Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Am pierdut saiba de siguranta de la turbina,stie cineva ce dimensiune are sau de unde sa iau una?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incalzirea auxiliara la masina ta este compunsa dintr-un element PTC (acelasi lucru cu un radiator electric) de 1000 de Watti  aflat in bord pe traseul de aer. Pentru a intra in actiune trebuie indeplinite cateva conditii si anume: Temperatura exterioara trebuie sa fie sub o anumite valoare (nu mai stiu exact din cap cat, dar din cate imi aduc amite sub 15 grade), iar clima trebuie setata pe maxim (HI la temperatura). De inlocuit este putin dificil pentru ca este prin mijlocul bordului si un nou element nu e chiar ieftin.  

 

PS: La conditii ar mai fi si load-ul pe alternator, pentru ca incalzirea asta consuma destul de mult la ralanti nu cred ca va functiona la capacitate maxima, trebui sa fii cu motorul mai turat (deci in mers) ca elementul sa functioneze la capacitate maxima. Oricum daca iti mergea iti baga aer caldut instant cu motorul rece. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai aia stiu si eu...parca cand am luato a mers si nu aveam probleme,dar cum a venit iarna cu ger dupa 4-5k km de la cumpararea din Germania ma duceam la scoala si mai bine bagam incalzire in scaun decat sa astept climatronicu...dupa  10-15 minute incepea sa bage iarna.Pana nu se ridica acu la cel putin 70 G nu aveam sanse sa bage caldura,se simtea asa putin,dar mai mult te lua cu frig aeru ala:)).Am inteles ca trebuie niste lipituri la rezistente,o sa ma ocup de asta.Multumesc de informatii,dar ce as mai vrea sa stiu este codul urmator:

 

1 cod a gasit:

01044 - Modul de comanda: codare incorecta

            000 - -

             împrejurãri cod:

                    Starea defectului: 01100000

                    Priorit.defectului: 1

                    Frecv. defectului: 1

                    Resetare contor: 216

                    rulaj: 183154 km

                    Indicator de timp: 0

                    Data: 2000.00.00

                    timp: 20:13:11

 

 

Ce este acesta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reglat turbo din surub si tija, masina trage bine, am dus-o constant cluj- dej 140 dimineata si 160 catva km, consum 8,9 cu  2 pers si bagaje, atasat sunt 2 loguri in vit 3 si 4. Astept o parere din partea voastra

multumesc


Am pierdut saiba de siguranta de la turbina,stie cineva ce dimensiune are sau de unde sa iau una?

Te duci la cei care se ocupa cu turbo si iti da una gratis

log 4.xls

log 3.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut imi puteti spune si mie cum rezolv o problema cu butonul de la haion . nu se mai deschide , am desfacut si din ce am vazut acolo are un plastic care cand apesi butonu' impinge ceva care trage tija. care sa mancat din iel a-si putea sa i fac o modificare ceva ? sau gasesc asa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu log in mers, bs003 si bs011 dupa curatarea fagurelui din dpf. am cumparat masina cu dpf scos din soft si motorul tragea din ce in ce mai greu.

Logul este facut in Bucuresti acum, la o altitudine de aproximativ 80m. Am mai facut BS011 la altitudine de 700m, iar rezultatele difera.

Foarte rar mai prind unele intreruperi in acceleratie usoara intre 1800-2200rpm. Voi incerca solutia data de @Rune si voi pune o garnitura intre egr si turbo cu diametrul interior de 10mm.

Multumesc pentru postarile voastre, am citit si am invatat multe de aici.

O zi frumoasa si drumuri bune.

Book1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reglat turbo din surub si tija, masina trage bine, am dus-o constant cluj- dej 140 dimineata si 160 catva km, consum 8,9 cu  2 pers si bagaje, atasat sunt 2 loguri in vit 3 si 4. Astept o parere din partea voastra

multumesc

 

 

N-ai zis cum ai reglat-o, eu zic ca tija mai trebuie scurtata, dar inainte sa vedem si in BS 011 ce presiuni iti da.

 

Logul este facut in Bucuresti acum, la o altitudine de aproximativ 80m. Am mai facut BS011 la altitudine de 700m, iar rezultatele difera.

 

 

 Evident, ca difera, valoarea de 950-960mbar este valabila pentru pres atmosferica de peste 980 mbar, adica altitudini mici.

 

Te rog sa revii cu impresii dupa montarea saibei

Modificat de zolak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai scurtat tija, iar surubul de stop l-am mai strans putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Albu Daniel

 

Ai gresit thread-ul, nu cred ca o sa primesti raspuns aici :( . Cauta un thread despre defecte de caroserie, incuietori etc.

 

@abc1

 

Din cate stiu eu g40 este pentru pornirea motorului, eu cand am dereglat prea mult Torsion value nici nu mi-a pornit motorul.

 

Cealalta eroare pare sa fie de MAP, adica map defect, contacte imperfecte, fire electrice intrerupte.

 

Cei de la Roos-tech mai adauga si posibilitatea de turbo defect sau "diverter valve"  (banuiesc ca este n75-ul) defect, sau conducte defecte.

Trebuie luat pas cu pas si verificate toate dar nu cred ca demontarea turbo este prima optiune.


am mai scurtat tija, iar surubul de stop l-am mai strans putin

 

ti-a fost rusine sa faci si un BS011 ?  :icon_confused:

Modificat de zolak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zici sa verific si debitmetru ?eroare nu imi da . Senzoru ala ai idee unde se afla ?

Modificat de abc1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAF=debitmetru

MAP= senzor de presiune, este pe tubulatura care merge din turbo in EGR

Modificat de zolak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

@abc1

eu zic sa faci un log  complet (bs 3 si 11 si mvb 3-10-11) eroarea in sine iti spune ca turbo nu atinge  presiunea ceruta de catre edc,cu alte cuvinte turbo nu face presiunea necesara din cauza unui furtun spart,iesit,pierderi de vacuum sau furtune de vacuum conectate gresit,senzor presiune admisie decalibrat,debimetru trecut de varsta a 3-a,egr colmatat,defect,membrana actuator fisurata,sparta,n75 defect,n18 defect,reglare tija actuator necorspunzator dupa cum vezi cauzele posibile sunt destul de multe ... de turbina nu m-am legat ptr. ca ai zis ca ai reconditionat-o < ? > asa ca fa un log posteaza aici si verifica ce ti-am scris mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze . prima oara cand am intrat doar ce am facut cont nu am stiut cum se procedeaza asa bine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu log in mers, bs003 si bs011 dupa curatarea fagurelui din dpf.

Am dat un ochi pe logurile tale si singurul lucru care ill pot spune ca nu e asa cum ar trebui este valoarea  debimetrului cand EGR ul este deschis, adica valoarea mica , 210-220,  acesta valoare ar trebui sa fie  undeva la 250 in timpul deschiderii EGR ului.

Acesta valoare nu spune in BS 003 absolut nimic despre starea debimetrului  ci spune ceva despre cantitatea  gazelor recirculate, si in cazul motorului tau cred ca se vorbeste despre o rata de recirculare de  cca 60% ( la E 3 este de 40%  si la E4, 5 poate ajunge pana la 60%).

Daca calculezi vei vedea ca rata recircularii in momentul cand EGR ul este deschis este de aprox 65%  deci o idee mai mult decat ar fi maxim la E 5 .

De unde poate veni?

De cele mai multe ori acest fenomen apare de la o geometrie ancrasata, deci nu numaidacat blocata!!!  acest lucru este sustinut si de locul tau BS011 unde se vede clar ca la presiunea mare ( 1150) in al doilea ciclu apar niste deviatii specifice unei geometrii ancrasate:

 

In acest punct ai 2 variante, prima ti-am impartasit-o deja   o garnitura falsa cu gaura mai mica ptr a reduce fluxul de gaze de esapament ce intra in recirculare, este posibil ca la gaura de 10  sa stocheze o eroare EDC ul asa ca mai maresti incet gaura pana EDC ul nu mai simte restrictia de gaze.

A doua posibilitate este deblocarea geometriei, si nu trebuie decat sa demontezi tija actuatorului de pe parghia geometriei( atentie la siguranta zeger sa se pierde usor....la montare leaga o bucata de ata daca sare o recuperezi repede)  dupa ce ai parghia libera freci heometria dintr-o parte a alta a cursei pana devine rosie, pentru a avea un rezultat mai pozitiv poti face acest lucru cu motorul pornit si accelerat la diferite turatii astfel sare calamina mai bine.

Apoi remontezi tija si asta este, deci nu trebuie sa modifici lungimea tijei absolut deloc!!!

 

Ptr a controla ca ceea ce ai facut aduce ceva trebuie sa verifici cu BS 003  valoarea mica  si  daca urca la 250 -300   e perfect.

 

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ce dimensiune are saiba de siguranta de la actuator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima este originala, greu de gasit, cel mai bine la un atelier de reconditionat turbo, a doua este de la sistemul de franare cu disc al anumitor tipuri de biciclete.

Poti intreba la un atelier reparatii velo.

Data urmatoare cand vrei sa o montezi leag-o cu o bucata de ata, ar trebui cautata cu un magnet intre bara stabilizatoare si punte.e sigur pe acolo.

 

1.

 

2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema destul de ciudata la masina din semnatura, aceasta fiind:

- cateodata la pornire scoate fum alb si miroase a motorina

- am schimbat toate furtunele de vacum, cateodata nu mai trage cum trebuie, nu se mai aude turbina, am curata si zona unde culiseaza tija de la actuator merge bine nu agata cand este apasat si la pornire si accelerare se misca ok zic eu,  si a mers aprox 1700 km acum face la fel. Erori nu am. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste un pic din urma, vezi cum se fac corect niste log-uri in BS 003, BS 011 si log in mers, si posteaza-le sa vada si ochiul nostru ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar fumul alb trebuie studiat cu atentie, pot fi vapori de apa daca intra apa in motor pe la garnitura de chiulasa, sau, si asta este cel mai periculos, un fum albastrui care se poate datora pierderii de ulei la etansarile din turbo. Asta poate duce la "trecerea motorului pe ulei" cu stricaciuni semnificative in motor. Prima verificare tubulatura de dupa turbo, poate avea un pic de ulei, dar daca este o cantitate mai mare ATENTIE!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunase silicon noi,turbina noua,tubulatura turbo -intercooler?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina nou reconditionata reglata la ureche?

 

daca facem asa ca la x si o umplem 3 pagini si nu ajuta pe nimeni , posteaza din prima ce sa intamplat , ce ai schimbat/revizuit, cum se comporta, ce simti ca ii lipseste,  eventual un log si asa este mai usor ptr toti

 

Fa logurile BS 003  si 011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!