Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Deci sa iau un maf si un actuator, si cum la mine actuatorul iese doar daca dai jos turbina...sa se faca si o curatare a geometriei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. La sugestia voastra am inlocuit debitmetrul iar log-ul arata dupa cum se vede. Ce parere aveti?

Am si o problema cu consumul instantaneu 08-0.9 l/h la relanti fara consumatori si 1.3-1.4l/h cu consumatorii porniti(clima, lumini, etc). Imi pare a fi realmente imens.

Ce pot face si cum pot remedia?

Multumesc

LOG 1.9TDI 115 CP BPZ.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costi, ai pus debitmetru nou ?

 

valoarea avansului axei cu came, care este  ?

 

consumul mare poate sa fie de la acesta sau uzuri interne.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua! Am si eu o problema cu un Passat B6 2.0 Tdi, cod motor BWV. Intre treptele 3-6 cand apas pedala de acceleratie la fund  de la 1800-2300 RMP imi dardie in podea si in bord... dupa 2300 rmp imi dispar trepidatile. Am atasat un log mai jos. Va multumes!

LOG-ionnnut 02---01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mario am refacut log-ul...dar tot nu am 19.9% la duty cicle. am lungit tija o tura intreaga. Mai lungesc din ea inca o jumatate?

Incearca si mai lungeste.

Buna ziua! Am si eu o problema cu un Passat B6 2.0 Tdi, cod motor BWV. Intre treptele 3-6 cand apas pedala de acceleratie la fund de la 1800-2300 RMP imi dardie in podea si in bord... dupa 2300 rmp imi dispar trepidatile. Am atasat un log mai jos. Va multumes!

Logul nu l-am putut vedea pt ca nu e aranjat in pagina.

Cauze pot fi multe,pompa el.de motorina din rezervor arsa,unjectoare,egr....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mario daca ai android incearca OFFICE SUITE , le aranjeaza singur, dupa ce descarci logul nu te lasasa il vezi, dar daca il cauti unde se downloadeaza si dai pe el il deschide si te intreaba daca vrei sa ti.l aseze si cu ce sa desparta coloanele, cu virgula , punct si virgula, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate o părere si despre Log-urile mele ?

Am gasit sa cumpăr un n75 nou dar nu as vrea sa il schimb degeaba daca nu e el de vina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu fiu off topic:

 

Reglarea optima a Actuatorului ( asta in condiitile in care Geometria nu agata, actuatorul functioneaza si nu prezinta urme de rugina, arc tasat, sau pierderi de vaacum, si IMPORTANT: nu sunt pierderi de vaacum pe traseu (-700 - -750 mb la relanti la intrare in actuator si -800 - -850 pe traseul turbo incluzand rezervorul de vaacum) este urmatoarea:

 

~eu am folosit vacuumetrul de pe AICI ~

 

Actuatorul trebuie sa inceapa sa se miste undeva intre 3 - 5 InsHG (0.1 - 0.175 mb) si trebuie sa ajunga sa atinga surubul limitator undeva la 15 - 18 InsHG (0,51 - 0.63 mb) ( 18 e mai ok, 15 putin cam agresiv) :

video1 -> 

 

video2 -> 

 

Aceste valori se obtin doar din lungimea tijei. Surubul limitator nu se modifica niciodata (recomandarea garret). Chiar si o foaie de 0.3 mm influenteaza cantitatea de aer ce trece prin turbo: https://www.youtube.com/watch?v=QZg26ekdPM4.

 

Vanele prea inchise in pozitia TURBO ON duc la o recirculare excesiva, chiar gatuirea motorului si implicit distrugerea turbinei. Vane prea deschise duc la un lag marisor si un underboost semnificativ. La fel cum sublinia RUNE intr-un post dedicat reglarii turbo, reglarea tre facuta astfel incat la WOT sa overbostul sa vie cat mai mic si pe cat posibil urmat de un underboost cat mai inexistent (un N75 duty cycle pornind de la 20% si crescand pana la 70-80% dupa 4000 rpm) ->  VCDS AND PD TDI ENGINE HEALTH CHECK

 

Sper sa va ajute.

Modificat de ClaudiuM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din păcate nu am cu ce să-l măsor vacuum-ul...băieții care mi-au făcut soft-ul și mi-au recomandat sa trec la vnt17 sunt în concediu de aceea o reglez eu... Problema îi ca vechea turbină nu era reglata corespunzător și a trebuit sa încep reglajul de la 0...acum momentan cred ca îi prea lungă tija ca am overboost mare și după underboost tot la fel de mare... Și simt că intră turbina cu întârziere fată de cum era.. Am lungit-o cu o tură ultima data și acum o scurtez o jumătate de tură. Dar pana ajung la VCDS mai durează câteva zile...

Modificat de danny955
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@danny955:

 

Cred ca in cazul tau va trebui sa gasesti balanta optima intre toate aceste elemente si sa pastrezi turbina in plaja de functionare optima. Fara VCDS, scurtarea tiji si modificarea surubului de stop este destul de riscanta. Cel mai important in prima faza este verificarea tuturor geometriei sa NU AGATE(practic ar trebui sa coboare singura sub actiunea gravitatiei daca o ridici)  si a furtunelor de vacuum. O lipsa sau o fluctuatie de 1-2 InsHG , sau imposibilitatea de furniza flux constant de vacuum la actuator poate avea un efect enorm in functionarea turbinei.

 

Gandeste-te ca N18 + N75 in mers "arunca" o cantitate mare de vaccum catre filtru de aer, deci e foarte important acest aspect in faza primara de diagnosticare. Mare grija la valva unisens vacuum, ea trebuie sa funcioneze intr-un singur sens de la tandem la spre turbo!

 

In cazul meu , am dat vina pe turbo , ca nu merge cum trebuie etc etc, si problemele au fost de fiecare data legare de vaacum. Acum am toate furtuneel schimbate pe original, valva unisens schimbata, si merge aproape perfect. ZIc aproape pt ca ma lupt cu o rata de recirculare putin marita, si nu stiu de unde poate veni, dar mentionez ca la tija si la surub nu am umblat deloc. am 260 k 130 cp, si in afara de EGR care l-am schimbat restul pieselor sunt originale.

Modificat de ClaudiuM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cum se face un log bun pe protocolul UDS care are numai "Advanced Measuring Blocks"?  Ce trebuie bifat mai exact acolo ? Numele parametrilor  de aici difera foarte mult  fata de numele parametrilor din   Meas. Blocks , grupurile 003, 010, 011. La fel difera si in BS.

 

Am facut un log cu parametri care i-am gasit  sau asemanatori cu 003,010,011. Va rog o interpretare daca se poate.

 

Vreau sa gasesc sursa problemei la faptul ca nu mai trage masina  prea bine, cateodata am senzatia ca in treptele mici se accelereaza in gol.  Iar de ceva timp, cand accelerez in sarcina se aude constant un fasait pe la motor,  ca si cum ar scapa aer pe undeva ...  La scanare nu s-a gasit nici o eroare. La verificare vizuala nu se vad pete de ulei nicaieri. Am testat la reprezentanta partea de supraalimentare si nu are scapari.

LOG-01-021-061-201-501-541-551-1011-1091-1111-1771.zip

Modificat de gh3pard
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut ! revin cu un log dupa ce am luat iar celebrul limp . rog interpretare daca se poate ! va multumesc !

Sub forma de grafic ar fi ceva de genul,overboost>underboost si iar overboost pana ia limp.

Pt mine asta inseamna geometrie care agata.

Rog si un bs011 cu turbina f. bn incinsa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti! Am o mica problema. Am curatat geometria variabila la un atelier specializat deoarece era blocata, iar apoi cand am scoso in probe am observat imediat ca.mi face suprapresiune (am ceas suplimentar de boost). Daca inainte sa se blocheze geometria in overboost aveam 1.4....1.5 bari....acum imi face 1.8...1.9 bari si automat limp mode. Am atasat si niste log.uri poate puteti sa ma ajutati sa stiu de unde ar putea fi problema. Multumesc!

Revin cu log.urile cand ajung acasa...nu le pot incarca de pe telefon

Modificat de Revo W L L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revo,asteptam logurile.la tine acel ceas iti arata doar presiunea turbo nu si cea absoluta.adik doar ce baga turbina fara sa se adune si cea atmosferica.asta asa ca o paranteza sa se inteleaga mai bine .a nunse face confuzia ca e underboost condition.

Revo,asteptam logurile.la tine acel ceas iti arata doar presiunea turbo nu si cea absoluta.adik doar ce baga turbina fara sa se adune si cea atmosferica.asta asa ca o paranteza sa se inteleaga mai bine .a nunse face confuzia ca e underboost condition.posibil geometria agata in continuare.ne trebuie log in mers si implicit un bs 011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Am o întrebare despre n75:

Care este diferența dintre cele doua modele? Vreau sa schimb n75 preventiv, am mers cu amândouă modelele însă nu vad nici o diferență între ele.

post-10471-14394067816226_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am revenit cu log-urile, este vorba de un AFN din 97' care dupa curatarea geometriei variabile face suprapresiune. Dupa limp mode singura eroare este aceasta:

 

- 00519 Intake Manifold Presure (G71)

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am revenit cu log-urile, este vorba de un AFN din 97' care dupa curatarea geometriei variabile face suprapresiune. Dupa limp mode singura eroare este aceasta:

- 00519 Intake Manifold Presure (G71)

Intradevar,face suprapresiune.

Trebuie verificata geometria la mana .alte cauze:furtune vacuum conectate gresit,sau n75 blocat pe deschis,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Revo WLL

 

Incearca cu un alt senzor presiune (MAP), Am avut aceeasi problema ca tine. Masura bine pana la un punct, dupa care valoare constanta (de obicei MAXIMUL) si limp. L-am schimbat si s-a rezolvat problema.

 

Poate te ajuta.

 

PS: sa nu uiti de BS011 tu turbo incins si sa aiba un minut macar, sa se vada bine problema ;) . Sunt curios cum arata pe grafic.

Modificat de ClaudiuM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ mario20vest

Geometria nu agata deloc deloc, se misca ff lin. Vacuumurile nush daca ar putea fi incurcate dar trebuie sa le verific amanuntit. Iar in legatura cu n75 nu stiu cum ar trebui sa se comporte cand e pe inchis sau deschis.

@ClaudiuM

La mine e mai dificil sa incerc alt MAP deoarece il am in ECU.

Imi poti explica cum sa fac acel grafic in BS011 ?

Modificat de Revo W L L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e mai dificil sa incerc alt MAP deoarece il am in ECU.

Imi poti explica cum sa fac acel grafic in BS011 ?

 

Salut, 

 

Un video care te-ar putea ajuta: 

-> ca info

 

BS011 se face asa: incalzesti turbo bine, cu motorul la 90 dai cateva talpe, probabil o sa intrii in limp dar nu conteaza, poi pe modulul ENGINE, intrii in BASIC SETTINGS, si selectezi canalul 11, si apoi start log. lasa-l macar un minut sa mearga. Atentie masina se va tura la ~1407 rpm.

Cand uploadezi logul te rog sa uploadezi si cel in mers 3-10-11 complet, neajustat. sunt curios cum se manifesta MAP ul dupa LIMP.

Aaa si inca ceva, legat de N75, verifica ca furtunul de retur, ce arunca vacuumul in filtru sa nu fie infundat ;)

 

O zi faina!

Modificat de ClaudiuM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms. O sa revin pe seara cu log.ul din bs011...in caz ca trebuie ajustat actuatorul aveti idee cine ma poate ajuta in constanta ? App: aseara am verificat returu de la n75, nu e infundat.

Modificat de Revo W L L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un tdi alh care devine din ce in ce mai puturos. Nu am facut inca un log, doar am aruncat o privire la cateva teste prin fata blocului (intefata unui amic).

Se manifesta in felul urmator:

-maxim prind doar 160 cu greu, in conditiile in care in urma cu 6 luni mergeam cu 190

-dupa 3000 nu urca, cum o facea odinioara

-debitmetru citeste in ralanti 550, dar nu e mort (pierburg luat anul trecut), iar in blana se duce pana la 1000, desi spec e doar 750-800

-nu am nici o eroare, scoate putin fum la talpa

-egr are membrana fisurata, daca pun surub pe furtun trage o idee mai bine, cu egr-ul pus e mai puturoasa

Ce ar trebui sa fac?

Mult respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!