Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Vezi avansul sa fie la 0.0.Zdruncinatura de la oprire e de la clapa shut-off ,nu ajunge vacuum la ea sau are membrana sparta.Verifica si sonda de temperatura apa.


Si MAF-ul e ceva obosit.In functie de data fabricatiei si km masinii ia o decizie.


Sunt si erori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul este pe 0.0 cu mici fluctuatii la -0,6 la +0.6 Senzorul de apa e schimbat pe producator. Chiar nu inteleg ce e cu vacuum-ul asta si de ce creste consumul la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe toate le-am verificat. Cand dau output test la acea clapeta de oprire, la prima incercare motorul nu se opreste complet si nici la a doua , deabia a a treia incercare mi se opreste motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spuneam mai sus,nu ai vacuum suficient sau membrana e crapata. Verifica clapeta cu o pompa de vacuum cu manometru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. pedala de frana nu se intareste de tot, cand este rece o simt elastica si este mai placut. Cand se incalzeste e mai rigida, dar o pot folosi fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Planetara,

 

Daca tu zici ca atunci cand motorul e rece totul este , dupa parerea ta , in perfecta ordine, eu m-am uitat la loguri si par destul de ok , MAF ul nu e rau dar nici nou, EExcalade merge pe directia defectiune la instalatia de vacuum, si din spusele tale cam asa miroase.

 

Atunci hai sa unim parerile, si sa zicem asa e o problema la pompa de vacuum, adica la pompa tandem, si putem corela asta cu motor cald motor rece, deoarece pompa de vacuum are un sistem de a face vacum cu sa zicem un "cilindru" rotativ ceva tipul motorului Wenkel.

 

E cat motorul e rece uleiul este mai vascos deci etansarea e mai buna si pompa creeaza indeajuns vacuum ptr a satisface nevoile, e cand uleiul se incalzeste vascozitatea scade implicit etansarea scade iar valoarea vacuumului scade si ea.

 

Ar fi interesant inainte de a schimba ceva sa masori cu un Vacuumetru valorea direct la stutul pompei cu motorul rece ( trebuie sa fie undeva pe la - 800 mbar) si apoi cand motorul se incalzeste si apar problemele mai masori inca odata.

 

Ar mai fi 2 chestii de controlat:

 

-Pe instalatia vacuum este o valva unisens, verifica, curata cu alcool.

-Tot la instalatia vacuum exista in filtru ( asemanator filtrelor universale de benzina) trebuie verificat sa nu fie infundat.

 

In rest ce sa zic, diagnoza la distanta, nu e chiar asa usor si totul depinde de  informatiile pe care tu le dai.

 

BAfta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valva unisens am verificat-o si curatat-o totodata si e okey. Am desfacut pompa si am vazut ca are o oarecare uzura la ax si cred ca explicatia ta e plauzibila, cu uleiul. Habar nu am de filtrul ala pe vacuum. Am scos toate furtunasele dar nici urma de el. Unde se afla?

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul ala de care zice Rune ,arata ca valva unisens doar ca are o singura intrare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci avem vinovatul " Am desfacut pompa "

 

Cred ca iti este clar ce ai de facut ?

 

Vacuumetru, test la rece test la cald si ne mai auzim, nu te apuca imediat de demontat testeaza si apoi.

 

Fara suparare.. dar cateodata curiozitatea costa dar vezi si partea pozitiva acum stii ce are pompa inauntru.

 

 

La unele modele au un furtun ce intra in filtru de aer, la unele au un filtru pus pe furtun, cand N75, N18 deschide instalatia vacum tre sa traga pe undeva aer ptr a compensa vacuumul , deoarece cand intra aerul poate intra si mizerie a fost montat acest filtru ori furtunul direct in filtru de aer sa traga aer curat.

 

Filtrul infundat e o chestie rara dar aparuta si iti manca zilele pana ii dai de capat.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie pe la pompa imi pierdea ulei si am schimbat garniturile si vad ca nu mai pierde. Atunci am observat uzura. Eu am modelul cu furtun in carcasa filtrului. O sa fac rost de un vacuumetru. Iti multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cautat pe google si am gasit vacuumetre numai pe la 7 milioane. Are cineva sa imi imprumute unu sua chiar unu de vanzare dar nu asa scump?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de promtitudine. Crezi ca ar trebui schimbat MAF-ul? Poate mai intra cineva si mai aflu vreo parere. Multumesc.

 

Ti-am explicat un MAF care a facut 100000 km  este un maf uzat, dar nu stricat, uzura se manifeste prin consum crescut, pierdere putere...si o diagnosticare corecta e mai scumpa decat unul nou, eu cel mai ieftin Maf l-am vazut ptr 24  sau 34 de euro!! clar nu bosch.

 

Daca tu ai in in plan sa mai tii masina cativa ani, e interesant de schimbat, deoarece in timp banii tot ii dai pe carburant, nu mai vorbim si de ce deterioreaza mai departe un maf uzat, si pe  asta de il ai pe masina mai iei 100 lei de ocazie, deci un spfert de pret recuperezi.

 

Daca tu ai de gand sa vinzi masina, dai o spalatura cu spray de frane si e ca "nou"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu probleme cu masina mea Passat 1.9 TDI 2003 AVF. De ceva vreme am inceput sa iau limp peste turatii de 2800-3000 rpm. Am facut log in mers, va rog sa ma ajutati sa imi spuneti care ar putea fi cauza. Multumesc.

Sunt 2 log-uri in fisier. Cred ca al 2 lea e mai ok. ( am luat limp in ambele cazuri.

 

P.s. Daca nu merge deschis fisierul mai adaugati un "x" la extensie.

 

 

Salutare,

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu interpretarea log-urilor? \

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rune, de ce spui ca un MAF obosit duce la un consum crescut si pierdere de putere?

Eu sunt de acord cu tine ca dupa, sa zicem, 100.000 km MAF-ul devine cam obosit, insa de unde crezi ca vor f efectele astea?

 

Cata, probabil agata geometria. In logul tau lipseste grupul 10

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa zic si eu. Geometria murdara. Trebuie curatata turbina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat azi toate furtunasele si am gasit 2 pierderi mici. Una pe la un "T" si una pe la electrovalva pentru turbo la un cot de cauciuc. Dupa aceea am facut un log. Se observa vreo schimbare?

log tr3.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea. Ba parca acum ti-a crescut mai greu presiunea in admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu gasesc valorile Cycle Duty un pic " sub optimale "  plecand de la 51% la  64%.

 

Ai cumva ceva valori inainte de a intra in WOT sa vedem daca ai valori mai mici, deoarece Cycle Duty la EDC 15 pleaca de la 19%  ( relanti  ori putin accelerat) si merg pana la 75 - 85% in primele 5 sec de WOT.

Altfel incepem sa plecam pe o pista falsa VTG blocat, actuator puturos, ori un N75 defectuos.

 

In cazul tau, raportat la acest log ai putea sa mai scurtezi tija cu o fumatate de tura, poate ar ajuta sa se infinga mai bine in primele 5 secunde dar asta numai in cazul ca restul adica vacuumul e perfect .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa ma ajutati putin cu interpretarea a 2 loguri,sunt facute in tr3 si tr4.Se imfinge greu in acceleratie,pleaca tarziu.e pierdere de vacuum sau tije de lla actuator prea lunga?

log skoda.doc

Modificat de Razzvi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pedala a fost apăsată la podea tot timpul logului? Dacă da, s-ar putea să ai o problemă la senzorul de la pedala de acceleraţie (la Throttle trebuia să fie 100 tot timpul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!