Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Daca si tu imi vei spune ca nu s-a umblat la reglajele turbinei si ca turbina este curatata si montata corect cred ca imi iau campii.

Ma ierti te rog pt reactie, insa de vreo 2 zile numai loguri ciudate si aparent fara explucatie in situatia unei lucrari realizata corect.

Deci, nu voi mai repeta ce am spus cateva posturi in urma in legatura cu bs 11; reglajele turbinei sunt mult pe langa. Trebuie sa lucrezi in primul rand sa ai niste valori corecte in bs apoi vedem ce rezulta in loguri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina a fost data jos si curatata acum o luna,am curatat si egr,dar iti trimit un log facut inainte de curatare sa vezi nebunie.

log11 cu limp.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

in prima faza rezolva poblema cu reglajul tije ca nu este ok  si lasa debimetrul in pace ca valoarea lui nu este cea adevarata,daca te uiti in primul log al tau pana sa dai turbo jos debimetrul pare ok intradevar turbo facea suprapresiune probabil tot din cauza unui reglaj defectos al tijei sau o geometrie ancrasata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in prima faza rezolva poblema cu reglajul tije ca nu este ok  si lasa debimetrul in pace ca valoarea lui nu este cea adevarata,daca te uiti in primul log al tau pana sa dai turbo jos debimetrul pare ok intradevar turbo facea suprapresiune probabil tot din cauza unui reglaj defectos al tijei sau o geometrie ancrasata

 

pana la urma asta i-am zis si eu. cand am vazut cum arata bs 11 mi-am dat seama ca nu este obligatoriu din cauza debitmetrului. oricum eu sunt de parere ca atat lungimea tijei nu este corecta cat si reglarea surubului de stop. are ceva de bibilit la ea sa ii iasa bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte adevarat ca geometria a fost ancrasata când am dat turbina jos,dar la reglajul tijei nu a umblat nimeni sau la reglajul surubului de stop.Ar trebui sa mai lungesc reglajul tijei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

nu. montezi totul la loc fara sa umbli la reglaje. faci log-uri in mers si bs, si dupaia mai vezi ce e de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Ce legatura are pompa tandem cu suprapresiunea, m-am convins despre cat de tare e service-ul repsctiv.

Ai dreptate, mecanicul-patron a confirmat ceea ce ai spus si tu, a spus ca a fost o neînțelegere, înfine, am trecut peste asta.

 

Nu mai devreme de 3-4 posturi in urma povestea Rune relatia intre vacuum si functionarea turbinei. Lipsa vacuum => underboost, adica eroare negative deviation.

Am citit foarte multe pagini în urmă, dar am vrut să descriu exact simptomele mele. 

Daca softul nu reprezinta o problema nu are de unde sa fie decat de la turbo.

Softul e pus de către TCM, mașina are cel puțin 110.000 km cu acest soft (dacă s-au dat înapoi km, atunci 110.000+cât s-a dat înapoi), nu a făcut niciodată niciun fel de probleme.

 

Poate sa fie ceva simplu precum o tina la actuator prea lunga sau poti ajunge chiar la inlocuire turbo.

La tijă a spus că nu se bagă, că aia nu se dereglează singură și riscă să dea peste cap toate reglajele turbinei... Cât despre turbină, a spus că în ultimă instanță demontează turbina și o trimite în București la rectificat la nu-știu-ce colaborator de-a lui, a mai recondiționat turbine și nu a avut probleme. Cost recondiționare 600-1200 lei, în funcție de ce trebuie schimbat/reparat în turbină.

 

Loguri nu te-ai gandit sa atasezi sa vada si ochiul nostru.

Mâine sper să reușesc să fac un log în mers.

Altceva interesant și nemaiîntâlnit, am scos mufa de la MAF și turbina nu mai mergea deloc, absolut deloc, nici o secundă, nici un metru, de parcă aș avea motor SDI. Eroarea fără MAF a fost negative deviation. Am reintrodus mufa, motorul și-a revenit la vechile obiceiuri, adică overboost :)  Mâine încercăm cu alt MAF.

 

Între timp am schimbat și debitmetrul cu unul de pe o altă mașină, și am ieșit la teste. Motorul și-a schimbat comportamentul, începea să tragă doar de la 2200-2300 rpm, dar nu mai intra în limp mode, însă motorul se plafona la ~3300 rpm, nici nu urca mai mult, nici nu intra în limp (toate astea în tr.4, urcând o rampă destul de abruptă). Fericiți, am comandat debitmetru nou, l-am montat, după care și-a revenit la comportamentul dinainte: limp la 3300-3400 rpm, overboost :(

 

Nu am putut să fac un log pentru că la drum întins se manifestă doar la viteze mari, la peste 150 km/h, iar pe dealul pe care am efectuat testele drumul este virajat și foarte denivelat, deci nu pot să o țin blană constant până intră în limp, deoarece aș zbura de pe drum. Tot din acest motiv mecanicul nu are curaj să vină la un drive test. În afara orașului ar fi câteva porțiuni unde aș putea rula cu viteze așa mari, dar parcă am rețineri, și în afară de asta partea funny e că nu am nici rovignetă, mi-a expirat de o lună și nu am mai avut de ieșit din oraș. În treapta a 3-a am dus-o până la 4500 rpm și nu a intrat în limp. Așa că deocamdată a rămas așa cum e. Nu mai avem idei. M-am interesat, și în Bistrița nu avem niciun expert în turbine.

 

Știu, nu mă puteți ajuta fără un log. Sper totuși ca cineva să vină cu o idee salvatoare. În viitorul apropiat sper să reușesc totuși să fac un log.

Scuze dacă v-am obosit cu un post așa lung, n-am ce face, sunt povestitor :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am nevoie de putin ajutor,log-ul este de la un passat 5.5 2.0 tdi ,limp mode, overboost:

 

Multumesc anticipat!

Problema rezolvata in cazul meu prin curatarea geometriei,Multumesc celor care mi-au raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fff - cum arata lugul tau dupa curatare?cum merge masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am nevoie de putin ajutor,log-ul este de la un passat 5.5 2.0 tdi ,limp mode, overboost:

Multumesc anticipat!

Problema rezolvata in cazul meu prin curatarea geometriei,Multumesc celor care mi-au raspuns!

Bine ca ai rezolvat.

Insa cu varianta aia de soft va trebui sa ai mare grija la cum calci acceleratia....

Mentin parerea ca este cam agresiv....pt turbo, chiar si pt ambreiaj. Sunt convins ca masina trage foarte bine. Si este al draq de greu sa te intorci la ceva mai potolit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneam intr-un post anterior de ceva intreruperi la motor pentru fractiuni de secunda in plaja 1800 - 2300 rpm.

Am reusit sa le prind in actiune.

Mentionez ca nu face tot timpul asa, ci doar ocazional - suficient cat sa ma sacaie.

Cel mai interesant log, zic eu, e cel in zig-zag.

EGR-ul e proaspat curatat. Dupa mai multe incercari pe tester, am observat ca DPF-ul e scos din soft (sper ca cel care a avut masina inaintea mea sa fi scos si fizic filtrul de particule).

Acum intrebarea... de la ce face asa?

post-136828-0-18415100-1405884763_thumb.

post-136828-0-69420200-1405884763_thumb.

post-136828-0-10013100-1405884764_thumb.

post-136828-0-49013500-1405884764_thumb.

post-136828-0-95040100-1405884764_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

incearca sa faci o proba cu mufa de la debimetru scoasa si vezi daca mai ai acea intrerupere in plaja mentionata de tine....daca te uiti in logul5 debimetrul o ia razna citeste niste valori haotice (75mg/str) sau fa o proba cu alt debimetru cel mai ok e asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avand in vedere ca ti-a fost modificat soft-ul, conteaza ce, cum si unde s-a modificat.....problema poate sa fie si din soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat cu un alt debitmetru, ce e drept din dezmembrari. A avut aceleasi simptome. Oricat de ghinionist as fi, nu puteam nimeri un debitmetru care se comporta la fel de prost.

Ma gandesc totusi ca daca ar fi maf-ul, ar trebui sa am tot timpul problemele mentionate. Insa nu se intampla de fiecare data. I-am cautat furtune sparte - toate sunt ok. egr-ul inchide si deschide usor, ca si tija de la acuator. daca era turbina, cred eu ca agata in timp ce urcam sau coboram in ture. intreruperile se manifesta ori la mers constant cu tempomatul de viteza activat, ori la accelerari usoare.

o sa ma interesez cum pot pune un soft original fara dpf. daca stie careva cat costa si unde, mi-ar fi de ajutor.

o zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

 

revin si eu cu eterna problema. in primavara am schimbat actuatorul la turbina pentru ca era membrana sparta , am schimbat n18 si n75, am montat saiba de 9 mm la egr , egr-ul este de aprox 1 an ca si debitmetrul ,am schimbat pompa tandem,am inlocuit toate furtunasele de vacuum, iar problema este ca pana in 2.000 de turatii merge greu si are o intrerupere. mentionez ca nu am limp mode cu ea,in turatii mari merge destul de bine,dar consumul este marit. atachez log in mers(am tiptronic si este putin altfel log-ul) si log BS 03 si BS 11 . va multumesc pentru intelegere, o zi buna

LOG-01-003-010-011 log mers nou bora grafic.xls

LOG-01-003-xxx-xxx egr 20 jul.txt

LOG-01-011-xxx-xxx 20 jul.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul în mers nu este concludent deoarece nu ai ţinut pedala la podea tot timpul.

Din BS 11 reiese că geometria este ancrasată.

 

LE

Acum am văzut că este triptronic, nu ştiu cum este comportamentul, totuşi trebuie să faci cumva să apară la rubrica aia 100.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Salut,am nevoie de putin ajutor,log-ul este de la un passat 5.5 2.0 tdi ,limp mode, overboost:

Multumesc anticipat!

Problema rezolvata in cazul meu prin curatarea geometriei,Multumesc celor care mi-au raspuns!

Bine ca ai rezolvat.

Insa cu varianta aia de soft va trebui sa ai mare grija la cum calci acceleratia....

Mentin parerea ca este cam agresiv....pt turbo, chiar si pt ambreiaj. Sunt convins ca masina trage foarte bine. Si este al draq de greu sa te intorci la ceva mai potolit.

 

Scuze ca raspund asa tarziu ,am fost la o nunta,log nu am apucat sa-i mai fac pt.ca masina a fost vanduta,iar in privinta softului l-am avertizat dar omul asta vrea ,asa ca tzacanel pobabil ai dreptate, e greu... :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

 

I-mi poate spune cineva daca la poza din atasament la casuta 2 e ok valoarea.Intreb deoarece nu se incadreaza intre 1 si 2.

Pasat 1.9 TDI  ajm

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri


Buna,

 

I-mi poate spune cineva daca la poza din atasament la casuta 2 e ok valoarea.Intreb deoarece nu se incadreaza intre 1 si 2.

Pasat 1.9 TDI  ajm

Scuze dar in primu post am uitat sa pun atasamentul.

 

Multumesc

 


sper ca acum apare

post-54933-0-37200100-1405968923_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul era la 90 de grade?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este corecta. Iti arata si vcds-ul..... La motor rece e mai mare....la 90 trebuie sa fie in intervalul specificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!