Jump to content

Filtru De Particule


dok
 Share

Postare recomandată

Nu se potriveste, desi poate sa fie acelasi motor, de ex. BLS.

Cred ca diferenta provine de la tipul diferit al tevii de esapare, pentru ca un filtru DPF se vinde cu tot cu teava de evacuare pana la toba intermediara.

Poate daca ai taia doar filtrul s-a potrivi.

 

Filtru DPF pentru Golf 5, daca vrei sa cauti la dezmembrari:

- 1K0254702RX - teava de esapare cu catalizator si filtru de particule

s-a inlocuit din 01.03.2009 cu

- 1K0254705MX - teava de esapare cu catalizator si filtru de particule

Pret ~ 1.900€

 

sau, varianta "ECO", economica:

- JZW254700MX - teava de esapare cu catalizator si filtru de particule

Pret ~ 1.200€

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este o veste prea buna :)). Vad ca se gaseste greu piesa asta la SH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beyond Invisible

Se potriveste cumva filtrul de particule de pe un passat 1.9 TDi pe un Golf 5 cu aceeasi capacitate cilindrica ?

Se potriveste daca au acelasi tip (cod) de motor. Eu am schimbat recent DPF-ul la Touran si am cumparat unul SH de pe o Octavia. Dar cel mai bine cauti dupa numarul piesei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am vazut pana acum, cautand dupa numarul piesei se pare ca nu se potriveste, desi au acelasi cod de motor. Ciudat...! :dry: (cod 3C0131765C / 3C0181CA -Passat)

Modificat de Iryme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beyond Invisible

La o scurta cautare pe net dupa codul pus de tine (3C0131765C) vad ca se potriveste pe mai multe motoare de 1.9 si 2.0, iar fizic arata identic cu cel de pe touran (1K0131723G).

Doar cretinii de la VAG pot vinde o singura piesa avand 30-j'demii de coduri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu stiu daca exista fizic o diferenta, dar totusi, nu cred ca nu le faceau compatibile, sigur este ceva de genul: un surub pus 3mm mai aproape de altul ca sa nu se potriveasca ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beyond Invisible

Dupa cum am scris si mai sus, eu am un touran 1.9 cu motor BLS si am cumparat SH un DPF de pe o Octavia cu acelasi motor BLS si s-a potrivit perfect, rabla functioneaza de minune. Chiar daca codurile filtrelor erau diferite, fizic sunt IDENTICE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte probabil ca filtrul este identic, intrebarea este; ai taiat filtrul de pe teava de evacuare de la Octavia si l-ai sudat pe cea de la Touran sau l-ai folosit pe cel de pe Octavia cu tot cu teava de esapare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beyond Invisible

Nu s-a taiat/sudat nimic. Filtrul a fost montat direct.

 
Uite un exemplu de 3 filtre de pe masini diferite cu coduri diferite. Gasiti 3 diferente! :)
 

 

post-91221-0-73903800-1446109150_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este imposibil sa nu existe diferente intre coduri.

VAG foloseste o multime de piese cu acelasi cod la toate marcile din grup, dar cand ele nu sunt identice codurile sunt diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

 

Sunt posesorul unui passat B6 - BMP 2.0 din 2006 cu DPF, de ceva timp aveam probleme cu acest filtru dupa zeci de regenerari facute destul de dese am hotarat sa anulez acest filtru DPF (din cate am inteles la modelul meu catalizatorul este in acelasi fagure cu filtru DPF prin urmare in acest moment nu mai am nici catalizator), vroiam sa stiu cateva pareri din partea voastra daca am luat decizia corecta sau nu. A  mai facut cineva aceasta modificare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt variante mai bune de rezolvat o astfel de situatie . Acum nu mai treci ITP si dai cu mult fum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate ITP se trece inca in Romania. Chiar si cu masini periculoase. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am luat decizia gresita, zic asta deoarece astazi dupa 10 KM mi sa aprins un martor in bord mai exact acel arc, am sunat inapoi la service-ul care sa ocupat de masina, iar acel domn care sa ocupat de masina mea a zis ca nu are legatura cu filtru DPF ( eu nu cred asta deoarece acel martor se aprindea si inainte odata cu cel de la filtru de particule), A rams sa duc maine masina inapoi la service pentru o diagnoza ( bineinteles ca maine este duminica si nu se va uita nimeni la ea deoarece la service este doar portarul asa ca luni sper sa aflu mai multe detalii). Totusi ma gandesc foarte serios sa mi cumpar un catalizator.

Da asa este scoate fum si miroase rau :((((   , daca voi monta catalizator va mai scoate fum, va mai mirosi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un catalizator,diminueaza fumul si mirosul,dar o sa trebuiasca si resoftare pentru anulare DPF din ecu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai stai sa ne intelegem.... NU s-a anulat din soft DPF-ul ? atunci n-ai facut nicio treaba....  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am ceva timp de când am eliminat dpf - ul fizic și din soft. Masina merge f bine.

Modificat de bogdan_jj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au facut resoftarea. ( cel putin ei asa au zis ), maine astept vesti si revin cu informatii.

Modificat de Biulian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au fost cazuri cand turbina facea presiuni aiurea si EGR avea debitele modificate datorita faptului ca nu mai era catalziator si DPF pe esapament

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am luat decizia gresita, zic asta deoarece astazi dupa 10 KM mi sa aprins un martor in bord mai exact acel arc, am sunat inapoi la service-ul care sa ocupat de masina, iar acel domn care sa ocupat de masina mea a zis ca nu are legatura cu filtru DPF ( eu nu cred asta deoarece acel martor se aprindea si inainte odata cu cel de la filtru de particule), A rams sa duc maine masina inapoi la service pentru o diagnoza ( bineinteles ca maine este duminica si nu se va uita nimeni la ea deoarece la service este doar portarul asa ca luni sper sa aflu mai multe detalii). Totusi ma gandesc foarte serios sa mi cumpar un catalizator.

Da asa este scoate fum si miroase rau :((((   , daca voi monta catalizator va mai scoate fum, va mai mirosi ?

 

posteaza eroarea care iti apare la scanare.

 

nu cumva sa ai vreun senzor stricat, de cand au umblat sa scoata DPF-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-au sunat cei de la service, au rezolvat problema au uitat sa pun o garnitura la furtun ( la cel de evacuare asa au zis ), in seara asta ma voi duce sa iau masina. Dar ma gandesc foarte serios sa-mi pun catalizator are cineva idee daca catalizattorul de pe motoarele BKP se potrivesc pe motoarele BMP ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtun de evacuare??[emoji21]

De la mecanic ai probleme parerea mea, nu de la DPF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!