Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Buna! Ma poate ajuta cinveva cu o interpretare? Masina este lenesa in turatii joase. Are lag foarte mare. Din ce am observat eu turbo isi face treaba dar lent. abia pe la 2400 turatii o simt in mers, fapt confirmat si in urma log/ului. Mentionez ca am eliminat si DFP dar nu s-au simtit imbunatatiri semnificative. Multumesc!

 

loog.PNG

Modificat de razem
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/11/2015 at 5:17 PM, mario20vest said:

omule daca ic-ul e gaurit (tre sa vezi pata de ulei unde e spartura-odata cu presiunea ies si vaporii de ulei scapati de axul turbo),schimba-l... iti uzezi prematur turbina(axul,bucsele) pt ca ea primeste comanda sa compenseze pierderea respectiva ,si automat grometria sta mai inchisa ca sa genereze mai mult boost turbina...asta inseamna ca axul turbo se invarte mai repede decat in mod normal,si de aici apare uzura prematura.am vrut sa ma uit si peste ale tale dar aplicatia de pe tel meu nu deschide csv din pacate.daca ar fi xls....mi-as da o parere.momentan sunt plecat si nu am pc la indemana s le pot deschide.

si cu maf nu m-am pronuntat tocmai din cauza ciclului n75.

ca daca ai pierdere de pres pe traseu automat turbina incercand sa compenseze,trage mai mult aer prin debitmetru(acesta aratand valori normale-dar in realitate ar fi invers).

deci maf la tine il vezi doar dupa stoparea pierderii de presiune(asta daca e cum ai zis tu ca ai ic-ul gaurit)

Am reusit sa schimb ic (gaurit e putin zis ;) ) am sa fac azi un nou log si revin .

Ati mai vazut asa ceva ?

 

IMG_3316.JPG

Modificat de icerw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@icerw demonteaza-l si la spalat cu el.

interior exterior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit ma ajutati va rog cu interpretarea acestor log-uri ?

Ceva ciudat cand am facut logurile bs 003  si bs 011 imi aparea semnul de la bujii in bord si mergea rau masina mai ca murea motorul a mai  patit cineva asa?

 

 

LOG-01-003-010-011.xls

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

mi-a aparut eroare motor

17964 - Control de supra-incarcare
            P1556 - 35-00 - deviatie negativa
17564 - Senzor presiune galerie admisie-G71-  ciecuit întrerupt /scurt la masã
            P1156 - 35-00 -
17569 - Senzor temperatura galerie admisie-G72-  întrerupt /scurt la plus
            P1161 - 35-00 -

poate sa ma ajute cineva ce inseamna mai exact ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, icerw a scris:

Am revenit ma ajutati va rog cu interpretarea acestor log-uri ?

Ceva ciudat cand am facut logurile bs 003  si bs 011 imi aparea semnul de la bujii in bord si mergea rau masina mai ca murea motorul a mai  patit cineva asa?

 

 

LOG-01-003-010-011.xls

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

ai in log suprapresiune.

in bs011: e cam scurt ,dar totusi se vede ca agata geometria.

bs003: rata mare de recirculare,de aceea da sa moara motorul in timpul bs-ului.cauze ,daca o sa cauti mai in urma o sa gasesti.

ce as face eu: as da jos actuatorul si as verifica la mana geometria.apoi in fctie de ce constati ,treci la actiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cojocariu.marian
1 hour ago, p.romulus said:

@p.romulus Rezolvarea consta in: 1. Verificarea cablajului de la MAP la ECU; 2. Inlocuirea MAP. Sfatul meu este, ca om patit, fa verificarile in ordinea data, nu cheltui banii fara rost cum am facut eu in sensul ca mi-am cumparat MAP degeaba

 

Modificat de cojocariu.marian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca senzorul g71 si g72 este unul si acelasi ?

 atunci primul ce reprezinta ? 17964 - Control de supra-incarcare
            P1556 - 35-00 - deviatie negativa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

p.romulusi pentru prima eroare 17964 - Control de supra-incarcare
            P1556 - 35-00 - deviatie negativa ,

turbina nu face presiunea solicitata de ecu, verifica furtunele de vacuum prima oara, daca acestea par in regula posibil n75 defect sau chiar turbo cu geometrie imbacsita

Modificat de mihai muntean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina a fost rectificata

cu aceasta eroare a ma aparut inca doua

17564 - Senzor presiune galerie admisie-G71-  ciecuit întrerupt /scurt la masã
            P1156 - 35-00 -
17569 - Senzor temperatura galerie admisie-G72-  întrerupt /scurt la plus
            P1161 - 35-00 -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

p.romulusi pentru prima eroare 17964 - Control de supra-incarcare
            P1556 - 35-00 - deviatie negativa ,

turbina nu face presiunea solicitata de ecu, verifica furtunele de vacuum prima oara,electrovalva n75

cojocariu.marian ti-a dat un raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deaceea te-a sfatuit sa nu arunci banii pe fereastra el find patit si anume sa verifici

1.cablajul de la senzor MAP la ECU daca din verificare rezulata ca este ok atunci treci la pasul 2

2.inlocuirea senzor MAP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deaceea te-a sfatuit sa nu arunci banii pe fereastra el find patit si anume sa verifici

1.cablajul de la senzor MAP la ECU daca din verificare rezulata ca este ok atunci treci la pasul 2

2.inlocuirea senzor MAP

verifica asa:

pin 52 din mufa  ecu si borna minus a  baterie cu contactul pus trebuie sa ai 0 Volti

pin 32 din mufa ecu si borna minus a baterie cu contactul pus trebuie sa ai 5 Volti

pin 71 din mufa ecu si borna minus a bateriei cu motorul pornit la relanti trebuie sa ai 1,8 Volti

pin 71 din mufa ecu si borna minus a bateriei cu motorul pornit la relantiv si accelerezi usor  trebuie sa ai 3,6v

pin 73din mufa ecu si borna minus a bateriei cu contactul pus iar temperatura aerului sa aiba 20 C trebuie sa ai 3,7 Volti

Modificat de mihai muntean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, mihai muntean said:

deaceea te-a sfatuit sa nu arunci banii pe fereastra el find patit si anume sa verifici

1.cablajul de la senzor MAP la ECU daca din verificare rezulata ca este ok atunci treci la pasul 2.

Pai dacă ar fi probleme de cablaj întrerupt,dezlipit,deteriorat dintr-un fel sau altul,ar trebuie să apăra eroare la diagnoză,nu?

Modificat de gabi_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O chestie interesanta,cine ma lamureste,atasez doua screen-uri,unul doar cu contactul pus,se observa ca presiunea citita de MAP,este aceasi cu presiunea atmosferica,iar in al doilea screen,presiunile nu mai sunt egale,cea citita de MAP,este mai mica decat presiunea atmosferica.Sa fie vorba de un senzor care citeste aiurea?

 

 

Untitled7.png

Untitled6.png

Modificat de gabi_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

25 minute în urmă, gabi_74 a scris:

O chestie interesanta,cine ma lamureste,atasez doua screen-uri,unul doar cu contactul pus,se observa ca presiunea citita de MAP,este aceasi cu presiunea atmosferica,iar in al doilea screen,presiunile nu mai sunt egale,cea citita de MAP,este mai mica decat presiunea atmosferica.Sa fie vorba de un senzor care citeste aiurea?

 

 

Untitled7.png

Untitled6.png

in prima poza,unde e doar contactul pus: map e in regula,pt ca arata acceasi valoare ca pres atm...

in a doua poza,la fel ,e corect,pt ca in ralanti nu o sa fie niciodata pres atm egala cu cea din admisie.am mai vaz masini al caror map,in relanti arata o valoare putin mai mica decat cea a presiunii atm.practic daca stam sa ne gandim logic,inseamna ca motorul mananca mai mult aer decat poate turbina sa furnizeze (in relanti).practic se creaza o mica(f mica) depresiune.in cazul tau 12 mbari.deci turbina ,in ralanti ,practic obstructioneaza traseul de admisie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa-si dea sineva o parere vizavi de log-ul atasat mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 19 ore, icerw a scris:

Am revenit ma ajutati va rog cu interpretarea acestor log-uri ?

Ceva ciudat cand am facut logurile bs 003  si bs 011 imi aparea semnul de la bujii in bord si mergea rau masina mai ca murea motorul a mai  patit cineva asa?

 

 

LOG-01-003-010-011.xls

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

in continuare rata mare recirculare.

in continuare se vede ca agata geometria (bs011).

in log face suprapresiune,esti aproape de limp. da jos actuatorul de pe turbo si verifica parghia cu mana.daca merge greu/agata/scartaie....data jos turbina si curatata geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mario și asta cum se explică,alte screen-uri făcute cu câteva zile în urma,aceași mașină.

Untitled2.png.520e608cf8951d13889765452ca3ccae.png

Untitled3.png.3bf158b3965f0d2900d4dda84e176370.png

Modificat de gabi_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gabi_74, turbina ta nu se invqrte suficient ca sa primeasca motorul tau aer cat trebuie la ralanti. 

Aici pot fi cateva posibilitati: 

- actuator ruginit/arc tasat/dereglat

- geometrie care agata (uneori iti ajunge jos de tot la turbo off (reglat prost) si iti da mai putin aer decat are nevoie motorul tau, iar alteori iti ramane blocata geometria si baga mai mult aer in motor.

- axul turbinei se invarte greu (caz in care se inlocuieste)

Eu as merge pe primele doua variante. 

Si parca tu mai aveai ceva probleme si cu vacuumul. Pe alea le-ai rezolvat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am rezolvat cu pierderea de vacuum am comandat un vacuum-metru,de la cineva,și o să încerc să văd dacă găsesc pe unde se pierde vacuum.Am observat ca dimineața sau a două zi după ce circul cu mașina,la prima pornire pedala de frâna este beton.Am făcut astăzi un output test pe n75,n 18,n239,și am observat ca primele două nu tic-aiau deloc,sau să scoate un sunet din care sa-mi dau seamă ca lucrează.Singura care tic-aia,era n239.Nu știu unde ar putea pierderea de vacuum.Mașina merge bine,nu scoate fum,pornește sfert,dar vreau să rezolv și problemele astea,adică să fie ceas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Just now, alexchivu said:

Buna ziua. Atasat gasiti unu nou logo plus bs003 si bs011. @mario20vest

Multumesc.

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

LOG-03-003-010-011.CSV

Ma ajutati si pe mine va rog cu interpretarea ? Eu observ o rata foarte mare a egr-ului in bs 003 si in bs 011 o mica problema care ar putea fi de la geometrie sau vacuum. Actuatorul observ cca este reglat ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ce masina sunt logurile? 

Cum observi tu actuatorul reglat ok cand initial ai o diferenta dintre ON si OFF de 175 mbar si apoi spre final ai 210 mbar? Din BS, se vede ca ai probleme atat cu geometria (sau actuatorul) cat si cu vacuumul. Uite cum iti merg electrovalvele

alexchivu.thumb.jpg.57b6c86c1fdaf585a106

Apoi logul in mers: Masina cere 2601 mbar(masina are ECU resoftat) ...si turbina ta face 2900... Sau face sub specific, apoi reuseste sa corecteze presiunea. Raman la parerea ca ai o geometrie ancrasata sau actuator cu probleme + probleme de vacuum.  
Uite cum iti arata logul pus in grafic. 

logalexchivu.thumb.jpg.4974d97e236a52e58

Edit: nu am vazut in log ca e vorba de 1.9 TDI si am crezut ca e vorba de TSI. Scuzele mele. 

Acum ce e de facut? Verifici vacuumul.Apoi cureti geometria si in final  schimbi/ reglezi actuatorul cum trebuie.

Last Edit: Pana nu rezolvi cu problemele astea nu mai fa loguri in mers ca o sa rupi axul turbinei.

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!