Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Demetor, imi poti recomanda pe cineva care sa-mi curete geometria variabila?

          Multumesc

Modificat de damagedanny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu pe nimeni sa iti recomand prin Nasaud, dar daca stii vreun mecanic bun si care are rabdare o sa o rezolve bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat senorul g62 si consumul e acelasi 1,4 l/h la relanti 90g..plus ca o data dupa ce m pornito s-a turat singura pana la 1500 dar a revenit la normal..e posibil sa nu fi pus mecanicul senzorul bine? Merg acum la cnva cu tester sa vad ce spune..ceva sugestii?..apropo senzorul l-am luat pe original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. as vrea si eu o parere vis a vis de logul atasat. e un golf 5 2.0 tdi bkd. nu ma pricep eu prea bine dar sigur nu e ok ce e acolo.e treapta 3-a si apoi a 4-a pana se opreste turbina , cred ca limp mode.multumesc

LOG-01-003-010-011341.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kennzo,

 

Ai cutie automata ori ai pus logurile unul dupa altul si arata ca la cutie automata intreb deoarece laguul de la 3 a  este mult mai mare ca cel de la a 4 a.

 

Ai ceva modificari in soft? de ce intreb? deoarece cand EDC intra in limp mode MAF ul trebuie sa arate o valoare constanta de cca 550 mg/str  ceea ce la tine nu este asa deci poate ca softul are o modificare de care tu nu stii....

 

Cand vezi valoarea de 4.7% ( minim 3 valori consecutive) la Control Duty Cycle  EDC induce Limp Mode ptr a proteja turbina.

 

In treapta a 3 a se vede si un laag marisor la inceput, acest laag poate veni si de la un EGR ce nu inchide in timp util dar in acelasi timp poate apare si datorita unei geometrii ancrasate, o electrovalva care nu inchide corect, pierderi de presiune la tubulatura turbo, etc.

 

Ar fi interesant un BS 011  si un BS 003 poate aduce ceva informatii suplimentare...

 

In orice caz trebuie controlata starea geometriei, functionalitatea electrovalvei ce regleaza vacuumul ptr turbo, verifica etansietatea tubulaturii.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspunsuri Rune. Nu e dsg doar sunt puse unul dupa altul.chiar nu stiu daca are soft modificat dar pana sambata voi face bs011 si bs003 poate acestea vor face ceva mai multa lumina. Tubulatura si vacuumurile au fost verificate.urma o curatare la egr si intercooler.daca nu se schimba nimic mai mult ca sigur e turbina care si fluiera destul de strident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kennzo

poti sa postezi logul intreg nu numai cand esti in wot...ciclul de lucru arata cifre deosebite asa ca ar fi cel mai indicat sa vezi cum se misca parghia geometriei...vezi daca agata pe traseul de lucru 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema ,era din tija la actuator ,era prost reglata.Mentionez ca turbina a fost facuta la firma REDAT ,pe data 25-11-2014 .Aveti mare grija unde rectificati turbosuflanta ,cei de la REDAT nici macar nu verifica tija actuatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca totusi forma care rectifica turbosuflante ,se numeste Robnec Impex Prod ,iar denumirea de Redat din antet era altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am un vw passat din 2000 cod motor atj 85 kv. problema este ca am pierderi de putere in treapta a 4 undeva pe la 2800rpm, . tin sa mentionez ca turbo a fost curatat. debitmetrul este nou.  . pierderile de putere nu le am tot timpul cate o data. atasez un log si bs pe 03si 011 niste pareri. multumesc anticipat!!!

LOG-01-003-010-011.xls

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cum arata log-ul zici ca masina are soft facut intre blocuri sau un reglaj de tuning...probabil cand au dat turbina jos au umblat la cursa tijei cat si la surubul opritor(!!!) asa ca cel mai indicat ar fi sa incepi cu reglajul tijei si sa arunci un ochi daca surubul opritor mai are pasta blocanta de fabrica...mai greu dar nu imposibil sa agate sau sa ramana blocata geometria dar tiinand cont ca a fost curatata nu stiu ce sa zic dar poti verifica si asta....iar BS 3 si 11 nu sunt facute corect lasa masina sa isi faca treaba pana cand turatia pica la ralantiu  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms ptr rsp am uitat sa spun k egr-ul este anulat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce vorbim??  Este in Limp mode si se vede ca are suprapresiune din belsug, deci ori curatarea geometriei s-a facut la coltul blocului ori s-a reglat turbo (respectiv tija actuatorului) tot acolo :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curățarea s.a făcut la un service Bun la tija nu s.a umblat k am stat cu ei când au curatato

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vali & Zolak  intrebarea este unde a fost facut tuningul, intre  sau la colt, cert este ca un soft mai barbar ca aasta rar vezi...

 

Dar  lasand gluma la o parte  persanul   are  o mica mare problema dar zice ca  turbo este curata!  MAF ul este nou! si EGR ul este suspendat  deci  N75  e la 94%  mai mult de 3 valori consecutive deci Limp Mode curat, dar  lipseste protectia deoarece MAF ul arata in continuare 1200 cu toate ca N75 are valoare de Limp.

 

Persane incerca sa schimbi senzorul MAP deoarece al tau e mai mult ca sigur paradit , un senzor  de serie supus la 2500 mbar isi da duhul imediat, incerca sa cauti senzor ce suporta 3000 mbar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant... si presiunea de 1250 din BS011 e BUN(a)? Nici la surub nu s-a umblat, asa-i? Atunci va trebui sa te resemnezi :)

 

Sau...... daca are dreptate Rune MAP-ul iti da totul peste cap

Modificat de zolak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zolak

in log nu se vede decat un overboost asa ca nu poti spune ca masina este in limp atata timp cat nu are o pierdere brusca de putere/presiune si isi revine la normal dupa oprirea motorului...limp-ul se caracterizeaza prin pierderi de putere sau semnale trimise catre ecu in afara limitelor intradevar log-ul arata ca este la limita limp-ului 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar Vali se vede clar ca mecanismul de protectie este dezactivat!!

 

Presiunea masurta este inaintea presiunii specifice la WOT, dar unde sa mai pomenit....  ce dracu e MIG

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin,te salut cu ocazia asta dar protectia la el se pare ca intervine cand actualul depaseste specificul cu vreo 0,5mbar cateva valorii<3-5> si lasa pe din afara ciclul de lucru al n75 ...cum am zis si mai sus cred ca acolo sa gresit ceva altceva nu pot suspecta ceea ce vad din log ptr. ca bs postate nu sunt ok si bineinteles nu le poti interpreta ca atare...din ce zice persan(masina trage dar cateodata pierde putere) map-ul nu l-asi suspecta din n motive iar maf-ul are valoarea care o are datorita overbostului care il face pe toata plaja wot-ului....@persan posteaza un log3-10-11 cap coada needitat ca sa vedem cum sta map-ul si un bs 3-11 bun

Modificat de gctinvalentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa incer astazi sa mai fac un log si un bs......dar cand fac logul pe la 3700 am pierderea de putere si cred k de asta nu este complet logul.....si bs recunosc k l-am oprit mai devreme decat sa cada la relantiu.....tuning nu stiu daca are k masina e adusa din olanda prin luna martie in romania sigur nu s-a facut tuning in romania.......un pret la un sensor map va rog......multumesc ptr pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Valentin,

 

Ceea ce nu este vizibil la persan in log este faptul ca MAF ul nu arata valoarea de  550 mg/str  constant, deci Limp Modul nu este indus de EDC...

Pe alta parte am observat de multe ori ca fiecare user interpreteaza putin diferit " pierderea de putere", eu cred ca dupa 3700 rpm  motorul nu mai rupe rotile, pe alta parte  mai stim ca un avans gresit reglat  face ca motorul la turatii peste 3500 sa se simta ca are lipsa de putere.

 

Ptr mine overbostul se caracterizeaza prin depasirea liniei specificate , ptr scurt timp, dupa care  linia masurata revine la valoarea specifica, ei bine la el linia masurata se ridica la 2500  si sta batuta in cuie pana la terminarea logului, deci nu cred ca vorbim de un overbost ci cred ca vorbim de o mapa a EDC ului  facuta fara nici o mila ca acel motor poate rupe ambreiaj, cutie, planetara.

 

Liniaritatea presiunii masurate am mai vazut de cateva ori si de fiecare data era vorba de tuning cu presiuni peste 2500 mbar, si MAP ul de serie nu este capabil sa masoare  mai mult de 2500mbar  si deoarece  turbo face mai multa presiune  decat valoarea ce o poate masura senzorul original, apare aceasta linearitate.

 

Eu sunt de parere ca EDC ul ar trebui adus la softul original, daca tii la masina, mai bine 115 cai curati decat 180 de magari... dar e democratie, libertate etc.

 

Toate cele bune Valentin., si o zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum pot sa.l aduc la softul original???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

Salutare baieti.

va rog sa ma ajutati in interpretarea unui Log.

A intrat in Lmp la 4000 turatii cu eroarea aferenta:17965 - Charge Pressure Control
            P1557 - 35-00 - Positive Deviation
Readiness: 0 0 X X XLOG-01-003-010-011 - Copy data.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

persan

Daca e umblat la soft ,numai NU la reprezentanta ,ca ai sa pleci cu ea pe platforma.

zaharia catalin

Refa Log-ul cu pedala 100%

 

Salutari Rune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

yo zic k nu e umblat la soft k nu a avut cine mai ales in romania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!