Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Multumesc pentru anticipatie. Tocmai ma pregateam sa intreb cat costa operatia asta pe alte meleaguri :D

Se pare ca in provincie e mai multi bani :sly:  AutoTop pretinde 1322 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEXCALADE ce sa zic ca la Porsche Buc. Nord mi-au cerut 1360 ron si cica cu oferta speciala :))

si la Avia militari 950 lei.... 250 de lei diferenta intre avia pantelimon si avia militari

 

Later edit. Gabri_tro 400 de lei in nici un caz, am gasit ulei original la 95 de lei litrul x 6L= 570+ 9 lei garnitura+ 80 filtrul... 

bine ca ulei poti cumpara si mai ieftin febi bilstein, liqui moly, ravenol.. etc

Modificat de SavuAD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La unii e teapa mai mare la altii mai mica. Teapa e oricum. Sa dai 900 ron pe o revizie de 400 ..in fine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte curios dar nu stiu ce revizie de 400ron faci....pai numai uleiul cel mai ieftin este 480ron...da ce ulei și filtru ai pus de ai dat 400ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti curios uita te in urma. S a mai discutat de vreo 3 ori. (Maxim 5-6 pagini in spate)

Oricum degeaba se discuta romanii sunt invatati sa se duca la reprezentanta, si sa tina telecomanda in punga :) sau folia pe telefon :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La unii e teapa mai mare la altii mai mica. Teapa e oricum. Sa dai 900 ron pe o revizie de 400 ..in fine

Nu inteleg de ce tot insisti cu ulei Febi si manopera la un service multimarca.

 

Fiecare face ce vrea pe banii lui, nu este nicio teapa.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar ieri imi poveste cineva cum au vrut aia de la repr sa i ia 120 ron pe lichid de parbriz inlocuit (fara ca el sa solicite asa ceva). Nu mi spune mie ca nu e teapa..orice ai face la ei.

Sa dai 900 ron pe un ulei care are aceleasi proprietati cu altu la sfert de pret..e prostie crasa..scuza ma. Sau mult prea multi bani

Si nu e vb de febi neaaparat. Exista si castrol si mobil si altele. Dar sigur nu e emblema VW pe ele.

Iar daca pt un schimb banal de ulei crezi ca trebuie mers la repr si nicaieri in alta parte..e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu zic ca nu ai dreptate, dar numai manopera este undeva la 200-250ron la un garaj de cartier și înseamnă ca uleiul și filtru îl iei cu 150-200ron....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu e vb de febi neaaparat. Exista si castrol si mobil si altele. Dar sigur nu e emblema VW pe ele.

Iar daca pt un schimb banal de ulei crezi ca trebuie mers la repr si nicaieri in alta parte..e ok

Tata a avut nush ce pr la aer cond, se stricase un ventilator mic sau ceva. La vw i au cerut 1200 ron. L a luat din alta parte cu 250 ron. ACEEASI PIESA, aceeasi marca!!! Identica cu cea de pe masina

Repet...NU afeter market!

Asa ca ce dracu sa caut eu acolo vreodata??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La dsg 6 nu prea ai ce ulei sa bagi mai ieftin... in afara de febi. Valvoline este mai scump ca cel oem, liqui moly se apropie de cel oem ca pret

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Febi parca facea bucse , articulatii si ....alte piese nu tocmai premium .De cand face ulei pentru DSG ??? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 L 180 de lei... :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Febi/sSwag e ambalator nu fabricant, ca si VW dealtfel, la uleiuri de cutie VW au aceleasi surse, la articulatii de multe ori au de asemenea aceleasi surse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu eram in cautare de ulei DSG, avand in vedere ca masina are 182k km. Cam in perioada craciunului am prins o licitatie pe ebay.de, 6 litri de ulei OEM cod G 052529 A2 la 54 EUR. Cost transport 15 EUR (f. putini ofera shipping in Ro). Am luat si un filtru OEM, pret 5 EUR, pe care l-am platit separat.

 

Uleiul a sosit zilele trecute, dar inca n-am intrat in posesia lui (l-am comandat pe alta adresa).

 

Ce mi s-a parut interesant este ca dupa adresa de mail a vanzatorului acesta lucreaza la o reprezentanta VAG din Croatia :icon_rendeer: . Asadar nu prea am dubii legate de provenienta uleiului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tlc vezi ca G 052 529 A2 e pt. audi cu S-tronic( transmisie longitudinala 7 rapoarte ). La dsg 6 de la vw iti trebuie G 052 182 A2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasisem undeva ca uleiul 529 ar "include" vechiul ulei 182 dpdv specificatii:

 

Complete MEYLE DSG Oil Change Service Set for Volkswagen, Audi, SEAT & Skoda Vehicles with 6-Speed DSG Gearbox using 6 Litres of G 052 529 A2 DSG Oil (Latest 2nd Generation Specification) or G 052 182 A2 (Previous 1st Generation Specification) Including Filter, Seal and Gearbox Plug with Seal. 

Not Suitable for 7-Speed DSG Gearboxes!

MEYLE DSG Oil meets 1st and 2nd Generation DSG Spec. - See Label*

*G 052 529 A2 exceeds G 052 182 A2 Specification - this oil meets the specifications for both and is Made In Germany.

 

 
O sa intreb la reprezentanta sa fiu sigur.
merci de atentionare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

529 este pentru cutiile mai sportive.

Teoretic este ok si pentru 182, dar Nu de la meyle. 

MAcar de la un producator care face uleiurile, nu doar le ambaleaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce am comandat si primit eu este ulei 529 OEM, am dat link-ul cu Meyle fiindca doar pe ala l-am gasit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAcar de la un producator care face uleiurile, nu doar le ambaleaza.

 

Si daca ambalatorul cumpara tot de la producator dar vinde mai ieftin decat acesta, e mai bine sa platim in plus "firma" producatorului ?

 

Eu am gasit repere care sunt mai ieftine pe ambalator decat pe producator sau OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cine iti garanteaza calitatea? Producatorul, ambalatorul sau reprezentanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ulei G 052182A2 OE- 6 litri/516 lei (86 lei/l)

Filtru, inel etansare,conducta ulei, inel o,surub inchidere, materiale mici :D + manopera - 440 ron(reprezentanta)

Total: 956 lei(vs 1322 lei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa te intreb la care reprezenta ai facut si locatia?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
adrian_ciurariu

salut, 

poate cineva sa ma ajute cu un cod pentru placile de frictiune din ambreiaj, sunt 2 seturi a cate cinci placi fiecare , cutie dsg 6 dq250 ?

tot am cautat si pe ebay si nu gasesc mai nimic, la noi se schimba ambreajul cu totul numai ca ajunge in jur de 1800 ron , pe cand acele placi sunt ieftine si usor de schimbat.

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am vazut eu, se schimba toata tulumba cu discuri si inele. Asta pe OEM. Doar discuri, am vazut din alea pentru upgrade, care costa de pe la 1000 de euro in sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!