Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

În primul rând nu mai da quote postarii anterioare, nu este necesar.

 

Aş zice că ar trebui să parcurgi etapele:

1. verificare vacuum cu manometru de vacuum

2. reglare turbină

Dacă nu se remediază cu astea două atunci poate că o revenire la softul original ar fi benefică

 

Prima eroare presupune înlocuirea clapetei (în prealabil trebuie ca un electrician să verifice cablajul ca să nu înlocuieşti clapeta degeaba). În principiu eroarea nu are legătură cu problemele tale decât dacă clapeta nu se deschide complet şi nu rămâne deschisă complet pe timpul funcţionării motorului

A doua este o problemă de bujie incandescentă sau cablaj la bujia respectivă. Nici ea nu are legătură cu problemele, dar o să simţi când se va mai răci vremea că o să pornească mai greu, mai ales la temperaturi negative

 

26 minutes ago, RobertAlex13 said:

Ca si alte simptome, cand opresc motorul, se aude un zgomot ciudat din afara pe partea pasagerului, ca si cum rasufla ceva,

Posibil ca asta să aibă legătură cu problema clapetei. Pune pe cineva să oprească motorul şi tu ascultă să vezi dacă vine de acolo zgomotul. Clapeta are rolul să închidă aerul la oprire astfel încât motorul să se oprească lin. Dacă nu se închide motorul se opreşte cu trepidaţii şi este posibil să auzi zgomotul de care zici

26 minutes ago, RobertAlex13 said:

iar motorul e destul de galagios de la 2500-2700 de ture

Pot fi destule cauze. Aer şi presiune ar avea în plaja aia de turaţii, posibil să fie din soft cantitatea de motorină prea mare. În plaja aia de turaţii nu cumva scoate şi ceva fum negru (îl poţi observa mai bine noaptea în farurile celui din spate). Încearcă să blindezi de probă ţeava care aduce gaze în EGR cu o tăbliţă astfel încât gazele arse să nu mai ajungă în EGR. Sau mai poţi încerca (dacă zici că EGR este nou) să anulezi vacuum-ul de la EGR (scoţi furtunaşul din ciuperca aia şi înfunzi furtunaşul cu un şurub băgat forţat peste care strângi şi un colier de plastic ca să nu se piardă vacuum-ul). Asta ultima este valabilă când eşti sigur că EGR nu este murdar şi închide bine, poţi începe cu asta. testul ăsta se face pentru a elimina o eventuală recirculare parazită care poate da  un motor zgomotos

 

După orice modificare/intervenţie să faci cele trei loguri. 

Vezi că loguri în mers poţi face şi singur, am scris pe topicul cu pricina următorul text

"ATENŢIE! Nu este necesar să umblaţi la laptop în timpul mersului, este periculos şi nici înregistrările nu vor fi corecte de multe ori. Sunt două variante: fie aveţi un copilot, fie porniţi logul înainte de începerea deplasării, faceţi secvenţele de log apoi trageţi pe dreapta şi salvaţi logul. Ultima variantă ar fi de preferat. Porţiunile utile de log vor fi depistate după apăsarea pedalei de acceleraţie vizibilă în grupul 010."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!