Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salut

Lupo-bv mi-ai spus ca nu am aranjat bine log-urile. Imi poti spune cum se face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara am facut si eu 2 log-uri in mers,poate un coleg sa imi citeasca log-ul? Va multumesc

Masina este un G5 din 2005 2.0 tdi BKD

Al 2 lea log nu a iesit atat de bine deoarece l-am facut singur

Nu am cine stie ce probleme,dar parca am consumul cam mare si cand masina se incalzeste numai porneste lafel de bine ca si atunci cand este rece.

1.jpg

2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema, imi da eroare in bs 10/11 , bs3 merge asta pe un a4 b5 afn, pe alhul meu merg bs-urile, imi da si sus in stanga redir fail sa fie de la lb-uri.

Vcds 15.7 

Modificat de bodixxx1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bodixxx1: La ALH, trebuie sa tii tu masina turata la 1400 RPM. Altfel iti da eroare. 

@persan: Ai suprapresiune din 2 motive: geometria iti agata si tija e reglata prost! Foarte prost! Intre turbo on si turbo off trebuie sa ai 180 mbar, nu 305 cat ai tu. 

Ce se vede din BS011: 

Tija e foarte scurta (Valoarea mare a Turbo Off) si surubul de stop e dereglat (valoarea mare a Turbo on). Ai si probleme de vacuum.

Ce trebuie sa faci: 

  • Sa cureti geometria si sa verifici linia de vacuum. Dupa, treci la reglat actuatorul. 
  • Tubo ON = Turbo off + 180 Mbar. Tu ai ..300, in loc de 180. Asadar, tu mai trebuie sa infiletezi surubul de stop. As incepe cu asta prima data, pentru ca atunci cand scazi/cresti valoarea de Turbo on, se modifica si valoarea de Turbo off. Apoi, vezi cat mai trebuie lungita tija: 
  • Turbo OFF= Atmospheric pressure F96 ( campul 2 din campul 010, doar cu contactul pus). In log, vad ca ai 1020. E imposibil sa ai presiunea asta atmosferica. eventual daca esti sub nivelul marii. Ca sa micsorezi valoarea de Turbo OFF, mai lungesti tija.  

Din BS003 - Ai recirculare mare (e si normal sa ai la ce backpressure ai acolo cu 2.5Bar care ti-i face turbina. 

Apoi, Putem sa ne dam cu parerea despre MAF si sa vedem ce mai face Turbo, cum corecteaza, etc. 

Ca sfat, nu mai forta turbina acum cat ai suprapresiune. Lasa balta logurile in mers pana rezolvi cu reglajele si curatatul. 

@ahuramazda: fara sa atasezi aici logurile necesare, nu te putem ajuta. Doar din poza, nu pot sa-ti zic prea multe (doar ca banuiesc ceva). Si te rog, Logul in mers (3-10-11) atasat + loguri in Basic settings pe 003 si pe 011 (lasate sa inregistreze cam un minut). 

 

 

 

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspuns. geometria a fost curatata acum o luna. la reglaje nu s.a umblat deloc iar cu reglajele e mai greu de umblat mai ales la surubul de stop . 

Modificat de persan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 minutes ago, Emy D said:

@Emy D Doar cele postate le am,am cautat pe net cum se face un log si asa am facut :( Imprumutasem VDCS-ul de la un prieten si acuma l-am dat inapoi.

Dar ce crezi ca poate sa fie,din banuielile tale? Egr-ul l-am curatat de 3 ori in 4 luni :)) am curatat luna si galeria de admisie.

Si faza cu senzorul G62 si pornirea greoaie la cald.Azi cand acul imi indica 90,pe vdcs G62 imi indica 72 si dupa 5 minute a ajuns si G62-ul la 90.9.Crezi ca e defect?

Si mai este ceva :D de fiecare data cand opresc motorul,se zgaltaie masina si se aude un sunet de fier pe fier si tremura masina.Mai multi mecanici mi-au spus ca este volant dusa,este adevarat ?

 

 

 

 

 

 

 

1.jpg

2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Emy D tocmai ca la alh merg bsurile ,

La AFN 97, si BRS 04 Mege doar BS3, nu are buton de on-off, bs 10.11 dau eroare. Sa fie de la labels?

Modificat de bodixxx1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, persan a scris:

multumesc pentru raspuns. geometria a fost curatata acum o luna. la reglaje nu s.a umblat deloc iar cu reglajele e mai greu de umblat mai ales la surubul de stop . 

Faptul ca nu ai umblat tu, nu inseamna ca acestea nu sunt dereglate. Ok, daca geometria a fost curatata (curatata bine), atunci mai ramane actuatorul care are arcul tasat si acesta nu mai reuseste sa impinga complet geometria pana la capat (actuator obosit). 

@bodixxx1...sa fie de la VCDS clona... 

@gabi_74:

In BS 011 - Probleme cu Vacuumul. Nu-ti duce geometria pana turbo on. Ai probleme mari de vacuum (variatii foarte mari in partea de sus a graficului). Poate si surubul de stop e dereglat (altfel n-ar face suprapresiune) dar trebuie sa rezolvi cu vacuumul sa vedem asta. 

  •  Turbo OFF e cam mic, ceea ce ma duce cu gandul la 2 lucruri: Ori ai tija prea lunga (se vede si ca ai o diferenta mare dintre  On si Off de 204 mbar), ori senzorul MAP face figuri. Ar fi super daca poti sa il inlocuiesti si sa vezi cum se comporta din nou.
  • DACA senzorul MAP este intradevar dus (sau fire intrerupte, in scurt, etc), tot ce am zis eu despre reglaje - NU mai este valabil, ok? E foarte ciudat faptul ca se schimba asa repede presiunea atmosferica masurata si chiar si presiunea din admisie la ralanti. Ar trebui sa fie constanta. Schimba intai senzorul si dupaia mai faci un BS 011, 003 si print screenurile. 


In BS 003 - 65% gaze arse- ceea ce e foarte mult. Enorm. dar nu pot sa-ti dau indicatii catre cauze pana nu stim ca e ok MAP si pana nu vedem corect cum e BS 011. 

Despre logul in mers, pot sa zic ca e haos. Data viitoare astept fisierul urcat aici, sa-l pot pune si eu in grafic. 

 

Modificat de Emy D
adaugare raspunsuri.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, intalnesc si eu o problema de overboost pe un golf 4 1.9 tdi ALH 90... nu stiu daca ii de la geometrie blocata pe deschis sau N75 postez doua loguri modificate in excel. Imi puteti da un link sau explica cum modific tablou excel in grafic cu toate valorile. Merci

LOG-01-003-010-011 golf 4 tdi log 01 ..csv

LOG-01-005-010-011 golf 4 tdi 02.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

6 hours ago, p.romulus said:

Salut

Lupo-bv mi-ai spus ca nu am aranjat bine log-urile. Imi poti spune cum se face?

http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/?do=findComment&comment=2617735

Mai spre sfârşit am pus un filmuleţ cum se face,

Vezi că uneori nu merge cu bifa pusă la comma şi trebuie să pui punct şi virgulă (;) în căsuţa other

 

csv.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 16.02.2016 at 14:14, kalin1205 a scris:

scuze daca apare si partea de sus.probleme upgrade.

ce vreau sa facem: un topic separata unde sa incarcam filme,poze cu turbine,maf-uri,egr-uri,vacuumuri,electrovalve.vreau sa fac niste filme in care sa se vada principii de functionare pe viu,masuratori cu pompa vacuum in diferite pcte cheie,verificari,simulari,etc...intelegeti voi..

 

cam tot ce tine de acest topic.

ar fi bine sa apara la best answer(cand o sa fie gata),un link cu acest subtopic .....

filmele o sa le incarc pe youtube.....

cobai.....la dispozitie,am mereu masina tatalui,un g4 alh....plus ce imi mai pica in mana.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da buna ideea... am si eu mai multe TDI-uri B5.5 B6 mk4 alh, polo 1.4 tdi ... Ar fi tare chiar un canal pe YouTube. Poate administratorul ar putea deschide si organiza iar bani stransi de pe publicitati sa contribuie la forum (ptr un update mai bun si un logo mai de 2016 :).

Colegu lupo_bv asa am facut, eu intrebam cum reprezint valorile sub forma de grafic in excel... Merci de timpul accordat si scuzati de off.

LOG-01-005-010-011 golf 4.xls

LOG-01-003-010-011 golf 4 tdi log 01 ....xls

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Ma puteti ajuta si pe mine cu interpretarea acestui log? Masina este un Passat 1.9 131 cp. Nu inteleg de ce presiunea pe care o cere turbinei este asa de mare. Debitmetrul banuiesc ca se comporta asa din cauza la cantitatea mare de aer ceruta. Multumesc

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 11 ore, alexchivu a scris:

Buna ziua. Ma puteti ajuta si pe mine cu interpretarea acestui log? Masina este un Passat 1.9 131 cp. Nu inteleg de ce presiunea pe care o cere turbinei este asa de mare. Debitmetrul banuiesc ca se comporta asa din cauza la cantitatea mare de aer ceruta. Multumesc

LOG-01-003-010-011.CSV

salut.la 1.9 131 cp,pres stock e de aprox 2350 mbari.la tine cere 2600mbari.deci sigur ai soft.dar ma mir ca nu a suspendat si egr-ul din soft.ala inca functioneaza.in log prima parte de wot:ai spike,apoi un underboost,apoi corecteaza bine presiunea.

al 2-lea wot: spike,underboost,si overboost pana la final de log.

ma duce gandu doar la o geometrie ancrasata.

fa bs003 si bs011 pt mai multe detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Va rog sa ma ajutati si pe mine cu interpretarea acestor log-uri ale unui prieten ( dradragos ) are o problema la un golf 5 1.9 tdi, intra in limp mode mereu la 120 km/h. Din ce am vazut turbina face overboost mare dar restu nu mai stiu :)

Din ce m-am uitat, nu pare sa aiba scapari de vacuum pe la furtune, iar senzoru MAP a fost probat cu altu si la fel face.

Am facut si BS la EGR si turbo.

Multumesc !

LOG-01-003-010-011.xls

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

LOG-01-011-xxx-turbo.xls

Eroarea e asta

1 Fault Found:
000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
               P0234 - 000 -  -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 9
                    Mileage: 187471 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 18:26:23

             Freeze Frame:
                    RPM: 2583 /min
                    Speed: 120.0 km/h
                    Load: 96.1 %
                    Voltage: 14.59 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Absolute Pres.: 2029.8 mbar
                    Absolute Pres.: 2570.4 mbar

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 minute în urmă, ~LauR~ a scris:

Salut ! Va rog sa ma ajutati si pe mine cu interpretarea acestor log-uri ale unui prieten ( dradragos ) are o problema la un golf 5 1.9 tdi, intra in limp mode mereu la 120 km/h. Din ce am vazut turbina face overboost mare dar restu nu mai stiu :)

Din ce m-am uitat, nu pare sa aiba scapari de vacuum pe la furtune, iar senzoru MAP a fost probat cu altu si la fel face.

Am facut si BS la EGR si turbo.

Multumesc !

LOG-01-003-010-011.xls

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

LOG-01-011-xxx-turbo.xls

din pacate nu pot deschide de pe tel.de fapt imi apar hieroglife.fa un aranjament ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt aranjate cum trebuie, posibil sa fie de la tel sa nu aiba cu ce sa deschida fisieru.

Uite print...la BS nu pot face print ca este mai lung.

 

Untitled.jpg

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eexcalade turbina a fost curatat in iulie anul trecut si cica a mers bine o perioada...dupa a inceput iar sa se plafoneze, se mai aprinde in bord un martorul si scrie "emission garage"

Poate sa fie de la actuator ?

Ms !

 

Multumesc lupo, am sa il refac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LAUR,fa corect bs011.

deviatia pozitiva in 99 % din cazuri e de la geometrie ancrasata.si ce daca a fost curatata in iulie.poate nu a fost cum trebuie.niciodata o geometrie nu ar trebui sa se blocheze din vina ei(suna si aiurea afirmatia asta).altele sunt cauzel,maf-uri uzate,senzori,ulei papat,injectoare,avans,se aduna acolo toate si se sparg in capul geometriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cat de bine a fost curatata :) injectoarele sunt ok, la avans am uitat sa ma uit...MAF e bun ?

O sa refac bs011

Ms !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ca ar fi de vina in mod neaaparat la tine akm de injectoare avans(dar si astea contribuie la ancrasare intr-o oarecare masura daca sunt dereglate).

de maf ce sa iti zicem.nimik momentan.iti zicem doar atunci cand presiunea actuala este egala cu cea specifica.atata timp cat turbo baga mai multa pres e si normal ca si maf sa citeasca mai mult.dar in realitate poate fi mort(nu stiu daca e cazul tau....dar nu se stie niciodata).intai tre rez geometria.si abia apoi alt log si vazut si maf.

pana atunci fa un bs011 corect si posteaza-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!