Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Sunt sigur ca DSG-ul merge si cu ulei de masline,dar daca nu respectati normele producatorului ,nu va mai plangeti pe aici umpland  paginile cu probleme gen clanc,pac,zvac...etc.

Si daca imparti 600 lei la 60 mii km o sa constati ca ,calitatea OE te costa in plus 0.01 lei/km.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mentalitatea romanului prostit. Atata vreme cat uleiul are aceleasi proprietati ca ala pe care arunci tu banii ca asa scrie in manual..poti sa pui si de masline.

Daca te uiti in urma o sa vezi ca s a vb de uleiul febi folosit de fabrici care produc cutii de viteze si folosit de ff multi in afara

Tu daca te simti mai bine poti sa imparti si la 10 ani. Ideea e ca tu dai 10 mil la revizie si eu dau 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EXXCALADE la mine au fost schimburile efectuate la reprezenta la 53 de mii si 110 mii acum mai am vreo 3500 km pana la urmatorul schimb...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km reali are masina in istoricul de la reprezentanta? Are schimburile facute la fiecare 60 mii km de noua pana azi?

Am avut si eu una an 2010 cu probleme,dar pana la 207 mii km se inlocuise doar uleiul de la motor si pompa de apa. Dupa schimb ulei+filtru+update+adaptare problema nu a disparut,doar s-a ameliorat.Pentu rezolvarea problemei era nevoie de volant si un nou Mechatronic.


DSG-urile cer volant noua la aprox 200 mii km

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Km reali am 167 si ceva de mii, am istoric de la reprezentanta Germania. Masina este cumparata de mine personal  schimburile au fost facute mai devreme de 60 de mii ambele pana acum cam intr-o mie o sa-l fac si pe al 3-lea... Si tot se simte o miscare (cum scrie si in manual) cand o trec din N in D si invers

 

Later Edit: EXXCALADE ai idee cat costa aproximativ acest update la reprezentanta?

Scrie-mi pe PM daca nu mai merge sa editezi postul

Modificat de SavuAD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la urmatorul schimb de ulei  cere update de soft daca este disponibil.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calibrarea cutiei poate fi afectata de cat de tare a fost apasata pedala de frana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 240.000 reali. Am verificat istoricul in reprezentanta si este intocmai cu recomandarile Vw. Ultimul schimb de ulei DSG si filtru il are la 236,000 km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara ,am un golf 5 din 2005 cu cutie DSG , 105 cp , si 250mii km , in ultimele luni a inceput sa bata volant la relanti , acum o luna am avut un mic accident , in urma caruia masina a stat mai bine de o luna , iar acum cand pornesc motorul si o pun in Drive , smuceste foarte tae si se opreste ( cu piciorul pe frana ) . in masalier daca o bag merge in spate . Dupa mai multe porniri si smucituri ( opriri ) , a pornit de pe loc in Drive , dar la o accelerare mai brusca intra in avarie si ramane blocata in viteza in care e . Uleiul si filtrul l-am schimbat acum 50 mii km . poate imi poate spune cineva cu ce sa incep ... ms .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut , au fost 6 erori : 

18148 - Clutch Temperature Monitoring   P1740 - 012 -

 

17100  Transmission Input Speed Sensor ( G 182 )         P0717 - 000 - Implausible Signal

 

01242  Output Stages in Control Module      001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

 

17160   Pressure Control Solenoid 2    P0776 - 012 - Open or Short to Ground - Intermittent - MIL ON

 

17230  - Transmission Fluid Pressure Sensor/Switch2     P0846 - 000 - Implausible Signal - Intermittent - MIL ON

 

18227  - Pressure Control Valve 2 (N216)    P1819 - 008 - Open or Short to Ground - Intermittent   . 

 

Dupa stergerea erorilor au ramas erorile 17100 , si  18148  , pe care le aveam si inainte , cu toate ca am schimbat senzorul de turatie si temperatura cu cateva luni in urma la recomandarea unui mecanic . 

 

in afara de cele doua erori nu au aparut altele dupa stergere ,si am mai incercat de cateva ori sa o pun in Drive , dar smucea foarte tare si oprea motorul . (  ca si cum ai da drumul la ambeaj cu piciorul pe frana la o masina manuala ) .

Modificat de autokrs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua , nu stie nimeni pe un Golf 5 TDI , tip motor BKC , echipat cu cutie DSG cod HLH , merge inlocuita cutia cu  LRA , sau FXT  , sau ce coduri de cutie ar merge . Ms 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stergi erorile fara sa investighezi nu e un inceput bun. Vezi ca sunt si pe forum oferte de service-uri cu un renume bun in diagnosticarea si repaparea cutiilor DSG. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin și eu cu o problemă

pe scurt, golf 5 2005 dsg 1.9tdi 105cp, ieri dimineață mergeam la lucru când într-un sens observ că se turează exagerat de mult și nu schimbă viteza. mă uit la schimbător și era pus în Drive, mă uit în bord, toate literele se porneau și stingeau. opresc pe dreapta, pun în R, nimic. o trec pe manual, nimic. într-un final m-am hotărât să văd ce se întâmplă dacă o accelerez în D. am trecut de 4000 rpm și cu chiu cu vai a schimbat în treapta a treia dintr-a întâia. am ajuns la muncă și am pus testerul pe ea și a dat erorile următoare...

ce e de făcut? ies mai bine dacă o duc la fier vechi?

post-72113-0-77163500-1418330494_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate, te-a lasat deodata sau ti-a dat semne?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-a lăsat dintr-o dată. acum se odihnește frumos într-o parcare vw din paris

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urat de tot. Chiar de curand am vorbit cu cineva care repara cutii dsg, mai precis mi-a explicat cum sta treaba cu mechatronicul si mi-a explicat ca se pot inlocui unele componente ale acestuia si din cate am inteles este alcatuit din doua componente principale, una dintre acestea fiind blocul hidraulic de valve, cel care creeaza problemele si care se poate inlocui si el, deci rezolvare exista, depinde de cat de mult te-ai atasat de masina. Acum fa si tu un calcul, mechatronic nou este in jur de 5-6.000 lei iar reparatia probabil la jumatate sau mai putin, depinde de ce trebuie inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o să văd ce îmi spun cei de la vw și o să o trimit în românia pentru reparație.. nah, aia e. shit happens

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e doar solenoidul N90 problema si poate se rezolva usor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la Vw nu prea repara, ei inlocuiesc mechatronicul exact cum fac si cu turbinele si alte componente din astea costisitoare si au adaos foarte mare, mai cauta si alte service-uri. Dar poate este cum spune Sergiu si scapi usor, oricum multa bafta si sa ne anunti ce ai facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o să mă interesez și o să vă țin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva care a facut schimbul de ulei recent? Imi poate spune un pret?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manopera+piese(6l ulei, filtru, garnitura si un simering) la Skoda Bacau ~ 980lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!