Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Dupa ce am rezolvat problema furtunului spart la IC, revin si eu cu doua loguri.

Primul este cu reglajele anterioare, iar al doilea cu tija scurtata jumatate de tura.

Rog o interpretare.

log 2.xls

Modificat de marius711
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut doua loguri in viteza 3 si 4 dupa ce am schimbat actuatorul turbinei

Va rog sa-mi dati un sfat daca mai trebuie umblat la tija lui

pop cristian a spus ca mai trebuie lungita tija dar atunci logurile nu erau facute sa vada si daca pedala de acceleratie era apasata 100%

Astept sfaturile voastre.

Multumesc.

LOG-01-003-010-011 vit 4.xls

LOG-01-003-010-011 vit 3.xls

Modificat de koko26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ar trebui modificata lungimea tijei (mai lunga).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult

o sa incerc sa mai lungesc 2 - 3 mm, sau e prea mult atat?

alte probleme din loguri ai mai observat?

MAF-ul si EGR-ul cum sunt?

Modificat de koko26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta si pe mn cineva cu interpretarea unui log? Problema mea e ca nu trage decat cand are chef... filtrul de aer si motorina sunt schimbate recent.

Masina este golf 3 1.9 tdi 90cp din 1994, este destul de veche sa investesc prea multi banii in ea asa ca nu asi vrea sa schimb piese inutil.

Mentionez ca nu am nici o eroare salvata in ecu.

http://imageshack.us...1006141245.jpg/

PS : nu am stiut altfel cum sa incarc logul.

Modificat de andrey69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrey refa logul pe canalele 03,10 si 11, nu cum ai facut tu 01,13 si 10 nu e bine

verifica la tine in primul rand furtunul de vacum pana la ecu si dc te pricepi si cel din interiorul ecu sa fie ok, dupa revino cu logul

koko nu ai avut incredere? :P ramai dator cu o bere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e vorba ca nu am avut incredere

dau si doua beri

:))

acum am mai lungit tija putin, sper sa fie bine

cand ies cu masina mai fac doua loguri

Ma interesa daca puteai sa arunci un ochi si pe MAF si EGR, nu stiu daca din loguri se vede cum lucreaza N75

Mi-am dat seama ca esti meserias cand ai zis ca mai trebuie lungita. Merci mult si daca ne intalnim vreodata sigur dau berea(berile).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maful e mai mult decat ok, e foarte bun , egr din ce se vede inchide iar n75 lucreaza dar dc tija e prea scurta nu poate corecta, n75 e ultima coloana din log la canalul 11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrey nu e bine, dc vrei sa stii sa faci ceva calumea citesti sa vezi cum, refa logul pe acelasi canale dar cu pedala la BLANA de la 1500 rpm la 4000 rpm, deci la 1500 bagi pedala la blana si ii mai dai drumul la 4000, in treapta a 3, dc nu faci cum am zis nu mai are rost sa faci ca nu vei vedea nimc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. sorry dar sunt noob aici . oricom momentan merge bn masina sa vad cand mai face figuri saii mai fac un log

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi. A gasit un furtun la IC spart si am remediat problema, dupa care am facut doua loguri primul cu reglajul vechi si al doilea cu tija scurtata o jumatate de tura. Le-am postat si cu o pagina in urma, dar nu am primit raspuns. Masina raspunde prompt cu reglajul din ultimul log. Cum sunt?

Multumesc pentru ajutor.

log 2.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca masina functioneaza bine, nu mai e nevoie sa ne dam cu parerea.....las-o asa si mergi o perioada... daca e ceva in neregula te atentioneaza singura :)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius ambele loguri arata bine, poti lasa foarte bine oricare din cele 2 variante, sfatuiesc sa o lasi pe ceea cu raspunsul la pedala mai promt, ai nevoie mai ales in oras, oricum prresiunea in ambele se corecteaza si nu esti aproape de limp in nici una ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog si eu o interpretare la urmatorul log

Mii de multumiri in avans

post-6634-0-77437800-1349789759_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul e ok, in parametrii buni. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am o problema legata de parametrii MAF-ului si cei al EGR-ului. Am atasat si o poza din timpul scanarii. Mentionez ca la ultima coloana, cea legata de parametrii EGR-ului, imi afisa si 84%. EGR-ul l-am curatat acum vreo 3 saptamani. E o probleama grava, este ceva normal?

post-37448-0-96893600-1349804491_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa si in poza ta ce nu e in neregula, de stiut ca dc motorul sta la relanti mai mult apx 1 min egr va inchide si va arata 4,8 iar valoarea maf va creste la 450 , dar dc dai un sprit valorile vor reveni la normal, asta pana ce il lasi iarasi un min la relanti fara a atinge pedala de aceleratie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar la mine EGR-ul sta la 84% , chiar daca nu sta masina 1 min la relati. Maine o sa tin cont de precizarile tale, si o sa ma uit iar peste acesti parametri. Multumesc pt promtitudine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu nevoie de putin ajutor ... dupa cum am spus in postul anterior masina mea trage doar cand are chef...

Am mai jos logurile

Logul care este facut cand masina trage este facut cu treapta a 3-a cel cu probleme este cu treapta a 2-a(cred ca imi murea motorul daca ii dadeam a 3-a:)) )

Acum intrebarea mea este : Este stricat doar MAF (debitmetru) sau mai am si alte probleme la MAP, daca da ce este ala?

https://docs.google....bXc1SUJqczdRUUU - ok

https://docs.google....llwUmZnd3c  - probleme

Modificat de andrey69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se deschide logul cu probleme , dar din logul in care zici tu ca masina trage in primul rand te sfatuiesc sa schimbi maful ca e varza ajunge la valoarea maxima de 691 cand el nu ar trebui sa scada sub 850 hai si la un 800 de era, de la el demarajul e mai lent si lagul e mult mai mare, dupa schimbare mafului refaci logul sa vedem presiunea pe turbina cum se incarca, acum cel putin la tine turbina e incarcata si gata de lupta la 2500 rpm cand deja la 2000 trebuia sa zboare, eu zic ca se trage de la maf, nu zic sa cumperi ci sa iei unul in probe sa vezi ce si cum se manifesta, dar si cand turbina e incarcata el tot nu sarea ca valoare, deci prima mea concluzie e ca e maful aproape de moarte,

incarca celalalt log inca odata sa se vada si el sa vedem ce valori ai cand nu merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAF-ul nu prea are ce masura. La ce presiune masoara MAP este normal ca valorile MAF sa fie mici. Verifica tubulatura turbo, actuator, N75. Daca toate sunt OK atunci....turbo.

Parerea mea. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acutatorul nu este doar la turbinele cu geometrie variabila? a mea nu e variabila sigur... dar turbina suiera cam tare. o sa verific tubulatura dar tind sa cred ca e turbo + egr ( care eu cred ca se mai blocheza din cand in cand, dupa cum se vede si in logul cu probleme este blocat la 39.8 )

Sry sunt mai noob ce e aia N75?

Modificat de andrey69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!