Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Salutare,

revin si eu cu o problema care inca nu am rezolvat-o

 

009571 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit 
               P2563 - 000 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 159521 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2054.14.31
                    Time: 15:45:03
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 805 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 14.67 V
                    Temperature: 138.0°C
                    Lambda: -3.2 %
                    Bin. Bits: 00001110
                    Voltage: 0.988 V
 
 
am verificat cablajul pare in regula, am verificat daca actuatorul tine vacumul (tras aer cu gura si pus dop limba, nu  pare sa piarda, sau daca pierde e prea putin sa se simta la limba)
ce am observat  este ca  dimineata cand ies din parcare  dau cu spatele 4 metri si in momentul cand cal frana  m-i se aprinde spirala si zice de workshop, pe urma se stinge si gata  dimineata aceasi poveste.
 
Pierderi de putere sau comportament altul decat normal nu am.
 
ce ar putea fi?   sa fie tot electric?  sau e dus senzorul de pe actuator?  dar atunci nu ar avea pierderi de putere sau limp mode?   sa mai merg cu ea asa?
 
 
Si inca o problema  acum am observat ca am mocheta la picioare la sofer uda, am scos covoras   sa usuc  si nu prea se usuca, desi ploaie nu mai e, sa fie  de la condensul de la ac?  
nu am observat niciodata apa sub masina asta.......
 
merci fain de raspunsuri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

condensul/apa rezultata, se elimina prin partea stanga - pe la picioare pasager.... nu pe la sofer. 

 

masina are trapa ?

 

legate de eroarea de mai sus - daca actuatorul e ok,  cablaj ok, masina trage - atunci singura varianta e sa o lasi pana incepe sa genereze si ceva simptome... in afara de eroarea asta.

 

eu totusi cred ca e vb de un actuator defect/cu probleme. Din pacate, pana nu probezi cu altul, nu avem aceasta garantie.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

condensul/apa rezultata, se elimina prin partea stanga - pe la picioare pasager.... nu pe la sofer. 

 

masina are trapa ?

 

legate de eroarea de mai sus - daca actuatorul e ok,  cablaj ok, masina trage - atunci singura varianta e sa o lasi pana incepe sa genereze si ceva simptome... in afara de eroarea asta.

 

eu totusi cred ca e vb de un actuator defect/cu probleme. Din pacate, pana nu probezi cu altul, nu avem aceasta garantie.....

Da, are trapa,faza e ca am verificat si iese apa jos la roti daca torn pe la trapa,   dar in fata la stergatoare era alta poveste  era plin de pamant, acum e curat curatel   dar nu pot sa usuc mocheta, de aia m-am gandit ca o fi  de la AC,  nu mai ploua de cand am desfundat tot si tot e uda,  sa fie asa imbibata ca dureaza mai mult de o saptamana sa  se usuce?

 

 

Pai asa fac, merg asa pana una alta nu e problema,  ma gandeam si aici ca  din moment ce apare eroare  fix cand ating frana  sa nu fie ceva electric,  dar nu stiu ce si unde sa verific,  azi o sa schimb becrile de la frana sa vad :)  ar fi  o magie sa scap de eroare:D      asa am scapat de o  eroare azi iarna  imi dadea  column steering wheel,  si dupa ce am schimbat un bec de pozitie pe fata  nu  am mai primit eroare:)    sau de fapt   am ceva la calculator  de imi tot da erori  aiurea?   de trei ori     cand am pus contact nu s-a aprins nimic, bod negru,   apoi fara sa scot cheia la 5-7 secunde  au aparut martorii.... sa fie un lant de evenimente ?

 

creca tare incurcat am scris 

 

scuze

 

si merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat pana la urma problema cu eroarea P2563.

A fost de la vacuum turbo, l-am schimbat si totul ok la masina. Trage mult mai bine acum.

Mi-a ramas eroarea 09F2 (Limitator de directie | Reglare de baza gresita) care s-a aprins atunci cand am curatat EGR-ul.

VCDS nu m-a lasat sa-l setez.

post-140911-0-29292500-1430325889_thumb.

Modificat de Daser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza eroarea asa cum apare. Nu are legatura directia cu egr-ul. Ai deconectat bateria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza eroarea asa cum apare. Nu are legatura directia cu egr-ul. Ai deconectat bateria?

 

 

Pai eu la asta m-am referit cand am zis ca am curatat EGR-ul, sigur ca am deconectat bateria. Am specificat mai sus :

 

Atunci cand am curatat EGR-ul a trebuit sa deconectez bateria, iar dupa ce am terminat cu EGR-ul mi-a ramas aprins indicatorul Power Steering System (acel volan, culoare orange), am incercat sa-i fac setarile dar VCDS nu m-a lasat, baietiilor de la service le-au dat eroarea 09F2 - Limitator de directie (Reglare de baza gresita)

Modificat de Daser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi cu ea si se va calibra. Usor stanga/dreapta cu volanul si in 50 m se calibreaza-asta daca nu au umblat ei pe undeva la setari.

Si...chiar nu inteleg de ce ai deconectat bateria cand ai curat egr...daca umblai la airbag intelegeam-descarcari electrostatice...dar la egr -:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate era imbracat mecanicul, in splastic...  :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce eroare are nu se stinge mergand are nevoie sa mearga 50 de m cu ea drept apoi sa opreasca cu volanul drept , sa faca sranga max si sa mentina acoli volanul cateva secunde pe loc apoi dreapta maxim si sa mentina ...ar trebui ca la revenirea volanului in poziyie de mijlox martorul aa diapara.eroarea lui este limita stg dr neatinsa deci nu e ew mersbcu e de rotit volan max.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

La mine s-a calibrat virand pe loc stanga-dreapta. Nu stiu de ce difera operatia de calibrare de la o masina la alta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru indrumari.

Dupa ce am mers drept 50m, am oprit, am dat max stanga, iar dupa dreapta, dupa cateva secunde de tinut max dreapta a inceput sa piuie, dupa ce am dat drumu volanului din pozitia max dreapta s-a oprit piuitul, am dat volanul drept si martorul tot nu s-a stins.

Am incercat si direct de pe loc, acelasi lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

fa o scanare, sa vad eroarea stocata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci când am rezolvat problema cu vacuum turbo celor de la service le-a dat eroarea 09F2 - Limitator de directie (Reglare de baza gresita) .

Am încercat să-i fac setarile dar VCDS nu ma lăsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce probleme vad aici ma ia durerea de cap.am votat fara probleme.deocamdata nu am.dar am ales un motor pe benzina tocmai din cauza problemelor la cele diesel mai ales ca masina este din 2007.

Oricum cei de la vw au dat o rau in bara cu b6 si b7.pacat ca nu si au asumat problemele cum era normal.din ce vad aici injectoare,pompe motorina,volante sunt consumabile deja

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum pe un forum o sa vedem mai mult probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu mai fi asa pesimist. Eu am diesel de 8 ani si am depasit 100k cu el fara probleme la motor. In 8 ani am schimbat un senzor de 100 de lei. Restul sunt consumabile ( ambreiaj, distributie etc). Sunt chiar mare fan B6. Enjoy your car.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea am o intrb ma poate ajuta cineva adica 2 mai bne zis

Cineva o mana de ajutor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Sa le ghicim noi !??  :ceuameni:

Modificat de svg_gabriel10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am u passat b6 2.0 140. In timpul staționari am observat daca tin piciorul pe ambreiaj nu mah lasa sa turez masina mai mult de 3mii de ture are cv sau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Si daca tii apasat ambreiajul sau nu, nu se tureaza pentru ca ai activ ESP. Ai mai postat intrebarea in alt topic. Dezactiveaza ESP de la butonul de langa schimbator  si se tureaza cat vrei tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Atunci când am rezolvat problema cu vacuum turbo celor de la service le-a dat eroarea 09F2 - Limitator de directie (Reglare de baza gresita) .

Am încercat să-i fac setarile dar VCDS nu ma lăsa.

 

scaneaza cu VCDS-ul si da-mi sa vad ce erori ai stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

 

Am si eu o problema recenta careia nu prea ii dau de cap si sincer nici macar nu stiu cum sa o caut pe forum, in cazul in care s-a mai lovit cineva de asta.

De vreo 2-3 saptamani prima pornire a masinii este foarte "urata" sa ii spun asa. Porneste greu (dupa ce invarte de vreo 3 ori daca pot sa ii spun asa) si cand porneste se smuceste de mi-a fost frica ca o sa ramana motorul in garaj, dupa care tremura putin (5-10 secunde) si apoi merge ok, se aude ok. Urmatoarele porniri se realizeaza normal, fara probleme de genul asta. Problema apare dimineata de obicei, cand vreau sa plec la serviciu. 

Motorul este 2.0 TDI 170 CP PD BMR, masina este din 2008 si are 153.000 km in momentul asta. 

La scanarea cu VCDS nu apare nici un fel de eroare, bujiile sunt ok, bateria relativ noua (are vreo 4 luni), Varta Blue Dynamic 72 Ah 680 Ah curent pornire..

 

Dau o bere cui ma poate indrepta pe drumul corect de a o rezolva!

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

din pacate, nu e o problema cu rezolvare batuta-n cuie.

 

trebuie verificat - posibil sa fie electromotor cu probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, nu e o problema cu rezolvare batuta-n cuie.

 

trebuie verificat - posibil sa fie electromotor cu probleme...

 

Mersi Florin.

Mi-a trecut si mie prin cap ca ar putea fi si electromotorul..dar de ce doar prima data face asa si apoi urmatoarele porniri, oricate ar fi in ziua respectiva si la orice interval una de alta sunt ok..asta nu prea inteleg eu. 

Ai idee ce as putea verifica in mare si cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!