Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

cu lectura stau destul de bine,adica urmaresc mereu acest topic ,nu intru numai cand am probleme sau nevoie de ajutor,dar deocamdata nu sunt prea competent sa mi diagnostichez singur defectiunea.acu 2 luni am facut un pic de gimnastica cu geometria dar vad ca nu sa deblocat complet de asta am presiune marisoara.


asta vara am schimbat axa cu came  ca masina scoatea mult fum si de asta e ancrasata.


oricum una peste alta am inteles mesajul tau,geometrie ancrasata sau probleme cu vaccumul


in primavara voi curata geometria ,dupa asta putem spune ceva si despre maf ,care v am zis e nou.oricum masina trage binisor pana la 3000 de turatii,si eu merg foarte rar peste 3000.multumesc mult d le rune .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nu ai inteles.....

 

In cazul tau nu se vad  variatii in logul BS 011 la presiunea mica , liniile orizontale de jos, deci in acest moment nu exista nici o banuiala ca geometria este ancrasata, dar o verificare a geometriei la mana poate aduce mai multa certitudine.

 

Problemele sunt:

  • MAF ul deoarece la 3000 rpm  are o valoare sub 850 mg/str ceea ce semnifica ca e de schimbat
  • Si variatii  in BS 011 la presiunea mare deci probleme in comanda electro-pneumatica

Cu placere!

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am inteles,in primavara ma ocup de masina ,am sa curat geometria si vad cum fac cu vaccumul sa nu am pierderi.dar maf ul tot nu l schimb inca.oricum m ai ajutat destul ,singur nu eram capabil.un an cat mai bun tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atasez si eu doua loguri,va rog sa va dati cu parerea daca valorile debitmetrului de aer sunt bune,mie mi se pare ca incepe sa dea semne de oboseala, si an nou fericit tuturor,La multi Ani!

log1.txt

log2.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florio,

 

Dar inainte de a inlocui debimetru verifica cablurile ce duc la debimetru, valorile alea de 845 la  MAF specific pot veni de la ceva probleme la cablaj.

Apoi refaci logul si daca MAF ul masurat continua sa cada suB 850,  cand  trece de 3000 rpm, unul nu si basta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur o sa-i scada sub 850 atata timp cat presiunea actuala nu prea ajunge la cea specificata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zici ca as avea probleme cu turbo? ce cauze pot genera presiunea actuala sa fie mai scazuta decat cea ceruta?nu de la maf? practic cand maf-ul scade sub valori dupa 3000 rpm abia atunci presiunea actuala e mai mica decat cea ceruta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rog pe cineva sa ma ajute cu o interpretare a acestui log,

masina imi intra in limp de aproape 1 an de zile,la o luna dupa ce am inlocuit actuatorul cu unul nou,

deci o luna dupa schimbare a mers perfect,dupa a inceput sa-mi ia limp...

in tot acest interval ( 1 an )am curatat geometria,am inlocuit n75/furtunase vacuum,senzor g71,debitmetru si degeaba !!

nu stiu daca e concludent logul,dar cam atat am reusit pana sa ia limp...multumesc anticipat !

post-41432-0-26337200-1420274091_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E presiunea prea mare in turbina. Trebuie lungita tija actuatorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kennzo,este posibil sa se slabeasca piulita aia in mers?sa nu fi fost stransa cum trebuie?dupa ce l-am schimbat, o luna de zile mi-a mers perfect !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul de face cu WOT de la 1600 rpm (daca poti tr. 3 si 4), plus BS011 si 003. In ce ai pus tu doar putem constata ca da, intr-adevar ai luat limp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am lungit tija,nu mai ia limp mode,am dus-o la 4000 in a 3 a si 3000 rpm intr-a 6 a si n-a mai luat,dar totusi simt ca urca cam greu,mai greu fata de cum urca inainte...am facut log in bs 11 si 03 si inca un log in grupurile 3/10/11 dar dupa ce am ajustat lungimea tijei actuatorului..poate totusi exista si alta problema pentru care urca mai greu in ture...nu reusesc sa atasez fisierele .csv o sa pun tot print screen-uri.multumesc frumos !

post-41432-0-73939600-1420290262_thumb.j

post-41432-0-20452600-1420290278_thumb.j

Modificat de kosmyn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

poate ai lungit-o prea mult....totusi caută să faci un bs 11 si un log în mers cu noul reglaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kosmyn.

Nu uita ca lungirea/scurtarea tijei necesita si interventie asupra surubului de stop(si invers).

Un BS de lamureste daca e ok(valoarea mica/valoarea mare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kosmyn.

Nu uita ca lungirea/scurtarea tijei necesita si interventie asupra surubului de stop(si invers).

Un BS de lamureste daca e ok(valoarea mica/valoarea mare

multumesc, am dat actuatorul jos ca sa-l reglez cat mai bine si sa verific (la mana) geometria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu tot cu turbina banuiesc ca de altfel..nu stiu ce o sa reglezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci...spor la munca, sa ne spui rezultatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus deja turbina pe masina am facut si logurile,sunt puse print screenuri mai sus, masina trage,nu mai ia limp dar totusi urca mai greu in ture..cel putin asta e impresia mea...e reglat ok actuatorul?ms

post-41432-0-50696600-1420292662_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru curaj...dar mai ai de reglat...

Ai citit acest tutorial?

http://vwforum.ro/topic/113892-reglarea-surubului-limitator-si-a-tijei-ghid-valabil-pentru-turbocompresoarele-garrett/

Daca ai conditii...in urma indicatiilor de acolo treaba este relativ simpla...

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kosmyn.

 

Egr  arata bine, Turbo On arata bine ( deci surubul limitator este bine reglat), Turbo OFF e ceva cam mare la 1030, lungeste tija pana valoarea scade la 950-980

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos baieti pentru indicatii.. !! o sa incerc in saptamana urmatoare sa fac ultimele reglaje!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti ,dar valorile MAFului din "poza" cu logul 03,010,011 a lui kosmyn le-a vazut cineva (676mg/str >3000rpm) ,vazand ca el reclama o urcare lenta in ture ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai perfecta dreptate Floro, dar daca te uiti la toata discutia trebuie sa intelegi si alte chestii....

 

Si acum nu cred ca valoare MAF masurat cand motorul trece de 3000 rpm mai este un secret ptr orice user al acestui forum...

 

Dupa cat s-a discutat pe aici sunt mai mult ca sigur ca peste 90% din userii acestui forum sunt capabili de a interpreta, comportamentul unui log, singuri....dar nu e mai simplu sa afli raspunsul in ultima postare??

 

pear_cartoon.jpg.....................................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mario20vest,

Mario BS 011.png

Dar inainte de a te atinge de reglaje verifica comanda turbo ( N75, vacuum, actuator) si verifica starea geometriei deoarece ai variatii si la presiunea mare si la presiunea mica.

Dupa ce te asiguri ca atat comanda geometriei precum si geometria functioneaza corect poti reface logul BS011 si gandi mai departe daca este necesar sau nu corectia reglajelor...

Cel putin asa asi face eu, a regla(deregla) cele 2 reglaje de la turbo e foarte simplu

Mulyumesc pt ajutor Rune,legat de geometrie aceasta a fost curatata,planata de mine.acctuatorul turbo l-am reglat pt ca provenea de la dezmembrari,cel vechi avea membrana sparta.operatia a fost facuta asta vara.daca e sa zicem ca geometria o sa fie in regula,ce modificari ar trebui aduse tijei???(la momentul reglarii am modificat decat lungimea tijei,la surubul de stop nu am umblat) Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!