Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Si la mine face la fel doar ca face si din D in N si se se aude un zgomot cred ca in cutie s au volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul se aude si la mine cand este liniste in masina si am volantul schimbat de cateva sute de km, cred ca este ceva normal in momentul in care cupleaza sau decupleaza ambreiajul. De asemenea cand trec din N in D sau invers, se simte o usoara smuceala cand cupleaza, mai mult ca un tremurat usor dar nu ceva semnificativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil asa se intampla dupa un anumit nr. de km. N-am cumparat-o de noua sa stiu cum facea la inceput....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

aviz cunoscatorilor sau celor de prin preajma Avia Service de pe strada Dezrobirii [Militari, Sector 6]. Preturi:

- 150ron manopera schimb ulei + filtru la DSG

- 119ron / litrul de ulei [cica intra 5 si ceva, deci cumperi 6]

- 99ron filtrul original [am ramas mirat / surprins sa vad ca filtrul vine intr-o punga simpla, transparenta].

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam mult, au adaos foarte mare la ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

?

nu pricep: e cea mai ieftina manopera de reprezentanta la Bucuresti.

Ulei original unde ai gasit mai 'eftin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu cum sunt preturile prin Bucuresti dar pe mine m-a costat 900 de lei totul ( 200 lei manopera) la poate cel mai scump service in afara de reprezentanta, la alte service-uri preturile variau intre 700 si 800 lei dar nu am avut curaj. Eu am specificat intr-un post anterior ca nu am facut la reprezentanta pentru ca ma ajungea cam 1.400 lei toata povestea. Intradevar manopera de 150 lei este mai mult decat ok.

Modificat de FanDinamo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate verifica cat ulei este in cutie ? Si se poate completa?

Modificat de piny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cofirm absolut tot ce s-a spus mai sus cu un post. Singura diferență e că la mine smuceste la plecarea de pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de stationarea la semafor: am verificat si nu am observat nici o diferenta ( D versus N ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de discutia cum stationam (in D sau in N), scrie in cartea tehnica si am experimentat ca, daca stationezi mult in D cutia activeaza singura nu-stiu-ce (se aude un zgomot metalic pe sub masina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se decupleaza ambreiajele din cate stiu eu... La mine nu se aude intotdeauna sunetul/vibratia aia cand o treci din N in D cateodata se aude/simte mai pronuntat cateodata este insesizabil. Am observat ca trebuie sa fi mers cu masina sa o treci din D in N si apoi cand pornesti iar si o treci din N in D se aude/simte mai pronuntat

 

PS. Voi schimbati uleiul fix la 60 mii sau mai devreme ?La mine in cartea masinii uleiul a fost schimbat la 53 mii si a 2-a oara la 56 mii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

De curind a trebuit sa schimb cutia intrucat mecatronicul s-a stricat si mai precis partea lui electronica, atunci cand se incalzea masina iar circuitele se dilatau acestea nu mai faceau contact si aveam o eroare de scurt pe un solenoid, Aceasta problema nu se poate remedia prin reparatie de mecatronic doar prin schimbarea acestuia cu unul original care are fix acelasi cod sau schimbarea cutiei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

ofera mai multe date:

- masina din ce an este si cati km are parcursi [reali sau presupusi]

- cat a costat operatia de reparare

- unde ai facut reparatia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Masina are 200000KM reali, reparatia a fost 4000ron si am facut-o la un service de unde am cumparat si cutia de viteze. Cutia storeaza nr de km originali pe canalul 115-125 in functie de sw. Repet in cazut meu reparatia de mecatronic era imposibila.

De asemenea daca schimbat doar unitatea de control trebuia sa o schimb cu una identica in cazul meu dupa o cutie HLE intrucat toate unitatile diferira intre ele, unele mai vechi au si niste circuite analogice si desigur au si rapoarte diferite.

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aviz cunoscatorilor sau celor de prin preajma Avia Service de pe strada Dezrobirii [Militari, Sector 6]. Preturi:

- 150ron manopera schimb ulei + filtru la DSG

- 119ron / litrul de ulei [cica intra 5 si ceva, deci cumperi 6]

- 99ron filtrul original [am ramas mirat / surprins sa vad ca filtrul vine intr-o punga simpla, transparenta].

 

Eu am schimbat la ei ultima data si nu a iesit prea bine:

1. Din 6L de ulei au folosit cam 3L (restu a ramas pe furtun)

          - explicatia lor : "ASA SE FACE"

2. La urmatoarea revizie la alt service autorizat au observat ca aveam o dara de ulei sub masina. Dupa ce au dat scutul jos mi-au spus ca garnitura de la bushonu care inchide cutia de viteze nu a fost pusa bine si ca trebuie schimbata si completat cu ulei. Pana la urma dupa ce le-am explicat unde am facut schimbu de ulei au vb unii cu altii si au rezolvat-o pe barba lor.

 

Concluziile le trageti voi :)

Si eu i-am ales pentru ca era cel mai ieftin service autorizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@chinezu

 

cand dai drumul la ulei scoti cam 5 l si intra cam 5-5.5 l in nici un caz 3 l si 3 l sa ramana pe furtun,dar ce furtun au folosit frate....asa cum zici tu inseamna ca nu ai ulei suficent in cutie deci eu nu vreau sa cred ca aia nu au bagat ulei suficent....asa ca gandestete scoti 5 si bagi 3 este cu semnul intrebari....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul este lung si destul de gros. Eu am aproximat ca a ramas pe furtun macar 1L.

Din ultimul recipient pune doar jumate, asta inseamna inca 0,5L pierduti.

Dupa care, cand scoti furtunul mai curge ceva, nu pot sa apreciez exact cat.

Nu masoara nimeni cat curge din cutie si cat se pune cu adevarat inapoi.

Sistemul asta mi se pare foarte prost gandit.

Adica cumperi 6L ca sa completezi 5. RESTUL SE ARUNCA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunul pare gros din cauza grosimii peretelui.

desi scula din reprezentanta nu mi s-a parut a avea furtun gros.

 

in loc de 1l poate 100ml, dar ne putem distra calculind volumul cilindrului respectiv :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

@chinezu

ok,cum ai zis tu din 6l au bagat decat 3l cu siguranta acum tu aveai cutia picata asa ca hai sa nu mai fabulam...acum zici ca au bagat 5l deci la urma urmei au bagat cam 5-5.5l si bineinteles restul se mai pierde ptr ca trebuie sa bage ulei pana da afara dupaia porneste motorul trece schimbatorul prin fiecare treapta cate 3 sec. se duce in P si iar se completeaza si iar se pierde un pic de ulei 100-150ml deci in 2 etape poate pierde maxim 300ml si asta inseamna ca daca ti-a mai ramas 500ml de ulei si cu 300ml de ulei pierdut in cutie a intrat 5,2l ce grea este matematica...de obicei asta se intampla cand vedem ceva ce nu stim ce fac mecanici acolo criticam...iaute cum trage de aia ...cum pune aia...si la tine iauite cat ulei a dat pe jos....acum scuza-ma daca sunt rautacios dar trebuia sa le zici sa iti cumpere decat 3l si sa vezi ca nu mai dadea o picatura de ulei pe jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti daca folosesc cutia mai mult in modul S? Atat la mers in oras cat si in afara?

Mi se pare ca in D e cam chinuit motorul sa stea la 1250-1500 rpm si sa creasca in turatie doar la accelerari mai puternice. Totusi stiu ca la diesel e mai ok sa schimbi pe la 3000-3500 rpm, pentru DPF cum este mai ok?  La Florin Caractere care am citit pe aici ca se ocupa de reparatul cutiilor DSG nu se poate face si schimbul de ulei/filtru la cutie, eventual si verificare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e nici o problema sa mergi mereu in S, altfel nu aveai optiunea.

D e pentru consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!