Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Ai suprapresiune...geometrie blocata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Salut baieti.In sfarsit am reusit sa curat EGR-ul si sa schimb MAF-ul (second dar ok) Pe drum merge mult mai bine,accelereaza in toate treptele dar in timpul log-ului mi-a luat din nou limp Va rog frumos sa aruncati o privire.

Deviatie pozitiva . Geometrie ancrasata posibil.

Si referitor la valorile maf-ului, nu putem zice nimik cu exactitate ,atata timp cat turbina baga mai mult decat specificul,

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

 

Salut Mario. Le-am pus in xls.

 

Logul in mers e facut cand motorul deja era in limp.o tine in 92,4 duty cycle de cand ii dai wot.daca iti ia liml inainte de log ,ii iei contactu sa se reseteze,mergi incey pana ajungi in tr3-a la 1500rpm si apoi wot.

Egr merge binisor cu exceptia cand i se da comanda sa deschida are un mic lag,mege o curatare ,dar tija mai ales sa fie curata ca lacrima,ea face toata diferenta,nu carcasa.

La bs011 turbo off e bn in schimb turbo on e cam mare( 1200 mbar).

Probleme pe partea de geometrie(daca agata),nu sunt.si nici lag nu pare sa aibe.

As zice sa mai infiletezi surubul de stop de la turbo pt a mai micsora turbo on-ul de la 1200 la un 1150,dar pana la asta posteaza un log in mers pana sa-si ia limp.sa fim mai siguri

 

attachicon.gifLOG-01-003-010-011.xls

  Salut Mario. Mi-ai luat o piatra de pe inima,am fost aproape sigur ca e dusa turbina.

Te rog frumos sa imi spui daca MAF-ul mai are viata,sau a fost doar o coincidenta faptul ca a mers ceva mai bine dupa ce l-am curatat

Am refacut Log-ul asa cum ai cerut. Oprit,pornit motor,am plecat la drum batraneste pana in tr.3-a,1500 rpm si log plus talpa.

Pe la jumatatea log-ului am simtit cum imi taie gazu. Ma framanta faptul ca nu stiu ce anume declanseaza Limp-ul.                                   Multumesc.

 

Pe cuvantul meu daca mai inteleg ceva ! E posibil oare sa fii miscat ceva pe la N75 Mufa, furtune cand am desfacut EGR-ul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca pe tine te incurca maf-ul care l-ai luat. Pun pariu ca e decalibrat si de aici distractia toata. Senzori sh sunt doar o prelungire a unei defectiuni viitoare. Din proprie experienta iti spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maf-ul este aproape nou, il are de la mine si e Pierburg...problema lui este mai veche, maf-ul l-a schimbat doar in urma cu 2 ore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbo a fost curatat vreodata ? Stilul de mers batreneste, subturat, egr defect reteta perfecta pentru blocare geometrie, infundat admisie..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tony,batraneste nu merg,turbo era ok la ultimul log acu ceteva saptamani (vezi mai sus) EGR-ul ieri l-am curatat,verificat,e ok.

 Mor de somn acum,mai tarziu am sa repet log-ul in mers plus BS pe 011. Poate o scoatem cumva la capat. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, incalzeste bine motorul inainte de log. ca sa fie cat mai aproape de adevar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Salutare,

 

Este vorba de 1.9TDI PD, care cateodata nu porneste din prima, au fost schimbate : o-ring-uri injectoare, electromotor. Verificat cablu +/-.

Am reusit sa fac si un log cand nu porneste, problema ar fi ca am cantitate injectata 0(zero). Dar de ce ? Care ar putea fi cauza ?

 

Logul arata asa :

ibyNEkT.jpg

Multumesc 

 

Nu inteleg de unde ai valoarea de 1617 rpm. Banuiesc ca e o problema cu G28.

Vezi totusi si ce arata turometrul cand dai cheie...daca acul ajunge la 1600rpm sau la 315 rpm.

 

Acul de la turometru ajunge la 315RPM.

Modificat de andrei_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seat Cordoba 1.9tdi 66kw 90 c cod AGR.  Nu am reusit sa ordonez coloanele.attachicon.giftreapta3.xlsattachicon.giftreapta4.xls

Iau limp de obicei in treapta a 4-a la 3000rpm( azi am luat si intr-a 3-a undeva aproape de 4000rpm). Reiese din aceste log-uri cauza probleme

Am gasit mult ulei in actuator(care este defect). Asta ar insemna ca turbina este defecta?

Modificat de liqweed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Seat Cordoba 1.9tdi 66kw 90 c cod AGR. Nu am reusit sa ordonez coloanele.attachicon.giftreapta3.xlsattachicon.giftreapta4.xls

Iau limp de obicei in treapta a 4-a la 3000rpm( azi am luat si intr-a 3-a undeva aproape de 4000rpm). Reiese din aceste log-uri cauza probleme

Am gasit mult ulei in actuator(care este defect). Asta ar insemna ca

turbina este defecta?

Si daca ar fi defecta turbina ,dar nu are de unde ajunge ulei in actuator.adica ea poate avea ,sa presupunem,joc mare in ax,sau geometrie ancrasata,sau consuma ulei,sau ,sau ...cel mai probabil conducte tur/retur ulei turbo sa scape pe la prindere,sau fisurate.

Sau alta pierdere de ulei de la motor,care s-a prelins direct in actuator.

Dar atentie ,acest ulei a defectat actuatorul,iar actuatorul la randul lui ,nefunctionad corespunzator duce la acel limp,sau probabil a dus si la ancrasarea geometriei.

Succes la reglajul noului actuator.

Vezi ca e un ghid pe forum cu reglajul acesta

.

De bs011 nici nu mai incape vb momentan,asteptam bs011 si log in mers cu noul actuator,

Sfat: cand demontezi actuatorul vechi pt a fi schimbat,misca cu mana de parghia ce intra in turbo,si daca simti ca agata,scartaie,sau orice duce la obstructionarea miscarii,nu ezita sa ii faci o curatare.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

 

Salutare,

 

Este vorba de 1.9TDI PD, care cateodata nu porneste din prima, au fost schimbate : o-ring-uri injectoare, electromotor. Verificat cablu +/-.

Am reusit sa fac si un log cand nu porneste, problema ar fi ca am cantitate injectata 0(zero). Dar de ce ? Care ar putea fi cauza ?

 

Logul arata asa :

ibyNEkT.jpg

Multumesc 

 

Nu inteleg de unde ai valoarea de 1617 rpm. Banuiesc ca e o problema cu G28.

Vezi totusi si ce arata turometrul cand dai cheie...daca acul ajunge la 1600rpm sau la 315 rpm.

 

Acul de la turometru ajunge la 315RPM.

 

 

incerca asa cu vcds (free) : Pe security access 12233 => adaptation => Ch1 scrii valoarea noua intre 100 si pana la 300 => do it.

Sa revi cu noutati...Bafta

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procedura asta este valabila doar la EDC16 si numai in anumite conditii dar nu da randament tot timpul.

Daca andrei vorbeste despre masina lui (ARL) atunci procedura asta nu se aplica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe EDC 15 cum se face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Seat Cordoba 1.9tdi 66kw 90 c cod AGR. Nu am reusit sa ordonez coloanele.attachicon.giftreapta3.xlsattachicon.giftreapta4.xls

Iau limp de obicei in treapta a 4-a la 3000rpm( azi am luat si intr-a 3-a undeva aproape de 4000rpm). Reiese din aceste log-uri cauza probleme

Am gasit mult ulei in actuator(care este defect). Asta ar insemna ca

turbina este defecta?

Si daca ar fi defecta turbina ,dar nu are de unde ajunge ulei in actuator.adica ea poate avea ,sa presupunem,joc mare in ax,sau geometrie ancrasata,sau consuma ulei,sau ,sau ...cel mai probabil conducte tur/retur ulei turbo sa scape pe la prindere,sau fisurate.

Sau alta pierdere de ulei de la motor,care s-a prelins direct in actuator.

Dar atentie ,acest ulei a defectat actuatorul,iar actuatorul la randul lui ,nefunctionad corespunzator duce la acel limp,sau probabil a dus si la ancrasarea geometriei.

Succes la reglajul noului actuator.

Vezi ca e un ghid pe forum cu reglajul acesta

.

De bs011 nici nu mai incape vb momentan,asteptam bs011 si log in mers cu noul actuator,

Sfat: cand demontezi actuatorul vechi pt a fi schimbat,misca cu mana de parghia ce intra in turbo,si daca simti ca agata,scartaie,sau orice duce la obstructionarea miscarii,nu ezita sa ii faci o curatare.

 

Turbina are geometrie fixa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Corect,scuze,acum am vazut ca e AGR.

APP:daca este intradevar vorba de actuatorul de la turbo  atunci uleiul poate ajunge in actuator daca pompa de vacuum este defecte deoarece pompa de vacuum este unsa cu ulei din carterul motor, adica cu vapori, dar daca e distrusa  baga ulei pe instalatia vacuum cu alte cuvinte e compromis si  N75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua,


 


Va rog daca ma puteti ajuta cu interpretarea unui log la masina unui prieten.  Cod motor Bkd, 2.0 TDI. Este totul in regula?


 


Va multumesc!


 


http://www.girlshare.ro/34709651.9


Modificat de cana.liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

buna ziua,

Va rog daca ma puteti ajuta cu interpretarea unui log la masina unui prieten. Cod motor Bkd, 2.0 TDI. Este totul in regula?

Va multumesc!

http://www.girlshare.ro/34709651.9

Maf-ok,dar si turbina are o deviatie pozitiva pe toata plaja logului,e o diferenta fata de specific de vreo 100-150 mbari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1LOG-01-001-002-007temperatura 127.xls.txt1LOG-01-01E-028-05A-079adv mesute temp.txt1LOG-01-003-010-011debitmetru imprumutat.txt1LOG-01-003-xxx-xxxbs3.txt1LOG-01-008-009-013 8913.txt1LOG-01-011-xxx-xxxbs11.txtLOG-01-003-010-01debitmetru vechi.txtLOG-01-015-016-018.txtLOG-01-020-023-035.txtbuna ziua. dragi colegi o sa pun si eu niste loguri si ceva masuratori pentru a-mi spune daca senzorul de temperatura al apei si al motorinei indica corect,pentru ca eu nu stiu de unde sa iau valoarea data de ECU si cea de senzor asa ca am facut aproape pe toate canalele loguri, iar pe cele in mers am scris la ele astfel: unul este cu un debitmetru imprumutat de la dezmembrari si unul este cu debitmetrul meu vechi,oricum din ce vad cel imprumutat este mai praf decat al meu. va rog sa-mi spuneti daca turbina baga cum trebuie si ce ar putea fi? debitmetrul sa indice gresit sau turbina sa il faca sa dea masuratori eronate? am atasat si BS3 si 11 mentionez ca motorul era foarte incins, l-am incins si in loguri iar dupa aceea imediat am facut si BS-urile si celelalte masuratori. multumesc

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.laviniu

Salut tuturor asta am scanat si facut un log in mers la un VW Golf 4 1,9 TDI COD MOTOR ALH , masina nu prea trage  , ma poate ajuta cineva cu interpretarea lor ? Va multumesc anticipat pentru cei care veti raspunde . Am pus linkul ptr a descarca pentru ca nu ma lasa sa atasez prea multi mb https://www.dropbox.com/s/dtst5kpah3qcnnw/scanarelog.rar?dl=0

Modificat de andrei.laviniu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MRC, turbina a fost bine incalzita inainte de a face BS-ul? Intreb asta deoarece spre sfarsitul logului valorile sunt mai constante, eu zic sa nu-ti faci probleme legat de geometrie momentan. Ca sa fie treaba mai sigura, mai fa un BS011 si lasa-l sa inregistreze 5-6 cicluri de on-off...

L.E. Actuatorul este cel original? Variatiile din partea de jos a graficului pot proveni si de la un arc obosit din actuator care nu mai impinge geometria la maxim deschis. Poti verifica cu motorul oprit sa apesi cu degetul mare pe tija actuatorului spre actuator, daca nu opune rezistenta si se apasa 1-2 mm usor ai gasit vinovatul, ori lungesti tija o jumate de tura ori schimbi actuatorul al carui arc nu-si mai face treaba...

 

 

 

MRC, turbina a fost bine incalzita inainte de a face BS-ul? Intreb asta deoarece spre sfarsitul logului valorile sunt mai constante, eu zic sa nu-ti faci probleme legat de geometrie momentan. Ca sa fie treaba mai sigura, mai fa un BS011 si lasa-l sa inregistreze 5-6 cicluri de on-off...

L.E. Actuatorul este cel original? Variatiile din partea de jos a graficului pot proveni si de la un arc obosit din actuator care nu mai impinge geometria la maxim deschis. Poti verifica cu motorul oprit sa apesi cu degetul mare pe tija actuatorului spre actuator, daca nu opune rezistenta si se apasa 1-2 mm usor ai gasit vinovatul, ori lungesti tija o jumate de tura ori schimbi actuatorul al carui arc nu-si mai face treaba...

Pai si are 979 cu 1100 mbar=> o dif de 120mbari,ori turbina neincalzita,ori probleme pe partea de vacuum.trebuia sa urce pe la 1130/1150.

Daca esti sigur ca nu a umblat nimeni la surubul de stop,atunci verifica vacuumul,stutul pompei de vac,

Si exact cum zice si RDN,mai fa un bs 011 dar cu turbina incinsa bn.iesi cu ea pe drum si timp de vreo 15 min schimba si tu intre 3000-3500rpm apoi imediat tragi undeva pe dreapta fara sa opresti motorul (k strici turbina),dai drumu la bs011 si lasi sa faca 5 cicluri off si 5 de on.

 

 

bs112.xls

 

BS11 cu turbina incalzita bine. Valorile par bune.

 

Am schimbat debitmetrul meu cu al unui prieten si se simte diferenta. Am facut si log ca sa compar valorile si e diferenta mare. Am si dat comanda de debitmetru si de filtru de aer, luni sau marti trebuie sa ajunga.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce poate influenta parametrii motorului? Trebuie sa isi faca griji? Cum trebuie modificata cursa tijei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

MRC, turbina a fost bine incalzita inainte de a face BS-ul? Intreb asta deoarece spre sfarsitul logului valorile sunt mai constante, eu zic sa nu-ti faci probleme legat de geometrie momentan. Ca sa fie treaba mai sigura, mai fa un BS011 si lasa-l sa inregistreze 5-6 cicluri de on-off...

L.E. Actuatorul este cel original? Variatiile din partea de jos a graficului pot proveni si de la un arc obosit din actuator care nu mai impinge geometria la maxim deschis. Poti verifica cu motorul oprit sa apesi cu degetul mare pe tija actuatorului spre actuator, daca nu opune rezistenta si se apasa 1-2 mm usor ai gasit vinovatul, ori lungesti tija o jumate de tura ori schimbi actuatorul al carui arc nu-si mai face treaba...

MRC, turbina a fost bine incalzita inainte de a face BS-ul? Intreb asta deoarece spre sfarsitul logului valorile sunt mai constante, eu zic sa nu-ti faci probleme legat de geometrie momentan. Ca sa fie treaba mai sigura, mai fa un BS011 si lasa-l sa inregistreze 5-6 cicluri de on-off...

L.E. Actuatorul este cel original? Variatiile din partea de jos a graficului pot proveni si de la un arc obosit din actuator care nu mai impinge geometria la maxim deschis. Poti verifica cu motorul oprit sa apesi cu degetul mare pe tija actuatorului spre actuator, daca nu opune rezistenta si se apasa 1-2 mm usor ai gasit vinovatul, ori lungesti tija o jumate de tura ori schimbi actuatorul al carui arc nu-si mai face treaba...

Pai si are 979 cu 1100 mbar=> o dif de 120mbari,ori turbina neincalzita,ori probleme pe partea de vacuum.trebuia sa urce pe la 1130/1150.

Daca esti sigur ca nu a umblat nimeni la surubul de stop,atunci verifica vacuumul,stutul pompei de vac,

Si exact cum zice si RDN,mai fa un bs 011 dar cu turbina incinsa bn.iesi cu ea pe drum si timp de vreo 15 min schimba si tu intre 3000-3500rpm apoi imediat tragi undeva pe dreapta fara sa opresti motorul (k strici turbina),dai drumu la bs011 si lasi sa faca 5 cicluri off si 5 de on.

bs112.xls

BS11 cu turbina incalzita bine. Valorile par bune.

Am schimbat debitmetrul meu cu al unui prieten si se simte diferenta. Am facut si log ca sa compar valorile si e diferenta mare. Am si dat comanda de debitmetru si de filtru de aer, luni sau marti trebuie sa ajunga.

Ok,am inteles cu maf-ul.

Dar vezi ca in partea de jos a graficului la bs 011 ai niste variatii de toata frumusetea,ori geometrie care agata,ori cum a zis RDN, arcul actuatorului tasat.

Deci tre verificat la mana,vcds-ul nu stie mai multe:))

Si in partea de sus ai o mica variatie la un moment dat.

Vezi stutz pompa vac,etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Salut tuturor asta am scanat si facut un log in mers la un VW Golf 4 1,9 TDI COD MOTOR ALH , masina nu prea trage , ma poate ajuta cineva cu interpretarea lor ? Va multumesc anticipat pentru cei care veti raspunde . Am pus linkul ptr a descarca pentru ca nu ma lasa sa atasez prea multi mb https://www.dropbox.com/s/dtst5kpah3qcnnw/scanarelog.rar?dl=0

La bs011 ai variatii in partea de jos a graficului,osculeaza intre 979/989 mbar=>ori geometrie care agata,ori arc tasat.

Din logul in mers reiese un overboost urmat de un underboost,cam miroase a geometrie ancrasata.

Bs-urile cam aiurea,in mod normal trebuiau facute la 1407 rpm(sau un aproximativ),vechea problema a vcds-ului,ia fila pt agr.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor. Am facut si eu un log la ALH ul meu si nu stiu sa il aranjez in pagina cine ma poate ajuta cu interpretarea lui eventual si cu asezarea in pagina... Va multumesc. Nu stiu de ce nu pot atasa logul un link pentru download http://www.girlshare.ro/34765319.6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Robertvictorthree
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!