Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

N75- este valva de ajustare a presiunii in turbina, ea este comandata electric de ecu, si comanda actuatorul care prin parghia lui inchide/deschide geometria turbo.

39.8-este procentul in care este comandata valva N75

Modificat de deztgmures
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acutatorul nu este doar la turbinele cu geometrie variabila?

Actuator ai si la wastegate (fara geometrie). Ai si N75 numai ca functioneaza pe baza de presiune nu cu vacuum ca la modelele mai noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabi18051991- atinge cu greu presiunea ceruta.

poti verifica vacuum-uri, geometria, actuatorul.

Modificat de deztgmures
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns!

Am sa verific de vacuum, pentru ca ma gandesc ca geometria e perfecta pentru ca turbina are in jur de 10000 km, deci nu cred ca e cazul de uzura.

O seara placuta!

Badea Gabriel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu unde e cel mai corect sa postez referitor la problema mea,nu vreau sa creez baiuri moderatorilor,asa ca am sa postez aici.

la masina am facut log in mers si nu am avut nici o problema,am sa dau paste din topicul "goluri in turatii motor AJM".postez aici pentru ca deja am trecut la o problema de turbina si probabil e mai citit acest topic.in speranta ca ma veti ajuta citez:

" Eu am bulit-o rau astazi.Am incercat si eu cu un alt EGR sh,si mergand in proba,parca nu mai facea acele intreruperi insa avea lag,simteam cum se tura mai greu motoru cateodata,alteori parca isi dadea drumu si tragea bine,si fiind in zona un drum drept si bun zic ii dau un pic de talpa,ca tot nu am scos-o demult la drum lung,am tras pe ea am mers pana la 180,de acolo ff greu mai mergea,,am atins 190 in cele din urma,m-am intors inapoi la fel,am ajuns inapoi in cele din urma la 200 km/h,insa extrem de greu,in viteza a 6-a nu se mai tura mai mult de 3500 nici cum.Precizez inca odata ca am soft pe masina de la TCM.Dupa ce am incetinit,ca ma intrat in localitate,eram in viteza 2 si am accelerat din nou iar in acel moment s-a auzit un suierat extrem de puternic,parca eram in avion,initial nu sm stiut ce se aude,apoi am accelerat din nou,si iarasi s-a auzt. :(Din acel moment imi suiera turbo tare de tot,si in relanti face ca un aspirator bagat in priza.Is dezamagit total si nu stiu ce sa fac,s-a putut duce asa dintr-o data?Sa fi aveut ceva legatura ca am pus alt EGR,sau efectiv la aceste turatii a cedat turbo?Mentionez ca nu scoatem fum decat f putin,de tras trage iarasi ca am anulat din nou egr-ul,merge ca inainte tot doar ca suiera foarte tare,atata cand accelerez,cat si cand las acceleratia,dar mai ales in relanti.ceva idei?ceva sfaturi?"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a aparut suierat si se mentine...de verificat turbo.

Modificat de vlad24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca nu mai etanseaza un furtun pe circuitul turbo intercooler admisie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema...am deconectat mufa de la MAF si masina merge parca umpic mai slab,nu e mare diferenta,sa fie oare Maf-ul?nu am apucat sa fac un log.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil...insa pana nu faci un log in mers, nu o sa stii sigur

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi.am schimbat sapt trecuta turbina cu una noua si nu prea am fost multumit de masina si suspectez Maf-ul,se poate sa nu fii reglat bine turbina si deaia sa nu fuga cum trebuie?sau poate am pierdere de vacuum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai turbina noua vine gata reglata, actuatorul ma refer, sau e pus al tau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e al meu,da e verificat si e bun,ce poate sa fie ca nu are asa vlaga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de aia te-am intrebat pentru ca poate fi maful cum ai zis si tu dar la fel de bine poate sa fie actuatorul reglat prost, a reglat cineva actuatorul cand la pus pe turbina noua, a verificat cursa dc e ok si inchide deschide cum trebuie geometria?

fa un log si ne lamurim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da a fost verificat ca l-am dus la un specialist Turbo care m-i l-a facut,el mi-a pus turbo nou pe el si l-a verificat,cand aveam turbo vechi pe el care era infundat masina avea momente cand "zbura" dar foarte putine in rest merge prost,dupaia imi dadea limp mode si lam schimbat.acuma se simte turbo ca lucreaza da mi se pare ca nu are vlaga care o avea cu celalalt in momentele in care "zbura",deaia suspectez debitmetrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am facut ieri un log in mers la masina din semnatura. Va rog sa imi spuneti daca vi se pare ok.

Va multumesc anticipat!

post-8677-0-39136100-1350299223_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e ok. Un pic de suprapresiune - incearca sa nu mergi subturat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va puteti uita si peste al meu ?

Ms. frumos

Va salut.

Va puteti uita si peste acest log ? (treapta 2 si treapta 3).

Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Multumesc mult. Merg turat cu ea in general. Posibil sa fie si din cauza ca am dpf-off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra in limp-mode in a-3a, pe la 3600. A avut geometria blocata si a fost curatata

Oare e de vina debitmetrul? Duty cycle de la EGR nu trebuia sa fie mai mare?

Masina este un passat B5 1.9 115cp

log virgil.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian debitmetru e ok, EGR de asemenea functioneaza corect, presiunea in turbina e mare, presupun ca masina pana in 3000 rpm merge glont dupa care intra in limp mode,

- parerea mea e sa verifici geometria care poate fi blocata pe inchis, actuatorul, valva N75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

direct - geometrie blocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, se poate uita un cunoscator va rog peste logul meu , geometria imi agata putin chiar un cm in partea de sus ( zona unde vanele sunt aproape deschise ) , vad ca am la 2394 rpm am la turbo 2142, la cat ar trebui sa dea limp mode sau pana in ce zona e sigur , precizez ca nu am iesit de vreo 3 saptamani din oras, dar si asa vede 3000 constant dupa ce e cald motorul si macar odata pe saptamana si 4000 rpm si inca o chestie, ori n-am lecturat suficient dar de ce debimetru vede atata aer ? de regula am vazut ca da mai putin

nu bagati in seama time stamp :) , e un laptop vechi si interfata simpla de tot

LOG-01-003-010-01111.xls

Modificat de misulikkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!