Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Injectoarele se incadreaza in parametrii (-2.8 -  +2.8) 

Ce supapa imi reda la cautarea pe net nu este pe modelul meu. atasez schema de la tipul meu de motor. probabil  activitatea supapei n 18 o face modulul acela de vacum.

Pe grafice se vede si turbina ca are o intarziere si pe urma depaseste presiunea specificata. Tot de la vacum sa fie?

 

1752346912_WhatsAppImage2024-10-30at12_55.21_8b6c288e.thumb.jpg.16e44926e2ff400ee8dfedfbe5a28077.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Gabriel.Pop said:

Injectoarele se incadreaza in parametrii (-2.8 -  +2.8) 

Adică cat mai exact?

1 hour ago, Gabriel.Pop said:

activitatea supapei n 18 o face modulul acela de vacum.

Pai am zis mai sus 

18 hours ago, lupo_bv said:

Da aia este N18 și la unele modele este integrată într-un modul alaturi de celelalte electrovalve.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Este vorba de golf 1.9 90 cp. Masina face overboost si taie pedaua de acceleratie, acum o luna am atasat un log aici masina nu facea overboost deloc, dar avea un sunet ca de blow off la schimbarea treptelor, sunet care il are si acum , se poate strica turbina dintr o data intr un timp atat de scurt ? O sa atasez logurile facute azi, dar si logul din data de 18 septembrie. Astept o parere, multumesc!

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV azi.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV 18 septembrie.CSV

Modificat de Sebytza2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul în mers arată ca şi cum geometria ar fi blocată sau ar primi vacuum continuu. Suprapresiunea este foarte mare

image.thumb.png.6a4b1b4246b52a3b1180cd6cdea0f3a8.png

Totuşi BS011 arată că nu ar fi blocată, dar prezintă nişte semne de gripare. Era bine dacă data trecută făceai şi BS011

image.thumb.png.7c0bf2ed35eb9ad940c54067849146a3.png

BS003 arată bine. Valoarea maximă este cam mare, dar probabil din cauză că turbina este setată să facă presiune cam mare (presiunea maxima din BS011)

image.thumb.png.02abe51fb7e1ab92762aa7c53d16c0b7.png

5 hours ago, Sebytza2000 said:

se poate strica turbina dintr o data intr un timp atat de scurt ?

Nu pot sa imi dau seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și ce crezi ca ar fi de făcut ? Trebuie recondiționată ? Sau o fi oare de la vreun furtun de vacuum ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era furtun de vacuum situația era inversa, nu aveai presiune. Ar trebui verificata funcționarea N75. Daca aia este in regulă problema este la turbină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cald motorul nu mai intră în limp deloc , nu aveam vcds ul la mine , dar m am dus și cu treapta 3 și cu treapta 4 până în 4500 în mai multe runde și nu a mai intrat în limp. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa se blocheze in anumite condiții de temperatură plus că atunci când i-ai făcut BS011 ai făcut un pic de gimnastică geometriei :))

Fa două BS011, unul cu motorul rece și unul cu motorul foarte cald sa vedem diferențele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Atasez si eu un log de la masina mea, achizitionata recent, are un comportament ciudat : trage pana in 2500rpm si peste 3200rpm.. erori nu are ..

LOG-cdn.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede foarte ciudat logul tau si nu poate fi aranjat. Din ce am întrezărit din valorilea alea împrăştiate debitmetrul măsoară cam puţin. Verifică în primul rînd etanşeitatea tubulaturii dintre debitmetru (MAF) şi turbină. Dacă nu sunt probleme acolo posibil să fie MAF obosit (nu neapărat poate fi asta cauza principală, dar una dintre cauze dacă sunt mai multe).

Citeşte mai jos şi vino cu toate cele 3 loguri.

Cam aşa arată logul tău, nu-mi dau seama de ce

Capture1.thumb.JPG.1e3d3c11dda5c54186d4b65f3cf721dc.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reatasez logul original, la mine se deschid ambele fara probleme, nu stiu ce se intampla..

 

O sa verific de dimineata cele mentionate, multumesc!

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta se deschide bine. Sa le lași așa cum le salvează vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Robertvictorthree

Buna seara, vin si eu cu rugamintea de a imi fi interpretat de cineva in masura log-urile facute astazi.Mentionez ca detin un auto cu motor 1.9 TDI ASZ 131cp, iar de ceva timp am sesizat ca nu mai are aceeasi putere in acceleratie, nu am nicio eroare, nu intra in limp mode, nu scoate fum in turatie.Eu suspectez pierdere de aer la furtunele ce merg spre intercooler, mai exact la imbinari, zic asta pentru ca am observat si scurgeri de ulei pe acolo.

Multumesc in avans pentru interpretare si pentru pareri.

LOG-01-003-010-011.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede că nu prea face presiune cum trebuie şi cam tîrziu

image.thumb.png.9e09bd24c32f2071b5e6d0ba9568c95f.png

Cantitatea de aer este ok. Eu zic că dacă ai avea o scăpare de presiune între turbină şi motor cantitatea măsurată ar fi mult mai mare decît cea specificată. Dacă ne uităm numai la graficul ăsta ar părea că este o scăpare de vacuum sau o gripare de geometrie, dar mai curînd problemă de vacuum

 

BS011

image.thumb.png.8d728118a0024c0adbb43423a20f6986.png

Ce am încercuit cu roşu ar indica o problemă de vacuum, ce am încercuit cu verde o oarecare gripare sau arc actuator tasat. Prima dată investighează problema de vacuum, ai nevoie de manometru de vacuum.

 

BS003

image.thumb.png.827904732e6041095d95008ac62c7fb8.png

Cred că ai EGR anulat. Sau este blocat pe închis. Sau ai o pierdere masivă de vacuum  în zona asta. Sau N18 blocat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Robertvictorthree

Salut.

Mersi mult de interpretare.

1.Trebuie sa masor mai exact etanseitatea capsulei vacumatice a actuatorului?Dar si daca N75 face suficient vacum?

2.Intradevar, la EGR am modificat eu din VCDS valorile incat sa recircule cat mai putin sau deloc aerul evacuat si sa foloseasca aerul aspirat.

Am uitat sa mentionez ca turbina a fost reconditionata acum 2 ani dar nu prea s-a circulat cu masina in acest timp.

Erori nu am de niciun fel pe niciun N fie el 75,18 sau 239.

Mersi inca o data, revin cu update dupa ce efectuez masuratorile.

Modificat de Robertvictorthree
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Da, ambele 

2. Pune înapoi valorile default pentru că BS003 ajuta la diagnosticarea. După ce rezolvi problema faci cum crezi.

Am vrut să te întreb dacă s-a umblat la turbină pentru că diferența On/Off din BS011 este cam mare.

La cum arată logurile nu ai de ce sa ai erori momentan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Robertvictorthree
7 hours ago, lupo_bv said:

Se vede că nu prea face presiune cum trebuie şi cam tîrziu

image.thumb.png.9e09bd24c32f2071b5e6d0ba9568c95f.png

Cantitatea de aer este ok. Eu zic că dacă ai avea o scăpare de presiune între turbină şi motor cantitatea măsurată ar fi mult mai mare decît cea specificată. Dacă ne uităm numai la graficul ăsta ar părea că este o scăpare de vacuum sau o gripare de geometrie, dar mai curînd problemă de vacuum

 

BS011

image.thumb.png.8d728118a0024c0adbb43423a20f6986.png

Ce am încercuit cu roşu ar indica o problemă de vacuum, ce am încercuit cu verde o oarecare gripare sau arc actuator tasat. Prima dată investighează problema de vacuum, ai nevoie de manometru de vacuum.

 

BS003

image.thumb.png.827904732e6041095d95008ac62c7fb8.png

Cred că ai EGR anulat. Sau este blocat pe închis. Sau ai o pierdere masivă de vacuum  în zona asta. Sau N18 blocat

 

Salut.

Mersi mult de interpretare.

1.Trebuie sa masor mai exact etanseitatea capsulei vacumatice a actuatorului?Dar si daca N75 face suficient vacum?

2.Intradevar, la EGR am modificat eu din VCDS valorile incat sa recircule cat mai putin sau deloc aerul evacuat si sa foloseasca aerul aspirat.

Am uitat sa mentionez ca turbina a fost reconditionata acum 2 ani dar nu prea s-a circulat cu masina in acest timp.

Erori nu am de niciun fel pe niciun N fie el 75,18 sau 239.

Mersi inca o data, revin cu update dupa ce efectuez masuratorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica și rezervorul de vacuum pentru etanșeitate după aceeași procedură ca  și capsula.vacuumatica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Robertvictorthree
2 minutes ago, lupo_bv said:

1. Da, ambele 

2. Pune înapoi valorile default pentru că BS003 ajuta la diagnosticarea. După ce rezolvi problema faci cum crezi.

Am vrut să te întreb dacă s-a umblat la turbină pentru că diferența On/Off din BS011 este cam mare.

La cum arată logurile nu ai de ce sa ai erori momentan.

 

1.ok

2.ok, le modific.

Este o problema ca diferenta on/off este mare?Sa-mi fac griji?

Revin.Mersi si apreciez sfaturile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vedem după ce remediezi problema  subpresiunii. Daca face suprapresiune poate fi o problemă 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/30/2024 at 3:12 PM, lupo_bv said:

Adică cat mai exact?

 

 

LOG-01-004-013-018. injectoare.CSV oare e bine. sau trebuia sa fac in mers in sarcina?

 

am refacut bs 003 si bs011 deoarece am constatat faptul ca sistemul de nipluri de la manometru nu era etans.

LOG-01-003-xxx-xxxbn26GEP 20.10.2024 EGR 09.11.2024.CSVLOG-01-003-xxx-xxxbn26GEP 20.10.2024 turbo 09.11.2024.CSV

 am pus manometru si pe turbina poate va spune ceva

 

 

.

 

Modificat de Gabriel.Pop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele sunt ok, dar unghiul de sincronizare a distribuţiei nu mi se pare ok, fiind un EDC16 ar trebui să fie -2.5

După cum se vede în filmuleţe şi se poate deduce din grafice ai probleme de vacuum

image.thumb.png.69b4c306eb1dd61e5788b6d847bbd6b1.png

image.thumb.png.8a2666ce342b7d115e8985cc7f6e5df5.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari! Las si eu log-ul pentru interpretare la un passat b6 1.9 BKC.Problema pe care o am persista de cativa ani,de cand am reconditionat turbina,din ce deduc eu din log presiune ar face,dar eu nu o simt puterea decat abia tarziu in turatii,la aproximativ 2500-2800 se simte cum intra turbina,pana atunci "trag de ea" si nu este constanta aceasta treaba,daca o preincarc inainte de a avea nevoie,gen o tin in 2000-2200,atunci pot spune ca se simte cum intra. Poate ma poti ajuta cu ceva sfaturi sa remediez treaba asta,mentionez ca in momentul de fata am egr-ul si racitorul de gaze anulate doar fizic,intentionez sa le pun la loc(am facut acest lucru tocmai pentru a testa daca problema este de undeva de la ele). Multumesc anticipat!

LOG-01-003-010-011.csv

Modificat de dubios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred că  nu turbina este de vină. Din log reiese că între 1900 şi 2500 are presiune berechet, chiar prea multă şi timp cam îndelungat, să zicem că din cauza reglajului defectuos sau alte cauze. Iar cînd zici tu că intră turbina taman atunci cam iese adică după 2600 rpm scade sub presiunea prescrisă şi se menţine aşa. De asta zic că nu prea cred că este din cauza turbinei, dar mai ştii?

image.thumb.png.38d0189d90597a4d2f695f212ceb79c9.png

Cantitatea de aer pare relativ ok, după 3000 rpm cam scade sub specificat, dar şi presiunea este mai scăzută, în zona în  care reclami tu lipsa puterii este în parametri.

Fă şi BS011 şi BS003

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsul prompt,bs011 si bs003 trebuie facute in relantiu sau tot in mers ? Motorul rece sau cald ?

Am uitat sa mentionez ca turbina fluiera de cand am reconditionat-o,dar avand in vedere ca are mai bine de 3 ani de atunci si inca nu a picat si mie imi da impresia ca nu e de la ea,am verificat jocul axial si este 0,iar radial am verificat atat pe admisie cat si pe evacuare si este in regula,putin joc,cum am inteles ca este si normal...

 

Modificat de dubios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!