Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

RadulescuRomulus

scrie-i lui mark21 !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@barbados

eu am achizitionat o masina cu 288.000, dar avea 15 pagini de istoric, si totul schimbat in reprezentanta..

 

dar cel mai mult m a determinat sa trec peste nr de km, filtrul de particule schimbat de 8000km, volant, ambreaje schimbate, distributia facuta, turbina si cel mai important mecatronicul (partea electronica a cutiei), schimbat de 13.000km,

 

De revizii sau schimb ulei DSG nu mai e cazul sa precizez ca erau toate la timp facute, si multe altele schimbate pe garantie.

 

din punctul meu de vedere, eu iti recomand sa verifici cele de mai sus atent, sunt practic cele mai scumpe consumabile ce se pot inlocui/schimba..

 

De ex, filtrul de particule s a schimbat la 275.000 km, el se poate verifica cu vag com , ce incarcare are, si iti dai seama cat ar mai tine..

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, multumesc pentru raspunsul acordat, din cate am inteles, toate schimbarile pe masina ta, a fost dupa 220/230 mii km.i. Atunci ar insemna, ca pt mine acum vine perioada de schimbari, masina fiind la 199.820 km la momentul de fata. Un mecatronik de ex. este peste 500 euro.. Distributia il stiu ca trebuie schimbat la 210.000 mi(scrie si in c. de service). Daca ma pun dupa schimbarile pe masina ta, o sa-mi depaseasca sigur 1500 euro in doi/trei ani... si inca nu am vorbit de eventuale probleme la injectoare, directie etc.  Iarta ma, dar nu am inteles exact din spusele tale, daca pot sa cumpar linistit aceasta masina. Pretul ar fi de 8400 euro, este cu toate optiunile ce am vazut la masina ta, si e 2010, si e Combi, Xenon,Curver Light, este fara piele. salut, astept cate ceva raspuns,,, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic, cel mai important/scump ai omis, filtrul de particule si volant, ambreaje.

 

La injectoare masinile CR, adica dupa 2009 nu am auzit sa aibe probleme.

 

Distributia clar ar trebui sa o schimbi, 210.000 e doar la motorul de 170cp, CBBB, la cel de 140 cp, CBAB daca nu ma insel, e la 180.000 km., poate a fost facuta..

 

In ce data apara ultima intrare in service si la ce nr de km ?

 

Eu am testat vreo 7-8 masini pana am luat o pe asta, deci nu pot sa te pun sa iei ceva pana nu testezi din toate punctele de vedere, iti recomand si un test de rampa si un test in mers pentru cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mark, ce ar trebui urmarit la testul de rampa si la cel in mers pentru cutie ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cititi cu atentie tot topicul, eu l am rasfoit 2 zile,,

 

aveti aici ce trebuie sa verificati..

 

http://vwforum.ro/topic/40188-jurnal-dsg6/?p=2126476

 

si aici

http://vwforum.ro/topic/40188-jurnal-dsg6/?p=2127412

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc, citisem post-urile indicate insa am crezut ca ai si alte informatii. in cazul meu simptomele sunt :

1.  folosesc intotdeauna autohold-ul (de cand am observat ca uneori la plecarea din rampa masina are tendinta sa plece putin in spate) ;

2. la comutarea selectorului prin toate vitezele (P-R-N-D-S) si invers nu se simte nicio smuncitura;

3. la retrogradarea din treapta III in II se simte uneori o smuncitura si aproape intotdeauna un zgomot.

din cartea masinii (a apartinut reprezentantei xerox) rezulta ca uleiul si filtrul au fost schimbate la una din reprezentantele din Germania de 2 ori conform planului de service , eu am luat-o cand avea cca.170000 si bineinteles ca am facut schimbul la reprezentanta.

problema mea este ca nu gasesc in iasi un mecanic (exclusiv reprezentanta) care sa stie sa repare astfel de cutii de viteze.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mine m-a lăsat la 380 mii km în regim de taxi. Deci pe tine te duce probabil 700 mii :D


eu am luat acum un passat variant 06.2010, 211 mii km reali, citiţi pe cutia DSG, cu toate reviziile făcute la 204 mii km în germania, cu navigaţie touchscreen, pilot, senzori, etc, cu 7000 euro. Motor CBAB. Ultimele cutii DSG6 anul 2010 de exemplu nu mai au problemele de pe cele vechi 2004-2005. Aşa că nu te stresa că va cădea repede. Oricum Germania nu mai are fete mari. Orice motor CR după 2009 are peste 180 mii km. Care are mai puţin e mârlănit. Acuma după criză nici nemţii nu mai au 2-3 maşini cum aveau pe vremuri şi le găseai la km puţini pt că le foloseau alternativ. Acum au una şi bună şi trag de ea 2-3 ani şi-o vând. De aia nu mai găseşti cu km puţini. Am zis în general, or mai fi şi excepţii. Ca probă pt cutie, încearcă într-o pantă nu relativ mare, cu botul în vale, dai pe R şi când dai drumul la frână, fără autohold activ, ar trebui cel puţin s-o ţină pe loc. Dacă o ia la deal e şi mai bine. Dar nu trebuie s-o scape în vale. Nu vorbesc de pantă mare. Până în 20%. Şi viceversa cu faţa la deal, bagi D cu aceleaşi manevre. 

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca răspuns la problemele tale:

1. Mai trebuie testat o dată cum am descris eu. Dacă o scapă la vale atunci ai început de sfârşit pt valvele treapta 1 sau R. 

2. Ar trebui să se simtă totuşi o cuplare a ambreiajelor dar puţin sesizabilă

3. La 80% din DSG se manifestă acest clanc din 3 în 2 mai ales în frână de motor. Dacă acţionezi frâna, la unele nu mai face. la Toledo meu din 2007, nu face, la touranul lui tata din 2006 face, la passat 2010 nu face, la alt touran din 2004 al unui prieten face. Deci treaba e relativă. Mecanicul mi-a zis că "toate face aşa" :P

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu sigur ca daca nu actionez autohold-ul o scapa la vale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspunsuri, astazi am fost la Tess BV si am cumparat masina, totul era si la ei in program cum e in Carete Service. Eu inca nu am incercat cu botul in vale cu R.ul, dar viceversa am facut, cu botul spre deal in D, incepe sa mearga fara pedala acc. O sa incerc si cu R.ul in curand. Astazi am vorbit cu mecanicul in Tess BV, au acum o oferta de paket schimb distr. la 16 mil cu totul inclusiv manopera. Mi a sfatuit sa nu astept pina la 210.000, sa fac distr. la primavara. Acum mai am 60 de km, pina in 200.000 Atunci ar fi bine schimbat si uleiul mi a sfatuit, pt ca a fost schimbat la nemti la 182.500 iunie a.c..

Modificat de barbados
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

@barbados

Este a doua oara cand te invit sa citesti Regulamentul.

Spune-mi te rog, dupa parerea ta, ce legatura are ultima ta fraza cu titlul acestui topic?!?!

Este ultimul avertisment, urmatoarea abatere iti va aduce sanctiuni

Sent from my Note2 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca iti iubesti foarte tare masina, ca prea esti relaxat dupa ce ai dat 160 mil doar pe reparatie la cutie.....

 

Eu o s-o duc azi la o diagnoza la cutie si daca imi da cea mai mica eroare ii dau drumul.... cu banii de schimbat mechatronics-uri si discuri de ambreiaj iti mai iei jumate de Passat manual.... Oricum, la cate probleme au fost cu DSG in ultima vreme in China, USA, Australia, Singapore, Malaysia, Japonia, Suedia, nu vreau sa cobesc, dar cred ca o sa ne intalnim pe forumuri cu masini japoneze/coreene, ca mi se si intoarce stomacul gandindu-ma la asta!!! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele recent semnalate se refera la DSG7.

A fost si un lot DSG6 cu probleme, parca din 2009, a fost semnalat aici pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit undeva pe net ca cei JAPONIA atentie !!! Vw a fost "amenintata" ca daca nu rezolva problema cutiilor dsg acestea numai pot sa vanda pe teritoriul Japoniei.

 

De ce credeti ca la aia se poate face totul gratis, normal guvernul tine cu populatia.

 

Si inca o chestie legata de uleiul dsg. Un anumit lot de masini au avut probleme din cauza ca uleiul nu avea caracteristicile necesare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit ca in Australia se schimba uleiul pe cand in Europa cica nu ar afecta. E un mod de a reduce la tacere vocile nemultimite si care nu sunt putine http://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/vw-uk-why-we-dont-need-dsg-recall

 

Pe langa asta in Australia s-ar extinde garantia pt DSG la 5 ani.

Cautati pe google 5 year warranty dsg.

 

China a extins-o chiar la 10 ani pt dsg 6 si 7 http://www.cbt.com.my/2012/06/04/vw-china-extends-dsg-warranty-to-10-years-160000-km/

 

 

L.E.: Se poate muta mai bine la DSG7.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi care serie de dsg nu a avut probleme. Ma refer atat la 7 cat si la 6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pot citi km reali la dsg? explica cineva cum se face?

eu luni-marti sper sa fac schimbul ulei si filtru :) ca sa stau linistit, deocamdata nu sunt probleme

 

am 112mii reali verificati , ultima revizie la 93 in 2013 :)

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VCDS,02-Auto Trans ,Grup 109. Dar si acolo se pot modifica. Cei mai siguri KM sunt cei din baza de date VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu știam că acolo pe 109 se resetează doar dacă înlocuiești cutia sau mechatronic. Din câte știu e unica posibilitate de a reseta contorul.

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a bagat cineva alt ulei decat cel de la VW? pe mine ma bate gandul sa cumpar motul DCTF special ptr asa ceva

B6rNdJh.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Eu am pus febi pe o mașină care are deja 20 mii, pe alta swag adică cam tot febi (aceeași fabrică) iar acum pe un Passat am pus Wolf

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum ramane cu procedura de adaptare dupa schimbare ATF ???


KM din cutia DSG nu se pot "aranja"!

Se pot modifica! Nu te baza pe ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ce te bazezi cand faci astfel de afirmatii? Asteptam exemplificare concreta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!