Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Buna, multumesc. Atunci oare exista o alta explicatie pentru lipsa de putere la schimbarea de viteza in treptele superioare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca nu aluneca ambreiajul? La vitezele inferioare se comporta cum ar trebui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

volant si kitul de ambreiaj au fost schimbate acum 2-3 luni. In viteze mai mici si trepte mai mici nu se simte lipsa de acceleratie. Se simte lipsa acelui zvac dar nu la fel de tare ca la viteze sau trepte mai mari. E ca si cum as vrea sa accelerez cu motorul subturat, deci turatia exista. Interesant este ca daca pun pilotul automat cand sunt in viteza 5 sau 6 (aici se simte si mai puternic) cu o viteza de cruaziera 100 sau 130 spre exemplu apare un tremurat in masina.

Multumesc

Razvan

Modificat de razvan3000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus volantă şi ambreiaj noi sau second hand? Dacă ai luat cumva piesele din dezmembrări... e posibil să ai asemenea simptome cu motorul subturat (100 km/h în a-6-a) de la o volantă uzată. Încearcă să te convingi dacă piesele au fost schimbate cu piese noi în caz că asta ai dorit să se facă la service, la noi e posibil orice dacă nu stai lângă ei :ceuameni: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

Piesele sunt noi si au fost schimbate intr-un service in care am incredere. La viteze mici nu apare nici un simptom, nu se aude nici un zgomot la relanti, fara tremurat etc.

Razvan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . Mi-a aparut o eroare pe tester Boost Pressure Regulation p0299 la un vw golf 5 BKD 2.0 140 cp 2005 . Aveti idee cam cat costa aceasta piesa pentru inlocuire? sau care ar fi cauza? M-am documentat pe internet dar tot nu m-am lamurit. Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Potential causes of a P0299 turbo underboost code include:

  • Intake (induction) air restriction or leak
  • Failed or damaged turbocharger (sticking, binding, etc.)
  • Faulty boost/charge pressure sensor
  • Faulty wastegate bypass regulator valve (VW)

Start with a visual inspection. Inspect the intake air system for cracks, loose or disconnected hoses, restrictions, blockages, etc. Repair or replace as required.

If the air induction system tests OK, then you'll want to focus your diagnosis efforts on the charge pressure control, diverter valve (blowoff valve), sensors, regulators, etc. Really at this point you'll want to refer to a vehicle specific detailed repair manual for specific troubleshooting steps. There are some known issues on certain makes and engines so also check out our car repair forums here and search using your keywords. For example, if you search around, you'll find that a common fix for a P0299 in VWs is to replace or repair the diverter valve or wastegate solenoid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma lasa sa uploadez acel fel de fisier, de aceea l-am pus acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

mgm2000ro- log-urile se fac cu pedala de acceleratie la podea (1800-4000 rpm)

Modificat de deztgmures
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, corect! eu am dus pedala pe podea dar nu brusc, cu gandul de a aprea mai multe valori inregistrate.

O sa refac testul ! Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

dupa cateva saptamani de absenta am revenit cu problema mea :tuktuk: cu care nu-i dau de cap.

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

- furtunele de vacuum le-am verificat, nu gasesc nimic gaurit, de la N75 toate le-am pus noi, doar cotul de cauciuc care iese din N75 nu l-am schimbat

- turbo l-am dat jos acum 7 zile, l-am curatat, vanele se deschid maxim, actuatorul de la turbo este bun, tine si el la vacuum. Nu am consum de ulei.

- EGR-ul este curat

- servofrana merge perfect, nu am pierderi de vacuum la franare.

- n75 am pus nou

- furtune de intercooler nu sunt sparte, nu shuiera nimic la masina. Ulei nu se vede niciunde.

- am incercat si cu alt debitmetru nou

- am dat cu spray de contact la mufa cablului pt debitmetru( mufa de plastic de pe fire de la debitmetru este cam sparta -partea rosie unde sunt contactele- dar nu da open la el niciodata) si la mufa cablului pt n75 am dat cu spray contact

Am atasat un log facut azi pe care l-am repetat de 3 ori, de 2 ori incepand cu vit 1. si odata doar cu vit 3

Cine ma poate lamuri si pe mine unde sa mai caut problema? Pare totul in regula dar nu gasesc deloc problema.

Trepidatii nu am, consum mare de carburant nu am, oscilatii de motor in mers nu am.

Doar ca merge ca un motor de 60 de cp fara turbo :(((

Pls help me ca nu mai pot urca la deal decat mai greu ca un logan 1,5dci :icon_cry:

Multumesc anticipat pt orice sfat si La multi ani cu sanatate la toti forumistii !!!

Modificat de mrSeymour
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua! Se poate sa-mi spuneti o parere/mai multe pareri despre valorile din log-ul atasat? VW Golf V, motor BRU , 90 CP.

Multumesc!

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o parere va rog si pentru masina mea. ceva dubios cumva? cu precizarea ca in fiecare iarna primavara de 2 ani incoace, undeva in lunile februarie si pana prin aprilie iau limp( trebuie sa iau contactu si sa pornesc iar ca sa am parte de turbo, da?!), iar eroarea este:

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent , am gasit (de fapt a gasit cineva de pe forum-singurul de altfel cu problema asta-) ca ar fi fost un furtun de vacuum de nu stiu unde.

Ai suprapresiune. Cat de curand cred ca vei avea Limp.

pai vine toamna si vin si frigurile, :lol: probabil de aia. se pregateste iar sa ma lase fara demaraj. :dry:

Are dreptate @cuiuda. Ai suprapresiune. Vei lua limp mode-uri cat de curand (depinde cum mergi cu masina, turat,subturat). Sfatul meu e sa cureti turbina si sa refaci logurile.

salutare, cele mai de sus se intamplau in vara. cuiuda si laurentiu utiu aveau dreptate dupa ce au vazut logul, si iata ca a venit iarna si pe la minus 10* C am luat un limp de toata frumusetea dar un pic diferit...: daca pana acum simteam limpu cum "vine" pe la 2800 RPM si il luam sigur pana in 3400 RPM, de data asta l-am luat pt. prima data pe la 3800 -4000 si l-am simtit ca "intra" pe la 3400, deci si-a schimbat putin comportamentu.

la sfatul vostru si cu ajutorul lui laurentiu utiu odata cu schimbarea distributiei l-am rugat pe mecanic sa-mi curete si turbina, procedeu pe care nu l-am vazut, cand am ajuns eu in service deja era curatata turbina si distributia aproape gata.(mi s-a spus ca n-a avut ce curata), in fine...multumesc inca odata lui Laurentiu Utiu ca m-a ajutat ulterior si-am reglat avansul la 0, ca mecanicul care mi-a schimbat distributia nu stia despre ce-i vorbesc.

daca mai aveti idei atasez un log si de azi, va rog spuneti-mi daca mai observati ceva

...ma-nclin !

plus mai am eroarea asta, daca stie cineva exact problema:?

00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)

16-00 - Signal Outside Specifications

000LOG-01-003-010-011.xls

Modificat de wolfalex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o posibilitatea ca tija la actuator sa fie prea scurta, de corectat incearca dar nu poate, verifica la fel pierderile pe circuit tare mi ca pierzi aer intre turbina-intercooler - admisie, valoarea pe debitmetru e constanta de la o valoare si nu prea ar fi normal, cat de putin ar trebui sa oscileze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar spunea LaurentiuUtiu atunci cand mi-a reglat avansul ca poate trebuie scurtata tija, dar si eu zic ( dupa atatea citite pana acum) ca trebuie sa fie undeva scapare de aer si mi-ar conveni sa verific tot de la intercooler in sus, dar nu stiu acum unde pe frigu asta. o sa vad cum si poate il rog pe LaurentiuUtiu sa ma ajute si cu asta ca la vreun service nici nu ma gandesc ca as avea ajutor.... si bineinteles revin cu problema cand va fi rezolvata, ca prea demult dureaza.

pana atunci mersi cristi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Ciclul n75 urca prea repede la 94,4 (maximul). Acesta ar fi un semn ca tija e prea scurta sau geometria murdara. Dar turbina a fost curatata recent, deci ramane doar tija. Presiune este suficienta pe traseu, altfel nu ar fi ajuns la 2200 mbar. Debitmetrul masoara constant de la un punct deoarece Ecu nu mai "cere" presiune. Presiunea si valoarea debitmetrului se opresc din cauza tijei scurte. Probabil se si simte ca la o anumita turatie masina nu mai trage, merge doar lin.Acum masina e la limita intre limp mode si putere. La turatie mare pun pariu ca nu mai trage deloc in treptele 4,5.

Trebuie verificat absolut tot traseul turbinei (wolfalex, parca spunei ca le-ai controlat) si daca e in regula atunci reglata tija.

Sent from my iPhone4S using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e, urca mai lin, si limpu l-am luat intr-a 4-a, ...de verificat, am verificat ce se poate de deasupra, la intercooler n-am ajuns, si asa am indoieli la verificarea mea.

Mersi mult inca o data si pentru reglaj Utiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Legat de eroarea ta, tradus ar fi senzorul de la axul cu came. Ori e dus ori masoara aiurea. Dar cred ca daca era dus atunci nu-ti mai pornea masina. Ceva simptome ? Cum ar fi consum marit sau pornire greoaie? Posteaza eroarea ta si pe topicul celalalt cu codurile de eroare. Poate sunt baieti care s-au confruntat cu eroarea asta.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutam si eu urmatoarea problemaMasina : Skoda Fabia 2005 1.4 TDI motor AMF 3CL 145000kmodata pe luna dupa ce am facut un drum de 1 h -turbina moare- (de obicei dupa ceva drum de plat cand urmeaza o panta si schimb in a 2 -a a 3- a )... nu se mai simte ca ar intra . Totul se rezolva cu repornire .precizez ca merg cam 2000-4000 km pe luna si eroarea apare cam la o luna .Mai noi s-a aprins si Check Engine iar codul de eroare este :17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent.Iar s-a rezolvat totul cu repornire mai putin martorul care s-a stins dupa inca 100Km.AM verificat cu Vagcom daca supapa N75 declanseaza si se aude clampanind .Furtunele de vacuum le-am verificat si unul chiar l-am schimbat -cel care merge la valva de la turbina (cand l-am inlocuit de pe cel vechi a curs 1-2 picaturi de ulei )Am facut si un log in mers dupa ce am resetat eroareadar defectul a ramas in continuare si nu stiu ce as mai putea incerca ?ar putea fi turbina ? -necesita curatare / inlocuire ?

LOG-01-006-010-011.xls

Modificat de catalin bejan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

logul il faci cu pedala de acceleratie, apasata 100%.

refa-l si ne uitam pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa-mi spui daca trebuie sa fiu intr-o anumita viteza ...sau pur si simplu pedala la maxim apasata ?!

scuza-mi intrebarea dar nu ma pricep si e primul log care-l fac ! cam dupa ureche :)

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!