Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Florin@Caractere

Salut,

 

eu va sfatuiesc in felul urmator:

 - mergeti la un service pe care il alegeti voi si faceti o constatare, dar unul care sa va poata masura niste valori de amperaj pe valvele din mechatronic si presiunile de lucru ale acestora cat si a HUB-ului de ambreiaje. Toate acestea necesita VAS-ul si nu Vag-Com-ul.Nu incercati la dealer ca acestia nu au voie sa faca acest gen de diagnoza deoarece in procedurile lor mechatronicul este piesa de schimb care NU se repara !!!

- ca sa mai lamuresc putin aspectul HUB-ului de ambreiaje, zgomotele de mai sus vin din acesta si cu cat creste uzura acestuia, cu atat mai mult incepe sa dauneze mechatronicului datorita scaparilor de presiune !!!

 

Nu vreau sa sune a reclama, din acest motiv am spus mai sus ca fiecare este liber sa mearga la ce service doreste dar cine alege sa vina la noi, este binevenit. 

Modificat de Florin@Caractere
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam cat costa inlocuirea hub-ului de ambreiaje (pret hub + manopera) estimativ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

am gasit de foarte multe ori informatii foarte utile pe acest forum, dar pana acum nu am postat niciodata.

Din pacate momentan ma confrunt cu o problema pentru care nu am gasit un raspuns aici (daca exista si nu am gasit eu imi cer scuze in avans).

 

Am un Passat 2.0 DPF 170cp cu cutie DSG si de cateva zile am o problema care se pare ca este din cutie, cel putin conform celor de la PBV la care am ajuns pentru constatare. Mai exact de sambata (drum Galati Bucuretsi pe autostrada)  se aude un zgomot din cutie, ca un fel de huruit produs de un rulment cu probleme.

La plecarea de pe loc, dupa cresterea in rmp a motorului se aude un huruit care creste si el in intensitate (cu un delay de o secunda in spatele cresterii in turatii a motorului). Dupa ce cutia schimba in treapta a doua, huruitul continua o secunda si apoi se opreste. Pe masura ce turatiile motorului cresc reapare si zgomotul cu pricina pana cand cutia schimba din nou viteza. Zgomotul persista si la viteza constanta (doar ca nu mai este la fel de pronuntat) indiferent de treapta de viteza in care se afla masina. Mentionez ca zgomotul nu se aude decat in sarcina, in frana de motor sau daca cutia este pe N si turez motorul nu se aude nici un zgomot. in sarcina insa zgomotul este direct proportional cu apasarea pe pedala de acceleratie, mai exact cu cat cresc mai repede in turatii motorul cu atat e si agest zgomot mai pronuntat.

Cutia schimba in continuare corect, nu smuceste si nu scoate alte zgomote. Conform PBV nu am erori stocate, nivelul de ulei este ok iar zgomotul nu este de ambreiaj sau mecatronic. Singura problema este acest zgomot mecanic, ca un fel de huruit de rulment care se tureaza, foarte asemanator cu un huruit de corp de cutie manuala care are probleme cu niste roti dintate (un fel de traducere libera a ceea ce mi-a explicat mecanicul de la reprezentanta).

Masina are acum 123k Km reali, a avut schimburi de unei si filtru DGS la 60k si 117k. De asemenea mecatronicul a fost schimbat in garantie pe la 35k km (nu am fost eu primul proprietar a masinii, dar schimbarea apare in istoricum Porsche).

Evident ca actiunea de constatare a PBV s-a incheiat cu un necesar de "cutie DSG noua" si un cost estimativ care imi da ameteli.

 

Tot ei sistin ca la aceste cutii DSG singurele interventii sunt schimbarea de mecatronic sau ambreiaj, ceea ce nu e cazul pentru mine.

 

Aveti idee de la ce poate fi acest zgomot si daca exista vreo rezolvare a acestei probleme?

 

Multumesc anticipat pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

b0gd0n, ai citit ce a scris Florin@Caractere cu 2 postari inaintea ta?

 

 

Salut,

 

eu va sfatuiesc in felul urmator:

 - mergeti la un service pe care il alegeti voi si faceti o constatare, dar unul care sa va poata masura niste valori de amperaj pe valvele din mechatronic si presiunile de lucru ale acestora cat si a HUB-ului de ambreiaje. Toate acestea necesita VAS-ul si nu Vag-Com-ul.Nu incercati la dealer ca acestia nu au voie sa faca acest gen de diagnoza deoarece in procedurile lor mechatronicul este piesa de schimb care NU se repara !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am citit acel post, dar repet: cutia mea schimba absolut normal, nu smuceste, nu patineaza ambreajul indiferent de cat de mult il solicit. In cazul meu sunt niste zgomote mecanice in cutie, un huruit care nu are legatura cu schimbarea vitezelor (atunci doar e mai usor de auzit pentru ca motorul nu mai este la fel de zgomotos).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare, cum se manifesta patinajul ambreiajelor la cutie DSG in caz ca a patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zmucituri si zgomot in trecerea de la 3 la 2, 2 la 3. Asa incepe, intre acele trepte sunt fortele mai mari.

Modificat de vdragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin zmucituri se manifesta problemele de mecatronic din cate stiu. Pentru patinaj ambreiaje se face urmatorul test: pe drum drept si liber se trece in manual; pe la 2000rpm intr-a 6-a se accelereaza cu pedala la pamant (fara a activa kick down-ul, trebuie sa ramana intr-a 6-a). Daca patineaza ambreiajele motorul o sa "o ia inaintea" rotilor, ca la CVT-uri. Daca turatia creste liniar cu viteza nu patineaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca daca intr-a 6-a accelerezi cu pedala la pamant..o sa ti schimbe in viteza inferioara; nu prea vad cum ar ramane tot intr a 6a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am zis clar FARA SA ACTIVEZI KICK DOWN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar si fara ..eu zic ca tot schimba in inferioara (mai ales intr a 6a) ..cred ca poti sa accelerezi brusc si pana la jumatate (nu pana la capat) si tot schimba

fa un test

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe manual isi da singura inferioara la o accelerare de la 60kmh intr-a 5a sa zicem? Eu nu cred.

Atunci de ce mai e modul manual?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ah scuze..n am vazut ca a specificat manual. Dar stii ca la franare de exemplu..trece singura in inferioara. Deci nu e chiar manual..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aia este manual, ca nu schimba singura. Daca esti in D sau S sigur ca schimba, dar in manual schimba singura doar daca 1) activezi kick down sau 2) ajungi la rosu sau 3) scade turatia prea mult (dar tu esti deja pe la 2000 rpm si accelerezi, deci nu se pune problema).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara, peste 5 mii km trebuie sa fac schimbul de ulei in cutie DSG, ii pentru prima data asa ca nu stiu ce ulei sa cumpar eventual, si la VW doar sa il schimbe, cred ca ies mai ieftin asa. Am gasit ulei Startol rasanta dcg plus,(daca intrati pe site si bagati datele masinii, iti arata exact tot ce trebuie pentru masina,de la ulei de frane pana la antigel etc) este made in germany. este 9 euro litru. este bun? cati litri de ulei trebuie? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

02E305051C / G052182A2  acestea sunt codurile pentru filtru ulei dsg si ulei dsg 6. Altceva nu te-as sfatui sa incerci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Uleiul original se schimba la 30k, acesta vad ca are recomandare de schimbare la 30k. Daca mai pui si manopera, economia nu e atat de mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au scris ei asa ca sa iei mai des de la ei :)

citeste si tu in urma si o sa vezi. Spunea cineva ca e folosit de o fabrica din Lituania care se ocupa numai cu DSG uri ..fabrica in care s au investit 2mil eur si exporta in toata Europa.

In afara se foloseste foarte mult acest ulei!

Mai spunea si cineva care are un service..ca a folosit uleiul pt multi clienti si n au fost probleme.

Citeste si care e treaba cu uleiul "original"; daca vrei tu sa dai 5-6 mil in plus doar ca si a pus VW emblema pe cutie..treaba ta


economia e EXTREM de mare..crede ma. Pe 5L platesti 175 ron pe cand pe cel de la VW dai vreo 600 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dai seama ca nici eu nu doresc sa pompez bani unde nu trebuie.

Pe partea cealalta, daca ar fi sa cumperi tu o masina SH cu DSG si vanzatorul iti spune chestii de genul:

ca a pus ulei FEBI dar l-a schimbat la 60k, nu la 30 cum spune chiar producatorul

ca aia au fabrica de nave spatiale

ca stie el pe unul care are un prieten care a scris pe un forum ca mere DSG-ul si cu nu stiu ce ulei

......................... sa ma anunti cata incredere ai avea ca si cumparator de DSG.

 

Pe de alta parte, daca m-as documenta tehnic suficient de mult si as gasi clar specificatiile corecte, desigur ca as folosi si alt ulei. Dar aici mai intervine si aspectul manoperei, al experientei si accesului la documentatie tehnica. Dar chiar daca as pune Febi etc nu as depasi perioada indicata de ei.

Modificat de Flavyus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea e ca folosesc multi acest ulei; nu stiu cum ai putea afla asta altfel decat de pe forum. Acum sigur, daca tu crezi ca oamenii mint..

Intra si pe forumuri din alte tari si ai sa constati acelasi lucru. Eu unu daca as vedea ca atatia zic de el ca e ok..plus ca este ULEI SPECIAL PT DSG, ..cred ca n as mai avea nevoie de altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu locuiesc in Austria, sunt destule uleiuri aici foarte bune.. Dar am gasit original vw 6 litri la 50 euro. Nu ma mai complic cu altele.. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, akm am vazut ca de fapt uleiul care vreau sa il cumpar original vw/audi/skoda etc are codul G052529 A2. Se potriveste si la golf 5? Daca nu , de ce? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e pentru cutia ta.  E pentru unele cutii de la modele noi de Audi.

 

pentru golf V si DSG 6 trepte uleiul este - G 052182A2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

repet, in ETKA, pe modelul Golf V, cutie DSG 6 trepte, este uleiul G 052182A2.

Nu stiu ce compatibilitati sunt, dar ma gandesc ca nu degeaba este alt cod..... 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!