Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

czsilviu multumim pt. info si eu trebuie sa fac schimbul luna viitoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei de la vw au zis că e mechatronicul defect, ei nu schimbă numai cutia cu totul.. 5000€ + manoperă

în concluzie, o să o trimit în românia pe platformă.

știe cineva prin împrejurimile clujului un service/mecanic bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand conduci o masina cu cutie DSG trecerea de la vis frumos la cosmar este extrem de rapida, adica mergi frumos, te bucuri din plin de ea, nu iti da nici un semn si deodata patesti ca Rafael si te trezesti ca iti trebuie 5.000 euro ca sa mai poti folosi masina, mi se pare totusi ca Vw ar trebui sa isi asume niste responsabilitati, bineinteles daca nu dovedeste clar ca s-a defectat din cauza exclusiva a proprietarului autoturismului. Pana la urma cutia de viteze, fie ea automata sau manuala, nu este un consumabil si ar trebui sa tina mult si bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de exploatare si de intretinere.Daca pui ulei Febi...si alte marci ....pot aparea surprize

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma refer neaparat la faptul ca poti avea partea ta de vina dar totusi sa fii obligat sa schimbi intreaga cutie si sa platesti pentru asta 5.000 euro mi se pare mult prea mult indiferent de circumstante, adica il fortezi pe om sa isi arunce masina la fier vechi cand puteai proiecta ceva mai util la care sa poti interveni si sa repari numai ce se strica. Cum sa ii arunci clientului suma asta cand valoarea masinii poate este mai mica? Este ca si cum ii pica un injector si il pui pe om sa schimbe motorul. Si Rafael daca ar demonstra ca a facut schimburile doar la reprezentanta crezi ca ar avea vreo importanta, asta ipotetic vorbind?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) cu car bagi mai multi bani in buzunarul celor de la VW cu atat e mai buna masina. Nu conteaza ca e acelasi lucru. Noroc cu eexcalade ca altfel mureau de foame toti teparii

Ma ar nu i mai prostiti si pe altii. Poate unii au ceva mai bun de facut cu banii decat sa i arunce pe geam ca si au pus aia de la vw emblema pe bidonu de ulei si e "oem" frate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in 90% din cazuri piesele OE isi dovedesc calitatea fata de cele AM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul nu e piesa. E ca atunci cand iti iei cola la rest si platesti de 10 ori mai mult. Are acelasi gust cu aia din cora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei vw 6 l la 50 euro. Cu atat mi-am luat eu de pe ebay, am platit transport 20 euro si gata. Si poate in Romania ii 5000 euro cutie dsg. Aici ii 1250 plus transport 250. Atata am vazut pe factura la mine anul trecut, de la fostul poprietar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma deranjeaza altceva, chiar daca bagi ulei bun si faci reviziile la timp iti poate pica cutia, nu? Ce faci in situatia asta daca nu mai esti in garantie? Chiar trebuie sa fie o mare loterie dsg-ul asta? Vorbim despre o suma astronomica, cati isi permit sa plateasca inlocuirea intregii cutii? Nu stiu cum ganditi voi dar mie mi se pare un o piata de consum dusa la extrem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5000€ e prețul pe care trebuie să îl plătești în Paris, Franța pentru o cutie dsg.

văd că fiecare are ceva de obiectat, dar cine ne ajută și cu o soluție?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura ta solutie este un service, altul decat reprezentanta, care sa iti repare mechatronicul si sa iti dea si garantie pentru asta si sunt cateva de care s-a mai vorbit pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FanDinamo Parerea mea e ca mersul in oras distruge cutiile, nu sunt facute sa mergi 90 % din km numai in oras

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine recomanda mersul in oras sau  autobanda??? Toate taxi-urile din DE sunt automate si merg 99% in oras.Ating si 1 milion km.

Eu de peste 5 ani merg 95% doar in oras si doar pe distante scurte.(si nu doar cu VW ) ZERO probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEXCALADE ti-am spus parerea mea, dsg-ul este o mare loterie iar tu probabil te numeri printre cei norocosi si cred ca SavuAd are si el dreptate cu mersul in oras si schimbarile dese care uzeaza prematur cutia si daca este asa inseamna ca este clar un defect de proiectare. Nu poti proiecta o cutie atat de costisitoare care sa fie facuta pentru un anumit tip de mers, ea pur si simplu trebuie sa functioneze in orice conditii daca este intretinuta corect, pentru mine nu exista justificare pentru inlocuirea cutiei in conditiile in care a fost intretinuta corect, pur si simplu nu are voie sa se defecteze atat de tare incat sa ii spui omului ca trebuie schimbata toata cutia.

Modificat de FanDinamo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce noroc sa am ca sa circul cu aprox 5 tipuri de automate si nici o problema ? Una dintre ele are 260 mii km facuti de la 0 numai in RO.

Repet,nu e o chestie de noroc,e doar o chestie de exploatare si intretinere.

Cutia automata inseamna confort si tot ce inseamna confort costa.

Punct!

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mare este ca intretinerea nu depinde de proprietar....Oricat de multa bunavointa ai se gasesc ''meseriasi'' care sa te traga pe carnat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra si tu pe diverse forumuri de afara sa vezi cate probleme au fost cu DSG6 si chiar si pe forumul asta cu 115 pagini si facem comentarii pe situatia reala, nu pe cazul tau si eu nu am spus nimic de fiabiliatatea  altor tipuri de cutii automate, m-am referit strict la DSG. Crezi ca prin China si in alte tari s-au facut rechemari asa ca sa fie entertaiment? Din  punctul asta nici nu mai au rost comentariile, eu consider ca DSG-ul are hibe si imi mentin parerea. Crezi ca toti cei care au avut probleme au fost niste superficiali care nu au avut habar de intretinerea cutiei?

Modificat de FanDinamo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu EEXCALADE, conteaza foarte mult cum te porti cu masina si cum o intretii. Am caz in familie. Un vw si un bmw, la amandoua  cutiile crapate in mai putin de un an de la momentul la care au fost conduse de aceeasi persoana!. 

 

Daca cutia DSG ar fi fost intradevar atat de nasoala, cu siguranta VW ar fi renuntat sa o mai produca.

Exista un hazard la care se supune orice obiect construit de om, cand procentul de manifestare depaseste un anumit procentaj atunci pot exista suspiciuni despre o proasta constructie/ fiabilitate scazuta. In rest sunt pure speculatii si carcoteli.

 

Si eu conduc masina 95% in oras pe drumuri scurte.


Intra si tu pe diverse forumuri de afara sa vezi cate probleme au fost cu DSG6 si chiar si pe forumul asta cu 115 pagini si facem comentarii pe situatia reala, nu pe cazul tau si eu nu am spus nimic de fiabiliatatea  altor tipuri de cutii automate, m-am referit strict la DSG. Crezi ca prin China si in alte tari s-au facut rechemari asa ca sa fie entertaiment? Din  punctul asta nici nu mai au rost comentariile, eu consider ca DSG-ul are hibe si imi mentin parerea.

Ca de obicei asta este o atitudine de carcoteala...no offence! Este normal ca pe forumuri sa citesti numai despre incidente..Ai vrea cumva sa intre lumea saptamanal sa spuna ce bine este cu un DSG???

Cand raportul intre cei care au probleme  cu cutia si numarul total de masini vandute inclina clar catre prima categorie , abia atunci poti afirma ca acveatsa cutie este prost construita, Pana atunci nu faci decat sa speculezi.

In China incidentul cu rechemarea cutiilor DSG a fost exclusiv pentru modelul fara ulei care din pacate sunt mai sensibile la umezeala si clima cu tempearatura crescuta. Aceleasi cutii functioneaza f bine in tarile nordice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carcoteala sau necarcoteala fiecare are parerea lui si increderea lui in cutia asta, eu mi-am spus punctul de vedere care poate fi subiectiv, pur si simplu traiesc cu teama ca voi pati ca Rafael mai devreme sau mai tarziu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu putem compara traficul din Germania cu cel din Bucuresti.... am fost in multe orase din Germania si nu exista comparatie cu ce e in Bucuresti....

In Bucuresti se merge asa treptele 1-2-3 / 3-2-1 :)) mai ales acum de sarbatori....

Modificat de SavuAD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

DSG e o cutie performanta insa extrem de complexa. Acesta e motivul pentru care sunt o gramada de lucruri care se pot strica la ea. Dsg este in speta o cutie facuta sa fie fiabila un anumit nr de km. Dupa o anumita perioada de timp, anumite piese se uzeaza/decalibreaza in ea acest lucru ducind mai departe la distrugerea altor piese etc...

Este ca un puzzle....

Problema noastra a romanilor e alta: ca luam masini la sh in 95% din cazuri. Cu multi km. Adica cu rata mare de cadere. Iar cind vine o chestie atit de complexa precum aceasta cutie , este aproape imposibil sa nu ai probleme mai devreme sau mai tirziu cu ea....

Daca dai search pe goagle te ingrozesti cite probleme sunt cu DSG. Asta din ce apar pe net...ca probabil marea majoritate nu sunt pe net, ca nea gigi duce masina direct la service nu stie sa caute pe forumuri etc....

Ei bine, daca la noi in Ro si numai din cei care sunt pe net au atitea probleme, la nivel international oare ce o fi ..... ????

Concluzia mea este ca e o cutie performanta dar, ca si motoarele de la avioanele de concursuri aeronautice, dupa un anumit nr de km cedeaza si cu asta basta....

Pe cit de performanta pe atit de putin fiabila....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect sintetizat kye04, exact asta este DSG, o cutie perfect echilibrata intre confort si performanta dar cu un un cost destul de mare, si anume fiabilitatea. Anumiti colegi de pe forum explicau ca de fapt sunt cazuri izolate de defectiuni ale DSG dar ca sa ai un punct de reper trebuie sa compari cu altceva si cred ca in cazul de fata poti compara cu fiabilitatea cutiei manuale de la VAG care este net superioara, eu nu am auzit de cutii manuale care sa te lase pur si simplu indiferent cum ar fi fost exploatate.

Modificat de FanDinamo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu numai....poti compara si cu, cutiile CVT de pe masinile japoneze. Am cautat pe forumuri in afara de mi-au iesit ochii din cap sa gasesc probleme la CVT... Gasesti dar tot la nemtesti, in speta audi....  

In ultimii ani nemtii au externalizat fabricarea componentelor in alte tari, astfel incit sa iasa mai ieftin. De aici rezulta si piese mai slabe la componente . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Deviz Avia Motors Pantelimon, schimb ulei+filtru+manopera(818+154+233tva=1205 ron) DSG6 la passat b6 (data 13.01.2015)

Modificat de SavuAD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!