Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Nu cred ca e reglat bine, abia la 2600 rpm ajungi la boost-ul cerut. Oricum, ce e cu turatile alea de 4900 rpm ? Vrei sa decolezi ?

:))

Eu nu am mai avut curiozitatea de a face log dupa necondiționat turbo, dar o simt ca face boost de pe la 1800-1900.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e binisor,primul log nu e concludent,e in treapta 2.....eu m am uitat pe al 2 lea,la 2000 de ture deja ai 2 bari de presiune....e bine...daca simti lagul la schimbarea treptelor,mai scurteaza tija o tura,mergi 2 zile si refaci logul,dar pleci mai de sus de la 1700 de ture pana la 4000...

iti postez un log ca referinta...

 

golf 6 150 cv.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Întrebare tâmpită, mass air flow, care e valoarea maximă? În Excelul de mai sus se duce pe la 1160 parcă... În vagcom zice ca 1300...

E bine,  e rău? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cat e valoarea maxima,dar stiu ca masoara in functie de presiunea din turbina

si cred ca poate masura si 1300mg/str daca geometria este murdara , astea de 2 l cer mai mult din soft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

log in mers nu ai facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uratzelul_flo

Nu,dar o să fac mâine...

Dar din cele 2 ce poți să-mi spui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea sunt concludente fara logul in mers...in bs 003 recircularea cam mare,iar bs 011 pare in regula nu se vad agatari ale geometriei sau pierderi de vaccum

cand postezi logul in mers ar fi bine sa spui si ce probleme are masina,daca are...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut baieti a mea masina de la o vreme parca trage sa moara.. trage dar parca nu cum ar trebui  ... trage mai bine dupa 2500 ture pana la 2500 termin de fumat o tigara .turbina e reconditionata am facut doua log-uri  in treapta 3 si 4  daca stie cineva sa le interpreteze ca eu imi prind urechile :) si daca poate sa imi spuna daca sunt probleme raman vesnic recunoscator..plus ca mai am si un injector pe cilindrul 2 care o ia cam pe aratura dar daca nu o rezolv cu oringurile altul (pacat de el ca are doar 2 ani).Va multumesc

turbo3th.CSV

turbo4th.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corectează binișor. Nu pare să aibă alte probleme decât reglaj defectuos (tija prea lungă). Mergi înapoi la cei care au recondiționat-o sau pune-te pe studiat și o faci singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uratzelul_flo

Eu suspectez valva egr defecta,....desi egr a fost curățat îmi zdruncina la pornirea si oprirea motorului.Tampoanele sunt bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare, prin ce procedeu se poate realiza o cursa maxima a acutatorului si a geometriei variabile? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu VAG COM și Basic Settings 011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Metoda asta o stiam si deja am realizat-o. https://www.youtube.com/watch?v=WYzh0Bkywc4

Credeam ca mai este si alta procedura..daca o calc blana de la 2000 pana la 4000 banuiesc ca pun la treaba geometria variabila calumea

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, daca va rog imi spune cineva ce valoare are vacuumul dupa valva N75, la relanti.

Am un Crafter 2.5 BJL.

Are vreo 400 mbar dupa valva N75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 MyKe ....cred ca o sa studiez eu problema ....de vazut am vazut ca trage mai bine dupa 2000 si ceva de ture ....cand am reconditionat turbina am pastrat capsula vacumatica dupa cea   originala si nu sa umblat la reglaje si e mai scurta in tija daca o pun pe ea oare merge?

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ai primit garanție la turbină, lasă-i pe ei.

O poţi regla şi pe asta, trebuie doar să te joci cu BS011. Găseşti pe-aici informaţii: 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina a  iesit din garantie ca a fost schimbata mai demult acum ori ma bag eu si o mai strang o tura ori caut pe cineva care se pricepe 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca am presiune prea mare ? si de acolo si consumul prea mare nu exagerat dar consuma mai mult decat e normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara

Am un touran cu motor de 1.9 BLS  ,in ultimul timp am observat ca pleaca mai greu de pe loc , am fost la cativa mecanici care mi-au zis ca turbina trebuie schimbata ,
nu stiu daca este relevant faptul ca a crescut si consumul de ulei

Am facut cateva log-uri cu VCDS pe care le atasez cu rugamintea de a primi o interpretare la ele   - va multumesc

LOG-01-003-010-011.CSV

Log-Log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Se da urmatoarea problema la un Passat B5, motor AFN. Brusc masina a inceput sa nu mai traga, turbina nu mai intra deloc, era ca un SDI. Am refacut tot circuitul de vaccum dupa schema de pe forum, iar dupa asta masina merge bine, se simte cand intra turbina, doar ca in treapta a 3-a, pe la ~3200 rpm intra in limp.

Am facut un log in mers, nu e pana la 4000 rpm pentru ca a intrat in limp si un BS pe 011. Din ce inteleg din log-ul de pe 011, turbo nu face cursa deloc. Egr-ul e momentan anulat(blocat furtunul de vaccum care il comanda).

A aparut si o eroare pe engine:

00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference

si uneori apare si 

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71): Short to Plus.

Ce e de facut? Eu suspectez N75-ul. 

Multumesc!

LOG-01-003-010-011_passat2m.csv

LOG-01-011_passatm.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evolkswagen

Puteți sa-mi ziceți și mie de ce la un passat ajm,la relanti,  în canalul 011 la turbo specificat este o valoare cu 10 mb mai mica(969) decât presiunea atmosferica(979.2)?

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 mbari nu e grav la ce presiune face o turbina,incearca cu alt Map sau poate fi din reglaje

la mine la passat la relanti face presiune cat pres atmosferica,iar la seat face cu 20-3 mbari mai mult decat pres atm,seatul are soft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 16.05.2017 at 12:11, uratzelul_flo a scris:

Puteți sa_mi spuneți de ce nu este activă căsuța de mesuring blocks,masina este un passat cc din 2013 si vreau să-i fac un log in mers si nu stiu cum..

 

se pare ca e vorba de protocolul USD

http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=304123

si aici 

http://forums.ross-tech.com/showthread.php?221-Advanced-Measuring-Values

Modificat de 1qlee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello,

stie sa imi spuna si mie cineva unde se afla senzorul f125 Transmission Range sensor la un passat din 2004?si daca este compatil de la o masina ce are motor de 2.5 tdi?

Multam pentru un eventual ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!