Jump to content

Filtru De Particule


dok
 Share

Postare recomandată

Era in proces de regenerare. De ce nu ai lasat-o sa il finalizeze? Trebuia sa o scoti la "plimbare". La 3 regenerari ratate iti va aprinde martorul in bord!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi cat sa o mai las?am lasato o jumatate de ora pornita si degeaba...la plimbare daca o scot cum trebuie sa merg cu ea sa se finalizeze??? cartea masini e in germana nu inteleg nimic....multumesc anticipat pt raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Topicul acesta l-ai citit? In stationare nu se face decat din laptop. In mers vit. 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie cu turatia ridicata. Monitorizati si temperatura motorului, daca aveti sau nu incalzirea in scaune pornita, parbrizul incalzit sau incalzirea auxiliara. Toate astea pot ridica turatia motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar nu cat la regenerare - cel putin daca bateria/incarcarea este ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA regenerare pornesc si ventilatoarele, la load management nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am observat numai cand dau drumu la caldura sau la clima creste turatia,,,,altfel nu,,,o sa incerc sa ies la un drum mai liber sa merg in treapta 4 intre 2000 si 2500 de ture,vro 15 minute,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut

 

Am un BMP 2.0 din 2006 cu DPF. Am inteles ca daca ai DPF teava de esapament nu ar trebui sa fie neagra (plina de funingine) dar totusi la mine este neagra. De ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este scos ....fizic e acolo si cei de la VW au zis la fel ca e acolo si nu se vede nici taiat ca sa ma duca cu gandul ca ar fi gol.

Nu mi-a trecut prin cap sa intreb atunci cand am fost la ei. Acum cand am mai citit pe aici pe forum si am vazut ca lumea se laudaa cu tevi de esapament curate atunci mi s-a trezit curiozitatea de ce la mine e neagra....

Modificat de costycirstea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deconecteaza ESP-ul si accelereaz-o puternic, pe loc - vezi daca scoate fum.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune pe cineva sa porneasca motorul in timp ce te uiti la esapament,daca da un puf de fum inseamna ca nu mai are DPF intact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am "avut" chiar acum doua saptamani un DPF "intact" dar care scotea fum ."Baieti" inteligenti au spart ceramica din interior bagand ceva prin gaurile ramase dupa demontarea senzorilor .

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am pus sotia sa porneasca motorul si m-am uitat la teava de esapament si nu a scos nici un fel de fum .....

PS: masina merge bine trage nu sunt probleme dar ma intrebam si eu de ce am teava neagra

 


am dezactivat si ESP-ul si am accelerat-o brusc si nu a scos fum...

Cred ca o sa o las asa ...atat timp cat merge ce mai conteaza culoarea tevii de esapament :)

Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BUNA LA TOATA LUMEA AM SI EU UN PASSAT 3C DIN 2006 am aprins martorul de bujii si de la filtru dpf si masina nu mai trage aveti idee de la ce poate fi ,prima data mi sa aprins numai martorul de la bujji am mers la mecanic a zis ca e furtunul de la turbo sau asa cevadar cu timpul de doua zile mi sa aprins martorul dpf dar cu furtunul schimbat aceeasi poveste martorii raman aprinsi mecanicul zice ca este infundat dpf poate fi aceasta problema

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa diagnoza,posteaza erorile,verifica presiunea diferentiala si gradul de incarcare al dpf-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil pb la G450. Fa ce ti-a recomandat colegul EEXCALADE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BUNA LA TOATA LUMEA AM SI EU UN PASSAT 3C DIN 2006 am aprins martorul de bujii si de la filtru dpf si masina nu mai trage aveti idee de la ce poate fi ,prima data mi sa aprins numai martorul de la bujji am mers la mecanic a zis ca e furtunul de la turbo sau asa cevadar cu timpul de doua zile mi sa aprins martorul dpf dar cu furtunul schimbat aceeasi poveste martorii raman aprinsi mecanicul zice ca este infundat dpf poate fi aceasta problema

Fa o scanare sa vedem ce erori ai. Sa verifice si nivelul de umplere al DPF ului. Dupa remediere defect, sa faceti o regenerare la filtru.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un Golf 5 cu am aceiasi problema ca si a colegului de mai sus, dar, dupa ce am fost la service am gasit ca filtrul de particule are cantitate mare de cenusa "Ash mass", ceva de genul, la 79g ( in manual zice ca la o masa de peste 60g filtrul trebuie schimbat). Probleme nu am la masina, trage bine, consumul inca nu stiu daca este redus pentru ca nu o am de mult timp si presupun ca masa asta de cenusa o are de ceva timp, dar si asa consuma  putin (minim 4 - maxim 6.5, condus si normal si agresiv) dar, totusi miroase a carburant ars destul de puternic, mai ales la stationare sau cand motorul merge mai subturat ( gen cobor un drum la viteza mica in frana de motor).

 Ca solutie cred ca trebuie dus la o curatare, nu cu solutii sau apa cum fac unii, dar la o firma care este specializata, sau, un filtru la SH cu cenusa mai putina.

Modificat de Iryme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dpf-ul se curata doar termin/pneumatic.Apa si solutiile chimice pot colmata/deteriora filtrul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, acum doua zile am facut vreo 500 km pe autostrada si m-am gandit sa merg la 130km/h constant in treapta a 5a sa-si faca si filtrul de particule o regenerare.

Dupa vreo 15min, mi-a aparut in bord o spirala galbena, care palpaia. Am oprit masina si am repornit motorul, martorul a disparut si nu a mai reaparut.

Erori aparute:

7335 - Mass Air Flow during Regeneration too High 
          P145F 00 [096] - -
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 99297 km
                    Date: 2072.14.09
                    Time: 16:17:05
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deocamdata doar monitorizeaza problema, sa vedem daca mai apare.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de la viteza prea mare in timpul regenerarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se potriveste cumva filtrul de particule de pe un passat 1.9 TDi pe un Golf 5 cu aceeasi capacitate cilindrica ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!