Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Multumesc Alinica,am SOTE,vroiam elsa,sa mai invat si eu cate ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am un Golf 4 Variant de 101 CP TDI si de la o vreme (2 luni)

motorul la relanti are un moment cand functioneaza mai rar ca sa zic asa,

adica se aude cum merge mai bataile regulate ale motorului devin neregulate.Asta pentru scurt timp 1-2 secunde dupa care revine la normal .Acest lucru se repeta la 1 minut de 2 3 ori

Aveti idee la ce sa astept ?

Multumesc ptr interventii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva injectoare ... depinde de numar km !

Acest raspuns este hazardat atita timp cit nu avem niste loguri facute cu VAGCOM-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 130.000 KM reali si distributia schimbata de 5000

La un test facut a indicat ca injectoarele functioneaza aproape egal,

cu f mici diferente intre ele de presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit asa ceva dar la mine era jeg in pompa de injectie. Tu nu ai o pompa de injectie ci ai unitati injectoare (pompa + injector = PD). La mine jegul acela incurca elementul de reglare a debitului de motorina destabilizand ralanti-ul si mersul in sarcina slaba (ex 1600 rpm tr.3 - constant). La tine fiind PD nu stiu exact daca poate fi asta sau nu, dar iti pot garanta, aproape, ca este din partea de alimentare cu motorina (ma refer la injectoare, mai ales la comanda lor - prost executata probabil).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu f mici diferente intre ele de presiune

Testul acela nu poate releva TOATE problemele posibile ale injectoarelor - sau a logicii de comanda a lor - si nu masoara presiunea ci oarecum energia dezvoltata in acel cilindru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

warranty_4_cars

Din experienta am afirmat ca pot fi defecte injectoarele ! Era doar o idee, o pista de verificat !

Evident ca numai dupa o diagnosticare amanuntita se pot trage concluzii !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Am facut si eu cateva log-uri.

Am facut si chart-uri la ele, dupa modelul sugerat de Andi.

Le atasez si va rog sa va dati parerea.

Facute in viteza a III-a, in plaja 1500-4000 rpm.

Stiu, cred ca sunt cam putine esantioane ... insa rog sa-mi spuneti ce se poate pe ele, asa cum sunt deocamdata.

Vi se pare normal ca inj-1, inj-2, inj-3 sa difere atat de mult intre ele ?!

Multumesc,

Alexandru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, sorry.

Le schimb extensia in .txt (sunt .xls si au niste chart-uri gata facute, numai bune de interpretat).

Mi-e teama ca un injector nu deschide cand/cat trebuie, iar cand deschide "uita sa inchida" ... dar nu sunt sigur ca interpretez corect.

Consumul e crescut de mai multa vreme (de vreo 2 ani !) si nu i-am dat de cap.

Am curatat EGR-ul care se blocase pe deschis, si scotea un fum in sarcina la cald ... tot degeaba, consuma cu ~ 1 litru mai mult respectiv in toate conditiile/regimurile.

LOG-urile sunt Facute in viteza a III-a, in plaja 1500-4000 rpm.

Stiu, cred ca sunt cam putine esantioane ... insa rog sa-mi spuneti ce se poate pe ele, asa cum sunt deocamdata.

Multumesc,

Alexandru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ne ajuta mai mult logurile originale cu extensia schimbata in txt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am facut si eu cateva log-uri.

Am facut si chart-uri la ele, dupa modelul sugerat de Andi.

Le atasez si va rog sa va dati parerea.

Facute in viteza a III-a, in plaja 1500-4000 rpm.

Stiu, cred ca sunt cam putine esantioane ... insa rog sa-mi spuneti ce se poate pe ele, asa cum sunt deocamdata.

Vi se pare normal ca inj-1, inj-2, inj-3 sa difere atat de mult intre ele ?!

Multumesc,

Alexandru.

<{POST_SNAPBACK}>

Da, este normal sa difere pentru ca reprezinta trei lucruri total diferite:

-Catitatea ceruta de sofer (pedala de acceleratie)

-Limita de injectie data de rpm (torq map)

-Cantitatea limitata de mapa de fum (EGR si MAF)

Cantitatea reala injectata este data de cea mai mica valoare dintre cele trei de mai sus, la momentul injectiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se par scurte citirile (putine esantioane). Incearca sa loghezi doar grupul 3 odata si apoi doar grupul 11 odata. Si mergi la Vitan pe malul Dambovitei - cel cu sens unic. In aceste conditii vei putea face niste masuratori mai "lungi". Ce remarc eu este ca in logul 2 la sfarsit MAF Requested ramane (la maxim) in timp ce MAF Specified scade. Asta seamana cu o problema de a mea din trecut pe care am rezolvat-o (erau puse invers furtunurile in N75 - dar sigur n-ai tu problema asta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK. Fisiere NOI !!

Fisiere csv originale cu extensia schimbata in txt.

Sunt log-uri separate pe fiecare grup).

Multam fain,

Alexandru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Multam fain ender pentru explicatia legata de injectoare. Inseamna ca nu trebuie sa ma ingrijorez despre ele. ECU decide valoarea cea mai mica dintre cele trei, daca am inteles eu bine.

Ma inrijoreaza doar ca MAF-actual este la inceput de sarcina egal cu MAF-specified, insa scade odata cu turatia, astfel incat la ~4000 rpm da vreo 700 in loc de 850 mg/R ... E ca si cum nu mai are aer ... sau asa trebuie sa fie ??

Poate e filtrul de aer imbacsit ... desi l-am schimbat la timp, s-ar putea ca praful de la noi e mult mai periculos ?? ... Sau o fi altceva ?!

Anexez fisierele din nou (.txt trebuie schimbat in .xls), de data asta cu grafice, usor de citit. Daca tot csv-urile sunt mai bune, sunt in mesajul de mai sus.

Rog frumos si parerea voastra.

Bafta,

Alexandru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam aceeasi problema am avut si eu cu MAF-ul... => MAF skimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu Ice_2k :D esti la deja pe parte de coborare a vietii MAF-lui ... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi stiti ce vorbiti? La 3000rpm, WOT, MAF-ul trebuie sa raporteze in jur de 850

Nu are nimic. Nu-l schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu valoarea dar cand a zis "o data cu turatia valoarea specificata de MAF cade sub valoarea care ar trebui sa fie"... exact asta pateam eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acceasi situatie ca ice_2k am patit si eu, si dupa ce am pus remapare pe ea, dragos a mers cu mine cu vag-ul pornt si mi-a zis clar ca dupa 3000 rpm ii da prea putin aer! rezultatul e clar!! debitmetru schimbat (am gasit senzor la 3.000.000)

dragos e martor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine s-a imbunatati MULT dupa skimbarea debitmetrului... la 3000rpm simteai cum scade brusc acceleratia (pe mine m-a costat doar 1.5mil :). dar la mine se simtea mult mai pronuntat fara chip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine s-a imbunatati MULT dupa skimbarea debitmetrului... la 3000rpm simteai cum scade brusc acceleratia (pe mine m-a costat doar 1.5mil :). dar la mine se simtea mult mai pronuntat fara chip

<{POST_SNAPBACK}>

pai cum cu 1.500.000,...vreau si eu!! :) end of offtopic

mie mi-a zis si Dragos ca se va schimba clar comportamentul

asa pateam si eu: pana la 3000 accelera puternic, dupa parca pierdea din "dorinta"..asa ca sigur e debitmetru!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!