Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

bad post

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dodooopassat

am postat acum .xls-ul intreg gasit in folderul log. am avut mai multe incercari...sper sa se poate citi ceva.

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre ce motorizare vorbim, ca nu imi dau seama din profil....

 

adrian - ca-i 1.9Tdi sau 2.0 Tdi, un MAF bun in sarcina maxima, trebuie sa sara de 1000mg.

 

Nu, chiar. De exemplu daca la 1.9 TDI presiunea este regulata aproape perfect la 2 bari (nu are acel spike de la 1900 rpm) atunci in veci nu va intra mai mult de 1000 mg/str in motor. 

 

Masa de aer care intra in motor este in principal determinata de doua variabile: capacitatea cilindrica a motorului si presiunea aerului admis. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor,

 

Ma poate ajuta cineva cu interpretarea logului.

 

Masina trepideaza la relanti

> am schimbat toate tampoanele

> injectoarele sunt in parametri doar injectorul 4 ajunge pe la  1.8

> racordul flexibil l-am schimbat acum un an

> volant a zis mecanicul ca e ok

 

masina masina din semnatura > passat 1.9 TDI 115cp AJM

 

Multumesc anticipat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu apare logul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor,

 

Ma poate ajuta cineva cu interpretarea logului.

 

Masina trepideaza la relanti

> am schimbat toate tampoanele

> injectoarele sunt in parametri doar injectorul 4 ajunge pe la  1.8

> racordul flexibil l-am schimbat acum un an

> volant a zis mecanicul ca e ok

 

masina masina din semnatura > passat 1.9 TDI 115cp AJM

 

Multumesc anticipat .

log.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mitzimau

Din logul tau reiese ca MAF-ul (debitmetrul) este obosit si ar trebui sa te gandesti la o schimbare a lui. Trepidatul la relanti s-ar putea datora unei turatii scazute a motorului, dar si unui injector aproape blocat. Faza cu turatia la relanti am patit-o si eu, avand o turatie de 816 r/min fara AC pornit. Daca dadeam drumul si la AC scadea sub 800 si mergea foarte urat motorul. Avand VCDS-ul am marit relantiul la 903r/min si am scapat de problema.

Tine-ne la curent daca ai rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mitzimau

Cu filtrele(combustibil/aer) cum stai?

Daca astea ar fi in regula merita incercat un alt MAF de proba, apoi facut alt log.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mitzimau

Cu filtrele(combustibil/aer) cum stai?

Daca astea ar fi in regula merita incercat un alt MAF de proba, apoi facut alt log.

stau bine sunt la 7000 km cu ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut prieteni! Am un golf 4 din 2000 [115cp-AJM] si de la un timp mi se pare ca acceleratia nu raspunde prompt la pedala.. are si un tremurat la ralanti iar la o scanare cu vag nu mi-a dat decat:

 

17948 - Vehicle Speed Signal 
            P1540 - 35-10 - Signal too High - Intermittent
 
Dar de asta stiam.. imi face figuri vitezometrul.. nu stiu ce sa-i mai fac.. am curatat EGR acum cateva zile, debitmetrul e schimbat de 6000 km impreuna cu filtrul de aer :( atasez un log ..Voi ce spuneti?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

La mine Maf-ul trecea de 1000mg/stroke la ~2200-2300 rpm. Dar banuiesc ca al tau e mai ok avand in vedere ca e nou. Oricum asteapta si parerea unor colegi mai experimentati.

Modificat de ursachicatalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dny

 

 Debimetru este schimbat cu unul nou de magazin sau cu unul  nou de la dezmembrari?

 

Dupa cum arata logul tau  geometria este destul de bine blocata, mai jos ai logul in grafic  unde linia verde , presiunea masurata trebuie sa urmareasca  linia rosie  presiunea  specificata...in cazul tau....deci turbo  jos curata geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Cam asa arata la mine. Fiind acelasi motor (ajm,atj). Am ceva suprapresiune cred .

post-90679-0-92797300-1404321246_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetrul e nou, din magazin [bOSCH] si inca o chestie.. cand e in frana de motor si accelerez sau invers masina smuceste.. oricum multumesc Rune.. o sa curat geometria..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine valoare masurata a  debimetrului nu este  prea buna dupa  3000 rpm deoarece scade sub valoarea specificata, dar asta nu este datorita debimetrului, daca spui ca e nou, ci este datorita  turboului ce nu functioneaza corect.

 

Deci ptr a diagnostica corecta a MAF ului  sunt necesare  anumite chestii precum filtru aer schimbat, egr functional, turbo functional etc, in cazul tau  daca te uiti la log nu vei reusi sa spui mare lucru despre MAF( stiim ca e nou nout!! de aceea cam bizare valorile masurate), de aceea rezolva cu geometria si apoi refaci logul.

 

Ptr a simti o imbunatatire  trebuie sa ai in vedere  MAF, Intercooler, EGR, Turbo, de multe ori multi schimba numai MAF ul si asteapta sa rupa norii masina....dar vezi bine ca mai sunt inca alte 3 chestii...gasesti informatii sigur cum se diagnosticheaza  EGR ul Intercoolerul si turbo aici pe forum.

 

Multi subestimeaza intercoolerul....si mai ales vara cand e cald  e criminal...

 

Smunciturile pot veni de la EGR, nu este obligatoriu!!, dar poti incerca sa pui o garnitura cu gaura mai mica ptr a reduce rata recircularii, smulcitura poate apare si datorita  turboului care  face ca rata recircularii sa creasca datorita geometriei  ancrasata.

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetrul e nou, din magazin [bOSCH] si inca o chestie.. cand e in frana de motor si accelerez sau invers masina smuceste.. oricum multumesc Rune.. o sa curat geometria..

..sau suporti de motor obositi/capete de planetara/volant...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos baieti! urmatoarea etapa sa curat turbina, apoi mai vedem.. multumesc frumos de sfaturi! o seara placuta!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta si pe mine cineva cu interpretarea logurilor? Masina este un ALH cu stage 1. Nu striu daca conteaza, dar aveam pornit aerul conditionat in timpul logului

 

Din cate am citit MAFul ii cam pe duca/mort (scade sub 850 dupa 3000rot/min). True?

 

Pe turbina presiunea ii asa mare din cauza softului sau ii si turbina/geometria pe moarte?

log_3rd_gear.xls

log_4th_gear.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul l-ai facut pt ca ai simtit si alte simptome la masina sau doar ca ai vazut procedura? Nu intreb cu rautate.

Poate sa fie si softul mai agresiv si de acolo suprapresiunea, dar si o geometrie care agata. Ce e iarasi interesant e valoarea instabila pt maf specific. Ca sa putem spune mai multe, consider ca ar prinde bine un bs003 si bs011 si inca un log 003-008-011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul l-am facut pentru ca intra in limp mode cateodata (cand accelerez tare in a 3ea sau a 4a). Nu se aprinde nimic in bord, dar nu mai trage si nu urca mai sus de 3000rpm. Am uitat sa specific in post-ul anterior.

 

O sa fac maine logurile

Modificat de gabyy20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiam eu pt ca si la log-urile curente ai 2 valori de 94.4..la 3 valori de genul e game over(limp).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut logurile si cu 003-011 si 003-008-011 (ele sunt mai lungi dar am insemnat cu gri partea care conteaza). In logurile astea am observat ca nu mai am suprapresiune asa mare pe turbo dar MAFul tot asa incepe sa scada dupa 3000rpm. Ce inseamna asta? Un MAF stricat si un turbo care incepe sa se strice/blocheze?

 

Logurile de pe blocul 008 cum se interpreteaza?

 

Am mai facut inca un log cu  003-010-011 dar nu am mai apucat sa fac si in viteza a 4a pentru ca incepea sa se aglomereze drumul

 

 

LOG-01-003-008-011-3-4.xls

LOG-01-003-010-011-3.xls

LOG-01-003-011-xxx-3-4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare . Am un vw golf 5 2.0tdi Bkd cu DSG masina nu trage deloc deloc zici ca ce lesinat . Precizez ca nu scoate fum nu fluiera turbo. Am urmatoarele erori . 16683 boost pressure regulation Control range not reached

post-56154-0-61706500-1404566229_thumb.j

post-56154-0-17817300-1404566242_thumb.j

Modificat de abc1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Limp mode nu iti ia? Vibratii cand ii dai pe coaja?

Ai o suprapresiune de toata frumusetea. Cel mai probabil ai geometria ancrasata, nu se mai deschide la maxim pt a cobora presiunea sau daca a umblat cineva la actuator tija nu este reglata corect.

Poti incerca cu basic settings pe grupul 11 atunci cand actuatorul face cicluri minim-maxim poate isi mai da drumul. Sfanta este insa o curatare a geometriei, asta daca nu ai joc in ax, peste limite.

Probabil si debitmetrul este varza, si alaturi de mersul subturat a dus la ancrasarea geometriei, insa asta e mai sigur de diagnosticat dupa ce rezolvi cu overboostul.

@abc.

Spui de eroare de presiune insa pui poze cu alte erori. Fiecare din acestea duce la functionare aiurea. Schimba senzorii sau verifica cablajul si discutam dupa.

Daca nu se aude nici un fluierat, ca si cum ar scapa aer pe undeva probabil nu ajunge vacuum la actuator iar din aceasta cauza nh lucreaza geometria, deci canci presiune pe traseul turbo=> verifica furtunele de vacuum.

Duoa ce rezolvi cu senzorii un log este absolut necesar.

Spor la treaba.

Modificat de tzacanel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!