Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salut. Nu am stiut unde sa postez si am postat aici.

Am si eu un Golf 4 1.9 TDI AJM 116CP (chip-tuning ABT Power - 140CP) 178000KM

Am schimbat turbina pe la 175000 si de atunci am o problema, poate doar un moft, dar tot ma deranjeaza. Pana la 120-140 trage ca si cu vechea turbina dar dupa aceasta viteza in treptele a 5-a si a 6-a urca mult mai greu in ture/viteza iar de la 180km/h/3200 RPM nu se mai tureaza deloc chiar daca sunt cu pedala la podea. In spec. sheetul de la ABT scrie ca isi obtine puterea maxima la 4000 RPM deci in mod normal ar trebui sa ajunga acolo. Am adus-o din Germania si atunci a mers altfel. Dupa schimbul turbinei am observat si un alt lucru, aceasta "fluiera" mult mai tare ca cea veche. M-am gandit ca poate scapa aer pe undeva (de acolo "fluieratu") dar atunci ar trebui sa se simta in toate treptele si in toate vitezele!?

Orice idee/sfat/indrumare e bine venita.

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi de la debitmetru, fa un Log in mers si posteza pe forum. Sunt unii specialisti pe acest forum care citesc intre cifre si iti zic care este problema. Colegul Stingray se confrunta cu aceeasi problema ca si tine, nu stiu daca a rezolvat-o.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa vad cum reusesc sa gasesc pe cineva cu un VAG-COM si o sa postez aici un LOG.

Merci mult pentru sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

nt01mus ceea ce ai patit tu nu e normal,nu trebuie sa ai ulei pe acel furtunas :rolleyes: .La motoarele Diesel pompa de vacuum este prinsa in capul axului cu came unde se afla si ulei (alaturi si de cea de tandem) si mie greu sa cred ca ar fi ceva spart in pompa de vacuum si sa iti bage si ceva ulei in traseul de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Masina Poporului: Nu cred ca e de la pompa de vacuum pentru ca furtunul care vine de la pompa de vacuum spre electrovalva este curat, nu are ulei. Ulei am gasit numai pe furtunul care intra in capsula pneumatica a turbinei si nu era foarte mult (au cazut cateva picaturi)... Dar poate fi asta un motiv de Negative Deviation ?

Modificat de nt01mus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am un zgomot ciudat ca si cum ar cupla ceva sau decupla (nu zgomot de releu) . S-ar putea sa agate clapeta EGR? Sunetul se aude la momentul 13 secunde. Restul log-ului este OK? schimbati extensia in .csv :lol:

Rog pareri

Multumesc anticipat

LOG_01_003_010_011.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Sper sa nu gresesc,dar sa mai discutat in acest topic,eroarea cu Pozitive Deviation/Negative Deviation apare atunci cand vanele nu deschid/inchid in parametri.Vanele sunt deschise/inchise de acel actuator prin vacuum din care tie ti-a curs cateva picaturi de ulei.Poate acele picaturi nu erau de ulei ci erau picaturi de apa murdara din furtunas de la condens.Trebuie s afaci un log in mers pentru a vedea presiunea in turbo.S-au ai facut deja asta.Mai verifica si celelalte furtunase sa nu fie sarite de la electrovalve.

Incearca sa citesti si aici: http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=980170

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit cam tot ce s-a scris pe forum despre limp mode si negative/pozitive deviation. Furtunele sunt toate ok si la locurile lor... log-uri am facut si am mai postat, acum nu mai am pe calculator dar voi face altele cat de curand. Mai merg cateva zile si o sa mai verific o data daca iar se aduna ulei acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu gresesc,dar sa mai discutat in acest topic,eroarea cu Pozitive Deviation/Negative Deviation apare atunci cand vanele nu deschid/inchid in parametri.Vanele sunt deschise/inchise de acel actuator prin vacuum din care tie ti-a curs cateva picaturi de ulei.Poate acele picaturi nu erau de ulei ci erau picaturi de apa murdara din furtunas de la condens.Trebuie s afaci un log in mers pentru a vedea presiunea in turbo.S-au ai facut deja asta.Mai verifica si celelalte furtunase sa nu fie sarite de la electrovalve.

Incearca sa citesti si aici: http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=980170

atentie 1.4 tdi nu are geometrie varaiabila, este westgate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Cipos... mi-ai mai spus ca e geometrie fixa :)) Dar totusi pe unde ar putea intra lichid in zona aceea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sharanel, daca nici cand e incalzita nu da presiune ok trebuie sa o duci la un "doctor" ,oricum acum beneficiezi de un "tuning" gratuit ai presiune f. mare si in timp e periculos

@silvinnio- pt. prima data ma uit peste logul unui B6- deci las colegii cu experienta sa-ti spuna mai multe

eu ce vad e presiunea actuala un pic cam mare, dar sunt multe modificari in fisier si nu stiu daca sunt de la open office-ul meu sau le-ai facut tu(apare data in loc de valori)

despre zgomot nu stiu ce sa spun- N75 nu e actionat electric la B6? poate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

logul e cat de cat ok.... la momentu de 13s nu apare nimic .... trebuie asculat din ce se aude si in ce conditii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat din nou si nu a mai curs nimic lichid. In noaptea asta fac un drum mai lung, la mare :ceuameni: si o sa vad cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de ce se modifica valoarea de la 450 la 270 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu gresesc,dar sa mai discutat in acest topic,eroarea cu Pozitive Deviation/Negative Deviation apare atunci cand vanele nu deschid/inchid in parametri.Vanele sunt deschise/inchise de acel actuator prin vacuum din care tie ti-a curs cateva picaturi de ulei.Poate acele picaturi nu erau de ulei ci erau picaturi de apa murdara din furtunas de la condens.Trebuie s afaci un log in mers pentru a vedea presiunea in turbo.S-au ai facut deja asta.Mai verifica si celelalte furtunase sa nu fie sarite de la electrovalve.

Incearca sa citesti si aici: http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=980170

Nu mai induce lumea in eroare. Intai fii atent la ce masina apare problema.

Am intalnit si eu o problema asemanatoare la Polo 1.4 TDI si nu s-a rezolvat pana acum. Negative deviation si nu pierde presiune pe nicaieri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze nu m-am uitat bine..... zgomotu cred ca e din EGR ca in momentul ala se deschide.... se aude ca un clanc. nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari

am si eu o problema cu limp mode. Am luat destule limp mode pana acuma si am dus masina la un servis unde au zis ca am turbo infundat.BUN...am lasat masina sa il curete si dupa 2 luni a inceput iarasi limp mode.

am verificat daca nu agata tija de la actuator si din cate am observat nu agata nicaieri , merge fin sus-jos cam 1,5-2 cm.

Am pus-o pe tester si din cate am vazut eu MAF-ul arata eronat o valoare de 539 constanta ... erori pe maf nu am nici una doar pe turbo

Charge pressure control - positive deviation

Se poate ca masina sa intre in limp mode de la debitmetru?

daca ma poate ajuta cineva cu logul.....

mspost-18154-1241275364_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul masinii cu wastegate de care spune Bundy eu ma gandesc sa nu fie iesit din parametrii senzorul de presiune si sa vada altceva decat ce e real .

Varianta B era ca wastgate-ul nu lucreaza bine insa dar banuiesc ca ai verificat deja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce vad din log e debitmetru mort... dar trebuia sa iti afiseseze o eroare... incearca un debitmetru de la cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristibt, am schimbat intre timp senzorul G62 si am mai facut un drum extern, aceeasi poveste, intr-a 5-a la peste 3000 rpm intra in limp, intr-a 3-a sau a 4-a nu, oricat o forjez. Si am mai observat ceva, i-am dat forja cu a 4-a pana aproape de redline, motorul tragea ca nebuna, dar in clipa in care i-am dat a 5-a si am lasat ambreiajul, fara sa apuc sa accelerez, a intrat instantaneu in limp.

Si daca tot veni vorba, de cand am schimbat senzorul G62 temperatura apei in bord sta la 80 de grade, daca dau forja, urca la 90, dar imediat coboara la 80 si sta acolo. Inainte de a schimba senzorul in bord imi arata 90, fara deviatii. Nu spuneti ca dintr-o data s-a dus termostatul, ca nu va cred. Ar fi prea mare coincidenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi la "doctor" sharanel cu turbina

dar aveai senzorul dus ?de ce l-ai schimbat?, fa o scanare si vezi daca da eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am schimbat ca imi dadea eroare pe el, iar la ultima scanare am observat ca raporteaza la ecu temperatura agentului de racire de 48 oC CONSTANT, desi in bord imi arata fix 90!

Alte simptome:

-la punerea contactului martorul bujiilor statea aprins 8 secunde, indiferent de temperatura de-afara sau de temperatura motorului, si daca porneam direct fara sa astept sa se stinga martorul, motorul pornea turat (de cand am schimbat senzorul nu se mai manifesta acest simptom)

-cateodata, ff rar, motorul cald se tura singur la 1100 in relantiu, ca dupa ceva timp (1-2 minute) sa revina singur la 900.

As merge la Dr.Turbo dar din cate am citit pe-aici o curatare de turbina nu da rezultate, cei mai multi spunand ca dupa 1-2 luni toate simptomele au reaparut.

Mentionez ca am condus si conduc mereu usor turat, iar fostul proprietar a facut la fel. La toate drumurile extraurbane i-am dat macar odata/drum cate o forja la 4000-4500 rpm.

Maine stergem erorile si mai facem un log, sa vedem ce se intampla intr-a 5-a la 3000 rpm de imi intra in limp (masina e cu 6 viteze).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suna-l pe cipos, e doctor adevarat

logul fa-l tot in a III a ca asa se face si oricum va iesi din nou suprapresiune, nu mai stiu ce ai passat sau golf?

la golf se duce des actuatorul(rugineste) pt. ca e asezat invers fata de passat

si eu am masina de 5 spre 6 ani dar nu am luat niciodata limp si nici suprapresiune dar daca ai avut dus G62 dus ai infundat bine turbina

ai observat norisorul de fum de la pornire

btw: e foarte important sa o tii in sarcina pe la 4000-4500 cateva minute

Modificat de cristibt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
L-am schimbat ca imi dadea eroare pe el, iar la ultima scanare am observat ca raporteaza la ecu temperatura agentului de racire de 48 oC CONSTANT,

Inclin sa cred ca cel nou este la fel de defect ca si cel vechi. :Driver:

Probabil ca la cel vechi era defect G2-ul iar la cel nou G62-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cipos se afla la 150 km distanta, speram sa scap de atata drum.

Am Audi A3 8L cu motor ASZ (asezat transversal) si remapat la 160 CP. Resoftarea s-a facut la 40.000 km, la TCM Turbo. Acum am 105.000 km.

Nici eu nu am luat niciodata Limp, dar toate au un inceput :Driver:

La pornire la rece imi scotea un norisor de fum, dar banuiesc ca orice TDI scoate fum, mai mult sau mai putin, la pornire la rece si la full throttle.

Intr-a 3-a nu intra in limp, este putin mai mare presiunea (asta am pus-o pe seama softului) dar nu atat de mare incat sa conduca la limp mode. Intr-a 5-a insa la putin peste 3000 intra in limp (intr-a 6-a n-am avut unde sa incerc, la 3000 rpm am ~170 km/h).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!