Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

A mea este tocmai cea la care nu se schimba, este cu autointretinere, am primit doar informatii eronate, bine ca mi-am dat seama si nu mi-am golit buzunarul degeaba, era doar mufa cu senzorii hall de intrare/iesire turatie cutie + senzorul de temp ulei cutie, adica 3 in 1, s-a rupt clema de prindere si a iesit iar cu ocazia aceasta am aflat ca e si cu autointretinere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@superuser: daca motorul tau este cel de 2.0 FSI (150PS), asa cum ai scris mai in urma, atunci cutia de viteze NU este DSG ci cea cu convertizor de cuplu (hidramata) la care, intr-adevar, nu exista o recomandare in privinta schimbului de ulei.

Modificat de Johnny Bravo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate o fi mai bine sa merg in manual cand trag remorca dupa masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma, faptul ca smuceste la plecarea de pe loc e din mecatronic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
RadulescuRomulus

- scuze pt postarea ce urmeaza, nu stiu unde sa o plasez -

 

am pornit motorul, mers 1km pe calea mosilor,, oprit la semafor. Dau sa plec, mi s-a oprit motorul din senin. am dat sa pornesc, nu a vrut. scos cheia, inchis/deschis masina, bagat cheia si a luat-o. a pornit fara probleme si am mers 10km. Cand s-a oprit motorul eram in D. Nu m-a scuturat, insa senzatia mea atunci cand s-a oprit motorul a fost ca nu s-ar fi facut foarfeca bine.

 

lasand deoparte senzatia, ati mai patit careva asa ceva? MArtori in bord - nimic. Mesaje in bord - nimic.

 

 

[acum am citit o stire: o fi fost din cauza cutremurului?!]

Modificat de RadulescuRomulus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate motorina/ pompa de motorina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am intrebat la reprezentanta despre cutia DSG care o am pe masina dupa seria de caroserie si mi s-a spus ca nu necesita intretinere (schimb ulei + filtru) sa fie adevarat? Exista cutii DSG6 care sa nu necesite schimb? Ma mir... cum pot afla acest lucru? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspuns gresit. DSG6 are schimb ulei la fiecare 60k. Poate nu au inteles ce intrebi.

Cauta documentatia din ELSA pentru modelul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

Normal la 60k se schimba uleiul si filtrul dar nici in ElsaWin nu am gasit ceva concret....cam asa zice in ElsaWin:

 

6-speed dual clutch gearbox 02E: Changing gearbox oil and filter Procedure Power transmission → 6-speed dual clutch gearbox 02E → Rep. gr.34 → Changing oil and filter and adjusting oil level

 

Note
t Normally, there is no need to renew oil filter. t Oil filter change “Yes or no?”:
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG ,schimb ulei+filtru la fiecare 60 mii km fara discutie.In versiunea mea de ElsaWin zice asa:

post-74110-0-48087100-1396723907_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-98469-13967274831252_thumb.jpg

Salutare. Am pus astazi vag-com pe masina si am vazut pe canalul 19, unde sunt temperaturile de la cutie ca senzorul G509 care masoara temp. ulei ambreiaje ca variaza foarte repede de la 84-82-86 chiar 89 grade C pe cand celelalte stau constante sub 80gC. Este normal sa se comporte asa sau are al meu o problema? Daca poate cineva sa verifice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut azi in cartea de service ca a fost schimbat la 57.000 km uleiul+filtrul la cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Văd că e valabilă şi la tine treaba cu RTFM :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o intrebare pentru cei cu DSG. In timp ce conduceam am lovit din greseala schimbatorul si a sarit din D in N. Este normal atata timp cat nu am apasat butonul de pe schimbator? Am verificat apoi, si acelasi lucru pare sa se intample si din S in D sau din N in D. Spre R nu am mai avut curajul sa imping schimbatorul in timp ce rulam :). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are nimica....nici sa nu incerci spre R :).. Dar la mine ca sa bag in S cred ca treb sa apas butonu o sa incerc azi si iti zic...si D in N si D in S

Modificat de Badx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi frumos. Nici la mine nu merge din D in S, decat cu butonul apasat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, un membru al forumului avertiza ca daca masina pleaca putin in spate in D, in rampa, fara accelerare, cutia DSG este pe duca. Am observat ca la unele pante mai mari se deplaseaza cativa centimetri, foarte putin in spate si pe urma pleaca, este ceva normal sau ar trebui sa investighez problema?Mentionez ca am schimbat uleiul cand am cumparat masina, la 115.000 km si nu stiu daca proprietarul il mai schimbase pana atunci insa era foarte curat si fara nici o urma de pilitura. 

Modificat de FanDinamo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e de bine sau de rau, pot sa-ti spun doar cum e la mine. In rampa, daca ridic piciorul brusc de pe frana, se duce putin in spate. Daca eliberez usor frana, nu pleaca deloc in spate. (auto hold off bineinteles)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine la fel, depinde insa de inclinatia rampei, la rampele mici nu se pune problema asta, este exact cum ai descris tu, dar la o rampa cu inclinatie mare o ia mereu putin in spate, cativa centimetri, apoi incepe sa urce, indiferent de cum iau piciorul de pe frana. Ma gandeam sa nu fie vreo problema cu presiunea valvelor, recunosc ca sunt panicat cu cutia asta la cate am citit pe forum.

Modificat de FanDinamo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fix asa se comporta si a mea (la rampele mai mari se duce un pic in spate, daca NU eliberezi treptat frana). Atunci cand pedala de frana este apasata peste un anumit prag ambreiajele sunt decuplate, ceea ce determina miscarea spre inapoi a masinii in cazul eliberarii bruste a franei, pana incepe sa cupleze ambreiajul pt. treptele 1,3,5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil imi fac griji degeaba dar am bagat deja cam 1.000 euro (distributie pentru ca pierdeam antigel pe la pompa de apa si volant) peste cei 7.000 euro care au insemnat pretul de achizitie si deja orice mi se pare suspect la masina asta :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este masina noua si asa face si la mine...nu cred ca are nimica

Mersi frumos. Nici la mine nu merge din D in S, decat cu butonul apasat.

Deci din D in N intra fara sa apas butonul le fel si din N in D ....dar din D in S trebuie apasat....sper ca am fost de ajutor....
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu, din D in S cu butonul apasat iar in N fara buton apasat, chiar am impins schimbatorul de vreo doua ori din greseala si a intrat foarte usor din D in N.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca nu e de un leu....omu a intrebat daca e normal....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!