Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

persan,

 

noi te crdem ca nu este umblat la soft in Romania, dar trebuie sa crezi si tu ca si prin Belgia, Germania etc exista tuneri, si useri care merg cu masini cu soft modificat , mai mult cu 30-50 de euro iti poti cumpara de pe  ebay  cele necesara sa modifici softul cum iti place.

 

In Botosani ai un baiat care frecventeaza acest forum  ( Cuiuda)  care se ocupa de diagnostic si posibil si tuning ( nu sunt absolut sigur asupra tuningului) care sigur te poate ajuta sa rezolvi problemele pe care le ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms ptr sfaturi o sa mai postez azi un nou log si bs

si cam ce ar trbuie sa cumpar petru modificat softul in cazul k are tuning, k o idei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

persan

Daca e umblat la soft ,numai NU la reprezentanta ,ca ai sa pleci cu ea pe platforma.

zaharia catalin

Refa Log-ul cu pedala 100%

 

Salutari Rune !

Interesant ca nu imi apare ca avand pedala apasata maxim.Chiar am scos presul ca sa ma asigur ca pedala atinge podeaua.O sa refac Log-ul,dar nu stiu ce sa spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

Am schimbat senorul g62 si consumul e acelasi 1,4 l/h la relanti 90g..plus ca o data dupa ce m pornito s-a turat singura pana la 1500 dar a revenit la normal..e posibil sa nu fii pus mecanicul senzorul bine? Merg acum la cnva cu tester sa vad ce spune..ceva sugestii?..apropo senzorul l-am luat pe original

Acel V71 este motorasul care actioneaza clapetele de recirculare(nu se aburesc geamurile?)Ai putea incerca o recalibrare a clapetei din Vag-Com.

Legat de senzor,nu cred ca acesta este vinovat de consumul mare.Verifica Avansul de injectie,cantitatea de motorina injectata si injectoarele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

persan

Daca e umblat la soft ,numai NU la reprezentanta ,ca ai sa pleci cu ea pe platforma.

zaharia catalin

Refa Log-ul cu pedala 100%

 

Salutari Rune !

Am refacut Log-ul si am facut Un Basic setting la egr si turbina.sper,ca de data asta sa fi iesit bine.Nu am mai luat Limp Mode de data asta,in schimb eroarea apare iar::17965 - Charge Pressure Control

            P1557 - 35-00 - Positive DeviationLOG-01-003-010-012.xlsLOG-01-003 egr.xlsLOG-01-011-xxx-turbo.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

egr e suspendat, geometria misca  destul de bine, in ultimul log in mers se vede si Limp Mode-ul.

 

Presiunea de peste 2500 mbar e mare, incerca sa inlocuiesti senzorul de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

egr e suspendat, geometria misca  destul de bine, in ultimul log in mers se vede si Limp Mode-ul.

 

Presiunea de peste 2500 mbar e mare, incerca sa inlocuiesti senzorul de presiune.

Poti arunca un ochi si la mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Catalin, tu n-ai mila de masina aia sa o duci pana in 4700 rpm? Nu mai fa ca nu are sens, probabil ai o problema la pedala si din cauza asta ECU nu comanda ca pentru  WOT (maf spec. si pres. spec) si totusi apar valori de 94.4 la N75. Curios...... eu as incerca sa rezolv prima data pedala si dupa aceea alt log. 

 

 

@Sorin ce mi-a sarit in ochi la @persan e ca in BS11 MAP-ul masoara de la presiuni mici cca.970 mbar si pana la 2500 mbar in LOG-03-10-11, deci se pare ca lucreaza pe toata plaja.

Oare nu softul lui extrem de prost lucreaza dupa cine stie ce logica care influenteaza si intrarea in limp si comanda N75? Si probabil si turbo este "tunat" un pic de ajunge la 1400rpm in 1270 mbari. 

Modificat de zolak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

EGR-ul e blocat pe inchis .Vezi daca la relanti ,in primele minute,ajunge vacuum la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa încerc sa schimb senzorul map dar cred K după sarbatori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin Verifica daca tija geometriei variabile culiseaza usor.In log se vede ca face pasi mari.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

Cu permisiunea voastra am sa mai postez un Log, in speranta ca acesta este corect.Problema nu era la pedala ci la mine,care nu am inteles ca in momentul cand schimb in a 3-a tr. sa apas brusc pedala pana la podea.Eu am apasat-o exponential ,in functie de turatia motorului si asa am ajuns cu pedala la podea la 4700 ture.Cred ca am fost mai tupeist decat cei de la RAR

LOG-01-003-010turbo.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Catalin,  in acest log ai prins o bucata cu pedala la 100% curat unde se vede ca MAF ul masurat  este de 815  la 3000 rpm  deci maful e  de schimbat ,  apoi  D Cycle MAP  cand esti cu pedala la 100%  arata valori de 94% deci sigur tija e prea scurta reglat ori geometria e ancrasata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ce inseamna :Exhaust Gas Recirc Duty Cycle . Cum vi se par valorile respective din logul urmator:post-144283-0-94651200-1419065933_thumb.post-144283-0-94651200-1419065933_thumb.post-144283-0-94651200-1419065933_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

zaharia catalin

EGR-ul e blocat pe inchis .Vezi daca la relanti ,in primele minute,ajunge vacuum la el.

Am verificat furtunul la egr si face vacuum aprox. 45 de secunde si atat.Sa fie de vina N18 sau un furtun spart?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi la Advanced ID -1A data cand a fost facuta ultima softare.

La programming attempts scrie 2, dar nu apare nicio dată la care a fost făcută a doua programare

http://imgur.com/wuKSqGk

Astăzi am condus mașina și parcă nu mi se pare ca 'trage' cel puțin la fel de tare ca 1.9 AVF..

E posibil să se fi anulat filtrul de particule? E o metodă ușoară să aflu asta?

Mulțumesc.

Modificat de toxicwave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

EGR-ul e blocat pe inchis .Vezi daca la relanti ,in primele minute,ajunge vacuum la el.

Am verificat furtunul la egr si face vacuum aprox. 45 de secunde si atat.Sa fie de vina N18 sau un furtun spart?
Dupa alea 45 de sec daca apesi putin acceleratia nu face din nou vacuum?

Daca era furtun spart nu facea deloc nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

Da Catalin,  in acest log ai prins o bucata cu pedala la 100% curat unde se vede ca MAF ul masurat  este de 815  la 3000 rpm  deci maful e  de schimbat ,  apoi  D Cycle MAP  cand esti cu pedala la 100%  arata valori de 94% deci sigur tija e prea scurta reglat ori geometria e ancrasata.

Ai dreptate Rune.Tija este mai scurta din cauza unui Limp Mode pe care il luam la 90 km/h(se intampla acum 5 ani)La service au scurtat din tija ca sa o poata suda si au zis ca e ok,fara verificari pe calculator.Deh,nici eu la momentul respectiv nu aveam habar de importanta acelui reglaj la tija.Pot spune ca de la acel moment,masina nu a mai fost aceeasi.A crescut consumul si a scazut puterea.Cat despre geometrie,am observat ca atunci cand schimb vitezele,in momentul cand scade turatia,se aude un zgomot ca de forfecare.Poate fi de la ea?.Fenomenul este mai pronuntat cand motorul e rece.

Am gasit acea supapa shut off de la egr,cu tija de plastic rupta.Este blocat acel mecanism si probabil a fortat in tija pana a rupt-o.La motorul meu,AXR,supapa nu este pozitionata pe corpul egr. Afecteaza Egr-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi.

 

Ma poate ajuta cineva si pe mine cu o interpretare la logul meu?

 

Multumesc!

 

http://we.tl/EKyq3wMjig

 

L.E. nu reusesc altfel sa il incarc

Modificat de nick_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

cand schimb vitezele,in momentul cand scade turatia,se aude un zgomot ca de forfecare.Poate fi de la ea?.Fenomenul este mai pronuntat cand motorul e rece.a de plastic rupta.Este blocat acel mecanism si probabil a fortat in tija pana a rupt-o.La motorul meu,AXR,supapa nu este pozitionata pe corpul egr. Afecteaza Egr-ul?

 

 

 Acestui fenomen i se spune aici pe forul " surge "  ceea ce este eronat

Acest fenomen vine de la o tija reglata prea scurt!, deoarece tija este prea scurt  presiunea in tubulatura este prea mare si cand iei piciorul de pe acceleratie acesta presiune trebuie sa scada si aerul sub presiune se intoarce spre filtru de aer trecand printre paletii  compresorului turbo care se invart in directia opusa!!!  de aceea un motiv la forfecarea axei turbinei poate fi o tija reglata prea scurt...multi cred ca aduce ceva putere scurtarea tijei ...copilarii sau tuning la coltul blocului.

 

Un alt aspect este dat de  vaporii de ulei ce se gasesc in aerul compresat in tubulatura turbo, si cand lasi acceleratia acest aer compresat ajunge pana la filtru de aer, deci ulei pe filtru de aer!!! ulei se senzorul MAF !!!  de aceea si MAF ul tau apare obosit sau este prematur  obosit.

 

Fenomenul se accentueaza in perioada rece deoarece membrana actuatorului turbo pierde din elasticitate .

 

Ptr a sti daca tija este corect reglata fa un BS 011  si acolo trebuie sa vezi   2 presiuni    cea mica  950  cea mare 1150 , cea mica vine de la reglajul tijei cea mare de la reglajul surubului limitator.

 

Un alt lucru deranjat cand ai tija prea scurta este sincronizarea gresita intre presiunea din esapament si presiunea din admisie  rezultatul fiind o rata de recirculare mult prea mare care iti incarca cu calamina EGR ul, Galeria, Turbo, intru-un timp record deci e vorba de luni pana ajungi la depuneri de un deget pe peretii EGR ului.

 

Zija nu se rupa de la forta  actuatorului ea a fost rupta de un "mecanic" care a curatat EGR ul....  afecteaza oprirea motorului, si daca mecanismul de obturare a EGR ptr oprirea motorului nu sta deschis  atunci  admisia v a fi putin strangulata inainte de orificul pe unde vin gazele de recirculare si astfel  motorul v a absoarbe o cantitate mai mare de gaze de esapament in admisie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am inteles yo de la rune ar trebuie sa schimb senzorul map

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

persane diagnoza la distanta e cea mai dificila...

 

Il log comportamentul senzorului la 2500 mbar este suspect dar in BS 011  la presiuni intre 900 si 1500 pare in ordine, senzorul se mai poate testa si prin alte metode care necesita VCDS, multimetru  etc,  dar ptr tine cel mai simplu este inlocuirea.

 

 De aceea eu zic sa nu fugi imediat la primul magazin de piese sa cumperi unul nou!!, cauta la un coleg cu o masina identica care functioneaza corect si roga-l sa iti imprumute MAP ul ptr o proba, astfel vei avea garantat  certitudinea ca nu inlocuiesti piesele degeaba....daca pala la capat trebuie sa cumperi unul nou, si daca trebuie sa cumperi unul nou cauta senzor de 3000 mbar in asa fel sa nu se duca in 2 luni ca unul  de serie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma plate lamuri si pe mine cineva daca valoarea de 100%la "Exhaust Gas Recorc. Duty Cycle "este in regula ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

herisanu,

 

depinde de ce EDC ai!!

 

La EDC 15  4.8%  semnifica EGR inchis  si  sa zicem 64 %  semnifica  Egr deschis maxim

 

La EDC 16   este invers  o valoare de 100 % semnifica un EGR inchis complet si o valoare   mai mica   sa spunem  40%  semnifica un EGR deschis.

 

La EDC 16  in accelerare  deci la WOT  si dupa 3000 rpm  EGR Duty Cycle trebuie sa arate 100 %   deci inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • dadyy222
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!