Jump to content

Filtru De Particule


dok
 Share

Postare recomandată

am luat chiulasa la mana 2-a fara injectoare...arata bine :) BMR

 

masina are 212.000 km 

am auzit ca editia asta din 2007 ar fi cu probleme,am bagat vreo 3 mii € de cand am cumparat-o.plus cu bani la FISC pentru inscriere.nu i-am avut pe toti atunci,ca imi luam ceva mai recent.

am mers astazi constant vreo 40 km si nu s-a intamplat nimic.

 

xx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La km aia, e deja la sfarsitul vietii. Parca 240k km tine un filtru de particule, dupa programul de service al VW. Incearca o curatare chimica sau o regenerare fortata. Iei in calcul si o eliminare, dar tu alegi pe ce dai banii.

Nu instig, dar eu am cam 50k km de cand am renuntat la DPF. Pe vremea aia nu aparuse moda cu datul jos si curatat chimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat,era incarcat pana la 80%

Am dat regenerare din vcds si dupa care am mers pret de cativa km pana a coborat la zero...

Mersi pt ajutor

Drumuri bune

Xx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vad bine in postul #242, la primul print screen, Oil Ash Volume este 219ml.  Tot aici am citit ca valoarea maxima data de producator este de maximum 175 ml. S-au nu e vorba despre filtrele de pe CR-uri ? Pana la ce valoare putem folosi filtrul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, pentru un audi A4, s-a schimbat filtrul de particole cu unul after market, dupa regenerare a ajuns presiunea diferentiala la 4.4mbar si gradul de  incarcare 0%. dupa 7km, tot 0%, si 4.4mbar presiune diferentiala. acolo a inceput sa creasca in alti 7km a crescut pana la 2.2, insa presiunea diferentiala a ramas 4.4mbar (presiune diferentiala masurata la mers in gol), Am accelerat de cateva ori pe loc, si presiunea diferentiala a scazut la 3.3.

 

Nu presiunea diferentiala este cea dupa care se determina gradul de incarcarea al filtrului de particole?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu doar presiunea, ci si km parcursi, motorina consumata, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar presupunand ca presiunea diferentiala ramane constanta sau chiar scade (asa apare de la senzor), ce ii zice ca ecu ca incarcarea creste vertiginos? Presupunand ca face 500km intre regenerari, ar trebui sa creasca 0.1% cam in 9-10km, or la mine creste de 10 ori mai repede.

 

Stie cineva care este procedura de resetare, in caz de schimb filtru de particole? eu stiu de resetare masa de cenusa, adaptare senzor de presiune diferentiala. Mai este ceva de setat ca masina sa vada DPF nou - Mie mi se pare ca tot la fel face cu acest DPF ca si cu cel vechi (incarcarea se face la fel de repede) ceea ce ma duce cu gandul ca mai trebuia resetat ceva inafara de valorile astea, cand s-a schimbat?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La care incarcare a filtrului de particule te referi?

Ce scrie in descrierea campului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

075 / coloana 3 parca, cantitatea de particole acumulata. nu cantitatea de cenusa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa de repede se incarca :)

 

Zonele care le-am facu cu rosu, sunt cand motorul merge in gol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cum imi pot da seama daca masina mea are filtru de particule sau nu? Masina este Golf 5, 1.9 TDI, 105 cp, 6 trepte an 07/2007 cod motor BXE. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai filtru de particule. Acesta s-a montat începând din 2008.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BXE n-a avut niciodata filtrul de particule, indiferent de anul de fabricatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc baieti! Atunci, neavand filtru de particule, Inseamna ca uleiul recomandat pentru acest motor este 5w-40, nu? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5w40 cu norma 505.01

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine s-a incarcat de 2 ori inapoi filtru de cand l-am curat si am mers cam 500 km

am 3 bujii incandescente arse,poate fi din cauza asta ca nu isi face regenerarea?

 

multumesc

xx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. Bujiile incandescente sunt folosite doar la pornire in sezonul rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine s-a incarcat de 2 ori inapoi filtru de cand l-am curat si am mers cam 500 km

am 3 bujii incandescente arse,poate fi din cauza asta ca nu isi face regenerarea?

multumesc

xx

Verifica nivelul de incarcare al filtrului cu Vcds sau vas. Daca e ok, atunci vezi ce se intampla - fa o diagnoza si vezi cum se prezinta injectoarele, senzori, etc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Intrebare: la passatul meu 2002 AVB am DPF montat ulterior de neamtz. Teoretic ar trebui sa am emisii mai mici decat cele din fabrica (nu stiu unde sa merg sa verific eu asta dar filtrul e acolo). La RAR mi-a trecut emisiile scrise in brief (151) , nu altceva. Stiu ca pentru a trece de la Euro 3 la Euro 4 trebuie omologare care e costisitoare si nu sunt interesat de asta DAR emisiile pe carte nu trebuie trecute cele reale ? 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DPF-ul serveste la reducerea emisiilor de particule, celelalte elemente nocive eliberate de motorul tau nu sunt reduse de DPF. Asadar nu vad ce ce te-ar incadra la o norma Euro superioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu vreau incadrare la norma superioara. Asta ar insemna reomologare. Doar incadrare la euro 3 cu emisiile reale (sa zicem 130 in loc de 151). Intrebarea era de ce nu imi trece emisiile reale in loc de cele de catalog, daca ele sunt mai mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce emisii vorbesti? Despre CO2? DPF-ul nu reduce emisiile de CO2, din contra, le mareste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o nelamnurire .
Am un VW Touran din 11.2007 , 1.9 TDI 105 Cp cod motor BLS si as vrea sa tiu daca are filtru de particule .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BLS are filtru de particule

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Care ar fi "normalitatea" pt intervalul de regenerare la DPF pentru noile 2.0 TDI?

 

La mine din ce am observat isi face regenerare cam la 300-400km in conditiile in care o folosesc cam 80% in exterior si nu merg subturat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!