Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Log-ul în mers nu este bine făcut: nu ai ţinut acceleraţia la podea (sau ai probleme la senzorul de la pedala de acceleraţie) şi ai început de la turaţii cam mari. Iar logul în BS 011 lasă-l mai mult, cam un minut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa precizez ca supapa N75 e si ea noua, la fel si traseul de vacuum. O sa refac logurile si revin cu ele.

O.T.  am observat ca dupa un drum de 120 km temperatura indicata de G62 era de 74 grade cu toate ca indicatorul din bord statea ferm pe 90 grade...termostatul sau senzorul trebuie inlocuit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rdn  da un ochi un grafic si vezi cat timp are nevoie actuatorul sa traga geometria la surubul limitator.

 

In general interventii la instalatia vacuum se tremina mai mereu asa ca la tine deoarece multi cred ca pot scoate toate furtunele odata ptr a le inlocui, deci verifica inca o data totul si vei gasi sigur eroarea.

 

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am refacut logurile, furtunele de vacuum le-am schimbat la un service odata cu inlocuirea supapei N75 si a servofranei(second hand). Tot atunci la insistentele mele mi-au lipit si stutul care iese din pompa de vacuum pentru siguranta...

LOG-01-011-last.xls

LOG-01-003-010-011last.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, la un vw LT35 ANJ din 2001 cum se face logo in mers? Tot asa ca si la autoturism?Pe acelasi campuri? Acelasi trepte de vit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

am o problema cu un audi a3 1.9TDI cod motor ASV. intra in limp mode cand ajunge in jurul a 3000 de turatii. tin sa mentionez ca turbina are un suierat cam accentuat dupa 2500 de turatii.

eroare stocata _17965 - Charge Pressure Control

            P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

am facut si un log in mers.

va rog sa va uitati la acest log, astept pareri.

 

am facut azi Log in  BS pe 003 si 011

 

 

Din bs11 reiese ca ai geometria blocata verifica la mana cum se mișcă...tot ce pot sa iti urez e spor la treaba

 

gctinvalentin_  Ai avut dreptate cu geometria variabila  blocata!   

Am revenit dupa curatare turbinei si refacerea planeietati.   Nu mai intra in limp mode,dar am un suierat  "ciudat"  cand intra turbina peste 2000 de rotatii.  il aveam si inainte de curatare da nu asa era diferit (mai domestic) !

Ma gandesc  ca acel suierat vine de la corpul vanelor din cauza sparturii acelui guler interior pe o portiune mica (vedeti in pozele atasate), produse de mine  :tuktuk:   sa fie asta sau altceva gen "furtune de admisie sau intercooler" ce produce suieratul ? 

Am avut cele 3 suruburi care prinde geometria variabila gripate!!  infine m-am chinuit mult pana am reusit .

Am atasat si un  log dupa curatare . Debiitmetru folosit la acest log este dupa passat 131cp.!

log.txt

post-126809-0-80559600-1417294516_thumb.

post-126809-0-82729000-1417294534_thumb.

post-126809-0-80612800-1417294550_thumb.

Modificat de cristian184
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot ai desfacut mergea o geometrie noua!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian184,

Logul tau arata foarte bine, presiunea actuala din turbina o urmareste indeaproape pe cea ceruta ceea ce inseamna ca turbina ta lucreaza corect (as vrea sa fie si la mine asa). Suieratul respectiv provine de cele mai multe ori de la pierderi de presiune pe la imbinari, poti verifica inca o data tot traseul sa fie etans...Un coleg a rezolvat acel suierat inlocuind O-ringul dintre tubulatura turbo si intercooler. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am deschis si un topic  http://vwforum.ro/topic/115699-trepidatii-relanti-19-tdi/ unde am spus oarecum mai detaliat problema cu trepidatiile.
 
Citirile de acum 5 zile :
post-97431-0-50356400-1417339831_thumb.ppost-97431-0-85578500-1417339839_thumb.p

 

Am facut astazi niste log-uri in mers dupa cere indrum spre casa la fiecare oprire am verificat din nou canalul 13.
SURPRIZA !! Pe injectorul 4
Diferenta dintre acum si data trecuta (cand valorile erau mult mai bune) este ca acum am facut aceste citiri in trafic la semafoare dupa cateva ture de "cox" in treapta 3 si 4 1800-4000+ Rpm , data trecuta in parcare dupa o tura normala in cartier. Alta diferenta ,temperatura exterioara , astazi erau cam 3-4 grade , data trecuta erau 16-18 grade .
Motorina i-am facut plinul acum 2 zile cu motorina standard dintr-o benzinarie TOTAL (foarte populare in Franta).

post-97431-0-99873200-1417339856_thumb.ppost-97431-0-49884400-1417339864_thumb.ppost-97431-0-81241100-1417339871_thumb.ppost-97431-0-26177700-1417339880_thumb.ppost-97431-0-29910500-1417339887_thumb.p
 
Atasez si logurile facute. Sper ca le-am facut OK
Va multumesc tare mult !
 
PS : Sper ca nu sunt off-topic pe aici si  ca am deschis topicul precizat mai sus l-am deschis cu folos.

 

LOG-01-013-003-00XXX4.xls

LOG-30.11.2014 viteza 3.xls

LOG-30.11.2014 viteza 4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit dupa curatare turbinei si refacerea planeietati.   Nu mai intra in limp mode,dar am un suierat  "ciudat" 

Ma gandesc  ca acel suierat vine de la corpul vanelor din cauza sparturii acelui guler interior pe o portiune mica (

 

 

 

 

Planarea vanelor este o operatie cu cantec, asa ca printre gandurile pe care  ti le faci la adresa fluieratului poti introduce si ideea ca fluieratul vine de la planarea vanelor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

 

Se da o Skoda Superb 1.9TDI 130 cai 2003.Cand trage ,cand nu trage.Are eroarea 17965 - Charge Pressure Control ;P1557 - 35-10 - Positive Deviation- Intermittent .Teoretic s-au verificat furtunasele de vacuum,si s-a schimbat si N75 cu unul nou si  a mers ok vreo saptaman.Desi nu am vazut,mi s-a spus ca tija la turbina ori nu se misca ,accelerand masina pe loc,ori se misca foarte putin(max vreo 2 cm)...

 

Am reusit si am facut si un log in mers.Desi cu putine emotii,pentru ca masina nu vroia sa traga initial.I-am sters erorile,am tras pe dreapta,am dat AUTOSCAN iar,am sters erorile iarasi si a tras dar pentru foarte putin timp ,intrand in protectie relativ curand.Pana la urma ,am umblat la furtunasul de la EGR(ca era la vedere/la-ndemana,imediat sub capacul motorului) dupa care masina a tras fara greturi ,cel putin cat am facut logul in mers.

 

Am atasat logul si i-am schimbat extensia din CSV in TXT ca sa il pot atasa...prima bucata din LOG ,cea cu RPM max de 3444,cred ca este specifica momentului cand a intrat in protectie.Apoi am scos furtunasul de vaccum de la EGR si am obtinut ce se vede.

 

Deci:

1.va rog o parere despre log

2.de ce motorul a intrat in protectie relativ repede dupa ce am sters erorile,dar dupa ce am umblat la furtunasul vacuum egr a mers fara greturi(am inteles ca asta ar fi metoda care da rezultat de fiecare data,pentru o bucata buna de vreme)?care este legatura ?

 

Multumesc!

LOG-01-003-010-011.txt

Modificat de zork
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se înţelege bine, ai mers cu furtunaşul de la EGR scos în momentul când nu ai mai luat limp?

Revino cu nişte BS pe grupurile 003 şi 011 ar putea fi mai concludente, oricum log-urile în mers nu sunt cu pedala la podea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mers cu furtunasul scos...pur si simplu am tras pe dreapta,oprit motorul,am scos furtunasul EGR si l-am bagat la loc...Astfel treburile merg ok o perioada....

 

Mda...Am observat ca nu e cu pedala la fund...desi i-am specificat prietenului de la volan...O sa revin cu log pe 03 si 11 dar pe miercuri cred

Modificat de zork
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ma numesc dam si am si eu o problemacu o bora pd odata pe saptamana sau odata la doua saptamani nu porneste porneste foarte greu daca il opresc imediat si il repornesc porneste tot greu daca il las sa se incalzeasca ai ok erori senzor temp dar lam schimbat e nou


daca ma puteti cumva ajuta -a si acum mai nou a inceput sa pice in nas nu mai trage posibil sa aibe legatura cu EGR ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zork

Nu are nici o treaba scoaterea furtunului din EGR cu iesirea din limp mode, incearca data viitoare doar sa opresti si repornesti motorul fara a umbla pe la furtune si vei observa acelari lucru.

 

@bora pd

Cauzele pot fi multe in cazul tau, apeleaza la cineva cu vcds din zona ta sa-ti faca o scanare si eventual niste loguri pe care sa le postezi ulterior aici. Din descrierea ta as intelege ca masina iti intra in limp mode dar pana nu postezi erorile prezente sunt doar presupuneri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multi ani tuturor romanilor!

Am profitat de ziua libera si am facut niste loguri "proaspete". Am verificat furtunele de vacuum si mi se par ok. Oare ce sa fie?

LOG-01-003-008-011.xls

LOG-01-003-010-011.xls

LOG-01-003-cald.xls

LOG-01-003-rece.xls

LOG-01-011-cald.xls

LOG-01-011-rece.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RDN,

 

Deci primul log BS011 postat de tine era facut la rece!!  de aceea ti-am spus ca miroase ceva la comanda geometriei  astazi postezi un log facut la cald, care arata destul de satisfacator  deci pare sa fie treaba buna cu instalatia vacuum.

Difefente mari intre  BS011 la rece si cald spun ceva despre starea membranei actuatorului, deci in cazul tau poti lua in consideratie in viitorul apropiat( 1 an)  sa inlocuiesti actuatorul..daca turbo mai merge.

 

 

Momentan singurul lucru care deranjeaza este valoarea MAF specifica, ea trebuie sa arate  850  la intrarea in WOT  ceea ce la tine nu este cazul, de ce?  trebuie sapat.

 

MAF ul este nou?  ai umblat cumva la soft ptr reducerea ratei EGR?

 

 

 


 

Am deschis si un topic   unde am spus oarecum mai detaliat problema cu trepidatiile.

 

 

 

Fanel,

 

Din logul  in mers reise ca ai un laag destul de mare la plecarea in WOT  si asta se pupa tare bine cu trepidatiile la relati deoarece laagul vine de la un EGR care inchide prea lent, si un EGR care inchide lent poate provoca trepidatii la relanti, adica poate ramane deschis lucru ce influenteaza relantiul printr-o rata prea mare de recirculare.

 

 

Ptr a face lumina BS 003 sa vedem cum lucreaza EGR ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut adaptarea respectiva la Egr mai demult, acum este valoarea standard 32768 de cand am pus egr nou. Maf-ul de asemenea este nou Pierburg. Primul log postat pe bs011 era facut tot la cald, doar cel de azi l-am facut la rece..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorine,nu vreau sa ma gandesc la ce am patit eu cu o masina dar sti experienta mea cu valoarea MAF specific 772 in wot de mi-a dat bataie de cap o sapt. unde toate valorile erau ok mai putin maf specific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorine,nu vreau sa ma gandesc la ce am patit eu cu o masina dar sti experienta mea cu valoarea MAF specific 772 in wot de mi-a dat bataie de cap o sapt. unde toate valorile erau ok mai putin maf specific.

 

Si cum ai rezolvat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA stiu bine Vali la ce te referi, si mie mi-au fugit gandurile  in directia banuita de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare sa fie ceva modicari in soft? De cand am masina, in afara de adaptarile la egr si iq nu s-a modificat nimic, in momentul de fata doar la IQ nu  mai este valoarea standard...

L.E.: firul care duce la capsula vacumatica de la egr (N218?) este infasurat cu banda izolatoare, poate fi acolo vreo problema?

Modificat de Rdn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa sapaturi adanci am gasit un log de ALH postat de "Dolfin" care avea aceeasi problema ca si logul meu, resprectiv MAF Specified nu era fix 850 la WOT ci crestea treptat pana ajungea la aceasta valoare. Daca nu a gasit nimeni rezolvarea la aceasta problema o sa ma las pagubas pe ideea "o fi bine si asa rau.." :RO flag:

 

http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/?p=2373990

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

discutia asta cu MAF ul care la WOT nu atinge cei 850 mg/str am mai purtat-o de cateva ori  de aceea voi spune " pas"  si daca unii cred ca acest lucru este un comportament normal.....sa fie

 

Ceea ce este cel mai deranjant este faptul ca multi isi compara logurile cu loguri gasite pe forum de la masini care au probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rune,

Am rasfoit ieri forumul in lung si-n lat dar nu am gasit rezolvarea la aceasta problema, nici pe forumurile straine , inseamna ca nu e o problema " comuna". Neavand o idee despre ce este de facut am decis sa nu-mi mai bat capul momentan cu valoarea respectiva...

O zi buna va doresc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!