Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

fa un printscreen de pe ecran, cu logul deschis. Incarca poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar acum se poate citi?

 

Am facut 2 log-uri si cu mufa scoasa la debitmetru, bineinteles, valoarea implicita este aprox la fel cu cea reala de dinainte si masina trage la fel de prost..

 

Multumesc anticipat

 

P.S.

 

Eroarea este bineinteles

 

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
        P1556 - 35-00 -  -

Multumesc

log 1.xls

log 2.xls

log 1 mufa scoasa MAF.xls

log2 mufa scoasa MAF.xls

Modificat de valysor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata si la multi ani tuturor!

 

Va solicit si eu atentia cu niste loguri in mers pentru un AXR 101CP.

Mentionez ca EGR-ul este schimbat anul trecut, nu am probleme gen limp mode, nu am erori la motor.

Doresc sa stiu daca am probleme cu turbina, daca ar trebui schimbat debitmetrul, sau ce mai e defect sau "obosit".

 

Atasez logurile (sunt arhivate rar, evident trebuie stearsa extensia .txt) si  VA MULTUMESC ANTICIPAT!

 

Cu respect,

Marius - yo8rku

senty_log.rar.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valysor

 

Tu postezi problema, si tot tu postezi si rezolvarea.

 

Daca valoarea maf actual este aprox identica cu sau fara mufa la maf ??????

 

O valoare constanta in jurul valoarii 550mg/str indica un maf terminat de mult timp, sau faptul ca in ultimul an ai ars cateva sute de litri de motorina degeaba....dar ai facut economie la MAF!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos de raspuns. Nu eram sigur si de aceea am apelat iarasi la voi. Deci daca intradevar e dus imi puteti da si mie un cod de Pierburg ptr el, va rog.

Multumesc anticipat.

Maf ul nu depaseste 5-600, pana la valoarea asta urmareste prescrisa dar la relanti, nu in sarcina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

o mica problema a aparut azi in mers, a inceput sa palpaie bobina portocalie :)

 

am mai cautat pe net, si am gasit doar daca e impreuna cu ceva la turbo, ceea ce mie nu mi-a dat nicio eroare

poate ma puteti ajuta cu o parere?

merci frumos

 

logul:

   Address 01: Engine       Labels: 03G-906-018-BMN.clb
Control Module Part Number: 03G 906 018 DK    HW: 03G 906 018 DK
  Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.2 G    0432
           Software Coding: 0050072
            Work Shop Code: WSC 10164 599 58504
                      VCID: 71E3CB1D68B23B1
1 Fault Found:

005214 - Mass Air Flow during Regeneration too Low
               P145E - 006 -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 130891 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 17:42:43

             Freeze Frame:
                    RPM: 1760 /min
                    Torque: 24.0 Nm
                    Speed: 42.0 km/h
                        0.00 %
                        11.31 %
                    Mass Air / Rev.: 321.6 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 566.8 mg/str


Readiness: N/A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa ma gandeam si eu. mai astept un pic sa vad daca mai face, sau daca mai apare si alta eroare. altceva teoretic nu prea ar pute fi, nu?

am gasit pe net ca daca da si ceva o eroare la turbo pot fi tot felul de alte valve?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e problema de MAF. Mai degraba EGR si/sau V157 (Intake manifold flap) nu lucreaza bine. Cele 3 componente depind una de alta si au rol important in regenerare DPF.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si nu ar fi dat eroare pe una din astea ? de ce da de maf?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea nu spune ca MAF este defect, ci ca fluxul de aer masurat de MAF in timpul regenerarii este mic. Asta se vede si la sfarsitul detaliilor erorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca debimetru are mai mult de 100000km  este mai simplu sa il inlocuiesti decat sa il diagnostichezi.

 

MAF ul masoara pur si simplu cat trece prin el!!  deci MAF ul nu poate decide cat aer intra in motor!!

 

Daca prin MAF trece mai putin decat trebuie atunci intrevin  alte chestii precum : galerie incarcata/obturata,  EGR defectuos etc

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ce spui tu se bate cap in cap. intai zici sa inlocuiesc debitmetrul (care costa in jur de 4 mil totusi, deci nu e chiar "simplu"). si pe urma zici ca de fapt ar fi altceva de vina?

eu ce mai cred? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa vezi cum si cat lucreaza V157. Poate nu face cursa completa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

v157 este cea de sub egr?

in primavara lui 2013, cand am luat masina, le-am curatat pe ambele, nu pareau sa fie probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci acest tip de defectiune incepe cu scaderea valorii MAF ului apoi  incarcarea EGR ului /galeriei  si se termina cu blocarea geometriei turbo.

 

Eu zic sa nu crezi deoarece asta se face in biserica , eu zic sa mergi la cineva competent si sa il lasi pe el sa decida.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este identica cu a lui cuiuda.

Este posibil ca valva EGR sa nu se inchida complet la regenerare sau clapeta de admisie sa nu aiba cursa completa. Primul suspect cred ca este clapeta de admisie, care trebuie sa se inchida/deschida complet. De asemenea, verifica si teava de EGR care uneste racitorul EGR si supapa

La oprirea motorului nu scutura?

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta este cea de sub egr?

nu stiu unde este racitorul egr-ului. egr-ul vine fixat intre acel corp care eu grd ca este acea valva/clapeta de care vorbiti voi si galeria de admisie.

mai are doar o teava metalica groasa cam de 1-2 degete care vine de sub motor, teava care a fost, de asemenea, inlocuita primavara trecuta, am reusit eu sa o rup cand am dar jos egr-ul :))

nu scutura la oprirea motorului. si vad ca azi eroarea nu a mai aparut in mers, am sters-o aseara. poate nici nu o fi incercat sa regenereze, e adevarat

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai identificat corect toate componentele in discutie (clapeta admisie si teava).

Eroarea nu ti-a mai aparut deoarece nu s-a mai incercat o regenerare. Eroarea ti-a aparut cand s-a incercat regenerarea. ECU astepta o anumita cantitate de aer aspirata, iar ea, potrivit MAF-ului, a fost semnificativ mai mica. Acum cauzele pot fi cele de mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci nu am altceva de facut decat sa astept sa regenereze iar, sa vad daca mai e vreo problema

a, sau sa dau o regenerare fortata in weekend, ca e mai usor de lucrat ziua :)

 

poate avea cumva legatura cu motorina proasta? de cand am bagat ultima oara, am simtit mici ezitari la motor, de-abia sesizabile

 

merci

Modificat de cobrax2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina proasta cauzeaza probleme in timp filtrului, dar eroarea respectiva nu are legatura cu ea.

Eroarea a fost cauzata de o regenerare fortata, chiar daca nu a fost intiata de tine, ci automat de ECU. Poti s-o initiezi tu si vezi daca mai apare. Inainte de asta monitorizaeza si parametrii DPF-ului sa vezi daca regenerarea a avut sau nu succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciao,

Ca si continuare la logul precedent si ajutorul lui Rune

1.nu am reusit inca sa schimb flexibilul la evacuare ...

2.am facut un basic settings 011:

Turbo off: 999,6 mbar

Turbo on : 1111 - 1142 mbar, cand e calda in majoritatea timpului sta pe la 1122-1132 mbar

Presiune atmosferica citita de ECU = 1009,8 mbar.

de asemenea am facut un EGR on/off si am EGR off 500 mg/str si EGR on 170-180 mg/str.

Ceea ce e curios este ca in momentul cand EGR este pe off creste turatia turbinei.Adica la EGR ON - nu se aude turbina si la EGR OFF se aude turbina. Eu credeam ca la o anumita turatie (1400 la cat se face acest test) turbina trebuie sa stea nu sa fluctueze in functie de starea EGR-ului.

Am sa repet testul dupa ce repar flexibilul , sa vad daca se reface presiunea la turbo off. Nu prea inteleg cum se face ca presiunea e mai mica decat cea atmosferica si ce tip de uzura are turbina in acest caz. Merci de explicatii.

Stima, Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ti se pare normal ca presiunea din admisie sa fie mai mica decat cea atmosferica, din moment ce motorul aspira aerul iar turbina are vanele deschise?

Altfel cum ar putea intra aerul in motor?

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!