Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

 

 

Uleiul original se schimba la 30k, acesta vad ca are recomandare de schimbare la 30k. Daca mai pui si manopera, economia nu e atat de mare.

 

 

Rectificare: .... "uleiul original se schimba la 30k"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu văd rectificarea dar în manualul mașinii o să vezi că uleiul la cutia de viteze se schimbă la 60k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o smucitura puternica la plecarea de pe loc in D. Aceasta smucitura se agraveaza atunci cand stau mai mult in trafic. A rezolvat cineva aceasta problema?

Cand motorul este rece la plecarea de pe loc fara sa accelerez doar tremura. Aceasi simptoma se manifesta si in R.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o nedumerire, dimineata la rece pana se incalzeste motorul se aude foarte putin ambreajul daca ma hotarasc sa il inlocuiesc va trebuie sa schimb si uleiul la DSG? Ma refer daca desface sa curga uleiul...sau nu ?!

 

 

PS. Edit:

 

@ EEXCALADE

Da exact volant ! ms frumos de raspuns.

Modificat de pit-bull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se aude volant,nu ambreiajul.Nu are treaba volant/ambreiajul cu uleiul si filtru.Nu curge nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o smucitura puternica la plecarea de pe loc in D. Aceasta smucitura se agraveaza atunci cand stau mai mult in trafic. A rezolvat cineva aceasta problema?

Cand motorul este rece la plecarea de pe loc fara sa accelerez doar tremura. Aceasi simptoma se manifesta si in R.

trebuie verificata mai amanunti cutia, dar pare a fi de la ambreaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Mi s-a intamplat urmatorul fenomen, pentru prima data de cand am masina: am luat o curba de 90° pornind de la D1 si am simtit o smucitura puternica cred ca la trecerea D1-D2 dupa care cutia a schimbat bine tot drumul, poate fi doar ceva intamplator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FanDinamo Asa mai mi se intampla si mie cateodata la viraje cand accelerez mai puternic la plecarea de pe loc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am mai linistit putin dar am tras o sperietura serioasa, eram sub influenta "smuciturii" cand am postat mai devreme si m-am exprimat cam incoerent. :) Nu am virat agresiv, am plecat absolut normal, este o smucitura pe care nu am mai resimtit-o niciodata. Am mai mers vreo 30 de km azi prin oras si absolut nimic, nicio problema, a schimbat lin. Uleiul in cutie nu era incins pentru ca plecasem de cateva minute. M-am gandit ca poate nu a fost de la cutie, poate am luat vreo piatra cu roata dar cred ca as fi realizat asta, adica as fi facut diferenta, nici nu mai stiu ce sa cred.

SavuAd stiu ce spui tu, nu a fost smucitura aia, senzatia a fost ca si cum un arc care a fost incordat la maxim si deodata se extinde, ca si cum ceva a impins masina fata spate sau ca atunci cand schimbi la manuala din viteza 2 in viteza 1 si smuceste tare. As vrea sa stiu daca a mai avut cineva problema asta, asa...din senin, fara alte simptome de ambreiaje cu probleme.

Modificat de FanDinamo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,de 1 saptamana am cumparat un golf6 140 cp,dsg 6 trepte an 2009,masina absolut impecabila dar cu o problema pe care am sesizat-o de cand am cumparat masina.Masina cand se afla in sarcina adica cand este in turatie maxima pe fiecare treapta se aude un uruit,mai pronuntat cand urc o panta sau intru intr-o depasire mai tare, initial am crezut ca este de la volant dar am schimbat-o iar masina face la fel.Sunt  tot felul de pareri de la cutie,tripoda,capete de planetara.Va rog daca ati intalnit aceasta problema ajutati -ma !!!multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie vreun rulment...dar huruitul din ce zona se aude. ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un huruit am si eu in sarcina maxima dar nu mi-am batut capul, m-am gandit ca este ceva pe langa motor care intra in rezonanta, nu pare a fi ceva metalic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie vreun rulment...dar huruitul din ce zona se aude. ..

se aude pe langa cutie,motor un huruit ca si cum ai freca 2 piese metalice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu stiu daca este o problema sau nu dar atunci cand trece din 2 in 1 are un mic tremur. Cateodaa din N in D,doar la rece, are un zgac sau ca si cand ceva ar lovi masina din spate catre in fata ..... nu stiu cum sa explic. In rest schimba fara sa simti. Precizez ca sunt la prima DSG. Passat B7 2011 in jur de 240.000 fara probleme la volant si respectat planul de service intocmai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pot sa m linistesc. Nu am sunete, clancuri, nu am zvac de 3 in 2. Sper sa am noroc si sa nu intampin probleme. Exista un zgac, hop din 4-3, 3-2 dar consider ca este cel normal, cel asemanator franei de motor, cuplu de la mic la mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, mai ales la diesel se simte, la fel si la 2-3 cand cazi de la cuplu mare la cuplu mic. Daca ai si common rail ca mine parca este mai accentuat. Si pe mine ma enerveaza, dar este normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cr3ativ3

Cand ai schimbat uleiul si filtru si de care ai pus?

Nici un zvac,hop,clic,clanc sau tremurat nu e normal la DSG.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEXCALADE Si in manualul masinii scrie ca se simte un usor(a) soc/miscare cand o bagi in viteza! 

Manualul 3.2 conducerea pag. 11

Sau 

Manualul de utilizare 3.1 pag. 126

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai drum pe la Bacau, treci sa te dai cu a mea,an 2006 , 260 mii km si o sa arunci manualul.Am utilizat si DSG-uri 2010-2011 ,3 bucati fara chestiile mentionate mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat ca am fost acum 3 sapt prin Bacau. Chiar as fi vrut sa vad cum merge a ta in comparatie cu a mea...

Modificat de SavuAD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti face schimb de ulei OE + filtru OE,adaptare pe VAS si update de soft .

Am uitat sa precizez ca la DSG-ul meu  am efectuat toate cele enumerate mai sus si am si volant noua.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Sau poti sa iei niste bani si sa i arunci la WC. Tot dracu ala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cautati si voi mai in spate inainte sa dari vreo 6 mil in plus pe ulei OE

Acu iar o sa ma injure astia cu service uri ca sunt mai putini de prostit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!