Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Esti primul care il aud/vad/stiu sa repare DSG... multi le repara dar cu schimbare de mechatronic, iar tot ceea ce pot spune este : FELICITARI :). Cat costa o valva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie careva de ce fasaie/fisie puternic un DSG pe un Touran 1.9 TDI inainte sa schimbe in treapta superioara ? 

Fasaie din ce in ce mai puternic, de parca ar fi o garnitura lipsa si parca aer comaprimat ar scapa pe un furtun. 

Imediat dupa ce schimba superior nu se mai aude chiar asa ... dar incepe iar cand se pregateste sa treaca din N in N+1. 

In plus schimb f.f. greu din 1 in 2, cand e motor rece. Daca mai e si AC pornit (cand e rece) aproape ca nu mai vrea sa treaca din 1 in 2. 

Multam fain ! 

Alex 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin tot eu, la problema cu fasaitul cand schimba DSG in sus. 

Dupa cateva ore de investigatii astazi, simtomele duc spre un furtun care scapa aer. Inca nu l-am identificat, poate ca e un furtun de la intercooler (poate maine il gasesc baietii). 

De aici si putere mai mica, si schimbari mai greoaie din treapta N - N+1. 

Orice pont e binevenit, ca sa identificam problema (eventual unde e localizat furtunul care cedeaza de regula la intercooler ? ) 

Se pare ca nu e usor de gasit defectul / furtunul ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am un fasait dar il aud foarte greu si doar cateodata. Daca il gasesti te rog sa-mi spui si mie. La mine schimbarile mai greoaie sunt doar cand conduc fin pana in 2000 de ture. Daca conduc mai agresiv e totul ok...schimba perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot n-am gasit. Dupa a doua zi de investigatii ,,, 

Se pare ca este ceva jos de tot, poate o garnitura, sub cutia de viteze. 

Fasaie f. tare intre 1600 - 2200 turatii. Dup-aia dispare, chiar daca merg pe manual si urc turatia in aceeasi treapta.

Oare ce sa fie ?

Ma duce gandul șa vreo garnitura ... Stie cineva ce sa fie ?

Oare am gresit cand am spalat motorul vara trecuta cu detergent si apoi cu jet de apa curata ? Sa fi fost prea mult detergent si prea putina apa de clatit ?

A mai intalnit cineva asa ceva ?  

Inca nu vad pe unde fasaie, pare a pierde vaccum, parca ar trage aer fals ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate e de la motor, esapament...

 

 

 

Stateam si ma gindeam intr-o zi: bai cum e mai ok sa conduci un DSG cind mergi la vale?!?!? in D plus frina folosita la greu sau schimbind manual + frina de motor si frina cind este cazul?

Plecind de aici, intervalul de schimb al lichidului de frina nu ar trebui sa fie mai mic ?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa cobori in S si face frana de motor mult mai multumitor. Eu unul asa fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ai putea merge in S pentru frana de motor ok... eu numai in S merg la munte si am si acceleratie ok si frana de motor ok. Consumul nu difera atat de mult daca accelerizi lin, NU violent.

 

NU cred ca e atat de mult solicitata in plus frana, fata de o masina manuala, astfel incat sa fie nevoie de un interval mai mic, de schimb al lichidului de frana. Oricum si in cazul unei cutii manuale poate fi solicitata frana mai mult daca soferul nu e experimentat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare.La mersul in coloana,aglomeratie unde trebuie sa opresc si pornesc de pe loc succesiv in ce mod trebuie folosita cutia .Intreb deoarece am impresia ca in D nu cupleaza de tot ambreiajul la mers in ralanti fara accelerari 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alex_puiulet: vezi ca este un racurd flexibil, metalic, intre turbina si coolerul EGR. Poate s-a fisurat acel racord. La mine s-a intamplat asa dar am reusit sa-l dibuiesc repede. cred ca este vizibil doar pe elevator, de sub masina.

20130529233342.jpg 20130529233337.jpg 20130529233332.jpg 20130529233347.jpg
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pe transalpina si pe transfagarasan nu am fost multumit de S.. am mers in +/- insa in rest e mai mult decat ok S-ul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact la drumurile astea ma gindeam :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

@alex_puiulet: vezi ca este un racurd flexibil, metalic, intre turbina si coolerul EGR. Poate s-a fisurat acel racord. La mine s-a intamplat asa dar am reusit sa-l dibuiesc repede. cred ca este vizibil doar pe elevator, de sub masina.

 

 

 

@Johny, la tine a afectat functionarea DSG fisurarea racordului(in sensul sa schimbe ceva mai greu la turatii mai mici)?

Modificat de solver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred. Numai ca motorul nu mai tragea si suiera rau. Parca schimba si ceva mai sus in ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de coboratul pantelor in frana de motor, chiar manualul recomanda folosirea cutiei in S.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu i-am dat S din reflex. Dar o duce cel puțin la mine foarte sus în ture, chestie care pe unii îi deranjează sau îi sperie pur și simplu pentru că trăiesc cu impresia că motorul explodează dacă mergi așa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam Johnny !

Oare cum pot sa-mi dau seama (pt ca nu se vede usor) daca e racordul flexi-metalic sau recitorul EGR ???

Dupa a 3-a zi de investigatii, pe elevator, etc., ne-am apropiat. Cam pe-acolo pare sa fie ... 

La mine s-ar putea sa fie chiar racitorul EGR, f. probabil, asa mi s-a zis.  Insa n-am reusit 100% sa vizualizez fisura ... chiar daca pare ciudat, e f. greu sa vezi pe-acolo.

Mi s-a spus ca trebuie schimbat racitorul EGR, ca scapa pe la "robinet" (o valva cat o piersica a racitorului).

Am pus topicul aici pt ca eram convins ca e legat de DSG, adica fasaie mai tare (f. tare) intre 1500 - 2200 de turatii, taman cand ar vrea sa schimbe automat. Daca o pui pe manual, dupa 2200 turatii nu prea mai fasaie, aproape ca nu se mai aude.

Am sa mut problema mea ... poate aici, la topicul unde scrie Catalinu ca a schimbat racitorul: 

 

http://vwforum.ro/index.php?app=core&module=search&do=search&fromMainBar=1

 

Multe multumiri, si sa n-aveti probleme cu racorduri EGR sau racitoare EGR ! :-)

Alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut. Am si eu o problema cu masina din semnatura (masina are 38000 km). In momentul care schimba din treapta 3 in treapta 2 se aude un clincanit...in rest masina merge foarte bine, cutia schimba perfect, am doar acel clincanit. Sunt ingrijorat pentru ca maine trebuie sa plec in concediu si nu stiu daca s-ar putea agrava situatia si as putea ramane in drum.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal. Drum bun si concediu placut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa se auda acel sunet metalic cand trece din 3 in 2 ?!?!?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu dsg am doar de 1 luna dar alte masinii echipate cu transmisii automate am avut si  daca ar fi sa judec dupa experienta cu tiptronic/multitronic as zice nu sunt normale acele zgomote.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dsg uscat e doar 7, care de asemenea poate sa fie si cu ulei. Dsg 6 este doar varianta cu ulei. Si da ... Si la dsg 6 si la dsg7 fie umed/uscat 3-2 se aude. Eu le am pe toate 3 si toate fac

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!