grafic sau daca te uiti la valori o sa vezi ca la un moment dat ,face un turbo off =989.4...semn ca ar agata geometria.

si partea electropneumatica arata urat.

dar sunt convins ca acest bs011 a fost facut la rece.drept dovada ,acel turbo on destul de mic.s-ar putea sa avem surprize mai mari in privinta geometriei,daca o sa faci bs011 cu turbina f bn incinsa.

bs003:~170/~500. deci ai o recirculare marita.nu e in regula.cauzele sunt vreo 4. au mai fost postate.

ce trebuie sa faci,ca sigur o sa intrebi?!

pai....inca un bs011 dar cu turbo f bn incins. si o verificare la mana a geometriei.

în urmă cu 8 ore, ioanidis84 a scris:

Mario ce aplicatie folosești pt android ca  sa poți face și schema logurilor

office suite.

se descide logul ,apoi inserare/diagrama cu linii/etc....te descurci tu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns. Am sa refac bs011 si postez . Ca idee, cand agata turbina, cursa tijei de la actuator , nu este lina ? Adica de la minim la full se blocheaza ?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest
8 minute în urmă, mokansky a scris:

Multumesc pt raspuns. Am sa refac bs011 si postez . Ca idee, cand agata turbina, cursa tijei de la actuator , nu este lina ? Adica de la minim la full se blocheaza ?  

da ,nu este lina.daca te uiti la ea in timpul bs011 .nu prea vezi nimik.in schimb daca se da actuatorul jos,se trage cu mana de parghia ce intra in turbo....si se simte orice:mersul intrerupt,scartait,etc....:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc frumos pentru ajutor. Incerc sa rezolv si revin cu log.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest
12 minute în urmă, DjMarinik a scris:

Va multumesc frumos pentru ajutor. Incerc sa rezolv si revin cu log.

cu placere.asteptam rezultatele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian0W0

Am verificat actuatorul tubulatura si supap de sens..nu am pierderi de vacuum.

M-am uitat in timp ce facem bs011 si tija are cursa lunga..adica pare sa fie completa desi nu pot fi sigur ca se aseaza pe surubul de limitare.Turbina era incinsa bine de tot.

Acum am tot timpul eroarea 17965-charge pressure control:positive deviation.

Ce presiune ar trebui sa am in bs011 cand turbina e on?ce alte cauze ar putea fi pentru presiune turbo mica?chiar nu stiu ce sa ii fac..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian0W0

ultimul bs011 cu turbina bine incinsa..

De ce ar putea sa imi dea underboost?tubulatura ok,geometria ok,supapa sens ok,posibil sa fie de vina n75?am vazut ca e destul de cald n75..asa trebuie sa fie?

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Modificat de sebastian0W0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

inca o data iti.zic : te confrunti si cu over si cu under.in bs011 facut akm cateva zile,nu se vedea ca agata.si parca am sis ca e posibil ca e rece turbina.

dar bs011 ultimul ,se vede ca agata.valoarea de la turbo off tre sa fie perfect stabila ,tie iti fluctueaza.

nu stiu cum ai vrrificat tu la mana geometria....dar tre sa dai jos actuatorul si abia apoi o sa simti la mana.

chiar o sa postez eu un caz ,al unui coleg de pe aici....in bs011 la rece nu agata,la cald ,da(e logic).

vizual ,tija isi facea cursa f bine,dar cu actuatorul dat jos....undeva la jumatea cursei....se simtea ca agata.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian0W0

Multumesc!o sa dau jos actutorul dar e destul de greu din cauza spatiului mic.

Aperciez o recomandare pentru un service in bucuresti unde as putea sa fac o curatare.(genu de service care se ocupa cu asa ceva)

Modificat de sebastian0W0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

g5 ,1.9 tdi bkc,105cp.

Curatare geometrie.

atasez poze cu operatiunea de curatare,inclusiv logurile.

loguri inainte de curatare,bs011 la rece(unde nu se vede nici o problema de geometrie-deci nu sunt relevante logurile la rece). si bs011 facut cu turbina f bn incinsa.si logic ca isi da arama pe fata....geometria.aviz celor care posteaza bs011 la rece....e pierdere de timp.

masina mergea destul de bine,sub nici o forma nu lua limp,puteai sa o incingi si cu autogenul....nimik,dar nu era ce trebuie....logul arata putin ciutat,bs011 la fel.

vizual,in timpul bs011,tija isi facea cursa completa ,fara a da semne ca miscarea ar fi una intrerupta.

dar in schimb,cu actuatorul dat jos,chiar si cu turbina rece,undeva la jumatatea cursei ,agata....asa ca jos cu ea.

am curatat geoemetria in substanta,apoi am luat fiecare vana in partea si am "frecat-o" in partea de dedesubt pe hartie abraziva.se vad urmele circulare lasate pe hartia abraziva.sunt niste depuneri ,altceva decat funingine,care nu se curata altfel,decat manual cu hartie abraziva.nici macar sablarea ,metoda des folosita in centrele de reconditionat....nu face treaba acolo sub vane.si oricum e strict interzisa sablarea.

 

apoi facuta planeitate in capul vanelor.

se ia o foaie de geam/sticla,se aseaza pe el o cola de hartie abraziva,pt a se crea o suprafata perfect plana,apoi se "freaca" circular geometria ,pana ce vanele se lustruiesc in partea de sus.

a nu se freca prea mult,se intra sub cota,iar etanseitatea geometriei scade,si pot aparea fluieraturi.

platoul pe care vine prinsa geometria,este si el la randul sau detasabil.la fel,a fost planat pe hartie abraziva.totusi au ramas mici urme ,circulare lasate de vane ....dar abia ca se mai simteau la unghie....e chestie foarte des intalnita.

suruburile geometriei,cam greu au iesit,chiar si cu spray.au trebuit stranse /desfacute de f multe ori pt a iesi.altfel riscam ruperea lor in corpul turbo.oricum toate au iesit cu filetul stricat.au fost inlocuite cu unele noi,plus gaurile filetate au fost refacute cu tarodul.

primele loguri,dupa montare,nu au fost satisfacatoare.lag f mare.

Cauza:suportul ce tine actuatorul s-a deplasat suficient cat sa deregleze lungimea tijei.practic a fost "lungita".... impropriu spus,dar asta a fost efectul.

a trebuit sa mai scurtez tija.

hartie abraziva folosita:1500/2000.

in poze ,geometria si restul,par ca sunt zgariate cu o hartie abraziva de granulatie mare.dar datorita blitzului ....ies in evindenta toate detaliile,orice zgarietura ,fie cat de mica reflecta lumina blitzului...si se amplifica ,de zici ca-i ditamai șanțu.

app....masina se apropia de 300k.

maf ok.

turbina a fost data jos,fara a fi demontate admisia,egr,egr-cooler.

doar planetara dr scoasa.

o tin sub obs.eventual o mai reglez sa reduc si mai mult lagul.

 

 

TIJA SCURTATA.png

LOG INAINTE DE CURATARE.png

INAINTE DE CURATARE LA RECE.png

INAINTE DE CURATARE LA CALD.png

DUPA CURATARE 3.png

DUPA CURATARE 2.png

DUPA CURATARE 1.png

DSC_1326-4160x3120.JPG

DSC_1327-3120x4160.JPG

DSC_1328-3120x4160.JPG

DSC_1329-4160x3120.JPG

DSC_1331-4160x3120.JPG

DSC_1332-4160x3120.JPG

DSC_1333-4160x3120.JPG

DSC_1334-4160x3120.JPG

DSC_1335-4160x3120.JPG

DSC_1336-4160x3120.JPG

DSC_1337-4160x3120.JPG

DSC_1339-4160x3120.JPG

DSC_1341-4160x3120.JPG

DSC_1342-4160x3120.JPG

DSC_1343-4160x3120.JPG

DSC_1344-4160x3120.JPG

DSC_1345-4160x3120.JPG

DSC_1346-4160x3120.JPG

DSC_1347-4160x3120.JPG

DSC_1348-4160x3120.JPG

DSC_1349-4160x3120.JPG

DSC_1350-4160x3120.JPG

DSC_1351-4160x3120.JPG

DSC_1352-4160x3120.JPG

DSC_1353-4160x3120.JPG

DSC_1354-4160x3120.JPG

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,cat avea turbo on off inainte si dupa reglaje?

deci turbina e kkk ,cate ture ai scurtat tija ?ai umblat si la surubul de stop?

e bine ca sa putut reduce lagul,vorbind in secunde ,a castigat ceva? e mai rapida masina acum in plaja 1700-4000 de ture?

merci

sau posteaza te rog ,logul in tr a3 a ,dupa reglage,sa l vedem si noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

logul in tr 3 ,dupa reglaje este cel.din prima poza......e loc mereu de mai bine.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu,ala e graficul logului...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi,

Am si eu un Seat Leon 1P in familie si ieri venind de la Pitesti spre Craiova am simtit ca nu mai are putere si sub 2000RPM trepida destul de tare. Uneori trepidatiile continua si dupa 2000rpm dar nu tot timpul.

Ajuns acasa am scanat de erori si am gasit asta:

000257 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
               P0101 - 000 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 229477 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 10:13:07

             Freeze Frame:
                    RPM: 1785 /min
                    Speed: 84.0 km/h
                    Temperature: 18.9°C
                    Absolute Pres.: 1193.4 mbar
                    Mass Flow: 24.18 g/s
                    (no units): 1.22
                    Temperature: 81.9°C

 

Am sters eroarea sa vad daca apare la repornire insa nu a mai aparut dar motorul merge la fel de prost. I-am facut si log in mers care l-am atasat aici.

 

log in mers.jpg

Modificat de Boditza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce se vede în log, MAF-ul este ieşit la pensie. În condiţiile în care ai presiunea măsurată peste cea prescrisă, el măsoară mult sub specificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!