Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salut. Am facut cateva loguri la un passat 1.9 TDI . Ma poate ajuta cineva cu interpretarea lor? Multumesc. 

Isi poate arunca un ochi cineva si peste logurile mele va rog? Aud un fasait la accelerare si nu stiu cauza...turbina am schimbat`o acu 50.000 de km  :tuktuk:

basic 03.xls

basic 11.xls

tr3final2.xls

tr4.xls

Modificat de shteff16
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am facut cateva loguri la un passat 1.9 TDI . Ma poate ajuta cineva cu interpretarea lor? Multumesc.

Isi poate arunca un ochi cineva si peste logurile mele va rog? Aud un fasait la accelerare si nu stiu cauza...turbina am schimbat`o acu 50.000 de km :tuktuk:

Bs 003-verifica vacumul,mi se pare ca se descgide in trepte.

Bs011-probleme pe partea de comanda electro-pneumatica,are kag in actionarea geometriei.=>verifica n75/bloc valve,furtunase,pompa vacuum.

In partea de jos a grafucului ar avea o oarece ezitare dar apoi se observa ca nu ar fi probleme pe partea geometriei(adica nu agață).

In logul din tr 3- turbo are un overboost urmat de un underboost.=>

Specific edc16,geometrie sau actuator cu probleme.dar din bs 011 geometrie e ok(atata timp cat bs011 e facut cu turbo incins bn)=> ar ramane doar actuatorul responsabil de acele overb. si underb.

In log tr4 turbo e corectat mai bn.

Debitmetrul e fix pe fix .cat e prescrisu atat e si el.

E la limita.

Un maf nou citeste mereu mai mult.

De aia e motor diesel,ca una din particularitatile sale este amestecul sarac.adik putina motorina si mult aer.

Ce ai putea sa faci?

Pai doar debitmetrul sa-l schimbi daca vrei.

In rest legat de actuator.nu iti face griji,e f bine cum merge masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am facut cateva loguri la un passat 1.9 TDI . Ma poate ajuta cineva cu interpretarea lor? Multumesc.

Isi poate arunca un ochi cineva si peste logurile mele va rog? Aud un fasait la accelerare si nu stiu cauza...turbina am schimbat`o acu 50.000 de km :tuktuk:

Si inca o completare : in bs011 turbo off scade doar pana la 1020mbar.ori e geometria ancrasata pe capat de cursa si limiteaza,ori cineva a scurtat tija actuatorului din reglaj(tuning fara bani).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa scada pana la 950 mbar, nu? Ar trebui sa ii fac ceva? Sau merge asa?  :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am observat la tine in zona presiunea atmosferica e de 999.6 mbar deci nu trebuie sa-ti scada turbo off pana la 950 ci pana in jurul valorii de 1000 mbar. Eu zic sa o lasi asa cum e, diferenta este mica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru informatii. Mult respect pentru tot ce faceti aici !  :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara,

 

Va rog daca ma puteti ajuta cu interpretarea unui log la masina unui prieten. Este totul in regula? Uneori scoate fum la mers constant si parca nici turbo nu e in mintile ei!

 

Va multumesc!

 

http://www.girlshare.ro/34709651.9

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

johndogarugolf4

Salutare!! 

Din ce am citit pe aici, am reusit sa fac si eu un log, pe care l-am atasat. A fost facut in treapta a 3.

Am si un cod de eroare:

Control Module Part Number: 038 906 012 FB
 
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG  3350
 
           Software Coding: 00002
 
            Work Shop Code: WSC 31414
 
           Additional Info: WVWZZZ1JZ2D184013     VWZ7Z0A3937164
 
1 Fault Found:
 
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
 
        P1557 - 35-10 - - - Intermittent
 
---------------------------------------------------------------------------
Masina parca nu trage pana in 2000 turatii/min si trage cam infundat cu intreruperi daca pot sa zic asa. Am verificat vizual furtunele de vacum.
Sunt nou aici, si daca cineva ar putea sa ma orienteze undeva, as fi recunoscator.
Masina Golf4 1.9tdi ASV
 
 
 
 

log bun (1).xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare  am 2 loguri de la dou masini din acelasi an   una bluemotion  si una  fara.

 

se poate  din loguri spune  care e mai buna din cele 2?   merci fain

 

 

LOG-01-003-010-011 masina 1.xls

LOG-01-003-masina 1.xls

LOG-01-011-masina 1.xls

LOG-01-003-010-011 masina 2.xls

LOG-01-003-masina 2.xls

LOG-01-011-masina 2.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambele sunt ok...iar comparativ poti spune ca a doua masina raspunde un pic mai bine cu aproximativ o secunda fata de cealalta dar este relativa treaba...asa ca te poti bucura de ambele masini la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa parerea mea softul este destul de agresiv si nu stiu daca se poate numi investitie la cum arata logul...cu parere de rau asa ca de acum incolo poti sa te astepti si la alte investiti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambele sunt ok...iar comparativ poti spune ca a doua masina raspunde un pic mai bine cu aproximativ o secunda fata de cealalta dar este relativa treaba...asa ca te poti bucura de ambele masini la fel

Merci de raspuns,   

va trebui sa ma bucur doar de una:)   

masina 1 e momentan a mea si am eroare de turbo boost charger, presupun ca daca iau actuatorul de pe masina 2  o sa merga bine masina 1:)  sper

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza eroarea exact cum este...momentan daca membarana actuatorului era sparta se vedea vizibil in log..probabil o sa te paraseasca cat de curand daca masina are peste 150-170mii,da exista si varianta care zici tu dar trebuie sa iei in calcul ca si actuatorul celalalt are si el un nr de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza eroarea exact cum este...momentan daca membarana actuatorului era sparta se vedea vizibil in log..probabil o sa te paraseasca cat de curand daca masina are peste 150-170mii,da exista si varianta care zici tu dar trebuie sa iei in calcul ca si actuatorul celalalt are si el un nr de km.

Eroarea am postat-o in spatiu cu probleme   aici e linkul   http://vwforum.ro/to...r-b6/?p=2563368  aici  am postat doar ce ai vazut cu logurile  sa fiu  legal :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da cum am zis si mai sus o sa te lase actuatorul...membrana actuatorului este buna dar senzorul de pozitie iti face figuri

Modificat de gctinvalentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegu, investiti s-au facut si pe parte mecanica altfel nu faceam 10 mi de km.

De ce arata asa de rau logu. Am uitat sa zic ca are si mafless.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O suprapresiune de aprox 250 mbar crezi ca este benefica?? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna si Hristos a Inviat! Am tot avut probleme cu turbina -este a 4 a pe care o schimb,Ultima am reconditionat-o la sfarsitu lui noiembrie si dupa 120km/h urca foarte greu nu mai zic de la 140km/h in sus..(Suspectam calculatorul /distribuitorul  acela de vaccum),am pus intercooler nou , ulei, filtre bineinteles .Se auzea un pufait ca o pierdere de presiune.Dupa multe service uri si pareri ba ca mi a ajuns ceva la o supapa , ba ca e vreun tachete hidraulic(Schimband distributia  am tras o ocheata si la axa cu came si tacheti nevazand nimic deosebit!) , mi s a zis ca trebuie curatata clapeta de acceleratie si egr ul.Zis si facut..Parca tragea un pic mai bine.Avand probleme cu doua zile in urma cu un etrier pe spate-pe care bineinteles l-am schimbat,am vazut ca musteste pe la semeringul de la cutie inspre planetara partea cu pasageru pe care il schimbasem cu 3 saptamani in urma.Legat de acesta mi sa zis ca e vorba de un rulment in interior si daca are joc degeaba il mai inlocuiesc,chipurile ca nu ar curge chiar  rau! Plecand spre casa ,am vrut sa fac un log in mers cu un vcds 12.12 (-afland si de acesta ca nu e chiar ok intr un final pana sa postez aici,).- eu acuzand o lipsa de putere a masinii dupa 12okm /h si dupa 140/....-Incepand  sa fac log ul dupa ce am ales canalele 3,10,11 plecand ce pe loc a trebuit sa reiau ciclul de selectare canale in urma unei erori pe canalele 10 respectiv 11(erori aparute nu simultan ci succesiv ) > Not available..Intr un final am reusit log ul .Beleaua acum vine :Vrand sa repet log in treapta a 4 a spre sfarsit ,ajunsesem la 4300 de rotatii ..pam :Engine Fault Garrage !Emission garage !  cat si scazand puterea motorului..!Am tras pe dreapta  , am oprit motorul .Incercand sa dau la automat nu mai pornea.Am sters erorile  acestea fiind legate  de senzoru de turatie G28 (prima fiind:16706 - Engine Speed Sensor (G28)   P0322 - 000 - No Signal iar a 2 a :7036 - Sensor Reference Voltage B  P0652 - 000 - Too Low) Am plecat, am  mai mers cam 6km normal ,masina tragea.Am oprit in peco sa ma spal pe maini .Plecand a pornit ok, cand sa schimb a treapta a doua, un pic mai scurt dar fara sa o bruschez sau sa o forjez  in ideea de a merge la un service i-a scazut puterea, nemai urcand mai sus de aprox 3300rot/min .La relanti avea 924 rot/min..fara sa am nici un bec aprins de data asta!Am mai mers cam 20km , oprind in fata service ului la reintoarcrea mea , ca si durata 2 minute nici pomeneala sa mai porneasca.Se aprinde robinetu galben cu Emiisions Garage!Fortez un pic tin mai mult dand la automat si porneste dar fara sa mearga bine -turat la relanti 924rot/min.In service mi s -a dat pe tester eroarea :1 Fault Found:17036 - Sensor Reference Voltage B -P0652 - 000 - Too Low.Cei din service m-au indrumat la un electrician , sa mi verifice fire din calculator spre senzorul G28!Voi ce parere aveti..?!Pe elevator ridicand masina am vazut cat de urat e pozitionat acesta pe langa racitoru de ulei !Firele/si sau mufa pareau a fi la locul lor  , arunbcad ochii  nu am sesizat nimic strapuns sau rupt, insa in afara de prelingerea pe la semeringul planetarei si in fata motorului imbinarea blocului motor cu baia ulei ca si cum parca a rasuflat pe acolo... O sa Atasez in ordine cronologica cateva salvari tip jpeg a log urilor  poate imi dati  si mie un ajutor.Poate ma scuzati daca nu am fost coerent totusi in expunere,,e o ora mai tarzie ..si nervii  lacare ii am ....Multumesc..

post-118930-0-09615500-1430253680_thumb.

post-118930-0-91677900-1430253686_thumb.

post-118930-0-00187500-1430253693_thumb.

post-118930-0-04989500-1430253701_thumb.

Log-WVGZZZ1TZ6W072956-277390km-172362mi.txt

Log-WVGZZZ1TZ6W072956-277430km-172387mi.txt

Log-BV24MYK-277437-a.txt

Modificat de vaja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ninu

tu ai cerut o parere si eu ti-am zis parerea mea,deci nu trebuie sa o iei ca atare....fiecare face ce vrea cu masina lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am luato in nume de rau... numai puteai sa dezvolti. Vina ii a mea ca nu am specificat ca am turbo mai mare si soft. Oricum graficul de pe dyno arata bine. Ce ma interesa daca map ii inca in mintile lui... dar ma mai documentez.

Merci

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut prieteni ma puteti ajuta si pe mine cu doua scanari la doua golfuri in mers,prima scanare o sa fie la golf 1,9 tdi axr + soft stg 1 dim sport si a doua golf 1,9 tdi axr stoc.

Axr stock- turbo este corectat bine,in schimb maf-ul citeste mai putin dupa 3000rpm(chiar daca turbo actual e cu aprox 40 mbar mai mic decat specificul-diferenta asta e nesemnificativa).

Axr tunat-

Primul log-

overboost urmat de underboost(200-300 mbar mai putin decat specificul)pe tot restul plajei,maf-ul, nu pot zice nimic de el pana turbo nu baga cat specificul.

Logul nr 2-,automat turbo si mai bine incalzit

Overboost (spyke normal) urmat de un mic underboost(aprox 200mbar) apoi corecteaza bine pana la ultima valoare de wot.

Maf-ul e la limita cat cere ,cam atata citeste si el ,chiar citeste un pic mai putin.ar merita o proba cu un altul bun pt a te convinge,apoi decizi daca il schimbi.eu unul l-as schimba.el trebuie pe toata plaja sa citeasca mai mult decat specificul.

Valoarea de 19.9% duty cycle n75 corespunzatoare primei valori de wot arata un reglaj turbo bun.(posibil ca e actuatorul original reglat de fabrica-tu sti mai bine).

Logul 3- identic cu logul 2

Ai egr-ul suspendat din soft-valoarea de 4.8. % si in wot si in sarcini partiale

Cel stoc are presiunea specifica mai mare-2244mbar vs 2182 cel tunat.

Cel mai bine faci si bs 011 pe ele dar imediat dupa niste forje in mers,pt a incige bn turbo.

Posibil sa agate un pic geometria la cel tunat.

Cel stok corecteaza mai bine presiunea. Sau mai corect ,presiunea lui este corectata mai bine de catre geometrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns...ce ar fi de faqut in legatura u egr??...dar maful acesta ce este si cat m'ar costa sa il schimb...si explica-mi te rog si cu geometria pt ca nu prea sunt in tema cu mecanica!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel stoc nu este stoc deloc, are stage1+, exact aceeasi presiune o am eu la a mea 2244 si inainte de resoftare aveam 2092

 

maf-ul la amandoua trebuie inlocuit clar, maf-ul este numit si debitmetru. costa aprox 100Euro

 

geometria se afla in turbina si limiteaza sau lasa sa treaca gazele de evacuare liber

 

se da jos turbina de pe masina si se duce la cineva priceput care a mai facut asta de multe ori si o curata bine, apoi o montezi la loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!