Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

- spike-urile +/- 300 mbar pot genera limp daca nu sunt corectate in timp utill

- spike-urile +/- 500 mbar genereaza limp instant

- parerea mea e ca la tine si debitmetrul (MAF) incepe sa-si dea duhul.

- bineinteles problemele cu geometria raman

Modificat de deztgmures
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul e ok, cand turbo face presiune masoara suficient de mult debit de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, misu

- debitmetrul e ok

- verifica vacuum-urile - stutul de la pompa, furtunasele si actuatorul - cred din cauza circuitul de vacuum, iti variaza presiunea in turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu un touran, cu eroare de overboost:

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 2646 /min

Torque: 268.0 Nm

Speed: 102.0 km/h

Load: 84.3 %

Voltage: 13.98 V

Bin. Bits: 11000000

Absolute Pres.: 2029.8 mbar

Absolute Pres.: 2560.2 mbar

Rog si eu cateva pareri care sa mi-o confirme pe a mea.

Multumesc,

Irinel

touran_tr3.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Va rog sa-mi spuneti o parere despre logul atasat. Masina are ceva intreruperi la accelerare si nu accelereaza constant...

Multumesc!

Nu se aude un fasait mai ciudat? Daca da, posibil sa ai crapat furtunul de la turbina. Dupa log mi se pare ca nu baga atata turbina cat ii cere ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nick.sb la 2000 - 2200 rpm e cam mare varful de presiune in zona aia cel mai probabil agata geometria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa verific furtunele sa nu fie fisurate. In limp mode n-a intrat in nici o treapta de viteza. Pe accelerare are scapari (intreruperi) de o secunda dupa care pleaca brusc. Nu face tot timpul. Ma gandeam sa nu fie din MAF, dar daca e Maful "obosit" nu mai trage bine.

Va multumesc pentru pareri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atasez doua loguri dupa schimbarea turbinei,mi se pare ca acuma n75 are o intraziere in incercarea de a regla presiunea in turbina,inainte sa schimb turbo nu avea acea intraziere,se vede clar pe loguri.

log 1.txt

log 2.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez si eu logul acesta. Daca poate sa imi spuna cineva daca sunt ok masruratorile. Problema este la relantii, motorul are intreruperi.

Atasez si eu logul acesta. Daca poate sa imi spuna cineva daca sunt ok masruratorile. Problema este la relantii, motorul are intreruperi.

log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa reglezi cantitatea de motorina injectata sau la turatia la relanti

Procedura e urmatoare pentru 1.9 TDI

Pentru a regla cantitatea de motorina injectata la relanti cu VAG-COM:

Inainte de a face orice modificare notati-va valoarea existenta.

Folosirea gresita a adaptarilor poate conduce la nefunctionalitatea motorului, asa ca oricemodificare o faceti pe propriul risc !

Inainte de adaptare se fac masuratorile cantitatii injectate cu motorul la temperatura de regim(min 80 grade C)

si toate accesoriile deconectate (dezaburire, climatizare, faruri, etc)

[select]

[01-Engine]

[meas.Blocks-08]

[Group 001]

- campul 2 Injected quantity: 2.2 - 9.0 mg/H

notati valoarea masurata.

Pentru realizarea acestei adaptari trebuie sa folositi un cod pentru a va loga.

Codul este 12233.

[select]

[01 - Engine]

[Login - 11]

introduceti codul 12233 pentru a activa adaptarile speciale

[Do It!]

[Adaptation - 10]

introduceti valoarea numarului canalului ales:

canalul 1 : cantitatea de motorina injectata la ralanti.valoarea de baza este 2.5 - 9 mg/h

daca aveti probleme cu trepidatiile la redusul vitezei cresteti aceasta valoare la 3 - 4 mg/h

daca doriti un raspuns mai bun al pedalei acceleratiei scadeti putin valoarea

[Test]

Observati cum se modifica mersul motorului si daca sunteti multumiti

[save]

Pentru a modifica turatia la relanti cu VAG-COM:

Inainte de a face orice modificare notati-va valoarea existenta.

Folosirea gresita a adaptarilor poate conduce la nefunctionalitatea motorului, asa ca oricemodificare o faceti pe propriul risc !

Pentru realizarea acestei adaptari trebuie sa folositi un cod pentru a va loga.

Codul este 12233.

[select]

[01 - Engine]

[Login - 11]

introduceti codul 12233 pentru a activa adaptarile speciale

[Do It!]

[Adaptation - 10]

introduceti valoarea numarului canalului ales:

canalul 2 : turatia de ralanti

Valoarea din fabricatie este 32768 corespunde unei valori de 903 rpm

turatia se modifica prin cresterea sau scaderea valorii date.

[Test]

Observati cum se modifica ralanti-ul si daca sunteti multumiti

[save]

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa modific cantitatea de motorina injectata dar nu se schimba nimic, sta in jurul valorii de 7. Turatia se modifica, acum am redus-o undeva la 790 daca o urc la 840 860 incepe sa tremure. La 790 nu tremura dar valoarea injectorului din cyl 1 este +2,99 restu fiind pe minus. In mers scade valoare in cyl 1 ajundand si la 0 dar la relanti iar creste la 2,99.

PS: am modificat avansul si se observa o schimbare iin bine. avansul este acum + 3. e vreo problema daca este mai mare?

Modificat de Laurentiuu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta imi apare la Audi A6 3.0TDI 240cp 2010. Daca imi poate explica cineva ce trebuie facut... Mersi

Address 01: Engine (CDY) Labels: None

Part No SW: 4F9 910 402 A HW: 4F0 907 401 E

Component: 3.0TDI EDC17G004AG 0080

Revision: 16H03--- Serial number:

Coding: 0105002C190F0928

Shop #: WSC 84224 932 682054

VCID: 244DC0E5E7C0DE3

3 Faults Found:

053271 - Please Check Fault Codes in Control Module for ABS Brakes

U1017 - 007 - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100111

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 10

Mileage: 148962 km

Time Indication: 0

Date: 2009.06.02

Time: 00:01:11

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

Speed: 0.0 km/h

Bin. Bits: 00101100

Bin. Bits: 00000000

Bin. Bits: 00000000

004118 - Valve for Air Filter Bypass Flap (N275)

P1016 - 000 - Open Circuit

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 148831 km

Time Indication: 0

Date: 2012.10.18

Time: 22:06:58

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 59.4°C

Temperature: 18.0°C

Absolute Pres.: 989.4 mbar

(no units): 0.0

Temperature: 28.8°C

004463 - Mass Air Flow Sensor

P116F - 001 - Interrupted Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 148831 km

Time Indication: 0

Date: 2012.10.18

Time: 22:06:59

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 2.550 V

Lambda: 0.0 %

Absolute Pres.: 979.2 mbar

Mass Air / Rev.: 1192.6 mg/str

Temperature: 59.4°C

Readiness: 0 0 0 0 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Va rog, daca se poate, sa va uitati si pe logurile mele.

Motor 1,9 AFN

In primul log a dat limp.

log01.txt

log02.txt

Pe VCDS a dat erorile:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 028 906 021 GH

Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1444

Coding: 00002

Shop #: WSC 00672

VCID: 5BBE675AC91C33C0147

2 Faults Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

37-10 - Faulty - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

Readiness: N/A

Va multumesc!

Modificat de cristi-bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,am facut un log in mers azi in grup 11 pe Engine care arata asa:

Engine speed:3255/min

Spec. intake press:2040,0 mbar

Actual intake press:2019,6 mbar

D.cycle MAP:64,1%

Intrebarea mea este:se poate ca masina sa fi fost resoftata inainte sa o cumpar eu(o am de vreo 5 ani)? Trage foarte bine in comparatie cu alte masini apropiate ca putere si ma gandesc ca ar fi umblata,am un pariu facut si chiar as vrea sa aflu :).Seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Resoftarea nu consta doar in modificarea presiunii turbo. :icon_cheesygrin:

Posibil sa ai alte "inventii" care sa faca masina mai zvelta.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi-bv - presiunea in turbina e mare probleme posibile:

- geometrie blocata

- eventual verifica actuatorul si valva N75, asta se vede din primul log care a fost cu limp, pt ca cel de-al doilea log l-ai facut cu masina in limp mode, din ce vad eu tu nu ai oprit motorul dupa ce ai luat limp mode in primul log si ai facut al doilea log.

Modificat de deztgmures
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos!

Astazi am verificat furtunul de la ECM cel cu presiunea atmosferica, pare OK. De ce am presiune atit de mica? Motorul l-am oprit, dar pentru scurt timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi-bv - am observat acuma uitandu-ma pe log-urile tale ca presiunea atmosferica masurata la tine e prea mica 693.6 mbar.

- mai poti verifica senzorul MAP si cablajul aferent acestuia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

Astazi am verificat furtunul de la ECM cel cu presiunea atmosferica, pare OK. ....

Ai desfacut ECU sa verifici si portiunea de furtun din interior?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Se pare ca m-am uitat la furtunul de la senzorul de presiune G71. Am inteles ca f96 e in ECU si nu e reparabil.Cred ca da presiune mica si atunci ECU incearca sa compenseze si da comanda la turbina sa faca presiune. Presiunea rezultata e prea mare si da LIMP.Sper sa nu gresesc. Asa ca am nevoie de un ECU pt motor AFN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de presiune (G71) este inclus in ecu, masoara presiunea din admisie prin intermediul unui furtun.

Tu confunzi presiunea atmosferica cu presiunea ceruta de catre ecu.

Din cauza lui F96, ecu se crede la 3000 m altitudine,in sinea lui aerul este mai rarefiat si atunci comanda la turbina va fi mai mica, la fel si cantitatea de motorina. Nu este nevoie sa cumperi alt ecu, vezi PM :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva e tocmai pe dos? Adica la 3000 m altitudine turbina trebuie sa lucreze mult mai "tare" ca sa scoata motorul aceeasi putere ca la nivelul marii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!