Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

va salut,

am facut un log in mers, ma ajutati cu o interpretare?

imi apare si eroarea din a 2-a poza

suprapresiune=in 99%din cazuri este geometrie ancrasata=presiune mai mare decat specificul=uzura prematura ax,bucse turbina=slabire coliere/cuple traseu turbo=...=...limp .

maf citeste putin dupa 3000 rpm chiar daca turbo baga mai mult decat trebuie.

fa si bs011. si bs003.

log facut incorect ,dai wot incepanafd de la 1500rpm,nu de la 3000.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mario te uiți si peste ale mele mai sus te rog fain

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate zice si mie cineva , daca este in regula bs003 si bs011 , am facut loguri noi ...

Am putine pierderi pe la furtunul de la intercooler , si pe la egr :

12319814_1219515324730913_1752655402_n.j

12346872_1219031871445925_127748443_n.jp

Am aceste pete la ambele furtune si cel din stanga si cel din dreapta cam in mod egal...

EDIT: Daca nu puteti deschide log-urile , modificatile extensia in .csv si deschideti cu excel ...

bs 003-ai un 4xx cu (uneori) 175.

acest 175 ne zice ca ai o rata cam mare de recirculare(intra prea multe gaze arse in motor,decat in mod normal).cauze:filtru aer imbacsit peste masura,catalizator infundat,clapeta shutt off ramane partial inchisa,geometrie turbo reglata incorect.

bs011-nu se vede a agata ,dar nici nu cred ca a fost bine incinsa inainte(vad ca la turbo on ai 1132mbari doar,nu ca sr fi o problema ,dar cand e turbina incinsa bn turbo on-ul e mare).

log in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aud un mic vajait la anumite turatii si mai accentuat la schimbarea vitezelor , am atasat niste loguri :

Viteza a3a:http://www.girlshare.ro/3489082036

Viteza a4a:http://www.girlshare.ro/3489082039.3

BS003:http://www.girlshare.ro/3489082042.6

BS011:http://www.girlshare.ro/3489082044.8

PS: Am re-postat deoarece primele loguri erau gresite , si am facut noi loguri in parametri normali , inclusiv la BS 003 si 011 .

Multumesc , scuzati de dublu post (daca poate fi numit asa) !

Aici sunt si cele din mers, apropo revizia tocmai ce am făcut-o cu tot cu filtre ... Ulei norma 505.00 la pd Modificat de lefmarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!.am si eu cateva loguri de la un prieten .imi poate spune cineva ceva?

1.9tdi motor AVB pd .precizez ca turbina schimbata cu una reconditionata si egr-ul schimbat acuma un an si pompa tandem acuma doua luni

bs003,rata mica de recirculare.

bs011 turbo on prea mic(ma duce cu gandul ca de aici pleaca si treaba cu recircularea de la/egr).

logul in mers facut pe 003,010,011-nu e cu pedala 100%.

logul cu pedala 100%-nu mai contine grupul 011,ci 002.

refacut logul in mers,refacut si bs011(cu turbo f bn incins).

maf mort,si.turbo baga acceptabil(daca mai iau dupa grupul 010).

mai bine refacut ce am zis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ lefmarius, norma 505.00 e norma pt benzinare vechi, Norma pt PD este 505.01, vezi ce scrie pe bidon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are ceva daca am mers vreo 2000 km cu norma aia ? L-am schimbat cu Castrol 5w40 505.01

@mario20vest , am atasat si logurile in mers

turbina corecteaza bn in ambele loguri.

o problema ar fi maf-ul ,care dupa aprox.3000rpm citeste mai putin decat specificul.fa o proba cu unul bun/nou de la cineva,refaci logul,vezi daca exista diferente ,iar daca se constata o imbunatatire a valorilor ,iti cumperi unul nou.

Ma ajutati si pe mine cu interpretarea log-urilor din postul de mai sus?

http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/?p=2663395

bs003 aprox 160/490. deci rata mare de recirculare.cauze am zis cateva posturi mai sus.

bs011 cam scurt dar se vede ca la turbo off ai variatii(valoarea nu se stabilizeaza),asta inseamna ca geometria agata.

log in mers,presiunea turbo face valuri,nu e mentinuta cst.posibil tot din cauza geometriei.

ciclul n75 vad ca nu scade catre 4000 rpm.

ori ai pierderi de presiune pe tubulatura si turbina incearca sa compenseze,ori tot din cauza geometriei care agata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult de raspuns referitor la pierderi de presiune intercoolerul sa fie ? Din cate am observat este gaurit .

Modificat de icerw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

burcioagabogdan

multumesc mult de raspuns george bz.

Modificat de burcioagabogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te uiti putin te rog si pe log-urile mele mario20vest?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult de raspuns referitor la pierderi de presiune intercoolerul sa fie ? Din cate am observat este gaurit .

omule daca ic-ul e gaurit (tre sa vezi pata de ulei unde e spartura-odata cu presiunea ies si vaporii de ulei scapati de axul turbo),schimba-l... iti uzezi prematur turbina(axul,bucsele) pt ca ea primeste comanda sa compenseze pierderea respectiva ,si automat grometria sta mai inchisa ca sa genereze mai mult boost turbina...asta inseamna ca axul turbo se invarte mai repede decat in mod normal,si de aici apare uzura prematura.

te uiti putin te rog si pe log-urile mele mario20vest?

am vrut sa ma uit si peste ale tale dar aplicatia de pe tel meu nu deschide csv din pacate.daca ar fi xls....mi-as da o parere.momentan sunt plecat si nu am pc la indemana s le pot deschide.

Multumesc mult de raspuns referitor la pierderi de presiune intercoolerul sa fie ? Din cate am observat este gaurit .

si cu maf nu m-am pronuntat tocmai din cauza ciclului n75.

ca daca ai pierdere de pres pe traseu automat turbina incercand sa compenseze,trage mai mult aer prin debitmetru(acesta aratand valori normale-dar in realitate ar fi invers).

deci maf la tine il vezi doar dupa stoparea pierderii de presiune(asta daca e cum ai zis tu ca ai ic-ul gaurit)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le-am atasat acum in format .xls 

log-ul in mers stiu ca nu e ok,dar nu am apucat sa mai fac astazi altul ca nu am avut unde,daca e neaparat nevoie voi face maine seara altul

bs003 si bs011 eu zic ca sunt corect facute

 

log in mers: http://www.girlshare.ro/3489106711.2

bs003: http://www.girlshare.ro/3489105314.2

bs011: http://www.girlshare.ro/3489105316.4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le-am atasat acum in format .xls

log-ul in mers stiu ca nu e ok,dar nu am apucat sa mai fac astazi altul ca nu am avut unde,daca e neaparat nevoie voi face maine seara altul

bs003 si bs011 eu zic ca sunt corect facute

log in mers: http://www.girlshare.ro/3489106711.2

bs003: http://www.girlshare.ro/3489105314.2

bs011: http://www.girlshare.ro/3489105316.4

in logul in mers iti face suprapresiune si ai luat limp,si e facut aiurea.tre sa dai wot de la 1500 rpm.

bs-urile tot csv sunt si nu am putut sa le deschid.

geometrie ancrasata mai mult ca sigur...

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are ceva daca am mers vreo 2000 km cu norma aia ? L-am schimbat cu Castrol 5w40 505.01

@mario20vest , am atasat si logurile in mers

turbina corecteaza bn in ambele loguri.

o problema ar fi maf-ul ,care dupa aprox.3000rpm citeste mai putin decat specificul.fa o proba cu unul bun/nou de la cineva,refaci logul,vezi daca exista diferente ,iar daca se constata o imbunatatire a valorilor ,iti cumperi unul nou.

Ma ajutati si pe mine cu interpretarea log-urilor din postul de mai sus?

http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/?p=2663395

bs003 aprox 160/490. deci rata mare de recirculare.cauze am zis cateva posturi mai sus.

bs011 cam scurt dar se vede ca la turbo off ai variatii(valoarea nu se stabilizeaza),asta inseamna ca geometria agata.

log in mers,presiunea turbo face valuri,nu e mentinuta cst.posibil tot din cauza geometriei.

ciclul n75 vad ca nu scade catre 4000 rpm.

ori ai pierderi de presiune pe tubulatura si turbina incearca sa compenseze,ori tot din cauza geometriei care agata.

Deci sa înțeleg ca EGR este ok? Doar MAF-ul ar fi problema ? Pt ca conform pozelor de mai sus din cauza petelor de ulei de la EGR si furtunile care intra in ic , mi s-a spus sa schimb 100% si EGR ...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult inca o data  ma pun sa caut intercooler il schimb si revin .


 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lefmarius,

egr-ul tau scapa pe la ax,presiunea turbo(o cant mica la prima vedere,dar uneori da batai de cap managementului motor) si implicit odata cu presiune iese si acel ulei(scapat de turbo pe la ax).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lefmarius,

egr-ul tau scapa pe la ax,presiunea turbo(o cant mica la prima vedere,dar uneori da batai de cap managementului motor) si implicit odata cu presiune iese si acel ulei(scapat de turbo pe la ax).

Deci remedierea ar fi sa le schimb pe amândouă? EGR si debitmetrul? Sau eventual le pot face o curățare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lefmarius,

egr-ul tau scapa pe la ax,presiunea turbo(o cant mica la prima vedere,dar uneori da batai de cap managementului motor) si implicit odata cu presiune iese si acel ulei(scapat de turbo pe la ax).

Deci remedierea ar fi sa le schimb pe amândouă? EGR si debitmetrul? Sau eventual le pot face o curățare ?
curatarea e benefica doar pt marirea sectiunii de curgere a aerului si doar pt o miscare mai rapida si precisa a axei acestuia.

dar curatarea asta, inlaturand depunerile de pe axa,o sa duca la o pierdere si mai mare de ulei pe langa axa,implicit pe la cele 2 gauri....asta e parerea mea...incerca si curatarea.referitor la maf,curatarea e temporara.incearca si aici o curatare.

egr e mort,nu deschide pt a intra gaze,ori blocat pe inchis,ori membrana sparta,ori furtun vacuum care scapa.

bs011 -nu pare a agata turbina,in schimb turbo off de 1050,fata de pres atm de 1020, ne arata ca tija e cam scurta.incearca sa o mai lungesti,si refa logurile.ca o tija prea scurta creeaza suprapresiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lefmarius,

egr-ul tau scapa pe la ax,presiunea turbo(o cant mica la prima vedere,dar uneori da batai de cap managementului motor) si implicit odata cu presiune iese si acel ulei(scapat de turbo pe la ax).

Deci remedierea ar fi sa le schimb pe amândouă? EGR si debitmetrul? Sau eventual le pot face o curățare ?
curatarea e benefica doar pt marirea sectiunii de curgere a aerului si doar pt o miscare mai rapida si precisa a axei acestuia.

dar curatarea asta, inlaturand depunerile de pe axa,o sa duca la o pierdere si mai mare de ulei pe langa axa,implicit pe la cele 2 gauri....asta e parerea mea...incerca si curatarea.referitor la maf,curatarea e temporara.incearca si aici o curatare.

egr e mort,nu deschide pt a intra gaze,ori blocat pe inchis,ori membrana sparta,ori furtun vacuum care scapa.

bs011 -nu pare a agata turbina,in schimb turbo off de 1050,fata de pres atm de 1020, ne arata ca tija e cam scurta.incearca sa o mai lungesti,si refa logurile.ca o tija prea scurta creeaza suprapresiune.

@mario , am sa încerc sa le schimb pe ambele si debitmetrul si EGR , se poate sa mai fie si altceva cu prbleme?! Conform logurilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lefmarius,la fel ma cheama si pe mine,tot marius...

egr il poti schimba,maf fa rost de unul pt probe(bun sa fie),sa faci o comparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!