Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Se face cu motorul pornit respectiv cald...

In momentul in care incepi sesiunea motorul se va tura singur la 1400 rpm si EGR sau Turbo vor face cicluri ON/OF...

Lasa-l sa inregistreze cateva minute si "lauda-te" cu rezultatele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off.topic

Rdn ti le ai fript singur(mainile) sau cu Bogdan impreuna ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am incercat singur, Bogdan si le-a ars vineri la masina mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat cu VCDS-ul pe canalul 006,sa vad daca senzorul de la potentiometrul pedalei de acceleratie indica corect, pe liber indica 0%,cu pedala apasata la blana,100% indica,concluzia ca functioneaza corect.Nu am putut sa fac BS 003,011,pentru ca nu ma ajuta bateria laptopului,daca este vreun coleg de prin Suceava sau imprejurimi sa ma ajute,as fi recunoscator,tel.0748337109

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa specific ca am verificat cu motorul oprit.Recalibrarea se face pe canalul 063,daca nu ma insel,dar voiam sa intreb daca motorul trebuie sa fie oprit sau pornit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Dupa cateva ore de chin si arsuri la maini va prezint rezultatul...astept criticile de rigoare.

 Vai ce va plang de mila.... noi aici nu criticam! noi luam cuvantul

 

Ceva sa mai imbunatatit dar ramane in continuare MAf ul specific....la care nu zic prea mult... si apoi se vede in log cand presiunea masurata este maxima apare o linie dreapta, lucru care ma duce cu gandul la senzorul de presiune, am mai vazut acesta liniaritate la niste colegi si la unii dintre ei s-a lasat cu MAP defect.

NU bag mana in foc dar ca sa ne convingem poate poti organiza un alt MAP ptr o proba si sa repeti logul si dupa ce le comparam mai vorbim.

 

Si daca cu un alt MAP nu se schimba nimic atunci trebuie incercat sa lungesti tija actuatorului pana dispare underbostul, sau cel putin sa incerci...perfect nu exista.

 

Ai vazut ce baieti buni ai la Cluj?

Bafta

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor. am o belea si orice sfat sau parere mar ajuta, am un Passat 2.5 v6 si am defect n18 cred, e cel care baga in egr, unde as putea gasi unul sau daca pot sal repar pe acesta? in galati am fost la mai multe magazine si nu au, e bine sa iau din dezmembrari? mersi mult

Modificat de josBMW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati dupa inlocuirea pompei de vacuum cu una din dezmembrari aparent mai buna decat a mea care cam agata. Cu prima ocazie o sa fac rost de un MAP si o sa verific daca se schimba treaba cu MAF specific...

LOG-01-011-pompa_noua.xls

LOG-01-003-010-011+2ture_tija.xls

LOG-01-003-pompa_noua.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

   Azi am reusit sa revin cu rezolvarea problemei cu limp mod dupa ce am schimbat actuatorul de la turbina. Dupa ce m-am documentat si am investigat ce si cum am ajuns la concluzia ca reglajul tijei actuatorului este problema mea; desi inainte sa fie montat pe masina lungimea tijei a fost reglata cu sublerul ca cel vechi si totusi aveam o presiune de 2.5 bar constanta.

   Dupa cum am citi presiune mare = tije scurta, am hotarat sa fac un reglaj nu dupa ureche, ci mai tehnic.

   Reglajula fost facut astfel:

               -cu o pompa de vacum am stabilit care sunt parametrii la care functiona actuatorul cu reglajul actual; -0.1mba inceput cursa si la -0.2 (-0.25mba) geometria inchisa la maxim, presiunea pentru geometria inchisa la maxim trebuia sa fie in jurul valorii de -0.55 mba (-0.6 mba).

     Concluzia a fost ca arcul din actuator nu este calibrat nici pe departe ca cel de pa masina care era original (cel nou era aftermarket).

              -reglajul a continuat cu desurubarea piulitei tijei actuatorului in sensul alungirii tijei, cu ajutorul pompei de vacum am continuat sa monitorizez cele doua puncte importante ale VNT (inceputul miscarii si sfarsitul ei, cand ajunge in surubul opritor). Spre surprinderea mea ca sa pot realiza cele doua valori ale presiunii negative a trebuit sa desurubez aproximativ 5mm-7mm tija.

      Sper ca acum puteti sa va faceti o idee cam cum ar trebui sa se faca un reglaj al tijei cat mai corec fara sa facem o mie de log-uri dupa fiecare tura desfacuta la tija.

      Am atasat si doua log-uri facute inainte (log 3) si dupa reglarea tijei (log 4).

 

LOG-03-3-29.11.2014.xls

LOG-04-3-29.11.2014.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rdn,

 

daca te uiti bine in BS 011  in primele 3 cicluri mai ai mici variatii dupa care ultimele 2 cicluri sunt perfecte  deci un pas inainte, apoi la Bs 003 in paetea orizontala a liniei variatiile sunt mai mici  deci din nou un lucru OK  cu alte cuvinte  scimbarea Pompei Tandem  a adus ceva.

 

La Bs 003  totusi valoarea mica este Sub 200 deci cam multa recirculare de gaze, incerca cu o garnitura Falsa sa mai reduci rata  recircularii  sau chiar suspendarea totala a EGR ului.

 

In log nu mai alpare linearitate la pres maxima   deci pare ca MAP ul lucreaza,  un test cu un altul nu strica, sai cel Putin o curatare cu alcol isopropilic.

 

Ce ramane e MAF ul specific...


Salutare,

   Azi am reusit sa revin cu rezolvarea problemei cu limp mod dupa ce am schimbat actuatorul de la turbina. Dupa ce m-am documentat si am investigat ce si cum am ajuns la concluzia ca reglajul tijei actuatorului este problema mea; desi inainte sa fie montat pe masina

 

 

In log se vede inca un zig-zag destul de pronuntat, Motive pot fi  geometrie ancrasata, MAF defectuos  dar si un reglaj gresit la tija, deci o tija prea scurta, deci cu alte cuvinte continua cu lungirea tijei pana dispare underboostul  si pana vei vedea in ultima coloana , N75, o valoare de 19% la intrarea in WOT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin, nu stiu daca e o regula sau nu, dar personal nu am niciun log de ALH care sa aiba maf specific fix...

Poate am avut eu 'norocul' asta, dar daca are vreun coleg un log in care valoarea e fixa, il rog sa il posteze aici sau sa imi scrie in pm.

L.E. Log-urile mele sunt de la ALH pana in 05.2001. Dupa aceasta data s-au schimbat tipurile de ECU de pe alh, poate de aici e 'problema' mafului specific...

Modificat de Dementor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

    Problema cu reglatul tijei nu o mai pot aplica, am lungit tija la maxim doar sa cumpar alt actuator, acesta aproape ca a ajuns la maxim. Am scos tot ce puteam mai bun din el.

    Geometria nu poate fi ancrasata, turbine a fost data jos si totul este ok nu a avut pic de funingine sau ulei, totul se misca foarte lin si fara sa agate.

 

   Multumesc  pentru sprijin.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@liviu.

Inca nu am gasit actuator cu tija scurta(sa nu se poata regla), e acelasi model ??

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Romy

   

   Actuatorul este aftermarket, dar acelasi model (am atasat si o poza), problema este ca atunci cand am facut reglajul tijei am desfacut piulita pana cand arcul s-a comprimat aporape de tot (deci din punct de vedere mecanic nu mai are unde sa se comprime). 

post-134543-0-20950400-1418213509_thumb.

Modificat de liviuhan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva nu e in regula cu reglajul tau(parerea mea), mai asteapta si alte pareri sau...incerca si ia legatura cu un coleg, in Buc.sunt destui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat si actuatorul original si la aceeasi presiune negative (vacum) inca mai are loc sa-l comprimi. Astept si alte pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune actuatorul nou,reglat sa-ti impinga tija geometriei la maxim si sa mai ramana 1 mm intre el si suport.Apoi fa reglajele necesare,daca e nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut . de ceva timp am stocata rumatoarea eroare

16785 - EGR System: Insufficient Flow
P0401 - 000 - - - Intermittent

am curata egr clapeta admisie....am schimbat clapeta si turbo

ce parere aveti de logul asta

 

log03.10.11.xls

Modificat de alphonso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi cateva pagini in urma ca sa intelegi cum se face si posteaza un LOG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci pentru promptitudine...as mai avea o problema...masina pleaca greu dimineata...trebuie sa tin contactul pus 2-3 secunde ....bateria nu are 1 an e de 77 ah si 640 a electromotorul e verificat . am avut un consumator  pe luminile de interior dar l am eliminat ...mentionez ca daca nu stau foarte mult cu masina pe loc porneste la sfert daca o las de la 2 -3 ore in sus pleca greu,,,sa nu fie suficient curentul de pornire al bateriei?

Modificat de alphonso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la injectoare si vezi pe vcds cate rpm face electomotorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!