Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salut, azi am luat masina din service, problema cu Boost pressure regulation/ 0299 Open circuit era de la geomatria variabila, care a fost reglata, dupa asta am mai avut o eroare Turbocharger boost sensor (A)/ Low input, ceva fire corodate pe la senzorul de presiune galerie admisie. Sper sa fie totul ok.

Multumesc colegilor Florin si mario20vest pentru informatiile date.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi!

 

Ce parere aveti despre urmatoarele doua loguri? 

 

LOGMRCV3.xlsLOGMRCV4.xls

 

EGR-ul este anulat, iar turbina a fost curatata acum un an. In BS11 diferenta dintre ON si OFF e de 130-140 mb.

 

Din ce imi dau eu seama, turbina este ok, dar debitmetrul este destul de prost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei mai experti care nu sunt acum de pe pc si intra de pe telefon, am facut eu graficele si un print screen la fiecare log.

Incerc sa imi dau si eu cu parerea: Debitmetrul e tare obosit. Si dupa cum corecteaza turbina, pare sa agate putin sau ceva scapari de vacuum(sau N75 cu ceva mici probleme?). Oricum, spre final, vad ca reuseste sa corecteze si sa aduca aproape de presiunea specificata. 

Nu stiu sa zic de ce e diferenta aia mare intre MAF si MAP (grup 010)... 

 

 

LogMRCv3

post-61162-0-79346000-1431536768_thumb.j

LogMRCv4

post-61162-0-43373900-1431536780_thumb.j

 

Eu  sunt curios ce zic colegii experimentati. :)

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns :icon_thumleft: ! Sa vedem ce mai zic si colegii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

schimba maf-ul sau proba cu alt maf ca sa fii sigur....dar cert este ca valoarea maf-ului nu este deloc ceea ce trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Pentru cei mai experti care nu sunt acum de pe pc si intra de pe telefon, am facut eu graficele si un print screen la fiecare log.

Incerc sa imi dau si eu cu parerea: Debitmetrul e tare obosit. Si dupa cum corecteaza turbina, pare sa agate putin sau ceva scapari de vacuum(sau N75 cu ceva mici probleme?). Oricum, spre final, vad ca reuseste sa corecteze si sa aduca aproape de presiunea specificata.

Nu stiu sa zic de ce e diferenta aia mare intre MAF si MAP (grup 010)...

LogMRCv3

LOGMRCV3.jpg

LogMRCv4

LOGMRCV4.jpg

Eu sunt curios ce zic colegii experimentati. :)

Maf lesinat de tot.

Diferenta din grupul 010 nu are nici o importanta,practic acolo iti arata valoarea citita de maf,plus presiunea in turbina.deci practic sunt 2 lucruri distincte.grupul 010 se foloseste doar pt a vedea ca pedala este 100% apasata,si nimic mai mult.

Pt verificare geometrie ne trebuie un bs011 dar imediat dupa un drum mai lung sau dupa niste forje in mers,asta ca sa fie turbo f bn incins.

Posibil sa agate geometria,posibil reglaj incorect,posibil....posibil.asa ca bs011

Totusi verifica cu un alt maf,ca tare e lesinat ,chair dupa 2300rpm pica in nas.doar nu o trage aer fals pe tubulatura ,intre maf si turbo.sau cine stie.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BS11 OFF: 1000 mBar, ON 1130 mBar.

 

Am verificat BS11 azi dupa ce am facut logurile, dar n-am mai dat log si la asta, ca e destul de complicat sa tii acceleratia la 1400 rpm si sa dai si log :)).

 

Zilele astea o sa verific cu un alt MAF si o sa vad ce se intampla. Tubulatura nu e sparta, ca am verificat-o.

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

BS11 OFF: 1000 mBar, ON 1130 mBar.

Am verificat BS11 azi dupa ce am facut logurile, dar n-am mai dat log si la asta, ca e destul de complicat sa tii acceleratia la 1400 rpm si sa dai si log :)).

Zilele astea o sa verific cu un alt MAF si o sa vad ce se intampla. Tubulatura nu e sparta, ca am verificat-o.

Bs 011 trebuie postat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

johndogarugolf4

Atasez si eu un log dupa ce am schimbat debitmetru. Motorul merge super bine dupa parerea mea. Dar as vrea sa-mi spune-ti daca totul este in norme.

Multumesc!

dupa schimbare debitmetru.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Atasez si eu un log dupa ce am schimbat debitmetru. Motorul merge super bine dupa parerea mea. Dar as vrea sa-mi spune-ti daca totul este in norme.

Multumesc!

Cine le aranjeaza in pagina,pls?:)) eu intru de pe tel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

BS11 OFF: 1000 mBar, ON 1130 mBar.

Am verificat BS11 azi dupa ce am facut logurile, dar n-am mai dat log si la asta, ca e destul de complicat sa tii acceleratia la 1400 rpm si sa dai si log :)).

Zilele astea o sa verific cu un alt MAF si o sa vad ce se intampla. Tubulatura nu e sparta, ca am verificat-o.

Bs 011 trebuie postat.

 

 

MRCBS11.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretorian_29

Salutare,

 in urma apinderii martorului de motor am fost la un prieten care are aparat de diagnoza Bosh kts 650

 si mi-a dat unurmatoarea:  8187 eroare necunoscuta. Am cautat pe net dar nu am gasit nimic. Masina nu are nici un simptom ciudat,

 merge normal. Daca ati intalnit aceasta problema si ati rezolvat-o va rog sa-mi spuneti si mie rezultatul.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza cu VCDS. Nu poti gasi o eroare necunoscuta  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Este vorba de 1.9TDI PD, care cateodata nu porneste din prima, au fost schimbate : o-ring-uri injectoare, electromotor. Verificat cablu +/-.

Am reusit sa fac si un log cand nu porneste, problema ar fi ca am cantitate injectata 0(zero). Dar de ce ? Care ar putea fi cauza ?

 

Logul arata asa :

ibyNEkT.jpg

Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

johndogarugolf4

Poate asa e mai OK     :D

Multumesc pentru aranjare! Am avut-o in format csv si era deja aranjata, Dar dupa transformare in xls, am uitat.... (inca prind experienta)

 

Acum ramane de vazut daca totul e ok!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretorian_29

Fa o diagnoza cu VCDS. Nu poti gasi o eroare necunoscuta  :D

Acum am sters eroarea, daca  mai apare o sa fac VCDS-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Poate asa e mai OK :D

Multumim pt aranjament.

Maf-ul citeste bn pana la 4000 rpm,deci e ok

BS11 OFF: 1000 mBar, ON 1130 mBar.

Am verificat BS11 azi dupa ce am facut logurile, dar n-am mai dat log si la asta, ca e destul de complicat sa tii acceleratia la 1400 rpm si sa dai si log :)).

Zilele astea o sa verific cu un alt MAF si o sa vad ce se intampla. Tubulatura nu e sparta, ca am verificat-o.

Bs 011 trebuie postat.

MRCBS11.xls

Am facut grafic,dar nu il postez,ai probleme si pe partea electropneumatica,la un moment dat exista un varf,iar in partea de jos se vad iar variatii=> geometrie ancrasata.

Salutare,

Este vorba de 1.9TDI PD, care cateodata nu porneste din prima, au fost schimbate : o-ring-uri injectoare, electromotor. Verificat cablu +/-.

Am reusit sa fac si un log cand nu porneste, problema ar fi ca am cantitate injectata 0(zero). Dar de ce ? Care ar putea fi cauza ?

Logul arata asa :

ibyNEkT.jpg

Multumesc

Intradevar se vede ca e o problema,electomotorul invarte cu 315 rpm si temp antigel 60°c.clar trebuia sa porneasca.

De regula pornirea grea la cald ,se manifesta dupa 70°c unde trebuie un min de 280rpm de la electomotor pt a porni.

La tine nu e cazul.e greu de dat un verdict fara masina in fata.

Daca ai pompa electrica in rezervor,vezi daca se aude la punerea contactului,si scoate turul din filtrul de motorina si vezi daca la punerea contactului,vine motorina.

Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar vad ca in partea de sus, variatile sunt extrem de mici (adica, partea electrovacuumatica inca se tine binisor) dar geometria agata destul de mult. (in loc sa mearga uniform, merge tot in trepte). 

 

Sau...si variatiile din partea de jos a graficului sunt ...tot din cauza comenzii electrovacuumatice? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

johndogarugolf4

 

Poate asa e mai OK :D

Multumim pt aranjament.

Maf-ul citeste bn pana la 4000 rpm,deci e ok

 

 

 

 

Multumesc! Apreciez si promptitudinea. :D 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MRC, turbina a fost bine incalzita inainte de a face BS-ul? Intreb asta deoarece spre sfarsitul logului valorile sunt mai constante, eu zic sa nu-ti faci probleme legat de geometrie momentan. Ca sa fie treaba mai sigura, mai fa un BS011 si lasa-l sa inregistreze 5-6 cicluri de on-off...

L.E. Actuatorul este cel original? Variatiile din partea de jos a graficului pot proveni si de la un arc obosit din actuator care nu mai impinge geometria la maxim deschis. Poti verifica cu motorul oprit sa apesi cu degetul mare pe tija actuatorului spre actuator, daca nu opune rezistenta si se apasa 1-2 mm usor ai gasit vinovatul, ori lungesti tija o jumate de tura ori schimbi actuatorul al carui arc nu-si mai face treaba...

Modificat de Rdn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

MRC, turbina a fost bine incalzita inainte de a face BS-ul? Intreb asta deoarece spre sfarsitul logului valorile sunt mai constante, eu zic sa nu-ti faci probleme legat de geometrie momentan. Ca sa fie treaba mai sigura, mai fa un BS011 si lasa-l sa inregistreze 5-6 cicluri de on-off...

L.E. Actuatorul este cel original? Variatiile din partea de jos a graficului pot proveni si de la un arc obosit din actuator care nu mai impinge geometria la maxim deschis. Poti verifica cu motorul oprit sa apesi cu degetul mare pe tija actuatorului spre actuator, daca nu opune rezistenta si se apasa 1-2 mm usor ai gasit vinovatul, ori lungesti tija o jumate de tura ori schimbi actuatorul al carui arc nu-si mai face treaba...

Pai si are 979 cu 1100 mbar=> o dif de 120mbari,ori turbina neincalzita,ori probleme pe partea de vacuum.trebuia sa urce pe la 1130/1150.

Daca esti sigur ca nu a umblat nimeni la surubul de stop,atunci verifica vacuumul,stutul pompei de vac,

Si exact cum zice si RDN,mai fa un bs 011 dar cu turbina incinsa bn.iesi cu ea pe drum si timp de vreo 15 min schimba si tu intre 3000-3500rpm apoi imediat tragi undeva pe dreapta fara sa opresti motorul (k strici turbina),dai drumu la bs011 si lasi sa faca 5 cicluri off si 5 de on.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri. Nu era chiar incinsa turbina, sigur de asta n-a iesit. Mai fac un log si il postez mai pe seara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Este vorba de 1.9TDI PD, care cateodata nu porneste din prima, au fost schimbate : o-ring-uri injectoare, electromotor. Verificat cablu +/-.

Am reusit sa fac si un log cand nu porneste, problema ar fi ca am cantitate injectata 0(zero). Dar de ce ? Care ar putea fi cauza ?

 

Logul arata asa :

ibyNEkT.jpg

Multumesc 

 

Nu inteleg de unde ai valoarea de 1617 rpm. Banuiesc ca e o problema cu G28.

Vezi totusi si ce arata turometrul cand dai cheie...daca acul ajunge la 1600rpm sau la 315 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti.In sfarsit am reusit sa curat EGR-ul si sa schimb MAF-ul (second dar ok) Pe drum merge mult mai bine,accelereaza in toate treptele dar in timpul log-ului mi-a luat din nou limp Va rog frumos sa aruncati o privire.

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!