Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Revin cu problema mea anterioara , am sesizat defapt ca acel "vajait" se aude doar cum apas ambreiajul pentru schimbarea treptei , am logurile atasate mai sus , daca se poate uita cineva de ar putea fi  ? Dupa ce am eliberat ambreiajul si accelerez masina trage , si nu se aude vajait , doar cand apas ambreiajul , iar apoi totul decurge normal ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor , am o mica problema adica se simte o mica franare dupa schimbarea vitezei   iar la relantiv  vibratii chiar mi sa oprit motorul azi dimineata .

Am pus vag-ul si a aprut urmatoarea eroare :

 

 1 Fault Found:

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
            P0101 - 35-00 - Implausible Signal
Readiness: 0 0 X X X 
 
Apoi am sters eroarea si nu a mai aparut sa fie pe duca maf -ul ?
Am verificat vizual totul pare ok mai putin intercooler-ul care e gaurit.
Masina este : Audi A4 1.9  130 hp cod motor AWX 
Am atasat si un log pe grupurile 3,10,11 ma poate ajuta cineva cu interpretarea lui?
 
 

post-110679-0-38396800-1449419688_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum 2 saptamani lua Limp Mode regulat dupa 3000 de ture cu eroare Deviatie Pozitiva. Cand porneam motorul la rece tija actuatorului nu se ducea pana in surubul limitator , ci ramanea blocat putin mai sus, iar daca apasam cu mana se ducea pana jos. Mai mult decat atat cu motorul oprit tija se misca foate greu. Intr-o seara, i-am dat cateva forze fara sa intre in limp mode, curios dupa parerea mea. Dimineata urmatoare am mers cu masina linistit toate bune, tragea bine fara nicio modificare , iar pe seara am zis sa vad cum trage. Spre surprinderea mea nu s-a mai plafonat. Nici in urmatoarea zi. Am zis ceva nu e ok, si in ziua a 4 sau a 5 a dimineata cu temperatura de 0 grade am pornit motorul si am vrut sa vad ce face tija de la actuator. Am observat ca acesta a facut cursa completa fara sa mai "ajut" cu mana. Ce e mai ciudat e ca merge mult mai usor cand o apas cu mana libera cu motorul oprit, mult mai usor decat inainte. De atunci nu mai ia limp mode.

Sa fie oare de moment sau s-a deblocat ceva pe acolo sau s-a rupt ceva:)). Ce am observat ca totusi se aude un scartait ca de arc cand trag de tija in sus spre maxim. Eroare pe tester nu mai primesc.  Atasez niste logari din seara asta . Sper sa primesc un raspuns mai concret, nu doar sa mi se  spuna ca am o geometrie ancrasata. Va multumesc! Cod motor ASV.

LOG-01-003-010-011.xls

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor , am o mica problema adica se simte o mica franare dupa schimbarea vitezei iar la relantiv vibratii chiar mi sa oprit motorul azi dimineata .

Am pus vag-ul si a aprut urmatoarea eroare :

1 Fault Found:

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70)

P0101 - 35-00 - Implausible Signal

Readiness: 0 0 X X X

Apoi am sters eroarea si nu a mai aparut sa fie pe duca maf -ul ?

Am verificat vizual totul pare ok mai putin intercooler-ul care e gaurit.

Masina este : Audi A4 1.9 130 hp cod motor AWX

Am atasat si un log pe grupurile 3,10,11 ma poate ajuta cineva cu interpretarea lui?

maf ar fi bun dun ce se vede in log.

dar logul postat nu e bun....pedala trebuie apasata 100% si incepi logul de la 1500rpm.deci de la 1500 rpm-4000rpm pedala tre sa fie 100%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum 2 saptamani lua Limp Mode regulat dupa 3000 de ture cu eroare Deviatie Pozitiva. Cand porneam motorul la rece tija actuatorului nu se ducea pana in surubul limitator , ci ramanea blocat putin mai sus, iar daca apasam cu mana se ducea pana jos. Mai mult decat atat cu motorul oprit tija se misca foate greu. Intr-o seara, i-am dat cateva forze fara sa intre in limp mode, curios dupa parerea mea. Dimineata urmatoare am mers cu masina linistit toate bune, tragea bine fara nicio modificare , iar pe seara am zis sa vad cum trage. Spre surprinderea mea nu s-a mai plafonat. Nici in urmatoarea zi. Am zis ceva nu e ok, si in ziua a 4 sau a 5 a dimineata cu temperatura de 0 grade am pornit motorul si am vrut sa vad ce face tija de la actuator. Am observat ca acesta a facut cursa completa fara sa mai "ajut" cu mana. Ce e mai ciudat e ca merge mult mai usor cand o apas cu mana libera cu motorul oprit, mult mai usor decat inainte. De atunci nu mai ia limp mode.

Sa fie oare de moment sau s-a deblocat ceva pe acolo sau s-a rupt ceva:)). Ce am observat ca totusi se aude un scartait ca de arc cand trag de tija in sus spre maxim. Eroare pe tester nu mai primesc. Atasez niste logari din seara asta . Sper sa primesc un raspuns mai concret, nu doar sa mi se spuna ca am o geometrie ancrasata. Va multumesc! Cod motor ASV.

in logul in mers cel facut la ora 18:04....ai o portiune unde ai dat wot de la 1995 rpm....aici ai fost f aproape de a lua limp....pe tot parcursul acelui wot turbina a facut o presiune mai mare decat cea prescrisa.in schimb in celelalte loguri in mers unde ai dat wot,s-a comportat mult mai bine turbina,a corectat mai bine presiunea.deci concluzia cu accea suprapresiune e ca agata geometria(ai simtit asta cu mana ta).

in bs011 la fel se vede ca turbo off e instabil(zig-zaguri),la fel ,asta denota geometria ancrasata.

bs003 ai un 450 cu 150,deci acel 150 arata ca in motor intra 150mg aer/cursa iar diferenta pana la 450,sunt gaze arse.deci ai o rata mare de recirculare,ceea ce nu e bn...in privinta asta cauzele ar fi:filtru aer extrem de murdar,catalizator infundat,clapeta de shutt off sa ramana partial inchisa ,sau geometrie turbo reglata incorect(surubul de stop)-asta nu prea cred pt ca banuiesc ca oricum parghia turbo nu ajunge pe surubul de stop(cum ai si afirmat).

Dai jos turbina si curata grometria,verifica ce am zis in legatura cu rata mare de recirculare....

geometria ancrasata asa se manifesta,are toane,sa zicem,ba merge ,ba nu....astea difera de temperatura turbinei in mod special...de regula la rece merge bine iar cand e incinsa bn turbina se lasa cu limpuri....de accea si noi cei de pe forum cerem bs011 facut cu turbina f bn incinsa,pt ca la cald se vad agatarile....

Salutare baieti,ma ajuta si pe mine cineva va rog cu citirea unui log? Multumesc

http://imageshack.com/a/img908/4187/mePNqF.jpg

refa si tu logul... ii dai wot de la 1500 rp-> 4000rpm..ca al tau e inceput prea de sus...

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu egr, Filtrul de aer are doar 2000 km e curat. Catalizatorul nu cred ca e infundat, nu scoate gram de fum dar da suflu calumea, egr l-am curatat acum 2 ani si arunca "ulei" pe langa cele 2 gaurele, ceea ce am inteles ca e "normal".. Ulei consuma circa 1 litru la 10000 km castrol edge td , iar cu Motul x clean a consumat 500 mg.   Am sa incerc sa-l mai curat sa vedem ce poate fi. In legatura cu surubul limitator am zis ca nu atingea de el inainte acum atinge. Oricum cred ca s-a umblat pe acolo pe la turbina pentru ca vad o pasta alba in loc de cea albastra care ar trebui sa fie. Sau gresesc?

mai vin maine cu alte logari. app cum e MAF-ul ?

Modificat de farasunet1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat un prieten cu mine care sa ii dea start,si la 1700 i-am spus dai start si...dar logul inafara ca a pornit de la turatia de 2200 este bine? Adica canale selectate si restul? Am asa o nelamurire...parca imi consuma putin mai mult decat ar trebui,si nu trage masina calumea.Mama avea un Golf 5 1.9 tdi si al meu este 2.0 tdi si parca al ei tragea mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

burcioagabogdan

salut, nu ma pot decide, suneti-mi va rog ce marca e mai buna pt debitmetru, vreau sa achizitionez unul si daca tot dau niste bani macar sa fie bun si compatibil. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, nu ma pot decide, suneti-mi va rog ce marca e mai buna pt debitmetru, vreau sa achizitionez unul si daca tot dau niste bani macar sa fie bun si compatibil. Multumesc!

Eu am luat Huco Germany. Foarte mulțumit. Aprox. 300 lei

Ai bani ? Ia pierburg !

Modificat de raprul3zz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru AXR un Pierburg este in jurul la 350 lei...

 

salut, nu ma pot decide, suneti-mi va rog ce marca e mai buna pt debitmetru, vreau sa achizitionez unul si daca tot dau niste bani macar sa fie bun si compatibil. Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar BOSCH este 600lei iar cu piesa veche la schimb 450lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unul as pune bosch pe primul plan si pierburg pe al 2-lea plan....restul firmelor nu ma intereseaza...stim noi de ce

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rog o interpretarea a logurilor, deoarece a inceput sa demareze/reactioneze mai greu si sa atinga viteze mai mari intr-o distanta mai mare/lunga.ce am observat eu: porneste mai in lung la rece si la cald. acceleratia este mai putin sensibila si o apas mai mult decat deobicei. daca merg in linie dreapta,ating o anumita viteza gen 110/h si raman acceleratia in acea pozitie,viteza incepe sa scada(imi lasa impresia ca si cum nu ii ajunge suficienta motorina.) si la viteze mai mari cu mult peste limita legala daca este o mica panta,cu accelaratia la podea viteza scade. as miza pe pompa tandem care nu mai poate baga/trage impinge catrre injectoare suficienta motorina. gazelle de evacuare nu au miros de nears. le-as putea compara cu cele de e4 semn ca arderea este buna.

Book1 tr 3+ bs 3.xls

Book1 tr 4+ bs 11.xls

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rog o interpretarea a logurilor, deoarece a inceput sa demareze/reactioneze mai greu si sa atinga viteze mai mari intr-o distanta mai mare/lunga.ce am observat eu: porneste mai in lung la rece si la cald. acceleratia este mai putin sensibila si o apas mai mult decat deobicei. daca merg in linie dreapta,ating o anumita viteza gen 110/h si raman acceleratia in acea pozitie,viteza incepe sa scada(imi lasa impresia ca si cum nu ii ajunge suficienta motorina.) si la viteze mai mari cu mult peste limita legala daca este o mica panta,cu accelaratia la podea viteza scade. as miza pe pompa tandem care nu mai poate baga/trage impinge catrre injectoare suficienta motorina. gazelle de evacuare nu au miros de nears. le-as putea compara cu cele de e4 semn ca arderea este buna.

maf-ul citeste peste prescris pana la 4000rpm in toate logurile,deci e in parametrii.

bs003-e corect,rata de recirculare e buna.

bs011,aici se vede la turbo off ca exista variatii,semn ca geometria agata.

in logurile in mers geometria nu corecteaza cum ar trebui,exista niste valuri(presiunea actuala fata de prescris),posibil tot de la geometrie.

ai luat limp pana acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

burcioagabogdan

multumesc mult pentru raspunsuri, o sa incerc sa iau un bosch.

Modificat de burcioagabogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!.am si eu cateva loguri de la un prieten .imi poate spune cineva ceva?

 

1.9tdi motor AVB pd .precizez ca turbina schimbata cu una reconditionata si egr-ul schimbat acuma un an si pompa tandem acuma doua luni

03.xls

011.xls

LOG-.xls

LOG-2.xls

Modificat de andrey_honda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salutare tuturor , am o mica problema adica se simte o mica franare dupa schimbarea vitezei iar la relantiv vibratii chiar mi sa oprit motorul azi dimineata .

Am pus vag-ul si a aprut urmatoarea eroare :

1 Fault Found:

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70)

P0101 - 35-00 - Implausible Signal

Readiness: 0 0 X X X

Apoi am sters eroarea si nu a mai aparut sa fie pe duca maf -ul ?

Am verificat vizual totul pare ok mai putin intercooler-ul care e gaurit.

Masina este : Audi A4 1.9 130 hp cod motor AWX

Am atasat si un log pe grupurile 3,10,11 ma poate ajuta cineva cu interpretarea lui?

maf ar fi bun dun ce se vede in log.

dar logul postat nu e bun....pedala trebuie apasata 100% si incepi logul de la 1500rpm.deci de la 1500 rpm-4000rpm pedala tre sa fie 100%

 

Am refacut logul pe grupurile 03,10,11  si am facut si cate un log pe bs03 si bs11

LOG-01-003-010-011 33333.xls

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am luat limp deloc pana acum nici la rece nici la cald indiferent de treapta

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara...detin un audi a6 2.5 TDI 2001 cod motor AKN 150 Cp(110kW) si am ajut probleme cu pompa de injectie nu imi pornea la cald doar daca turnam apa rece pe pompa pornea ...am schimbat pompa cu una de pe alta masina care o detin pentru piese cu acelasi motor identic(pompa sigur e buna deoarece acel motor functiona perfect) mi s.a facut reglarea de avans dar fata de pompa veche acum masina nu mai are acelasi demaraj ca inainte si cate o data nu vrea sa se tureze mai mult de 2200 de ture...pe vag com eroarea care imi apare este cea din poza si am facut si un log in mers sa stiu daca trebuie sa schimb vreo ceva. Va multumesc. eroarea este

00550-start of injection regulation

          17-10-control difference-intermitent (nu am reusit sa pun poza) si scuza-ti pentru poza asa de mare dar nu am putut sa o fac mica

  log1.png




 

Modificat de catalinbryan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maf-ul arata jalnic ...dar si log-ul ...parca e un calendar

Iti lipseste BS011 si BS003

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate zice si mie cineva , daca este in regula bs003 si bs011 , am facut loguri noi ...

 

Am putine pierderi pe la furtunul de la intercooler , si pe la egr  :

 

12319814_1219515324730913_1752655402_n.j

 

 

12346872_1219031871445925_127748443_n.jp

 

Am aceste pete la ambele furtune si cel din stanga si cel din dreapta cam in mod egal...

 

EDIT: Daca nu puteti deschide log-urile , modificatile extensia in .csv si deschideti cu excel ...

BS 003.xls

BS 011.xls

Modificat de lefmarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut,

am facut un log in mers, ma ajutati cu o interpretare?

imi apare si eroarea din a 2-a poza

post-123492-0-63592300-1449702555_thumb.

post-123492-0-26157000-1449702646_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curatat turbina si de schimbat debitmetru.il las pe mario sa raspunda dar asta vad eu

Modificat de andrey_honda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!