Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Injectoarele se incadreaza in parametrii (-2.8 -  +2.8) 

Ce supapa imi reda la cautarea pe net nu este pe modelul meu. atasez schema de la tipul meu de motor. probabil  activitatea supapei n 18 o face modulul acela de vacum.

Pe grafice se vede si turbina ca are o intarziere si pe urma depaseste presiunea specificata. Tot de la vacum sa fie?

 

1752346912_WhatsAppImage2024-10-30at12_55.21_8b6c288e.thumb.jpg.16e44926e2ff400ee8dfedfbe5a28077.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Gabriel.Pop said:

Injectoarele se incadreaza in parametrii (-2.8 -  +2.8) 

Adică cat mai exact?

1 hour ago, Gabriel.Pop said:

activitatea supapei n 18 o face modulul acela de vacum.

Pai am zis mai sus 

18 hours ago, lupo_bv said:

Da aia este N18 și la unele modele este integrată într-un modul alaturi de celelalte electrovalve.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Este vorba de golf 1.9 90 cp. Masina face overboost si taie pedaua de acceleratie, acum o luna am atasat un log aici masina nu facea overboost deloc, dar avea un sunet ca de blow off la schimbarea treptelor, sunet care il are si acum , se poate strica turbina dintr o data intr un timp atat de scurt ? O sa atasez logurile facute azi, dar si logul din data de 18 septembrie. Astept o parere, multumesc!

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV azi.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV 18 septembrie.CSV

Modificat de Sebytza2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul în mers arată ca şi cum geometria ar fi blocată sau ar primi vacuum continuu. Suprapresiunea este foarte mare

image.thumb.png.6a4b1b4246b52a3b1180cd6cdea0f3a8.png

Totuşi BS011 arată că nu ar fi blocată, dar prezintă nişte semne de gripare. Era bine dacă data trecută făceai şi BS011

image.thumb.png.7c0bf2ed35eb9ad940c54067849146a3.png

BS003 arată bine. Valoarea maximă este cam mare, dar probabil din cauză că turbina este setată să facă presiune cam mare (presiunea maxima din BS011)

image.thumb.png.02abe51fb7e1ab92762aa7c53d16c0b7.png

5 hours ago, Sebytza2000 said:

se poate strica turbina dintr o data intr un timp atat de scurt ?

Nu pot sa imi dau seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și ce crezi ca ar fi de făcut ? Trebuie recondiționată ? Sau o fi oare de la vreun furtun de vacuum ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era furtun de vacuum situația era inversa, nu aveai presiune. Ar trebui verificata funcționarea N75. Daca aia este in regulă problema este la turbină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cald motorul nu mai intră în limp deloc , nu aveam vcds ul la mine , dar m am dus și cu treapta 3 și cu treapta 4 până în 4500 în mai multe runde și nu a mai intrat în limp. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa se blocheze in anumite condiții de temperatură plus că atunci când i-ai făcut BS011 ai făcut un pic de gimnastică geometriei :))

Fa două BS011, unul cu motorul rece și unul cu motorul foarte cald sa vedem diferențele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Atasez si eu un log de la masina mea, achizitionata recent, are un comportament ciudat : trage pana in 2500rpm si peste 3200rpm.. erori nu are ..

LOG-cdn.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede foarte ciudat logul tau si nu poate fi aranjat. Din ce am întrezărit din valorilea alea împrăştiate debitmetrul măsoară cam puţin. Verifică în primul rînd etanşeitatea tubulaturii dintre debitmetru (MAF) şi turbină. Dacă nu sunt probleme acolo posibil să fie MAF obosit (nu neapărat poate fi asta cauza principală, dar una dintre cauze dacă sunt mai multe).

Citeşte mai jos şi vino cu toate cele 3 loguri.

Cam aşa arată logul tău, nu-mi dau seama de ce

Capture1.thumb.JPG.1e3d3c11dda5c54186d4b65f3cf721dc.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta se deschide bine. Sa le lași așa cum le salvează vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Robertvictorthree

Buna seara, vin si eu cu rugamintea de a imi fi interpretat de cineva in masura log-urile facute astazi.Mentionez ca detin un auto cu motor 1.9 TDI ASZ 131cp, iar de ceva timp am sesizat ca nu mai are aceeasi putere in acceleratie, nu am nicio eroare, nu intra in limp mode, nu scoate fum in turatie.Eu suspectez pierdere de aer la furtunele ce merg spre intercooler, mai exact la imbinari, zic asta pentru ca am observat si scurgeri de ulei pe acolo.

Multumesc in avans pentru interpretare si pentru pareri.

LOG-01-003-010-011.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede că nu prea face presiune cum trebuie şi cam tîrziu

image.thumb.png.9e09bd24c32f2071b5e6d0ba9568c95f.png

Cantitatea de aer este ok. Eu zic că dacă ai avea o scăpare de presiune între turbină şi motor cantitatea măsurată ar fi mult mai mare decît cea specificată. Dacă ne uităm numai la graficul ăsta ar părea că este o scăpare de vacuum sau o gripare de geometrie, dar mai curînd problemă de vacuum

 

BS011

image.thumb.png.8d728118a0024c0adbb43423a20f6986.png

Ce am încercuit cu roşu ar indica o problemă de vacuum, ce am încercuit cu verde o oarecare gripare sau arc actuator tasat. Prima dată investighează problema de vacuum, ai nevoie de manometru de vacuum.

 

BS003

image.thumb.png.827904732e6041095d95008ac62c7fb8.png

Cred că ai EGR anulat. Sau este blocat pe închis. Sau ai o pierdere masivă de vacuum  în zona asta. Sau N18 blocat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!